Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zamawiający udzielił odpowiedzi na pytania. Termin składania ofert został przesunięty na dzień 18.10.2019r. do godz. 9:00
Zamawiający udzielił odpowiedzi na pytania. Termin składania ofert został przesunięty na dzień 23.10.2019r. do godz. 9:00. Zamawiający dołączył aktualny Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.
Miejsce i sposób składania ofert
a) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.10.2019r., do godz. 9:00
b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
c) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku odrzucenia jego oferty lub wykluczenia wykonawcy z postępowania.
d) Ofertę prosimy dostarczyć: osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 23.10.2019r. do godz. 9:00–na adres: 4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra do Sekretariatu (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:” Zamówienie polegające na wsparciu pomostowym w postaci indywidualnej usługi doradczej dla 19 Uczestników Projektu” oraz „Prosimy nie otwierać przed 23.10.2019, godz. 09:30
e) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
f) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
g) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
h) Oferta Wykonawcy musi być podpisana przez Oferenta/Wykonawcę bądź osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
i) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23.10.2019r. (środa) o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Daria Krężel
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
68 45 10 888 wew. 103
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy zamówienia polegającego na wsparciu pomostowym w postaci indywidualnej usługi doradczej dla 19 Uczestników Projektu
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest udzielenie 19 Uczestnikom Projektu wsparcia pomostowego w postaci indywidualnej usługi doradczej.
Przedmiot zamówienia
W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do udzielania wsparcia w postaci indywidualnej usługi doradczej o charakterze specjalistycznym dla Uczestników Projektu z zakresu:
podatkowego , prawnego oraz w zakresie reklamy. Celem doradztwa powinno być rozwiązanie lub przedstawienie propozycji rozwiązania konkretnego problemu, zaś jego efektem opracowanie i/lub wdrożenie określonych usprawnień i działań w obszarze objętym usługą doradztwa(np. wdrożenie nowych metod produkcji, rozszerzenie działalności itp.)
Każdy uczestnik powinien otrzymać maksymalnie 5h wsparcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV
85312320-8
Nazwa kodu CPV
Usługi doradztwa
Harmonogram realizacji zamówienia
od podpisania umowy najpóźniej do 31 grudnia 2019r.
Szczegółowy harmonogram przekazany zostanie Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zadania w przypadku zmiany terminu realizacji projektu.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Usługi doradcze muszą być świadczone przez agencje zatrudnienia wpisane do KRAZ, zgodnie z art.18 ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do Rejestru agencji zatrudnienia (KRAZ)
Wiedza i doświadczenie
Warunki, jakie powinien spełniać Oferent/Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością usługę polegającą na przeprowadzeniu indywidualnych usług doradczych z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków postępowania, zawartego w formularzu ofertowym oraz wykazu usług (załącznik 4) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; (zaleca się sporządzić Wykaz usług, zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
Potencjał techniczny
Nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Potencjał kadrowy – wykonawca dysponuje doradcą który posiada:
wykształcenie wyższe oraz minimum 3 lata doświadczenia w udzielaniu wsparcia doradczego dla osób prowadzących działalność gospodarczą.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartego w formularzu ofertowym.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
Dodatkowe warunki zostały zdefiniowane w Zapytaniu ofertowym.
Warunki zmiany umowy
a) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
- zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem, jednak nie dłużej niż o 30 dni;
- wystąpienie siły wyższej;
- zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
- zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
a) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- wykaz usług wraz z referencjami bądź innymi dokumentami wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie Wykonawcy,
- oświadczenie oferenta/wykonawcy dotyczące danych osobowych,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach - dotyczy osób fizycznych, które wybiorą formę zatrudnienia umowę zlecenie,
- dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Rejestru agencji zatrudnienia (KRAZ).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- całkowita wartość usługi brutto za usługę doradztwa – 40%
- gotowość do przeprowadzenia usługi doradztwa (dalej: gotowość) – 20%
- liczba spotkań – 20%
- zatrudnienie do realizacji zamówienia na umowę o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej – 20%
Opis sposobu przyznawania punktacji
1. Całkowita wartość usługi brutto za doradztwo - 40 %, punkty dla poszczególnych ofert wyliczone
będą w następujący sposób:
Cmin
C = ------------- x 40
C oB
Gdzie :
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto proponowanych ofert
CoB - oznacza cenę brutto badanej oferty
C - liczba punktów w kryterium cena
W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej, do oceny oferty Zamawiający przyjmie kwotę brutto brutto.
