Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Anulowane
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.02.2019 r., do godz. 15.00, w formie pisemnej w zamkniętym opakowaniu (kopercie), z dopiskiem: „Oferta na zadanie: Budowa elektrowni fotowoltaicznej Pokaniewo” do siedziby Zamawiającego: ul. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 10A lok. 3, 15-111 Białystok.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krzysztof Strankowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 695 980 976
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 0,999 MW, wraz z infrastrukturą techniczną (doziemną instalacją elektryczną, montażem inwerterów, kontenerową stacją transformatorową) na działce o nr geod. 574/2 położonej w obrębie geodezyjnym Pokaniewo, gm. Milejczyce, powiat siemiatycki, województwo podlaskie oraz budowa przyłącza napowietrzno-kablowego SN-15kV na działkach nr geod. 574/2, 575, 245 położonych w obrębie geodezyjnym Pokaniewo, gm. Milejczyce, powiat siemiatycki, województwo podlaskie, wraz z uruchomieniem instalacji oraz przeprowadzeniem wszelkich badań i pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi - projekt nr WND-RPPD.05.01.00-20-0320/17 realizowany w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podlaskie
Powiat:
siemiatycki
Miejscowość:
Pokaniewo, gm. Milejczyce
Cel zamówienia
Produkcja energii elektrycznej wytworzonej z odnawialnego źródła energii.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 0,999 MW, wraz z infrastrukturą techniczną (doziemną instalacją elektryczną, montażem inwerterów, kontenerową stacją transformatorową) na działce o nr geod. 574/2 położonej w obrębie geodezyjnym Pokaniewo, gm. Milejczyce, powiat siemiatycki, województwo podlaskie oraz budowa przyłącza napowietrzno-kablowego SN-15kV na działkach nr geod. 574/2, 575, 245 położonych w obrębie geodezyjnym Pokaniewo, gm. Milejczyce, powiat siemiatycki, województwo podlaskie, wraz z uruchomieniem instalacji oraz przeprowadzeniem wszelkich badań i pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej. W ramach zadania wykonane zostaną następujące elementy:
1) Wykonanie kompletnej elektrowni fotowoltaicznej - dostawa i montażu urządzeń infrastruktury technicznej wykorzystujących promieniowanie słoneczne do produkcji energii elektrycznej o mocy 0,999MW (moduły fotowoltaiczne, optymalizatory, inwertery prądu DC/AC, montowane na niepołączonych trwale z gruntem stelażach, połączenia wewnętrzne),
2) Wykonanie przyłącza energetycznego obejmującego – kontenerową stację transformatorową SN/nN, linię napowietrzno-kablową SN-15kV - przyłączenie do linii 15kV kierunek Hornowo – Osmolna zasilana ze stacji 110/15kV Milejczyce.
3) Naprawa i uzupełnienie istniejącego ogrodzenia,
4) Wykonanie monitoringu wizyjnego i ochrony obwodowej.
Projekt jest przygotowany do realizacji w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej.
Beneficjent posiada wszelkie niezbędne do prowadzenia robót budowlanych decyzje i uzgodnienia:
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) został ujęty w załączniku do Zapytania ofertowego.
Kod CPV
09331200-0
Nazwa kodu CPV
Słoneczne moduły fotoelektryczne
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 63 dni kalendarzowych (9 tygodni) - od dnia przekazania placu budowy do dnia zakończenia wszelkich prac budowlano- montażowych,, dokonania wymaganych badań oraz pomiarów wykonanej instalacji, w zakresie możliwym do wykonania na etapie zakończenia robót i zgłoszenia Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia do odbioru. W powyższy termin nie wchodzą procedury odbioru końcowego.
2. W przypadku gdy Wykonawca wprowadza zmiany wymagające uzyskania nowego pozwolenia na budowę lub zmiany posiadanego przez Zamawiającego pozwolenia na budowę, termin wykonania może ulec przedłużenia o czas oczekiwania na stosowną decyzję. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest uzyskać dla swoich działań akceptację Zamawiającego.
3. Z dniem zakończenia wszelkich prac i zgłoszeniem ich do odbioru, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą oraz potwierdzenie zgłoszenia elektrowni do odbioru przez Operatora Sieci Dystrybucyjnej.
