Strona główna
Logo unii europejskiej

Zamówienia polegające na uzupełnieniu i dostosowaniu scenariuszy lekcji, a także przeprowadzeniu szkoleń dla zrekrutowanej kadry JST, wraz z zapewnieniem sal i cateringu.

Data publikacji: 09.04.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-04-2019

Numer ogłoszenia

1178677

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- wykaz usług wraz z referencjami, wraz z referencjami bądź innymi dokumentami wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach - dotyczy Wykonawców, którzy wybiorą formę zatrudnienia umowę zlecenie,
- oświadczenia o spełnianiu klauzul społecznych – dotyczy Wykonawców składających ofertę do części III i IV postępowania.
2) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.04.2019r., do godz. 9:30.
3) Ofertę prosimy dostarczyć: osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 17. 04.2019 r. do godz. 9:30
na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do sekretariatu (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta do postępowania o numerze - LUBJST/1/2019., dla części …”
oraz
„Prosimy nie otwierać przed 17.04.2019 r., godz. 10:30”.
4) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
5) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
6) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
7) Oferta Wykonawcy musi być podpisana przez Wykonawcę bądź osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta/Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
8) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.04.2019 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.

Szczegółowe warunki złożenia oferty zostały opisane w dokumencie Zapytanie ofertowe.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

e.ostrowska@4system.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Pani Ewa Ostrowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

68 45 10 888 wew. 304

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy uzupełnienia i dostosowania scenariuszy zajęć szkoleniowych, a także przeprowadzeniu szkoleń dla zrekrutowanej kadry JST oraz zapewnieniu sal i cateringu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubuskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest:
- wybór eksperta/ów merytorycznego do uzupełnienia oraz dostosowania scenariuszy zajęć,
- wybór trenerów do przeprowadzenia szkoleń,
- zapewnienie cateringu dla uczestników projektu na terenie woj. lubuskiego
- wynajem sal/pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń, doradztwa, debat/konsultacji w woj. lubuskim,
na potrzeby projektu: Wsparcie kadry kierowniczej systemu oświaty (kadra JST II etap) w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów woj. lubuskie.

Przedmiot zamówienia

Zamówienie składa się z czterech części, wymienionych poniżej:
1) Część I - uzupełnienie 24 brakujących oraz dostosowanie 21 scenariuszy zajęć do szkoleń,
2) Część II - przeprowadzenie 840 godzin szkolenia dla uczestników projektu (czyli zrekrutowanej i wskazanej kadry JST).
3) Część III - zapewnienie maksymalnie 1920 sztuk cateringu dla uczestników kursów i szkoleń.
(uczestników projektu) na terenie woj. lubuskiego,
4) Część IV - wynajem sal/pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń, doradztwa, debat/konsultacji w woj. lubuskim, z podziałem na następujące zadania:
a) Zadanie I - sale/pomieszczenia do przeprowadzenia szkoleń,
b) Zadanie II - sale/pomieszczenia do przeprowadzenia usług doradczych,
c) Zadanie III - sale/pomieszczenia do przeprowadzenia debat/konsultacji.

Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac został opisany w załącznik nr 1 do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia).

Kod CPV

80511000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia personelu

Dodatkowe przedmioty zamówienia

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków,
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne.

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do:
- Dla część I do dnia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie później niż 30.06.2019 roku,
- Dla części II do dnia ustalonego w harmonogramie szkoleń, ale nie później niż do dnia 31.10.2019 roku,
- Dla części III do dnia ustalonego w harmonogramie szkoleń, ale nie później niż do dnia 31.12.2019 roku,
- Dla części IV do dnia ustalonego w harmonogramie szkoleń, ale nie później niż do dnia 31.12.2019 roku.
Dokładny harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony zostanie wyłonionemu Wykonawcy po podpisaniu umowy oraz będzie aktualizowany na bieżąco, w trakcie realizacji projektu. Harmonogram dostarczania cateringu będzie zależał od harmonogramu szkoleń, który zostanie ustalony z wykonawcą, który będzie realizował szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wydłużenia terminu realizacji projektu, na rzecz którego świadczone będą usługi.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia czynności które będzie wykonywała w ramach złożonej oferty dla danej części postępowania.

