Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę w 1 egzemplarzu (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
"Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja" Sp. z o.o.
ul. Zjednoczenia 110a
65 - 120 Zielona Góra
pokój 107 (sekretariat)
do dnia 14.06.2017r. do godz. 12:00
Wykonawca powinien zapakować ofertę w jednej nieprzezroczystej kopercie lub innym nieprzezroczystym opakowaniu, którą należy opisać następująco:
Oferta w postępowaniu pn.: Inżynier dla Projektu „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap IV” Nie otwierać przed dniem: 14.06.2017r., godz. 12:15 (data i godzina zgodna z pkt. 11 Zapytania ofertowego)
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w „Zielonogórskich Wodociągach i Kanalizacji” Sp. z o.o.; ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra; pokój nr 105 (sala konferencyjna) w dniu 14.06.2017r. o godz. 12:15.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krystyna Sterna
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
68 45 12 950
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi Inżyniera dla Projektu „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap IV” współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym w zakresie pięciu następujących zadań:
1) „Rozbudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Zielona Góra w zakresie instalacji fermentacji osadów wraz z wykorzystaniem biogazu oraz układem kogeneracji” - realizacja wg warunków Kontraktowych FIDIC „Czerwona Książka”.
2) „Budowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej dla sołectwa Zatonie w Zielonej Górze” realizacja wg warunków Kontraktowych FIDIC „Żółta Książka”.
3) „Budowa sieci wodociągowej w sołectwie Krępa w Zielonej Górze” realizacja wg warunków Kontraktowych FIDIC „Czerwona Książka”.
4) „Budowa i rozbudowa zbiorczego systemu sieci wodociągowej w miejscowości Wilkanowo” realizacja wg warunków Kontraktowych FIDIC „Czerwona Książka”.
5) „Rozbudowa sieci wodociągowej w sołectwie Łężyca w Zielonej Górze” realizacja wg warunków Kontraktowych FIDIC „Czerwona Książka”.
Świadczenie usługi Inżyniera będzie polegało w szczególności na zarządzaniu, koordynacji i nadzorze inwestorskim nad prawidłowością realizacji Kontraktów na roboty budowlane wskazanych w punkcie 4.1) IdW.
Inżynier będzie wykonywał swoje usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w ścisłej współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji Kontraktów (łącznie z okresem zgłaszania wad) oraz w sposób wynikający z tych Kontraktów.
Wartość Kontraktów na roboty nadzorowanych w ramach Projektu pn. „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap IV” określono na łączną kwotę: 51 300 000,00 PLN netto. Zakłada się realizację robót budowlanych w terminie do dnia: 15.08.2021r.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych w ramach realizacji Kontraktów na roboty.
Zamawiający wymaga od Wykonawców Kontraktów na roboty udzielenia co najmniej 36 m-c gwarancji, maksymalnie 5 lat.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
Zielona Góra
Miejscowość:
Zielona Góra
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest pełnienie usługi Inżyniera dla Projektu "Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra - Etap IV" współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi Inżyniera dla Projektu „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap IV” współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym w zakresie pięciu następujących zadań:
1) „Rozbudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Zielona Góra w zakresie instalacji fermentacji osadów wraz z wykorzystaniem biogazu oraz układem kogeneracji” - realizacja wg warunków Kontraktowych FIDIC „Czerwona Książka”.
2) „Budowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej dla sołectwa Zatonie w Zielonej Górze” realizacja wg warunków Kontraktowych FIDIC „Żółta Książka”.
3) „Budowa sieci wodociągowej w sołectwie Krępa w Zielonej Górze” realizacja wg warunków Kontraktowych FIDIC „Czerwona Książka”.
4) „Budowa i rozbudowa zbiorczego systemu sieci wodociągowej w miejscowości Wilkanowo” realizacja wg warunków Kontraktowych FIDIC „Czerwona Książka”.
5) „Rozbudowa sieci wodociągowej w sołectwie Łężyca w Zielonej Górze” realizacja wg warunków Kontraktowych FIDIC „Czerwona Książka”.
Świadczenie usługi Inżyniera będzie polegało w szczególności na zarządzaniu, koordynacji i nadzorze inwestorskim nad prawidłowością realizacji Kontraktów na roboty budowlane wskazanych powyżej.
Inżynier będzie wykonywał swoje usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w ścisłej współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji Kontraktów (łącznie z okresem zgłaszania wad) oraz w sposób wynikający z tych Kontraktów.
