Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy złożyć do dnia 20 października 2019 r. w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa lub przesłać mailowo na adres: biuro@4bestcare.com.
2. Oferty w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: adres Wykonawcy, adres Zamawiającego, dopisek „Organizacja stoiska wystawienniczego, zakup reklam w wybranych mediach targowych oraz organizacja wyjazdu i noclegów podczas targów Web Summit 2019. 04-07 listopada 2019, Lizbona. Nie otwierać do dnia 21 października 2019r. do godz. 10:00”.
3. Oferty można składać osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską, drogą elektroniczną.
4. Za datę złożenia oferty uznaje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty, które spłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane.
5. Każdy Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty i/lub oferty częściowej i/lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego wszystkich złożonych ofert.
6. Oferty należy wypełnić komputerowo lub pismem maszynowym.
7. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków opisanych w pkt. 3 niniejszego zapytania, a także opisujące oferowany zakres usług w sposób pozwalający stwierdzić ich zgodność z wymogami minimalnymi opisanymi w przedmiocie zamówienia.
8. Wykonawca składa ofertę z ceną wyrażoną w Polskich Złotych (PLN). W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę z ceną wyrażoną w walucie innej niż PLN oferta zostanie odrzucona.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 października 2019r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
10. Okres związania z ofertą powinien wynosić nie mniej niż 30 dni licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego jako termin złożenia oferty.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@4bestcare.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Milena Pawłowska
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla Zamawiającego, wyjazdu oraz noclegów podczas targów Web Summit 2019, odbywających się w Lizbonie w terminie od 04 do 07 listopada 2019 r. oraz organizacja dla Zamawiającego stoiska wystawienniczego oraz zakup reklam w wybranych mediach targowych na targach Web Summit 2019, odbywających się w Lizbonie w terminie od 04 do 07 listopada 2019 r.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Miejscowość:
Warszawa
Cel zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla Zamawiającego, wyjazdu oraz noclegów podczas targów Web Summit 2019, odbywających się w Lizbonie w terminie od 04 do 07 listopada 2019 r. oraz organizacja dla Zamawiającego stoiska wystawienniczego oraz zakup reklam w wybranych mediach targowych na targach Web Summit 2019, odbywających się w Lizbonie w terminie od 04 do 07 listopada 2019 r.
Przedmiot zamówienia
W ramach organizacji w zakres zadań Wykonawcy wchodzą następujące czynności:
Nazwa pozycji w budżecie Zakres i opis wymagań
Organizacja stoiska wystawowego na targach lub wystawie 1) Organizacji stoiska wystawowego Wnioskodawcy otwartego na 1 stronę zgodnie z wizualizacją i projektem dostarczonym przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. W ramach tej pozycji Wykonawca zobowiązuje się do:
a) montażu stoiska na miejscu targów zgodnie z dostarczoną dokumentacją
b) demontażu stoiska po zakończeniu targów
2) zapewnienia zasilania prądem elektrycznym w stoisku wystawowym.
Reklama w mediach targowych Wykonawca zobowiązany jest zakupić u organizatora targów następujące usługi reklamowe:
a) zakup reklam w wybranych mediach targowych
Podróże służbowe pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach, lub programie wspierającym rozwój 1)Zapewnienie zakwaterowania pracownikom delegowanym przez Zamawiającego na targi zgodnie z poniższymi warunkami:
a) Liczba osób delegowanych – ogółem 3 osoby;
b) Liczba noclegów 3 noclegi w dniach od 4 do 7 listopada 2019 r.;
2) Warunki noclegowe:
a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia noclegów dla wszystkich pracowników Zamawiającego w terminie ich pobytu;
b) Wykonawca zapewni nocleg w hotelu /o standardzie przynajmniej ***/ w dwóch pokojach: 1 pokój 1-os. i 1 pokój 2-os.
c) Lokalizacja: Lizbona, nie dalej niż 5 km od miejsca targów;
d) W ciągu 5 dni po podpisaniu umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego propozycje zakwaterowania.
Rezerwacja miejsca wystawowego na targach, opłata rejestracyjna za udział w targach oraz wpis do katalogu targowego Wykupienie miejsca wystawowego od organizatora oraz przygotowanie stoiska wystawienniczego otwartego na 1 stronę.
Transport i ubezpieczenie osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia w trakcie podróży oraz pobytu na miejscu oraz transportu na miejsce targów, z siedziby Wnioskodawcy w Warszawie osób delegowanych na targi zgodnie z poniższymi założeniami:
Bilety lotnicze:
a. Wykonawca dokona rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla wszystkich uczestników (3 osoby) na następujących trasach:
o Warszawa– Lizbona
o Lizbona – Warszawa
b. Wszyscy uczestnicy wyruszający w tej samej dacie powinni zostać przetransportowani tym samym samolotem. Podróż powinna odbywać się bezpośrednim lotem, w klasie ekonomicznej, rejsowymi liniami lotniczymi. Bilet powinien uwzględniać bagaż podręczny oraz jedną sztukę bagażu rejestrowanego, powinien również uwzględniać wszelkie opłaty określone prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty rezerwacyjne, paliwowe oraz lotniskowe.
c. Zamawiający dostarczy Wykonawcy listę uczestników z danymi niezbędnymi do rezerwacji biletów nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy.