Wiedza i doświadczenie

1) Dla Wykonawców składających ofertę dla I części postępowania
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu/opracowaniu/wyprodukowaniu co najmniej 20 scenariuszy zajęć przeznaczonych dla grupy docelowej zgodnej z grupą docelową projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ich potrzeb dotyczących podnoszenia kwalifikacji zgodnie z programem szkoleniowo-doradczym opublikowanym lub zalecanym dla przedstawicieli JST lub pracowników oświaty przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub Ośrodek Rozwoju Edukacji lub równoważną instytucję.
2) Dla Wykonawców składających ofertę dla II części postępowania
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu:
a) Wykonawcy, którzy w formularzu ofertowym zadeklarowali do realizacji zamówienia zapewnienie jednego trenera zobowiązani są do wykazania, że zrealizowali co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 50.000 zł brutto, której zakres obejmował przeprowadzenie co najmniej 300 godzin szkolenia stacjonarnego, gdzie uczestnikami szkoleń były osoby dorosłe (przedstawiciele JST lub pracownicy oświaty), a program szkolenia był zgodny z programem szkoleniowo-doradczym opublikowanym lub zalecanym dla przedstawicieli JST lub pracowników oświaty przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub Ośrodek Rozwoju Edukacji lub równoważną instytucję.
b) Wykonawcy, którzy w formularzu ofertowym zadeklarowali do realizacji zamówienia zapewnienie dwóch trenerów zobowiązani są do wykazania, że zrealizowali co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 100.000 zł brutto, której zakres obejmował przeprowadzenie co najmniej 600 godzin szkolenia stacjonarnego, gdzie uczestnikami szkoleń były osoby dorosłe (przedstawiciele JST lub pracownicy oświaty), a program szkolenia był zgodny z programem szkoleniowo-doradczym opublikowanym lub zalecanym dla przedstawicieli JST lub pracowników oświaty przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub Ośrodek Rozwoju Edukacji lub równoważną instytucję.

3) Dla Wykonawców składających ofertę dla III części postępowania
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością usługi: wykonał należycie co najmniej jedną usługę, w ramach której zapewnił wyżywienia uczestnikom szkoleń/wykładu/warsztatu/konferencji/spotkania o wartości co najmniej 40 000 PLN brutto

4) Dla Wykonawców składających ofertę dla IV części postępowania
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością usługi: co najmniej jedną usługę polegającą na wynajmie sal/pomieszczeń z przeznaczeniem do prowadzenia usług szkoleniowych lub/i doradczych lub/i konferencyjnych lub/i debat lub/i konsultacji, o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie definiuje szczególnych wymagań w tym zakresie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

1) Dla Wykonawców składającą ofertę dla I części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić eksperta/ ekspertów spełniających co najmniej następujące wymagania: wykształcenie wyższe i ukończone studia z zakresu zarządzanie oświatą oraz posiadająca doświadczenie w zakresie opracowywania programów/scenariuszy lub innych form doskonalenia adresowanych do przedstawicieli JST.

2) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić trenera lub trenerów gdzie każdy z trenerów wskazanych do realizacji zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone w treści dokumentu Zapytanie ofertowe.

3) Dla Wykonawców składającą ofertę dla III części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na minimum ½ etatu (umowa o pracę) 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub 1 osobę bezrobotną. Wskazana osoba powinna być zatrudniona nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację postępowania

4) Dla Wykonawców składającą ofertę dla IV części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na minimum ½ etatu (umowa o pracę) 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub 1 osobę bezrobotną. Wskazana osoba powinna być zatrudniona przez cały okres trwania umowy na realizację postępowania.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.