Wartość Kontraktów na roboty nadzorowanych w ramach Projektu pn. „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap IV” określono na łączną kwotę: 51 300 000,00 PLN netto. Zakłada się realizację robót budowlanych w terminie do dnia: 15.08.2021r.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych w ramach realizacji Kontraktów na roboty.
Zamawiający wymaga od Wykonawców Kontraktów na roboty udzielenia co najmniej 36 m-c gwarancji, maksymalnie 5 lat.
Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
71.24.80.00-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.
71.31.00.00-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71.63.13.00-3 Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71.54.00.00-5 Usługi zarządzania budową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w Części III– OPZ.
Kod CPV
71247000-1
Nazwa kodu CPV
Nadzór nad robotami budowlanymi
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia:
Terminem rozpoczęcia wykonywania zamówienia przez Inżyniera będzie data podpisania Umowy na Usługi.
Terminem zakończenia wykonania Umowy na Usługi będzie data zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu Końcowego Inżyniera z wykonania usługi, tj. orientacyjnie 31.12.2022r., nie później niż do dnia 30.06.2023r.
Przewidywany termin zakończenia Umowy na Usługę jest wynikiem planowanych następujących zdarzeń:
a) szacowany Czas na Ukończenie poszczególnych Kontraktów na roboty:
• „Rozbudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Zielona Góra w zakresie instalacji fermentacji osadów wraz z wykorzystaniem biogazu oraz układem kogeneracji” – do 15.08.2021r.
• „Budowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej dla sołectwa Zatonie w Zielonej Górze” – do 30.09.2019r.
• „Budowa sieci wodociągowej w sołectwie Krępa w Zielonej Górze” – do 31.12.2019r.
• „Budowa i rozbudowa zbiorczego systemu sieci wodociągowej w miejscowości Wilkanowo” – do 31.03.2019r.
• „Rozbudowa sieci wodociągowej w sołectwie Łężyca w Zielonej Górze” – do 30.04.2018r.
b) Świadectwo Przejęcia wystawione zgodnie z kl. 10.1 dla ostatniego
z nadzorowanych Kontraktów na roboty - ok. 31.08.2021r.
c) Okres zgłaszania wad – 365 dni od daty wydania Świadectwa Przejęcia, tj. do dnia ok. 31.08.2022r.
d) Świadectwo Wykonania wystawione zgodnie z kl. 11.9 – wystawiane w ciągu 28 dni po upływie ostatniego dnia Okresu Zgłaszania Wad dla ostatniego z nadzorowanych Kontraktów na roboty – ok. 28.09.2022r.
e) Oświadczenie Końcowe Wykonawcy zgodnie z kl. 14.11 złożone w terminie do 20 dni od otrzymania Świadectwa Wykonania dla ostatniego z nadzorowanych Kontraktów na roboty – ok. 18.10.2022r.
f) Końcowe Świadectwo Płatności wstawione zgodnie z kl. 14.13 w terminie do 28 dni po otrzymaniu Oświadczenia Końcowego dla ostatniego z nadzorowanych Kontraktów na roboty – ok. 15.11.2022r.
g) Raport Końcowy Inżyniera z wykonania usługi złożony będzie w terminie do 14 dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego Końcowego Świadectwa Płatności wystawionego przez Inżyniera dla ostatniej z umów na roboty –
ok. 30.11.2022r.
h) Zatwierdzenie przez Zamawiającego Raportu Końcowego Inżyniera z wykonania usługi, ok. 31.12.2022r.
Podane terminy mają charakter informacyjny.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Wiedza i doświadczenie
Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
• co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia z dziedziny gospodarki wodno-ściekowej o wartości min. 30 000 000 PLN netto, obejmującego co najmniej jedną umowę na roboty zrealizowaną w formule projektuj-buduj.
* Pod pojęciem „wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat” rozumie się zakończenie realizacji usługi/robót budowlanych w tym okresie (np. protokół odbioru datowany nie wcześniej, niż 3 lata przed terminem składania ofert).
Warunki określone powyżej uważa się za wstępnie spełnione, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolność techniczną odpowiednią do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
Ekspert 1. Kierownik Zespołu, min. 1 osoba posiadająca co najmniej:
• 5-letnie doświadczenie zawodowe obejmujące pełnienie funkcji Kierownika Zespołu lub Inżyniera Kontraktu lub Inżyniera Koordynatora lub Inżyniera rezydenta obejmującej nadzór nad realizacją Projektów w tym co najmniej jednego Projektu o wartości min. 30 000 000 zł (netto), w którym co najmniej jedna z umów na roboty była realizowana w formule projektuj-buduj;
Zamawiający wymaga aby Ekspert 1. Kierownik Zespołu był obecny na miejscu prac co najmniej 6h/dobę 5 dni w tygodniu w czasie pracy Zamawiającego, przez cały okres realizacji Umowy, w tym co najmniej 1 raz w tygodniu na Terenie Budowy każdego z nadzorowanych Kontraktów. Dodatkowo Zamawiający wymaga udziału w organizowanych spotkaniach, naradach w celu zapewnienia ciągłości pracy Inżyniera oraz Kontraktów, przez cały okres realizacji Umowy.
