Strona główna
Logo unii europejskiej

Numer zamówienia: 7/2019/RPO/WL

Data publikacji: 14.06.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-06-2019

Numer ogłoszenia

1190696

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający poprawił omyłkę pisarską w Formularzu ofertowym i zamieścił zaktualizowany Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy do zamówienia.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę prosimy dostarczyć:
osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 24.06.2019r. do godz. 9:00 – na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do Sekretariatu (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta na zamówienie dotyczące przeprowadzenia szkoleń zawodowych cz…..”
„Proszę nie otwierać do dnia 24.06.2019r. do godz. 9:30”

O terminowości złożenia oferty decyduje data jej wpływu do siedziby Zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Daria Krężel

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

68 45 10 888

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkoleń zawodowych. Jest podzielony na cztery części.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamówienie ma na celu przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu z podziałem na cztery części:
1) Część I – Przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych
2) Część II – Zapewnienie sali w celu przeprowadzenia szkoleń zawodowych
3) Część III – Dostarczenie materiałów piśmienniczych (notesy, długopisy, skoroszyty) dla Uczestników szkoleń
4) Część IV – Przeprowadzenie egzaminu dla Uczestników projektu
Dokładny opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Opis Przedmiotu Zamówienia.

Kod CPV

80530000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia zawodowego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Kod: 70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
Kod: 22815000-6 - Notatniki
Kod: 39292400-9 - Przybory do pisania
Kod: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektur

Harmonogram realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia, od podpisania umowy do:
Część I: Termin realizacji szkoleń: czerwiec – październik 2019 r.
Część II: Termin realizacji szkoleń: czerwiec – październik 2019 r.
Część III: do 28.06.2019
Część IV: czerwiec – październik 2019 r.
Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony z wykonawca po podpisaniu umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie

Oferent/Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością:
Dotyczy części I:
co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń zawodowych, o wartości usługi nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto.
Dotyczy części II:
Co najmniej jedną usługę polegającą na zapewnieniu sal/pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń i/lub debat i/lub konferencji i/lub doradztwa o wartości usługi co najmniej 10.000 zł brutto.
Dotyczy części IV:
co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu egzaminów, zakończonych wydaniem certyfikatów, o wartości usługi nie mniejszej niż 1000 zł brutto.

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków postępowania, zawartego w formularzu ofertowym oraz wykazu usług (załącznik 3) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; (zaleca się sporządzić Wykaz usług, zgodnie ze wzorem Zamawiającego).

Potencjał techniczny

nie dotyczy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Dotyczy części I:
Oferent/Wykonawca lub firma dysponuje:
- trenerem, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z obsługi maszyn specjalistycznych, w tym HDS oraz
- trenerem, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń zawodowych, w tym pilarz - drwal.
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby Wykonawca dysponował jednym trenerem, jeżeli trener spełnia warunki dotyczące posiadania co najmniej 2 letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu szkoleń zawodowych, w tym z zakresu pilarz-drwal i z zakresu obsługi maszyn specjalistycznych, w tym HDS.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, znajdującego się w Formularzu ofertowym.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent/Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, znajdującego się w Formularzu ofertowym.

Dodatkowe warunki

Dodatkowe warunki zostały opisane w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.

Warunki zmiany umowy

1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b. wystąpienie siły wyższej;
c. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2),
- wykaz usług (Załącznik nr 3) wraz z referencjami bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
- informacja o przetwarzaniu danych osobowych Rodo (Załącznik nr 4),
- oświadczenie o zatrudnieniu i osiąganych dochodach(Załącznik nr 5) – składa tylko Wykonawca, który jako formę współpracy wybiera umowę zlecenie (rozliczenie na podstawie rachunku).
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.06.2019r., do godz. 9:00
c) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części postępowania.
d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Dotyczy części I:
a) całkowita wartość ceny brutto za przeprowadzenie szkoleń (C)– 40%
b) gotowość do przeprowadzenia szkolenia zawodowego (G) – 40%
c) ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20%

Dotyczy części II:
a) całkowita wartość ceny brutto za wynajem pomieszczeń/sal „C”– 40%
b) gotowość udostępnienia pomieszczeń/sal „G” – 40%
c) liczba spotkań, w których uczestniczył będzie Wykonawca „S” – 20%

Dotyczy części III:
a) całkowita wartość ceny brutto za dostarczenie materiałów piśmienniczych „C”– 40%
b) termin dostarczenia materiałów piśmienniczych „G” – 60%

Dotyczy części IV:
a) cena brutto – 40%
b) gotowość do przeprowadzenia egzaminu (G) – 40 %
c) ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 %

Szczegółowy opis sposobu przyznawania punktacji znajduje się w Zapytaniu ofertowym.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
3. Wykonawcę, który wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
4. Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Bohaterów Westerplatte 30

65-034 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

684510888

Fax

684510888

NIP

9291660561

Tytuł projektu

ADAPTACJA I ROZWÓJ - program outplacement w woj. lubelskim

Numer projektu

RPLU.10.02.00-06-0004/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 594