Dodatkowe warunki

1) Formularz oferty ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane
w zapytaniu ofertowym i być złożony na wzorze dołączonym do niniejszego zapytania.
2) Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawcy wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
3) Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
4) Wykonawca zobowiązany jest umieścić w zaproponowanej przez siebie cenie wykonania zamówienia wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, gdyż wskazana w formularzu ofertowym cena jest stała przez cały okres trwania umowy i w żadnym przypadku nie podlega zmianom z jakiegokolwiek powodu.

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
- zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp;
- wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą;
wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium;
Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.

Wymagania dotyczące wadium
1) Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium, w wysokości:
- Dla część I: 150 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt złotych);
- Dla część II: 1.000 złotych (słownie: tysiąc złotych);
- Dla część III: 1.000 złotych (słownie: tysiąc złotych);
- Dla część IV: 2.000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych);
2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
4system Polska z o. o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra,
w BGŻ nr: 24 2030 0045 1110 0000 0173 1220, przed terminem składania ofert,
z oznaczeniem:
- Dla części I : „Wadium –- LUBJST/1/2019 – część I”;
- Dla części II : „Wadium –- LUBJST/1/2019 – część II”;
- Dla części III : „Wadium –- LUBJST/1/2019 – część III”;
- Dla części IV : „Wadium –- LUBJST/1/2019 – część IV”.

Szczegółowe dodatkowe warunki złożenia oferty zostały zapisane w dokumencie Zapytanie ofertowe.
Zamawiający zawarł także w dokumencie Zapytanie ofertowe warunki dotyczące wypowiedzenia umowy oraz naliczania kar umownych, które zostaną zawarte w umowie podpisywanej z wybranych w ramach postępowania Wykonawcą / Wykonawcami.

Warunki zmiany umowy

1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b) wystąpienie siły wyższej;
c) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy, dla części postępowania do której Wykonawca składa ofertę.
- wykaz usług wraz z referencjami, wraz z referencjami bądź innymi dokumentami wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach - dotyczy Wykonawców, którzy wybiorą formę zatrudnienia umowę zlecenie,
- oświadczenia o spełnianiu klauzul społecznych – dotyczy Wykonawców składających ofertę do części III i IV postępowania.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1) Dla części I postępowania
Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- cena (C)– 30 pkt,
- termin w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć uzupełnione i dostosowane scenariusze zajęć (T)– 20 pkt,
- termin w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zmodyfikowane zgodnie z uwagami Zamawiającego scenariusze zajęć (M)– 30 pkt,
- okres gwarancji wskazanej przez Wykonawcę, w którym Zamawiający będzie miał możliwość zgłaszania modyfikacji do dostarczonych przez wykonawcę scenariuszy zajęć (G) – 20 pkt.

2) Dla części II postępowania
Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- cena (C)– 20 pkt,
- gotowość do wykonania szkolenia (dalej: gotowość) (G)– 30 pkt,
- termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenia (T)– 30 pkt,
- ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 pkt.

3) Dla części III postępowania
Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- cena (C) – 30 pkt,
- gotowość do zapewnienia cateringu (G) – 30 pkt,
- jakość realizowanej usługi (J)– 20 pkt,
- liczba spotkań (S)– 20 pkt.

4) Dla części IV postępowania
Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- cena (C) – 40 pkt,
- gotowość udostępnienia pomieszczeń/sal (G) – 40 pkt,
- liczba spotkań (S)– 20 pkt.

Szczegółowych opis sposobu przyznawania punktów w ramach zdefiniowanych kryteriów oceny oraz sposób obliczania punktacji dla ofert zostały zapisany w dokumencie Zapytanie ofertowe.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
3. Wykonawcę, który wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów
4. Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Uwaga!
Wykonawca nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d;

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Bohaterów Westerplatte 30

65-034 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

684510888

Fax

684510888

NIP

9291660561

Tytuł projektu

Wsparcie kadry kierowniczej systemu oświaty (kadra JST II etap) w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów woj. lubuskie

Numer projektu

POWR.02.10.00-00-4003/18-00
Liczba wyświetleń: 521