Strona główna
Logo unii europejskiej

Kontrakt 1 - Pełnienie obowiązków Nadzoru Autorskiego dla robót realizowanych w ramach Kontraktu 5 na terenie gminy Swarzędz w ramach Projektu „Kanalizacja obszaru Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i okolic – etap IV”

Data publikacji: 14.04.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-04-2017

Numer ogłoszenia

1029791

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Murowanej Goślinie 62-095,
ul. Nowy Rynek 8, II piętro,
Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Związek Międzygminny „Puszcza Zielonka” 62-095 Murowana Goślina,
ul. Nowy Rynek 8.
Oferta w postępowaniu na usługi: Związek Międzygminny „Puszcza Zielonka” 62-095 Murowana Goślina,
ul. Nowy Rynek 8.
Oferta w postępowaniu na usługi: Kontrakt 1 - Pełnienie obowiązków Nadzoru Autorskiego dla robót realizowanych w ramach Kontraktu 5 na terenie gminy Swarzędz w ramach Projektu „Kanalizacja obszaru Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i okolic – etap IV”
„Nie otwierać przed dniem: 24.04.2017r. godzina 12:30”

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jarosław Beszterda, email: j.beszterda@puszcza-zielonka.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Pełnienie obowiązków Nadzoru Autorskiego dla robót realizowanych w ramach Kontraktu 5 na terenie gminy Swarzędz w ramach Projektu „Kanalizacja obszaru Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i okolic – etap IV”.
Cele szczegółowe są następujące:
Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją Robót Budowlanych, obejmującego między innymi sprawdzanie zgodności wykonywanych Robót Budowlanych z Dokumentacją Projektową oraz rozwiazywanie kolizji projektowych powstałych podczas realizacji Robót Budowlanych, zgodnie z przepisami polskimi, w tym Prawa budowlanego,
Współpraca i konsultacje z Jednostką Realizującą Projekt mające na celu sprawną realizację Kontraktów na Roboty Budowlane.
Wyniki, jakie ma osiągnąć Wykonawca.
Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski, którego głównym zadaniem będzie sprawne przeprowadzenie procesu budowlanego, poprzez uniknięcie przerw i spowolnień jego realizacji spowodowanych błędami projektowymi lub brakiem rozwiązań zastępczych w przypadku zaistnienia kolizji.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: poznański

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Głównym celem niniejszego Kontraktu jest wykonanie usługi polegającej na Pełnieniu obowiązków Nadzoru Autorskiego dla zakresu robót budowlanych opisanych jako Kontrakt 1.
Sposób wykonania niniejszego Kontraktu musi zapewnić jego wykonanie w umownym terminie, zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce, a w szczególności z Prawem Budowlanym, jak również z innymi wymogami oraz wytycznymi wynikającymi z faktu współfinansowania Projektu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia obowiązku Nadzoru Autorskiego, podczas realizacji Robót Budowlanych w oparciu o wykonaną na zlecenie Gminy Swarzędz Dokumentację Projektową, Zakończenie realizacji obowiązków wynikających z prowadzenia Nadzoru Autorskiego następuje z chwilą ostatecznego odbioru Robót Budowlanych przez Zamawiającego.
Informacje szczegółowe.
Nadzór autorski na placu budowy
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzorów autorskich na każde wezwanie Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zakłada się, że inwestycja prowadzona będzie w latach 2017-2018 a jej rozpoczęcie nastąpi w III kwartale 2017 roku.
Wykonawca powinien zapewnić pełny nadzór autorski nad robotami w czasie realizacji inwestycji, zgodnie z polskim Prawem budowlanym poprzez wykonywanie co najmniej następujących obowiązków:
a) prowadzenie pełnego nadzoru autorskiego nad robotami, w szczególności w zakresie zgodności prowadzonych robót z Dokumentacją Projektową oraz rozwiązywanie kolizji projektowych powstałych podczas realizacji robót budowlano - montażowych. Nadzór powinien być prowadzony przez zespół projektantów branżowych – Wykonawców Dokumentacji Projektowej,
b) opracowywanie i przedkładanie do akceptacji zamawiającego Kart Nadzoru Autorskiego (KNA) stanowiących podstawę do realizacji zmian na etapie wykonywania robót budowlano – montażowych; wzór KNA stanowi załącznik A do OPZ.
c) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Inżyniera Kontraktu oraz na „wezwanie” w okresowych naradach na budowie i prowadzenie regularnych inspekcji na placu budowy,
d) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących Dokumentacji Projektowej i zawartych w niej rozwiązań,
e) opracowywanie i uzgadnianie możliwości i sposobu wykonania robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do rozwiązań określonych w Dokumentacji Projektowej,
f) nadzorowanie realizowanych robót budowlanych pod kątem uniknięcia konieczności zmian w Dokumentacji Projektowej, a także konieczności zmian pozwolenia na budowę,
g) ścisła współpraca z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu i Jednostką Realizującą Projekt.

