Strona główna
Logo unii europejskiej

Obsługa prawna dla zadania realizowanego w ramach projektu: „Modernizacja i rozbudowa linii technologicznych zagospodarowania odpadów komunalnych oraz systemu segregacji odpadów”

Data publikacji: 02.05.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-05-2018

Numer ogłoszenia

1106716

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać listownie (przesyłką) na adres Zamawiającego: Związek Gmin Karkonoskich; 58-533 Mysłakowice ; ul Robotnicza 6

Termin składania ofert upływa 10-05.2018 r., o godz. 9:00., otwarcie ofert 10-05-2018 godz 9:30

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Wójcik

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

757182415

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej obsługi prawnej projektu pn. „Modernizacja i rozbudowa linii technologicznych zagospodarowania odpadów komunalnych oraz systemu segregacji odpadów”, zgodnie z wytycznymi POIiŚ 2014-2020, Dz. 2.2. Gospodarka odpadami komunalnymi oraz wymaganiami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi prawne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: jeleniogórski Miejscowość: Ścięgny Kostrzyca gmina Mysłakowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest obsługa prawna a w szczególności:
a) udzielanie pracownikom Zamawiającego opinii i porad prawnych ;
b) pełna obsługa prawna postępowań o zamówienie publiczne ( sprawdzanie przygotowanych przez Zamawiającego projektów siwz, sporządzanie pism w toku postępowania przetargowego, sprawdzanie prawidłowości ogłoszeń o przetargu itp.,);
c) reprezentowanie zamawiającego przed sądami powszechnymi , Prezesem Urzędu zamówień Publicznych w Warszawie oraz KIO ;
d) kontrola prawidłowości formalno-prawnej umów, pism zleceń oraz innych dokumentów wymagających konsultacji prawnej ,
e) Wykonawca zobowiązany jest prezentować profesjonalne, niezależne podejście do zamówienia i zaproponować optymalne rozwiązania, zapewnić i zagwarantować poprawność efektywność realizowanych prac, jak również wysoką jakość opracowywanych dokumentów.

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załączniku 2
W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca oddeleguje wskazanego w ofercie radcę prawnego / adwokata/ prawnika zagranicznego, który będzie :
1. udzielać organom i pracownikom Zamawiającego opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa obejmujących zagadnienia związane z zadaniem;
2. uczestniczyć w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach , których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego;
3. informować o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności zamawiającego,
4. w pełni obsługiwać postępowania o zamówienie publiczne, niezależnie od wartości zamówienia, w tym w szczególności :
a) doradztwo w zakresie wyboru trybu postępowania,
b) kontrola formalno- prawna siwz,
c) konsultacje w zakresie opisu przedmiotu zamówienia pod względem zgodności z prawem zamówień publicznych;
d) kontrola korespondencji prowadzonej w wykonawcami w toku postępowania o zamówienie publiczne;
e) opiniowanie i uzgadnianie decyzji o wykluczeniu wykonawcy , odrzuceniu oferty, unieważnieniu postępowania o zamówienie publiczne;
f) doradztwo w zakresie gospodarowania kwotami zabezpieczenia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umów;
g) kontrola i reprezentacja wykonania umów w sprawie zamówienia publicznego w zakresie opisanym wyżej;
5. udzielać konsultacji telefonicznych i drogą elektroniczną od poniedziałku do piątku w godz. pracy ZGK;

Kod CPV

79000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

Harmonogram realizacji zamówienia

Wymaga się, aby w celu wypełniania powyższych obowiązków, Wykonawca był obecny w siedzibie Zamawiającego: 3 razy w tygodniu każdorazowo min. 1 godzinę , w godzinach pracy ZGK. Niezależnie od powyższego wymagany jest się stały kontakt z Wykonawcą przy użyciu ogólnodostępnych środków przekazu, tj. telefonu, faxu, poczty elektronicznej, w dni robocze od poniedziałku do piątku a w razie potrzeby przyjazd do siedziby Zamawiającego.Usługa winna być świadczona w ciągu 20 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy nie krócej niż do dnia 30.12.2019 roku

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia do świadczenia obsługi prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca winien wykazać, że:
a)posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczył w ramach jednej umowy przez okres minimum 15 miesięcy usługę stałej obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje
a) co najmniej jedną osobą, która będzie świadczyła obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego 3 razy w tygodniu każdorazowo minimum przez jedną godzinę;
b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia radcy prawnego / adwokata /prawnika zagranicznego , która posiada minimum 6 letnie doświadczenie zawodowe w tym : świadczyła obsługę prawną co najmniej 3 postępowań o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej min. 5 mln PLN każde , występowała jako pełnomocnik mim. 3 razy przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz uczestniczyła w minimum 3 postępowaniach dot. korekt finansowych.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500 000PLN

Dodatkowe warunki

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia ofertowego.
Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania ofert, odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych, m.in. w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego - składającym oferty z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje zmiany w umowie:
1.wynikające ze zmian założeń Projektu, wniosku o dofinansowanie lub wytycznych, które mają zastosowanie w Projekcie
2. innych, nieistotnych zmian w stosunku do treści oferty Wykonawcy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym Załącznik 1 do oferty należy dołączyć:
1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia – wzór: Dokument 1.
2. Aktualny odpis z listy radców prawnych / adwokatów / prawników zagranicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – wzór: Dokument 2.
4.Dowody potwierdzające, że usługi określone w pkt 5.1.6. zapytania ofertowego zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami tymi są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.10.a.
c) W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.10 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 5.1.10 a) i b).

Zamówienia uzupełniające

Termin wykonania zamówienia : 20 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy nie krócej niż do dnia 30.12.2019 r., przy czym przewiduje się możliwość wydłużenia czasu trwania umowy o kolejne 3 miesiące w przypadku przedłużenia czasu realizacji ww. Projektu. W takim przypadku Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze oferty dla każdego zadania Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
cena oferty (brutto) - znaczenie 100 %

Wykluczenia

Informujemy, że zamówienie ma zostać udzielone w ramach projektu, w którym Zamawiający jest zobowiązany do stosowania Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”, w związku z czym Zamawiającego i Wykonawcę obowiązuje zakaz powiązań osobowych lub kapitałowych, W związku z powyższym informujemy, że w celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie w szczególności nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z ogłaszającym zamówienie.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK GMIN KARKONOSKICH

Adres

Robotnicza 6

58-533 Bukowiec

dolnośląskie , jeleniogórski

Numer telefonu

536930427

Fax

616232046

NIP

6111003163

Tytuł projektu

Modernizacja i rozbudowa linii technologicznych zagospodarowania odpadów komunalnych oraz systemu segregacji odpadów

Numer projektu

POIS.02.02.00-00-0027/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Kancelaria Radcy Prawnego Iwona Ławińska Tarsa; 58-500 Jelenia Góra; ul . Muzealna 9a lok.4
Oferta wpłynęła 10-05-2018r.
Cena oferty 66 990PLN
Liczba wyświetleń: 791