d. Do 3 dni od otrzymania listy od Zamawiającego Wykonawca dokona rezerwacji biletów oraz przekaże Zamawiającemu potwierdzenie dokonania rezerwacji.
e. Najpóźniej 3 dni przed wylotem Wykonawca dostarczy w formie wiadomości e-mail bilety lotnicze wszystkim uczestnikom wyjazdu (bilet elektroniczny).
f. W przypadku odwołania lotu Wykonawca zapewni inny lot dla wszystkich uczestników wyjazdu tego samego dnia lub (w przypadku powrotu) dnia następnego. W takiej sytuacji Wykonawca zapewni noclegi, wyżywienie oraz transfery lokalne dla wszystkich uczestników wyjazdu.
g. W przypadku braku dostępności połączenia lotniczego zgodnego z opisem w pkt. b. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje lotów z przesiadką, w możliwie najbardziej dogodnej konfiguracji.
Ubezpieczenie:
Zapewnienia ubezpieczenia w trakcie podróży służbowej oraz pobytu na miejscu.
Kod CPV
79950000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Kody CPV
79997000-9 Usługi organizowania podróży służbowych
Harmonogram realizacji zamówienia
Umowę należy zrealizować do dnia 30 listopada 2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający powinien prowadzić działalność gospodarczą. Na potwierdzenie tego faktu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualny, nie starszy niż 3 m-ce, odpis z właściwego organu rejestracyjnego (CEIDG lub KRS).
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał minimum 3 usługi polegające na zorganizowaniu na rzecz podmiotu trzeciego stoiska wystawienniczego i zakupu reklam w wybranych mediach targowych o znaczeniu międzynarodowym oraz jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał minimum 3 usługi polegającą na zorganizowaniu na rzecz podmiotu trzeciego wyjazdu służbowego o znaczeniu międzynarodowym.
Każda usługa musi być poświadczona kopią protokołu zdawczo – odbiorczego lub innym dokumentem lub dowodem jednoznacznie potwierdzającym fakt wykonania usługi.
Potencjał techniczny
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał minimum 3 usługi polegające na zorganizowaniu na rzecz podmiotu trzeciego stoiska wystawienniczego i zakupu reklam w wybranych mediach targowych o znaczeniu międzynarodowym oraz jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał minimum 3 usługi polegającą na zorganizowaniu na rzecz podmiotu trzeciego wyjazdu służbowego o znaczeniu międzynarodowym.
Każda usługa musi być poświadczona kopią protokołu zdawczo – odbiorczego lub innym dokumentem lub dowodem jednoznacznie potwierdzającym fakt wykonania usługi.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje zasobami finansowymi tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji zamówienia.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży zaświadczenie lub informację z banku (nie starszą niż 1 miesiąc na dzień złożenia ofert) o posiadanej sytuacji ekonomicznej tj. posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 000 zł.
UWAGA: Dla ww. wartości wykazanych przez Oferenta w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego.
W przypadku ofert składanych wspólnie przez kilka podmiotów, wszystkie opisane powyżej warunki musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia (postanowienie o tej treści powinno się znaleźć w umowie konsorcjum). W przypadku oferty składanej łącznie przez kilka podmiotów do oferty należy dołączyć umowę konsorcjum.
Dodatkowe warunki
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
Nie dołączenie wymaganych dokumentów lub dołączenie dokumentów niepotwierdzających spełnienia ww. warunków spowoduje odrzucenie oferty.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Nie złożenie wyjaśnień w nakreślonym przez Zamawiającego terminie oraz wymaganej formie może być podstawą do odrzucenia oferty.
Z przedstawionych treści dokumentów musi wynikać w sposób jednoznaczny i nie budzący żadnych wątpliwości spełnienie warunku udziału w postępowaniu, którego dany dokument dotyczy.
Warunki zmiany umowy
1. Zakres i warunki zmiany postanowień umownych określa wzór umowy.
2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą tylko w złotych polskich.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2
3) Lista projektów referencyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi zakres oraz prawidłowość zrealizowanych usług – Załącznik nr 3
4) Aktualny, nie starszy niż 3 m-ce odpis z właściwego rejestru gospodarczego (KRS/ CEIDG)
5) Parafowany wzór umowy – Załącznik nr 4
6) Dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych - zaświadczenie lub informację z banku (nie starszą niż 1 miesiąc na dzień złożenia ofert) o posiadanej sytuacji ekonomicznej tj. posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 000 zł.
7) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jedynie w przypadku podpisania oferty przez osobę nieujawnioną w odpowiednim rejestrze jako upoważniona do zaciągania zobowiązań).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert i sposoby przyznawania punktacji
KRYTERIUM 1: CENA (C) – 100 PUNKTÓW
W powyższym kryterium oceniana będzie cena netto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
C = (Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu / Cena badanej oferty) x 100 punktów
gdzie: C - ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty netto.
Wykluczenia
O zamówienie nie mogą ubiegać się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
4BESTCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Adres
00-545 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
22 830 73 60
NIP
7010098501
Tytuł projektu
Internacjonalizacja inteligentnego systemu do zarządzania informacjami z zakresu procesów biznesowych w tym kadr i płac
Numer projektu
POIR.03.03.03-14-0109/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
DNA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. ul. Raszyńska 15/8, 02-026 Warszawa
wpłynęła 16.10.2019 r.
42000 netto