2. Gotowość do przeprowadzenia doradztwa – 20%, przy obliczaniu liczby punktów w tym
kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za termin gotowości wynoszący 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 0 punktów
- za termin gotowości wynoszący od 3 dni do 4 dni od zgłoszenia zapotrzebowania- 30
punktów
- za termin gotowości wynoszący do 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 100 punktów
Przez „gotowość do przeprowadzenia usługi doradztwa” Zamawiający rozumie ilość dni
kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na przeprowadzenie usługi doradztwa.
Przez "dni kalendarzowe" Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia, czyli od poniedziałku do niedzieli. Dniem kalendarzowym dla Zamawiającego są także wszelkie święta państwowe i kościelne.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca, który wskaże 6 i więcej dni zostanie wykluczony z postępowania, a jego
oferta zostanie odrzucona.
W tym kryterium Zamawiający zastosuje następujący wzór:
G= Liczba punktów za gotowość do przeprowadzenie usługi doradztwa x 20%
3. Liczba spotkań, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20%
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- za liczbę 4 - 9 spotkań z Zamawiającym, dotyczących realizacji zamówienia, w których
uczestniczył będzie Wykonawca - 5 punktów,
- za liczbę 10 - 20 spotkań z Zamawiającym, dotyczących realizacji zamówienia, w których
uczestniczył będzie Wykonawca - 10 punktów,
- za liczbę powyżej 20 spotkań z Zamawiającym, dotyczących realizacji zamówienia, w
których uczestniczył będzie Wykonawca – 20 punktów.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca zobowiązany jest do udziału w co najmniej 3 spotkaniach z Zamawiającym dotyczących realizacji zamówienia.
Oferent/Wykonawca, który wskaże mniej niż 3 spotkania zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
Maksymalna liczba punktów możliwa do zdobycia w tym kryterium – 20 punktów.
4. Zatrudnienie do realizacji zamówienia na umowę o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172, 1495 i 1696) (Z) – 20%
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- Jeżeli Wykonawca zobowiąże się, że do realizacji zamówienia zatrudni na umowę o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu co najmniej jedną osobę niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172, 1495 i 1696) – 20 punktów.
- Jeżeli Wykonawca nie zobowiąże się, że do realizacji zamówienia zatrudni na umowę o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu co najmniej jedną osobę niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172, 1495 i 1696) – 0 punktów.
Zamawiający dokona wyliczenia stosując zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi/Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana, jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbą punktów, zgodnie ze wzorem:
W = C + G +S + Z
Gdzie:
W – liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznana za zaproponowaną cenę
G – liczba punktów za gotowość do przeprowadzenia usługi doradztwa
S – liczba punktów za liczbę spotkań
Z – liczba punktów za zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
Wykluczenia
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
b) wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Uwaga!
Oferent/Wykonawca nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d;
Nazwa
4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZINĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Bohaterów Westerplatte 30
65-034 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684510888
Fax
684510888
NIP
9291660561
Tytuł projektu
ADAPTACJA I ROZWÓJ - program outplacement w woj. łódzkim
Numer projektu
RPLD.10.02.02-10-B004/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Edukacja Bez Barier - Fundacja Na Rzecz Rozwoju Edukacji w Polsce, ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa, data: 23.10.2019, cena: 14.630,00 zł