Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe numer ZAM-5/2020 na wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą wyposażenia dla zadania pod nazwą „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kościerzynie w zakresie gospodarki osadowej”

Data publikacji: 10.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-08-2020

Numer ogłoszenia

1251542

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w: Miejskim Przedsiębiorstwie Infrastruktury „KOS-EKO” Sp. z o.o.,
ul. Strzelecka 30A, 83-400 Kościerzyna, I piętro, pokój nr 15 – sekretariat spółki, w terminie do dnia 25.08.2020 r., do godz. 10:00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

sekretariat@kos-eko.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Władysław Formela

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 691 939 880

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa w zakresie gospodarki osadowej istniejącej oczyszczalni ścieków w Kościerzynie zlokalizowanej przy ul. Markubowo.

W istniejącym ciągu oczyszczania ścieków w Kościerzynie wprowadzone zostaną następujące zmiany: wprowadzony zostanie nowy piaskownik poziomy napowietrzany zastępujący istniejące piaskowniki oraz wprowadzona zostanie sedymentacja wstępna (osadnik wstępny).
Gospodarka osadowa przedstawiała się będzie następująco. Osad wstępny z planowanych osadników wstępnych (obiekty nr 30A i 30B) kierowany będzie do istniejącego zagęszczacza grawitacyjnego ob. nr 12a adaptowanego na zbiornik osadu surowego. Ze zbiornika osadu surowego osad kierowany będzie do stacji zagęszczania osadu. Zagęszczony osad będzie kierowany poprzez stację ogrzewania (obiekt 33) do komory fermentacyjnej .
Osad nadmierny będzie kierowany do planowanej stacji zagęszczania osadu wyposażonej w zagęszczacz mechaniczny (obiekt 13). Po zagęszczeniu osad kierowany będzie do planowanej komory fermentacyjnej (obiekt 32). Osad przefermentowany kierowany będzie do drugiego z istniejących zagęszczaczy adaptowanego na zbiornik osadu przefermentowanego (obiekt 12b). Ze zbiornika tego osad tłoczony będzie do istniejącej stacji odwadniania ob. nr 13. W stacji odwadniania planuje się zamontowanie dodatkowego urządzenia odwadniającego. Dalsze zagospodarowanie nie zmienione w stosunku do stanu istniejącego.
Ogrzewanie komory fermentacyjnej za pomocą pomp recyrkulacyjnych (33_P01 i 33_P02) tłoczących zawartość komory poprzez wymiennik ciepła (33_W01 i 33_W02). Czynnikiem grzewczym będzie ciepło z agregatu kogeneracyjnego (obiekt 34).
Powstający w wyniku procesu fermentacji biogaz kierowany będzie do linii oczyszczania i magazynowania biogazu w której skład wchodzi:
- odsiarczalnik (biorąc pod uwagę stosunkowo małą ilość biogazu oraz niskie jego zasiarczenie najprawdopodobniej będzie to odsiarczanie chemiczne) (obiekt 35).,
- osuszacz (obiekt 39).
- zbiornik biogazu (obiekt 37.
Oczyszczony biogaz kierowany będzie do spalenia w agregacie kogeneracyjnym. Energia elektryczna wytworzona w agregacie kogeneracyjnym będzie wykorzystywana na potrzeby własne oczyszczalni. Energia cieplna będzie wykorzystywana do ogrzewania komory fermentacyjnej oraz na pozostałe potrzeby oczyszczalni.
W przypadku braku możliwości spalenia biogazu w agregacie kogeneracyjnym kierowany będzie on na pochodnię gazową (obiekt 38).

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: kościerski Miejscowość: Kościerzyna

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa w zakresie gospodarki osadowej istniejącej oczyszczalni ścieków w Kościerzynie zlokalizowanej przy ul. Markubowo .

Celem realizowanych w ramach zamówienia robót budowlanych jest rozbudowa istniejącego układu oczyszczania ścieków po stronie gospodarki osadowej, co ma umożliwić w szczególności:

• zmniejszenie całkowitej ilości osadów powstających w procesie technologicznym oczyszczania ścieków;
• stabilizacja osadu (zmniejszenie tendencji do dalszego rozkładu z emisją związków złowonnych);
• ograniczenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery (poprzez częściowe zastąpienie energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł zewnętrznych energię „własną” pochodzącą z agregatów kogeneracyjnych);
• ograniczenie kosztów zakupu energii elektrycznej na oczyszczalni ścieków.