Ekspert 2. Inspektor nadzoru w branży sanitarnej, min. 1 osoba posiadająca co najmniej:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
• 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót z zakresu budowy sieci wodociągowych i sieci kanalizacyjnych.
Zamawiający wymaga aby Ekspert 2. Inspektor nadzoru w branży sanitarnej był obecny na terenie budowy, co najmniej 3 dni w tygodniu w czasie prowadzenia robót, przez cały okres realizacji nadzorowanej Umowy na roboty. Dyspozycyjność, o której mowa w zdaniu poprzednim może być ograniczona w przypadku okoliczności powodujących czasowy przestój w robotach. Ponadto Zamawiający wymaga udziału w organizowanych spotkaniach, naradach w czasie realizacji robót podlegających jego nadzorowi.
Ekspert 3. Inspektor nadzoru w branży technologicznej, min. 1 osoba posiadająca co najmniej:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
• 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót z zakresu budowy obiektów oczyszczalni ścieków;
Zamawiający wymaga aby Ekspert 3. Inspektor nadzoru w branży technologicznej był obecny na terenie budowy, co najmniej 3 dni w tygodniu w czasie prowadzenia robót, przez cały okres realizacji nadzorowanej Umowy na roboty. Dyspozycyjność, o której mowa w zdaniu poprzednim może być ograniczona w przypadku okoliczności powodujących czasowy przestój w robotach. Ponadto Zamawiający wymaga udziału w organizowanych spotkaniach, naradach w czasie realizacji robót podlegających jego nadzorowi.
Ekspert 4. Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej, min. 1 osoba posiadająca co najmniej:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
• 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych;
Zamawiający wymaga aby Ekspert 4. Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej był obecny na terenie budowy, co najmniej 3 dni w tygodniu w czasie prowadzenia robót, przez cały okres realizacji nadzorowanej Umowy na roboty. Dyspozycyjność, o której mowa w zdaniu poprzednim może być ograniczona w przypadku okoliczności powodujących czasowy przestój w robotach. Ponadto Zamawiający wymaga udziału w organizowanych spotkaniach, naradach w czasie realizacji robót podlegających jego nadzorowi.
Ekspert 5. Inspektor nadzoru w zakresie robót drogowych, min. 1 osoba posiadająca co najmniej:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;
• 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót z zakresu branży drogowej;
Zamawiający wymaga aby Ekspert 5. Inspektor nadzoru w zakresie robót drogowych był obecny na terenie budowy, co najmniej 3 dni w tygodniu w czasie prowadzenia robót, przez cały okres realizacji nadzorowanej Umowy na roboty. Dyspozycyjność, o której mowa w zdaniu poprzednim może być ograniczona w przypadku okoliczności powodujących czasowy przestój w robotach. Ponadto Zamawiający wymaga udziału w organizowanych spotkaniach, naradach w czasie realizacji robót podlegających jego nadzorowi.
Ekspert 6. Inspektor nadzoru w zakresie robót elektrycznych i automatyki, min. 1 osoba posiadająca co najmniej:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
• 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót z zakresu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym co najmniej na jednej inwestycji z dziedziny gospodarki wodno – ściekowej;
Zamawiający wymaga aby Ekspert 6. Inspektor nadzoru w zakresie robót elektrycznych i automatyki był obecny na terenie budowy, co najmniej 3 dni w tygodniu w czasie prowadzenia robót, przez cały okres realizacji nadzorowanej Umowy na roboty. Dyspozycyjność, o której mowa w zdaniu poprzednim może być ograniczona w przypadku okoliczności powodujących czasowy przestój w robotach. Ponadto Zamawiający wymaga udziału w organizowanych spotkaniach, naradach w czasie realizacji robót podlegających jego nadzorowi.
Ekspert 7. Ekspert ds. rozliczeń, min. 1 osoba posiadająca co najmniej:
• 3-letnie doświadczenie zawodowe w kontrolowaniu obmiarów i analiz kosztów budowy przy realizacji inwestycji infrastrukturalnych, w tym przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub modernizacji obiektów z sektora gospodarki wodno-ściekowej o wartości min. 30 000 000 PLN (bez VAT);
UWAGA! pełna treść warunku znajduje się w Części I - IDW.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Za spełniającego niniejszy warunek Zamawiający uzna Wykonawcę, który:
a) Wykonawca wykazał, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 300 000,00 PLN;
b) Wykonawca posiadał ubezpieczenie do odpowiedzialności cywilnej,
w zakresie prowadzonej działalności, związane z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia do najmniej 1 000 000,00 PLN.