4. Jeżeli koniec terminu realizacji, wynikający ze wskazanego w ofercie terminu wykonania zamówienia, przypadać będzie w sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, za dzień stanowiący koniec terminu zostanie przyjęty najbliższy po tym dniu (lub po tych dniach) dzień roboczy.
5. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Warunek wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał:
a) co najmniej trzy roboty budowlane polegającą na kompleksowej realizacji zadania polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 750 kWp każda.
oraz
b) co najmniej trzy instalacje monitoringu wizyjnego obejmującego budynki lub budowle (instalacje) na obszarze nie mniejszym niż 1,0 ha każda.
oraz
c) co najmniej jedną elektrownię fotowoltaiczną, na której zastosowano optymalizatory modułów fotowoltaicznych, w której łączna moc modułów fotowoltaicznych objętych optymalizacją była nie mniejsza niż 140 kWp.
Ocena spełniania warunków wskazanych w pkt. 2.1.1. lit. a) oraz b) oraz c) będzie dokonana na podstawie treści oświadczenia złożonego przez Wykonawcę poprzez wypełnienie formularza „Wykaz robót”, zgodnie z załącznikiem nr 3a do ZO. Do powyższego wykazu robót należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
UWAGA: tylko w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku ujętego w pkt. 2.1.1. lit. b) – „wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego” Wykonawca może dokonać polegając na zasobach innego podmiotu. W takim przypadku, do oferty Wykonawca musi załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, obejmujące przede wszystkim:
a) wskazanie podmiotu udostępniającego zasoby;
b) wskazanie zakresu dostępnych wykonawcy zasobów oraz okresu, na jaki zasoby zostają udostępnione Wykonawcy;
c) zobowiązanie do wykonania przez podmiot udostępniający kluczowe części zamówienia obejmującego co najmniej: dostawę i kompletację urządzeń, montaż instalacji, uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego;
d) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wraz z Wykonawcą z tytułu gwarancji i rękojmi udzielanej na wykonane roboty.
Przy czym nie jest możliwe „sumowanie” doświadczenia tzn. spełnienie warunku musi potwierdzić w całości jeden podmiot.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
• 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
• 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
• 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
• 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru;
• 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji;
• 1 osobą posiadającą certyfikat instalatora OZE wydany przez Urząd Dozoru Technicznego
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do ZO.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
1. Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, o sumie gwarancyjnej w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany dołączyć do oferty kopię polisy ubezpieczenia lub inny dokument, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
2. Wykonawca posiada środki finansowe i/lub zdolności kredytowe, co najmniej w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 PLN – potwierdzone, dołączoną do oferty, informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że warunki udziału, spełnią łącznie, z zastrzeżeniem warunków ujętych w pkt. VI.2.1.1. lit. a) oraz lit. b) oraz lit. c) ZO.
4. W odniesieniu do warunku dotyczącego „posiadania wiedzy i doświadczenia” (pkt.VI.2.1.1. ZO) warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców, wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia, może wykazać się wykonaniem robót budowlanych polegających na kompleksowej realizacji zadań - budowy 3 elektrowni fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 0,750 MWp każda i przynajmniej jeden z wykonawców, wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia, może wykazać się wykonaniem robót budowlanych polegających na kompleksowej realizacji zadań - budowy 3 instalacji monitoringu wizyjnego i przynajmniej jeden z wykonawców, wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia, może wykazać się wykonaniem roboty budowlanej polegającej na kompleksowej realizacji zadania – budowy 1 elektrowni fotowoltaicznej, na której zastosowano optymalizatory modułów fotowoltaicznych, w której łączna moc modułów fotowoltaicznych objętych optymalizacją była nie mniejsza niż 140 kWp.
Dodatkowe warunki
1. Warunkiem objęcia oferty procedurą badania i oceny jest wniesienie wadium w wysokości:
120.000, 00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancji bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
3. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 78 8769 0002 0393 1974 2000 0010 tytułem: „Wadium”.
5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu liczy się termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu stanowiącego potwierdzenie wniesienia wadium (gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa).