Zakres realizacji inwestycji zakłada wprowadzenie komory fermentacji z rozbudową procesu oczyszczania ścieków o osadnik wstępny (z budową nowego piaskownika), fermentację osadu wstępnego i nadmiernego. Zakres rzeczowy projektu będzie obejmować budowę lub modernizację następujących obiektów lub instalacji:
• Komora fermentacyjna (obiekt 32) wraz z infrastrukturą towarzyszącą:
o Punkt zlewny osadów dowożonych (obiekt 40),
o Przewody osadów,
o Instalacja odgromowa;
• Linia oczyszczania, osuszania i magazynowania osadów:
o Odsiarczalnik biogazu (obiekt 35)
o Węzeł tłoczny biogazu (obiekt 36)
o Zbiornik biogazu z instalacją odgromową (obiekt 37)
o Pochodnia biogazu (obiekt 38)
o Podgrzewacz i schładzacz biogazu (obiekt 39)
• Budynek operacyjny ZKF (obiekt 33):
o Budynek agregatów kogeneracyjnych (obiekt 34) wraz z infrastrukturą towarzyszącą
• Piaskowniki poziome (obiekt 28) wraz z infrastrukturą towarzyszącą
o Budynek płuczki piasku Ob. 29
o Komory rozdziału ścieków Ob. KR 1 i KR 2
• Osadniki wstępne (obiekt 30A, 30B) wraz z infrastrukturą towarzyszącą
o Pompownia osadu (obiekt 31)
o Przewody technologiczne
• Urządzenia odwadniające osad - przebudowa
o Zagęszczacz grawitacyjny (obiekt 12A) - na zbiornik osadu
o Zagęszczacz grawitacyjny (obiekt 12B) - na zbiornik osadu
o Budynek odwadniania i higienizacji osadu (obiekt 13) – z zachowaniem funkcji
o Przepompownia odcieków (obiekt 42) z komorą pomiarową (obiekt 42A)
• Obiekty związane z dezodoryzacją powietrza odlotowego z obiektów istniejących i projektowanych
o Biofiltr (obiekt 19C) - dla obiektu 12A i 12B
o Skruber dla powietrza z kompostowni (obiekt 41)
• Obiekty inżynieryjne związane z w/w
o Komora pomiarowa ścieków (obiekt 27)
o Instalacje wodociągowe wody pitnej i technologicznej
o Instalacje kanalizacyjne : ścieki surowe, oczyszczone, osady
o Instalacje gazu i biogazu
o Przewody powietrza odlotowego
o Przewody c.o.
o Przewody energetyczne i sterownicze
• Roboty drogowe.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa w zakresie gospodarki osadowej istniejącej oczyszczalni ścieków w Kościerzynie zlokalizowanej przy ul. Markubowo.

Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z Warunkami Kontraktu stanowiącym Załącznik numer 10 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (”STWiORB”) oraz dokumentów i decyzji administracyjnych, wymienionych w Załączniku numer 9A, 9B i 9C do SIWZ.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z:
a) wydanym pozwoleniem na budowę,
b) projektem budowlanym i wykonawczym,
c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) postanowieniami SIWZ wraz z modyfikacjami i odpowiedziami na pytania,
e) harmonogramem rzeczowo-finansowym wykonania robót, zatwierdzonym przez Zamawiającego z procentowym udziałem kwot finansowych w poszczególnych latach, tj. rok 2020 - 30%, rok 2021 – 50%, rok 2022 – 20% stanowiącym Załącznik numer 12 SIWZ,
f) złożoną ofertą.
g) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji inwestycji oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót po uzgodnieniu z instytucją finansującą na zasadach określonych w Warunkach Kontraktu stanowiących Załącznik numer 10 do SIWZ.
UWAGA:
Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy dla Wykonawcy, z którego skorzystanie przez Wykonawcę nie jest obligatoryjne.

Kod CPV

45252127-4

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

Harmonogram realizacji zamówienia

Załącznik nr 12 do SIWZ:
Ogólny harmonogram rzeczowo- finansowy projektu pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kościerzynie w zakresie gospodarki osadowej”.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w maksymalnym terminie do dnia 30 czerwca 2022 roku.
Za datę wykonania zamówienia uznaje się dzień podpisania Świadectwa Przejęcia Robót.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w pkt. 5.4. i 5.5. SIWZ,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i pkt. 5.2. SIWZ

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) Zdolności technicznej i zawodowej.

Wiedza i doświadczenie

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków, w tym jedna o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych) brutto,
b) wykonał jedną inwestycję z zakresu gospodarki wodno­ściekowej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC*
(*)Za wykonane uznaje się roboty budowlane dla których zostało wydane minimum Świadectwo Przejęcia w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC lub dokument równoważny potwierdzający zakończenie robót, np. protokół odbioru końcowego.
c) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia następującymi osobami:
• jedną osobą na stanowisko Kierownika Projektu
• jedną osobą na stanowisko Kierownika budowy
• jedną osobą na stanowisko kierownika robót w zakresie robót sanitarnych
• jedną osobą na stanowisko kierownika robót w zakresie robót elektrycznych, elektroenergetycznych i AKPiA
• jedną osobą na stanowisko kierownika robót drogowych
• jedną osobą na stanowisko technologa
• jedną osobą na stanowisko specjalisty ds. automatyki i telemetrii

Potencjał techniczny

Zdolność techniczna i zawodowa - warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik numer 5 do SIWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik numer 6 do SIWZ.
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, jakiekolwiek wartości będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Warunki udziału w postępowaniu: dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia następującymi osobami:

• jedną osobą na stanowisko Kierownika Projektu, która posiada: wykształcenie wyższe, minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu i koordynowaniu procesem inwestycyjnym, w tym co najmniej jednej inwestycji dofinansowywanej środkami pomocowymi Unii Europejskiej, jednej inwestycji zrealizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC oraz jednej inwestycji w zakresie przebudowy, rozbudowy oczyszczalni ścieków powyżej 10.000 RLM, przy czym inwestycja ta została zrealizowana i oddana do użytku,
• jedną osobą na stanowisko Kierownika budowy, która posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót, w tym przynajmniej kierował 1 budową, przebudową, rozbudową oczyszczalni ścieków powyżej 10.000 RLM z budową minimum jednego zbiornika o kubaturze minimum 500 m3 w całym procesie realizacji robót budowlanych, przy czym inwestycja ta została zrealizowana i oddana do użytku,
• jedną osobą na stanowisko kierownika robót w zakresie robót sanitarnych, która posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w zakresie branży sanitarnej, w tym kierował robotami branży sanitarnej na jednej budowie lub przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków powyżej 10.000 RLM z zamkniętą komorą fermentacyjną, w całym procesie realizacji robót budowlanych, przy czym inwestycja ta została zrealizowana i oddana do użytku
• jedną osobą na stanowisko kierownika robót w zakresie robót elektrycznych, elektroenergetycznych i AKPiA, która posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych, elektroenergetycznych i AKPiA, w tym w tym kierował robotami branży elektrycznej, elektroenergetycznej i AKPiA na jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu infrastruktury technicznej,
• jedną osobą na stanowisko kierownika robót drogowych, która posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• jedną osobą na stanowisko technologa, która: posiada wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie technologii oczyszczania ścieków, uczestniczyła w przeprowadzaniu rozruchu technologicznego co najmniej jednej oczyszczalni ścieków jako kierownik rozruchu lub z-ca kierownika rozruchu, brała czynny udział w rozruchu technologicznym beztlenowej fermentacji osadów na co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o min. 10.000 RLM, brała udział w pracach modernizacyjnych na czynnym obiekcie oczyszczalni ścieków (w ruchu) o przepływie min. 1.000m3/dobę,
• jedną osobą na stanowisko specjalisty ds. automatyki i telemetrii, która posiada: posiada wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie automatyki i telemetrii, wdrażała system automatyki i telemetrii radiowej i GSM na co najmniej jednym zakończonym obiekcie technologicznym w zakresie gospodarko wodno-ściekowej, działając na czynnych obiektach (w ruchu), w tym na oczyszczalni ścieków o mon. 10.000 RLM.

Zamawiający dopuszcza powierzenie tej samej osobie pełnienia więcej niż jednej funkcji, pod warunkiem, że osoba ta spełnia wszystkie wymagania przypisane funkcjom.

Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( tj. Dz.U. z 2020 r. poz.220).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Sytuacja ekonomiczna i finansowa - warunki udziału w postępowaniu.

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych) ,
b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych).

Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Dodatkowe warunki

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).

Warunki zmiany umowy

Załącznik numer 10 do SIWZ – wzór Umowy.
Warunki zmiany umowy zostały wyszczególnione w pkt 22 Rozdziału Umowy dot. Przewidywane zmiany kontraktu.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca wraz z ofertą składa wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy.

Oferty musi odpowiadać treści SIWZ i zawierać:
a) formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik numer 1 do SIWZ) wraz z tabelą cenową elementów i wykazem urządzeń, materiałów i wyposażenia oferowanych przez Wykonawcę (odpowiednio załączniki numer 1A i numer 8 do SIWZ – wzory),
b) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.1-6.2, 6.4- 6. 5, 7.1-7.2 SIWZ,
c) inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.:
• dowód potwierdzający wniesienie wadium,
• pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

KRYTERIUM – Cena oferty

Zamawiający dokona oceny ofert według następującego kryterium i jego procentowego znaczenia w skali 100 punktowej. Przyjmuje się, że 1% odpowiada 1 punktowi. Cena oferty (z podatkiem VAT) (C) 100 % (max 100 pkt)

W kryterium „cena oferty (z podatkiem VAT) ”, oferta przedstawiająca najniższą cenę wykonania zamówienia otrzyma 100 punktów. Ocena pozostałych ofert zostanie dokonana z zastosowaniem poniższego wzoru.

C min
C = ---------------- x 100
C of
gdzie :
C – uzyskana ilość punktów dla badanej oferty
C min - najniższa cena wykonania zamówienia ze złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu
C of - cena badanej oferty

Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Punkty będą przyznawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz:

1) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655);
3) Wykonawcę który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie pkt 5.5. ppkt 1 SIWZ, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) oświadczenie o braku konfliktu interesów, o których mowa w § 14 Regulaminu udzielania zamówień oraz zawierania umów dla zadań objętych projektem pt. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kościerzynie w zakresie gospodarki osadowej”. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INFRASTRUKTURY KOS-EKO SP. Z O.O.

Adres

Strzelecka 30A

83-400 Kościerzyna

pomorskie , kościerski

Numer telefonu

58 686 30 80

Fax

58 686 46 08

NIP

5910004173

Tytuł projektu

Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kościerzynie w zakresie gospodarki osadowej

Numer projektu

POIS.02.03.00-00-0086/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria
Liczba wyświetleń: 1351