Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta powinna być złożona w formie pisemnej osobiście, listownie, przesyłką kurierską na adres siedziby Zamawiającego lub w formie elektronicznej na adres e-mail:biuro@4mass.pl
2. Termin złożenia oferty: do 14 sierpnia 2020 r., do godz. 23:59:59.
Decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub jej otrzymania na adres poczty elektronicznej. Oferty dostarczone po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Data stempla pocztowego nie decyduje o skutecznym wniesieniu oferty.
3. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę tylko przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
4. Otwarcie złożonych w postępowaniu ofert nastąpi następnego dnia po upływie terminu składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferentów do wyjaśnień treści złożonych ofert.
6. Oferenci, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie.
7. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia wyznaczonego na ostatni dzień składania ofert.
8. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim. Wszystkie strony oferty i załączników muszą być ponumerowane i parafowane. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez Wykonawcę. Kopie dokumentacji przedkładanej przez Wykonawcę powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby do tego uprawnione.
9. Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego:
a) Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
b) Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
10. Oferta musi zawierać:
a) Nazwę i adres oferenta;
b) Cena netto i cenę brutto całej oferty dla usługi objętej zapytaniem wyrażone w PLN
c) Datę sporządzenia i termin ważności oferty (brak daty sporządzenia = termin wpływu oferty);
d) Potwierdzenie terminu wykonania zamówienia oczekiwanego przez Zamawiającego i warunków gwarancji
e) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 1 mln PLN.
f) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
g) Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik
h) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego.
11. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@4mass.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Joanna Kasperska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
577 917197
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nabycie robót i materiałów budowlanych związanych z Budową budynku Centrum Badawczo – Rozwojowego wraz z zewnętrznymi instalacjami i infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanego w miejscowości Świdnik, Ul. Metalowa 5, nr działki: 1765/157.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Dokumentacji budowlanej, stanowiącej Załącznik nr 5.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
świdnicki
Miejscowość:
Świdnik
Cel zamówienia
W związku z realizacją projektu pn. "Utworzenie Centrum Badawczo – Rozwojowego w branży kosmetycznej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 Priorytet 2: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I Działanie 2.1: „Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw” - zapraszamy do składania ofert w zakresie Nabycia robót i materiałów budowlanych związanych z budową budynku Centrum Badawczo – Rozwojowego wraz z zewnętrznymi instalacjami i infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanego w miejscowości Świdnik.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem przedsięwzięcia budowlanego jest Nabycie robót i materiałów budowlanych związanych z Budową budynku Centrum Badawczo – Rozwojowego wraz z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami oraz infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowanego w miejscowości Świdnik, w ramach projektu pn."Utworzenie Centrum Badawczo – Rozwojowego w branży kosmetycznej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 Priorytet 2: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I Działanie 2.1: „Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw”, zgodnie z: wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym nr 1, projektem budowlanym, oraz dodatkowymi wytycznymi i wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 5 – Dokumentacja budowlana
2. Miejsce realizacji: województwo lubelskie, powiat świdnicki, gmina Świdnik, Miasto: Świdnik, kod pocztowy: 21-040, Ul. Metalowa 5, Nr działki: 1765/157, Powierzchnia działki: 2 394 m2, TERYT 061701_1, Obręb 0001.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt budowlany (PB) oraz Dodatkowe wytyczne i wymagania Zamawiającego.
4. Technologia obiektu: Wg projektu budowlanego.
5. Wykonanie projektu wykonawczego do projektu budowlanego leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do kontroli realizacji procesu tworzenia projektu wykonawczego przez Wykonawcę. Wykonawca będzie na bieżąco konsultował z Zamawiającym proponowane rozwiązania i jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego przed skierowaniem projektu wykonawczego do realizacji.