7. Gwarancja wadialna (bankowa lub ubezpieczeniowa) musi wskazywać jako Beneficjenta gwarancji – Zamawiającego oraz zawierać jednoznaczne zapisy potwierdzające, iż jest nieodwołalna i bezwarunkowa, w odniesieniu do prawa Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki tzn. zapewniać, że płatność z gwarancji nastąpi na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie lub wysokości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane – pod rygorem nieważności - wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:
1) Zaistnienia okoliczności wskazanych postanowieniami pkt. 6.5.2. 17) lit. b) – e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na lata 2014-2020;
2) Zaistnienia okoliczności wskazanych poniżej:
2.1. Zmiany dotyczące terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach:
a) konieczności uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę, o okres czasu liczony od złożenia prawidłowego wniosku do czasy wydania decyzji przez organ nadzoru architektoniczne – budowlanego;
b) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi, zapewniającymi właściwą jakość wykonania - fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru na piśmie,
c) wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego,
d) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
e) konieczności wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron,
f) następstw wprowadzania zmian w ogólnie obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
g) jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
h) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone pismem. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub zwłokę ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
2.2. Zmiany ustalonego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy, w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza uprawnienie do dokonania ewentualnej zmiany.
4. Strona wnioskująca o zmianę Umowy przedkłada drugiej stronie propozycję zmian wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności lub celowości wprowadzenia zmian do Umowy i opisem wpływu zmiany na warunki, w tym zwłaszcza termin, wykonania Umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z treścią FORMULARZA OFERTOWEGO – załącznik nr 1 do ZO;
2) Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia zawierająca informacje o oferowanych produktach i materiałach, przewidzianych do zastosowania urządzeniach i elementach, wskazująca na ich parametry jakościowe oraz elementy zapewniające bezpieczeństwio eksploatacji, umożliwiające ocenę możliwości wykonania zamówienia i rzetelne dokonanie oceny oferty, zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej - zgodnie z pkt. VI.16.2) ZO;
3) Dokumenty wykazujące, że zastosowanie oferowanych materiałów, elementów, urządzeń i systemów potwierdza ich równoważność, uwzględniając warunki lokalizacji budowanej instalacji. Powyższe dokumenty muszą zawierać niezbędne obliczenia, z uwzględnieniem liczby modułów PV, liczby inwerterów (falowników), optymalizerów, danych klimatycznych i orientacji modułów, obejmujące, co najmniej następujące dane określone w pkt. VI.16.3) ZO;
4) Dokument zawierający warunki gwarancji producenta lub jego przedstawiciela i serwisu, w odniesieniu do oferowanych urządzeń - modułów, konwerterów i konstrukcji wsporczej („systemu montażowego”) - zgodnie z pkt. VI.16.4) ZO;
5) Dokument potwierdzający wniesienia wadium - zgodnie z wymaganiami określonymi w dziale IX ZO;
6) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym zgodnie z załącznikiem nr 2 do ZO;
7) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego;
8) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
9) Oświadczenie oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, potwierdzające, że w stosunku do wykonawcy nie występują okroczności wskazane w pkt. VI.1.3. ZO;
10) Wykaz robót - zgodnie z załącznikiem nr 3a do ZO;
11) Wykaz osób – zgodnie z załącznikiem nr 3b do ZO;
12) Kopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument, potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
13) Informacja (zaświadczenie) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
14) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika - oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię; Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
15) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność kopii;
16) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty muszą zostać załączone dokumentu wskazane w punktach: 16.1.2); 16.1.3); 16.1.4); 16.1.5) ZO, odnoszące się do każdego z wykonawców wspólnie składających ofertę, podpisanych przez osoby uprawnione do ich reprezentowania.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert, o których mowa w ust. 7.
2. Wskazane wagi przyjętych kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej oraz sposób punktacji oznaczają/stanowią rachunkową procedurę obliczenia punktów przy ocenie ofert, której wynik stanowić będzie podstawową wyboru oferty.
3. W zakresie kryterium: „Cena” za spełnienie wskazanych parametrów oceny w najwyższym stopniu (najniższa cena) oferta zawierająca takie zobowiązania otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałe oferty będą oceniane proporcjonalnie do wartości parametru najkorzystniejszego, zgodnie ze wskazaną poniżej procedurą.
4. W zakresie kryterium „Parametry jakościowe” punktacja będzie „zero – jedynkowa” – oferta wypleniająca wskazane wymaganie otrzyma jednoznacznie wskazaną ilość punktów.
5. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wyłącznie na podstawie odpisanych kryteriów i ustalonych zasad punktacji.
6. Ocenie i punktacji podlegać będą tylko oferty Wykonawców, którzy potwierdzili w wymagany sposób, spełnienie warunków, a oferty zapewniają wykonanie zamówienia w wymaganym zakresie i na określonych warunkach.
7. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena (K1) - 50 %
Parametry jakościowe (K2) - 50 %
Łącznie 100%
7.1. Maksymalna liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” - K1- to 50 pkt (waga 50%).
1) Maksymalną punktację otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową Cr. Punkty w kryterium K1, poszczególnym badanym ofertom będą przyznawane według następującej zależności:
K1 = Cr/Ck x 50 pkt, gdzie:
K1 – liczba punktów przypisanych ofercie badanej w kryterium „Cena” z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Cr – najniższa cena ze wszystkich ofert [PLN]
Ck - cena oferty badanej [PLN]
50 pkt. – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium (100 * 50%)
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, wezwie Wykonawcę do udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Zamawiający oceniając złożone wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędności metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
4) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana oceny wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
7.2. Maksymalna liczba punktów, które można uzyskać w kryterium K2 - „Parametry jakościowe” to 50 pkt. (waga kryterium - 50%).
1) Kryterium to zastosowano w celu wybrania oferty charakteryzującej się najlepszymi parametrami jakościowymi i bezpieczeństwem eksploatacji. W ramach tego kryterium oferta będzie mogła uzyskać łącznie maksimum 50 pkt.
2) Punkty zostaną przyznane ofertom, których oferowane urządzenia posiadają następujące cechy według poniższych zasad:
a) Moc jednego modułu fotowoltaicznego - (po 1 pkt. za każde 5 W powyżej mocy 250 W, nie więcej niż 20 pkt.)
b) Sposób odprowadzenia ładunków z komórki (liczba Busbars „n”) - (n < 5 Busbars – 0 pkt; n ≥ 5 Busbars – 5 pkt)
c) Grubość ścianki konstrukcyjnej konstrukcji wsporczej – „g” - (g <2.5mm – 0 pkt; g ≥ 2.5mm – 5 pkt)
d) Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji wsporczej - (aluminium lub stal z powłoką antykorozyjną z gwarancją jakości na 25 lat -10 pkt; inne zabezpieczenie konstrukcji – 0 pkt)
e) Konstrukcja wsporcza - (jednopodporowa – 0 pkt; dwupodporowa – 10 pkt).
W zakresie tego kryterium każda oferta uzyska stosowną ilość punktów, stanowiących sumę punktów uzyskanych w zakresie każdego z powyższych kryteriów.
7.3. Każda oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumą liczby punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru: O = K1 + K2, gdzie:
O - suma punktów uzyskana przez ofertę
K1 - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
K2 - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Parametry jakościowe”
7.4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą punktacją w zakresie kryterium „Parametry jakościowe”.
Wykluczenia
1. W postępowaniu nie może wziąć udziału wykonawca:
1.1. który jest powiązany z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem / przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
1) uczestnictwo w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1.2. posiada zaległości w opłacaniu podatków lub zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
1.3. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 oraz z 2018 r. poz. 149, 398, 1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz z 2018 r. poz. 398, 685, 1544 i 1629);
Ocena braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, z uwagi na powyższe okoliczności zostanie dokonana:
a) w odniesieniu do okoliczności wskazanej w pkt. 1.1. - na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę – wzór treści oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do ZO;
b) w odniesieniu do okoliczności wskazanych w pkt. 1.2. – na podstawie złożonych wraz z ofertą poniższych dokumentów:
i. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
ii. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) w odniesieniu do okoliczności wskazanych w pkt. 1.3 - poprzez złożenie oświadczenia oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru (w przypadku wykonawców krajowych – z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Nazwa
ZIELONA ENERGIA POKANIEWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 10A/3
15-111 Białystok
podlaskie
, Białystok
Numer telefonu
858312022
Fax
858312023
NIP
9662070748
Tytuł projektu
„Budowa elektrowni fotowoltaicznej Pokaniewo”
Numer projektu
RPPD.05.01.00-20-0320/17-00