Kod CPV

71221000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: będzie obejmował czas wykonywania usługi zgodnie z postanowieniami Umowy i niniejszego SIWZO w szczególności OPZ i będzie biegł od daty rozpoczęcia świadczenia usług, z zastrzeżeniem sposobu obliczenia ostatecznego terminu świadczenia usługi określonym w Umowie, której wzór stanowi cześć II niniejszej SIWZO.
Planowaną datą rozpoczęcia jest data podpisania Kontraktu na roboty budowlane. Łączny czas realizacji zamówienia przewidziany jest na okres realizacji robót budowlanych nie dłużej jednak niż do 30.12.2018r. (planowana data dokonania ostatniej płatności na rzecz Wykonawcy). Niemniej jednak w przypadku przekroczenia tego terminu Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi do czasu osiągnięcia Należytego Wykonania Umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi w Umowie, której wzór stanowi cześć II niniejszej SIWZO.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium i jego znaczenie:
Kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1) Cena ( C ) 60% 60 punktów
2) Doświadczenie personelu ( D) 40 % 40 punktów

Zasady oceny kryterium "Cena" (C).
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = (C min : Ci) X Max (C)
gdzie:
Pi(C) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena";
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;
Ci cena oferty "i";
Max (C) maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "Cena".

Zasady oceny kryterium "Doświadczenie " (D).
W przypadku kryterium "Doswiadczenie " oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (D) = (Di : Dmax) X Max (D)
gdzie:
Pi(D) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Doswiadczenie ";
D max Najwyższa wartośc punktowa dla doswiadczenia spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;
D i Wartośc punktowa dla doswiadczenia oferty "i";
Max (D) maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "Doświadczenie ".

Przedmiotem oceny jest doświadczenie zawodowe osób wskzanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia ponad minimalny wymagany dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu tj :
1) Koordynator Zespołu Nadzoru - wykonał osobiście lub jako kierownik zespołu projektowego min. 1 projekt zakończony uzyskaniem Pozwolenia na Budowę oraz prowadził nadzór dla inwestycji realizowanej na podstawie takiego projektu obejmującej realizację sieci, której łączna długość wykonanej sieci wynosiła co najmniej 3 km. Za każdy kolejny, zrealizowany i nadzorowany projekt spełniający wyżej wymienione warunki (licząc do dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania) przyznawane będzie 5 pkt lecz nie więcej niż 25 pkt.
2) projektant sprawujący nadzór w branży sanitarnej - brał udział w zespole projektowym, który zrealizował min. 1 projekt zakończony uzyskaniem Pozwolenia na Budowę oraz prowadził nadzór dla inwestycji realizowanej na podstawie takiego projektu obejmującej realizację sieci, której łączna długość wykonanej sieci wynosiła co najmniej 3 km. Za każdy kolejny, zrealizowany i nadzorowany projekt spełniający wyżej wymienione warunki (licząc do dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania) przyznawane będzie 2 pkt lecz nie więcej niż 10 pkt.
3) projektant sprawujący nadzór w branży drogowej - brał udział w zespole projektowym, który zrealizował min. 1 projekt zakończony uzyskaniem Pozwolenia na Budowę oraz prowadził nadzór dla inwestycji realizowanej na podstawie takiego projektu obejmującej realizację sieci, której łączna długość wykonanej sieci wynosiła co najmniej 3 km. Za każdy kolejny, zrealizowany i nadzorowany projekt spełniający wyżej wymienione warunki (licząc do dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania) przyznawane będzie 1 pkt lecz nie więcej niż 5 pkt.
Wartość punktowa dla oferty będzie suma przyznanych punktów dla w/w osób przewidzianych do realizacji zamówienia.
Wskazany w ofercie personel będzie pełnił swoje funkcje przy realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby pełniącej funkcję projektantów i Koordynatora Zespołu Nadzoru, pod warunkiem, że Wykonawca, wykaże, że nowa proponowana osoba posiada nie mniejsze doświadczenie niż wykazane dla projektantów i Koordynatora Zespołu Nadzoru w złożonej ofercie i formularzu punktów w kryterium.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać doświadczenie Koordynatora Zespołu Nadzoru i projektantów na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do IDW w sposób precyzyjny. W przypadku, gdy opis doświadczenia będzie niejednoznaczny lub niepozwalający na jego ocenę Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za taki opis.

Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości punktów Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Jeżeli pomimo złożenia ofert dodatkowych nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PUSZCZA ZIELONKA"

Adres

Nowy Rynek 8

62-095 Murowana Goślina

wielkopolskie , poznański

Numer telefonu

+48618114142

Fax

+48618113801

NIP

7772578197

Tytuł projektu

Kanalizacja obszaru Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i okolic - etap IV

Numer projektu

POIS.02.03.00-00-0118/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Sweco Consulting Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań,
Data wpłynięcia oferty: 24.04.2017r.
Cena: 98 000,00 netto
Liczba wyświetleń: 901