6. Zakres inwestycji obejmuje budowę budynku Centrum Badawczo-Rozwojowego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu działki nr ewid. 1765/157, w tym w szczególności:
• wykonanie prac ziemnych i fundamentowych budynku CBR zgodnie z PB,
• podczas prac ziemnych wykonanie odkrywki linii kablowych elektroenergetycznych biegnących przez działkę nr 1765/157 oraz okazania przedstawicielom PZL Świdnik, w celu ustalenia czy linie kablowe trzeba zabezpieczyć zgodnie z PB, czy też są nieczynne i można dokonać ich rozbiórki;
• wykonanie konstrukcji budynku zgodnie z PB
• dostawa i montaż stolarki otworowej w tym okien, bram, drzwi i stolarki fasadowej,
• wykonanie instalacji wewnętrznych sanitarnych, elektrycznych i niskoprądowych, w szczególności instalacje: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, odwodnienia dachu, instalacja grzewcza, wentylacja, gazowa, wewnętrzne linie zasilające, oświetlenie podstawowe i awaryjne, instalacja gniazd wtykowych 230V, instalacja siłowa, sieć strukturalna komputerowa i telefoniczna, CCTV – system telewizji dozorowej, sygnalizacja włamania i napadu SSWiN, instalacja przyzywowa toalet dla niepełnosprawnych;
• wykonanie robót wykończeniowych m.in. tynki, posadzki, prace malarskie, okładziny ścienne
• wykonanie instalacji zewnętrznych na terenie inwestycji:
• wykonanie przyłączy do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej
• wykonanie dróg, placów manewrowych, miejsc postojowych i chodników,
• wycinka drzew i krzewów w niezbędnym zakresie; pozwolenie na wycinkę w zakresie Zamawiającego; - zlecić inwentaryzację i przygotować wniosek o wycinkę 4MASS
• zbiorniki
• ogrodzenie pomiędzy dłuższym bokiem ED i od A do A’ wraz z bramą przesuwną szer. ok.9m/ szlaban/ furtka/elektrozaczep
• ogrodzenie z siatki zgrzewanej o wysokości 150 cm z cokołem wys. 30 cm (łącznie 180cm)
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Uzupełniające kody CPV:
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 Roboty instalacyjne i elektryczne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
Harmonogram realizacji zamówienia
Usługa będzie realizowana w okresie od 2020-09-01 do 2021-10-31, łącznie maksymalnie 14 miesięcy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (przedsiębiorcy), którzy posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i finansowy, niezbędne do realizacji zamówienia.
2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać łącznie niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) Dysponować minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.
b) Posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę
min. 1 mln PLN.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego:
a) Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
b) Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
2. Oferta musi zawierać:
a) Nazwę i adres oferenta;
b) Cena netto i cenę brutto całej oferty dla usługi objętej zapytaniem wyrażone w PLN
c) Datę sporządzenia i termin ważności oferty (brak daty sporządzenia = termin wpływu
oferty);
d) Potwierdzenie terminu wykonania zamówienia oczekiwanego przez Zamawiającego i warunków gwarancji
e) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 1 mln PLN.
f) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
g) Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik
h) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje kryterium: „Cena” (dotyczy ceny netto – waga kryterium – 100%)
2. Podana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia.
3. Najwyżej punktowana będzie oferta z najniższą ceną netto za wykonanie przedmiotu umowy zlecenia.
4. Oferent określa cenę przedmiotu zamówienia w złotych polskich podając Cenę netto/brutto oferty dla usługi objętej zapytaniem wyrażone w PLN, która obejmować będzie wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w Zapytaniu ofertowym. Przedstawiona w ofercie cena będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty (nie dopuszcza się rabatów rzeczowych).
5. Wysokość stawki brutto powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeśli Oferent określi cenę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją na PLN po średnim kursie NBP (tabela A) z dnia ogłoszenia zapytania ofertowego..
6. Sposób przyznawania punktacji za kryterium „Cena” (waga kryterium - 100%)
Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone według wzoru:
C = (Cmin : Cof) x 100 % (waga kryterium) gdzie:
• C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
• Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,
• Cof – cena badanej oferty.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania wynosi: 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
Jeżeli po zastosowaniu powyższego kryterium nadal nie będzie możliwy wybór najkorzystniejszej oferty, zastosowane zostaną ostateczne negocjacje cenowe, w których wezmą udział wystawcy ofert którzy otrzymali taką samą najwyższą ilość punktów.
W przypadku konieczności przeprowadzenia negocjacji cenowych, Zamawiający poinformuje o dacie ich odbycia drogą mailową.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona następnego dnia od upływu terminu składania ofert.
W przypadku zastosowania negocjacji cenowych, ocena ofert zostanie odpowiednio wydłużona. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
(na której zapytanie ofertowe zostało umieszczone).
Wykluczenia
Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania wyżej wymienionych powiązań (według wzoru z Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego).
Nazwa
4MASS SPÓŁKA AKCYJNA
Adres
02-963 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
224004920
NIP
5242687753
Tytuł projektu
Utworzenie Centrum Badawczo-Rozwojowego w branży kosmetycznej
Numer projektu
POIR.02.01.00-00-0006/19-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ESTATE SERVICE S.A. Al. J.CH. Szucha 3/2, 02-580 Warszawa KRS 0000641829, REGON 365643749, NIP 1132920407
data wpłynięcia oferty - 12.08.2020
cena oferty - 1 700 000,00 zł netto, 2 091 00,00 zł brutto