Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup kompleksowej usługi organizacji 8 zagranicznych wyjazdów biznesowych

Data publikacji: 16.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-05-2019

Numer ogłoszenia

18319

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy dostarczyć do dnia 24 maja 2019 roku do godziny 13:00 na adres Zamawiającego.
2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na organizację wyjazdów biznesowych. Nie otwierać przed 24 maja 2019, godz. 13:00.”

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Marcelina Rybarkiewicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 89 672 40 01

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

w związku aplikowaniem przez Zamawiającego o środki finansowane w funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu RPWM.01.03.05-IZ.00-28-001/19, Poddziałanie 1.3.5 „Usługi dla MŚP;, Działanie 1.3 „Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości)”, Oś Priorytetowa I „Inteligentna gospodarka Warmii i Mazur” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji 8 wyjazdów biznesowych pracowników Zamawiającego do następujących miejscowości:
1) Lyon (Francja) – 03-06/06/2019
2) Erfurt (Niemcy) – 24-27/06/2019
3) Dongguan (Chiny) – 14-19-09/2019
4) Moskwa (Rosja) – październik 2019
5) Valenciennes (Francja) – listopad 2019
6) Las Vegas (USA) – 05-11/01/2020
7) Parma (Włochy) – marzec 2020
8) Chicago (USA) – marzec 2020
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 5 Wzór umowy do niniejszego zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: Olsztyn Miejscowość: Olsztyn

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem konkursu jest wyłonienie Wykonawcy kompleksowej usługi organizacji 8 wyjazdów biznesowych dla pracowników Zamawiającego w celu wzrostu jego konkurencyjności.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji 8 wyjazdów biznesowych pracowników Zamawiającego do następujących miejscowości:
1) Lyon (Francja) – 03-06/06/2019
2) Erfurt (Niemcy) – 24-27/06/2019
3) Dongguan (Chiny) – 14-19-09/2019
4) Moskwa (Rosja) – październik 2019
5) Valenciennes (Francja) – listopad 2019
6) Las Vegas (USA) – 05-11/01/2020
7) Parma (Włochy) – marzec 2020
8) Chicago (USA) – marzec 2020
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 5 Wzór umowy do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamówienie nie jest podzielone na części (zadania). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa wg załączonego wzoru.

Kod CPV

79997000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi organizowania podróży służbowych

Dodatkowe przedmioty zamówienia

79540000-1 – Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
79342200-5 – Usługi w zakresie promocji
79823000-9 – Usługi drukowania i dostawy

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie należy zrealizować w następujących terminach:
1) Lyon (Francja) – 03-06/06/2019
2) Erfurt (Niemcy) – 24-27/06/2019
3) Dongguan (Chiny) – 14-19-09/2019
4) Moskwa (Rosja) – październik 2019
5) Valenciennes (Francja) – listopad 2019
6) Las Vegas (USA) – 05-11/01/2020
7) Parma (Włochy) – marzec 2020
8) Chicago (USA) – marzec 2020

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (lub realizuje): minimum 3 usługi związane z przedmiotem zamówienia, tj. polegające na organizacji kompleksowych usług zagranicznych wyjazdów biznesowych na rzecz podmiotu trzeciego, przy czym Zamawiający wymaga, aby wartość każdej ze wskazanych usług wynosiła nie mniej niż 7.000,00 zł. brutto.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy załączyć wykaz usług sporządzony wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 3), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami określającymi czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców zostanie przeprowadzona przez Zamawiającego wg kryterium spełnia - niespełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych we wzorze umowy załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Ofertę należy złożyć korzystając z załączonego do zapytania ofertowego wzoru formularza ofertowego (Załącznik 1).
2. Do oferty ( Formularza ofertowego) należy dołączyć następujące dokumenty:
a. Wypełniony i podpisany Wykaz usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami.
Zortrax S.A. Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego Lubelska 34, 10-409 Olsztyn, Polska
prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru office@zortrax.com | sales@zortrax.com
Sądowego pod numerem KRS 0000564079; o kapitale zakładowym w wysokości 7 462 500 PLN, (89) 672 40 01
opłaconym w całości. www.zortrax.com | www.zortrax.pl
b. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
c. Dokument pełnomocnictwa w formie oryginały lub kopii potwierdzonej notarialnie w przypadku podpisywania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osobę /osoby upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, wskazaną/e we właściwym rejestrze.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (waga – 100%).
2. Ocenie zostaną poddane oferty Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i które nie zostały odrzucone.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
4. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5. Wykonawcy wezwani do złożenia ofert dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstawania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty, dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuję Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego ,wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartości bez kwot podatku.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

Wykluczenia

Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zortrax Spółka Akcyjna

Adres

Lubelska 34

10-409 Olsztyn

warmińsko-mazurskie , Olsztyn

Numer telefonu

+48 89 672 40 01

NIP

7393864289

Numer naboru

RPWM.01.03.05-IZ.00-28-001/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

DMC CONTINENTAL Sp. z o.o., Sp.k.
ul. Warszawska 36
40-010 Katowice
data wpłynięcia oferty 23/05/2019
cena brutto - 74.145,00 PLN
Aktualizacja 31/05/2019 - umowa nie została podpisana, a pozostałe oferty znacznie przekraczają środki finansowe przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
Liczba wyświetleń: 531