Warunki określone powyżej uważa się za wstępnie spełnione, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolność techniczną odpowiednią do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
Dodatkowe warunki
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
• o którym mowa, w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art.258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
• o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
• skarbowe,
• o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
b) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt. powyżej,
c) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
d) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
e) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
f) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
h) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544),
i) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne,
j) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
k) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015r. poz. 233, z późn. zm.).
Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wymienionych w pkt. 4) powyżej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały określone w zapisach Zapytania ofertowego (udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.zwik.zgora.pl.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy została określona w zapisach Zapytania ofertowego (udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.zwik.zgora.pl.
Zamówienia uzupełniające
1) Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz możliwość udzielenia takiego zamówienia została przewidziana w zapytaniu ofertowym oraz w umowie z Wykonawcą. W takim przypadku nie jest konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.
2) Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone Wykonawcy w przypadku rozszerzenia zakresu Projektu potwierdzonego podpisanym aneksem do umowy o dofinansowanie.
3) Zamawiający nie dopuszcza udzielania Wykonawcy zamówień dodatkowych.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena bez podatku VAT podana w formularzu oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cmin : Co) x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co – cena oferty ocenianej.
W ramach kryterium „Dodatkowe osoby skierowane do realizacji zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonywania czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przez:
a) Jedną dodatkową osobę (Ekspert 2a) spełniającą warunki udziału określone w pkt. 7.1.2) w zakresie Eksperta 2 – Inspektor nadzoru w branży sanitarnej.
b) Jedną dodatkową osobę (Eksperta 3a) spełniającą łącznie warunki udziału określone w pkt. 7.1.2) w zakresie Eksperta 3 – Inspektor nadzoru w branży technologicznej i dodatkowo posiadającej doświadczenie zawodowe przy realizacji co najmniej jednej inwestycji w zakresie budowy / modernizacji układu technologicznego oczyszczalni ścieków z wykorzystaniem fermentacji osadów ściekowych oraz odzysku ciepła / układu kogeneracji.
Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez jedną osobę funkcji przypisanych dwóm powyższym Ekspertom, ani także nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji kluczowych Ekspertów oraz funkcji dodatkowych Ekspertów, pomimo posiadania doświadczenia i uprawnień.
Do oceny ofert w ramach kryterium zostaną przyjęte dane zawarte w Załączniku 1a do niniejszego Zapytania ofertowego. Wykonawca zamieszczając informacje o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do wykonania czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przez dodatkowe osoby w Formularzu oferty (Załącznik 1a). Nie wypełnienie w Załącznika nr 1a poprzez wskazanie osób w zakresie kryterium „Dodatkowe osoby skierowane do realizacji zamówienia” będzie uznawane jako nie przyjęcie tego zobowiązania, a oferta uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie w odniesieniu do:
a) Eksperta 2a (E2a) spełniającego warunki udziału określone w pkt. 7.1.2) w zakresie Eksperta 2 - Inspektor nadzoru w branży sanitarnej – otrzyma 20 pkt.
b) Eksperta 3a (E3a) spełniającego warunki udziału określone w pkt. 7.1.2) w zakresie Eksperta 3 - Inspektor nadzoru w branży technologicznej oraz dodatkowo posiadającej doświadczenie zawodowe przy realizacji co najmniej jednej inwestycji w zakresie budowy / modernizacji układu technologicznego oczyszczalni ścieków z wykorzystaniem fermentacji osadów ściekowych oraz odzysku ciepła / układu kogeneracji – otrzyma 20 pkt.
Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym Część II niniejszego Zapytania ofertowego – „Wzór umowy”) oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym Część II niniejszego Zapytania ofertowego – „Opis Przedmiotu Zamówienia”).
3) Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + E2a + E3a
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty
o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Nazwa
ZIELONOGÓRSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O. O.
Adres
65-120 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684519 300-3
Fax
684519 340
NIP
1040000159
Tytuł projektu
Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap IV
Numer projektu
POIS.02.03.00-00-0215/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
EKOCENTRUM Sp. z o.o.
ul. Budziszyńska 35/1
54 – 434 Wrocław
Data złożenia oferty: 14.06.2017
Cena oferty: 899 130,00 PLN (z VAT)