Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 10/2017/LP z dnia 28 grudnia 2017 r. dot. monitorowania prawa w projekcie „Lepsze prawo”

Data publikacji: 28.12.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 05-01-2018

Numer ogłoszenia

1077989

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Oferty należy dostarczyć w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie) drogą pocztową lub osobiście z dopiskiem „Zapytanie ofertowe 10/2017/LP” do siedziby Zamawiającego, Plac Żelaznej Bramy 10, 00-136 Warszawa, Recepcja (I piętro), w godzinach 9.00-16.30.
2) Termin składania ofert upływa dnia 5 stycznia (piątek) 2018 r. o godz. 16.30.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest Koordynator Projektu – Magdalena Hołownicka, nr tel.: +48 609 780 831, e-mail: magdalena.holownicka@bcc.org.pl. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym Zapytaniem należy kierować na adres: Związek Pracodawców Business Centre Club, Warszawa (kod: 00 - 136), Plac Żelaznej Bramy 10 z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe 10/2017/LP” lub na adres e-mail: magdalena.holownicka@bcc.org.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 609 780 831

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie monitoringu prawa gospodarczego i prawa pracy (dalej Prawa) przez okres 16 (szesnastu) miesięcy od stycznia 2018 r. do kwietnia 2019r. zgodnie z Modelem Monitorowania Prawa i Kartą Monitorowania Jakości Procesu Legislacyjnego, które stanowią załączniki do Zapytania.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem Zamówienia jest przetestowanie przez okres 16 miesięcy (od stycznia 2018 r. do kwietnia 2019r.) Modelu Monitorowania Prawa i Karty Monitorowania Jakości opracowanych w ramach Projektu.

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiot Zamówienia obejmuje prowadzenie monitoringu Prawa wg modelu monitorowania opracowanego w Projekcie (dalej Modelu), który został dołączony do przedmiotowego Zapytania. Wybrany Wykonawca obejmie funkcję Eksperta legislacyjnego i stanie się członkiem Zespołu ekspertów ds. monitorowania prawa, w pracach którego będzie uczestniczył ponadto Koordynator Zespołu i Specjalista oraz eksperci merytoryczni tworzący opinie/stanowiska do monitorowanych projektów Prawa. Zgodnie z Modelem Wykonawca będzie monitorował 10 projektów Prawa w miesiącu poprzez realizację następujących działań w każdym z szesnastu miesięcy realizacji Zamówienia:
a) wyszukiwanie on-line i selekcjonowanie projektów Prawa publikowanych on-line przez organy administracji rządowej (w tym procedowanych przez Radę Dialogu Społecznego), które zostaną poddane monitorowaniu przeze Wykonawcę w wymiarze 10 projektów Prawa w miesiącu, przy założeniu, że nie będą dublowały innych projektów monitorowanych przez Zamawiającego, co Wykonawca zobowiązuje się uzgadniać z Koordynatorem zespołu ekspertów,
b) weryfikacja, czy projekty wyselekcjonowane do monitoringu przez Wykonawcę są zgodne z kryteriami selekcji przyjętymi w Modelu i nie dublują innych projektów (zgodnie z opisem w punkcie poprzednim),
c) przekazanie Specjaliście wyselekcjonowanych projektów Prawa do archiwizacji lub rejestracji w bazie projektów poddanych monitorowaniu w ramach Projektu,
d) ustalenie z Koordynatorem zespołu ekspertów, do których projektów Prawa będzie tworzona opinia/stanowisko,
e) analiza projektów pod kątem merytorycznym, tj. charakteru i zakresu wprowadzanych zmian w Prawie,
f) przeprowadzenie za pośrednictwem narzędzia informatycznego Zamawiającego badania opinii (raz w m-cu) dla wybranych projektów Prawa monitorowanych w danym miesiącu, w tym opracowanie pytań ankietowych, uruchomienie badań on-line, podsumowanie badań statystykami i raportem,
g) komunikowanie opinii publicznej treści stanowisk i opinii do monitorowanych projektów Prawa (przygotowywanie komunikatów, bazy adresowej do e-mailingu i wysyłka),
h) śledzenie dalszych losów poddanych monitoringowi projektów Prawa do finału prac legislacyjnych (weryfikacja kształtu Projektu, dalszych zmian w Projekcie i komunikacja z mediami w celu prezentacji stanowisk Zamawiającego w przedmiotowej sprawie),
i) monitorowanie efektów – stopnia uwzględnienia uwag/opinii Zamawiającego do projektu na kolejnych etapach procesu legislacyjnego,
j) monitorowanie jakości procesu legislacyjnego wg Karty Monitorowania opracowanej w Projekcie, której wzór został dołączony do Zapytania. Monitorowanie jakości obejmie 3 (trzy) monitorowane przez Wykonawcę projekty Prawa i dotyczyć będzie oceny zgodności procesu legislacji wyselekcjonowanych projektów Prawa z Regulaminem Prac Rady Ministrów i Wytycznymi do przeprowadzenia Oceny Wpływu oraz konsultacji publicznych w ramach rządowego procesu legislacji (ww. Karta zawiera ok. 25 pytań). Dodatkowo wykonawca opracuje raporty kwartalne z monitoringu jakości zawierające wnioski z monitoringu 9 (dziewięć) procesów legislacyjnych (każdy raport). Raporty będą zawierały element wartości dodanej dla administracji publicznej - wykonawca zamieści dodatkowo w każdym raporcie zbiorczą statystykę dotyczącą zmonitorowanych jakościowo projektów legislacyjnych, które były prawidłowo konsultowane i procedowane zgodnie z założeniami Karty i takich, dla których stwierdzono odstępstwa/zastrzeżenia wraz ze wskazaniem rodzaju zdiagnozowanych niezgodności. Ponadto wykonawca opracuje raport końcowy z monitoringu jakości zawierający rekomendacje dla administracji publicznej dotyczące doskonalenia procesu legislacyjnego, w tym konsultacji projektów Prawa.

Kod CPV

79300000-7

Nazwa kodu CPV

Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie będzie realizowane ok. 16 miesięcy - od stycznia 2018r. (od dnia podpisania umowy z wybranym wykonawcą) do 30 kwietnia 2019 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia realizacji Zamówienia do 31 marca 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie informacji zawartych w ofercie i dokumentach dostarczonych wraz z ofertą. Ocena punktowa w zakresie ww. kryteriów zostanie dokonana zgodnie z formułą: 1 punkt = 1%.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagą oraz w następujący sposób będzie oceniać ich spełnianie:

1) Cena (C) - 90 %

Ocena punktowa kryterium Cena (C):

najniższa oferowana cena brutto
Cena = ______________________________________________________ x 90
cena brutto badanej oferty


Maksymalnie można uzyskać 90 (dziewięćdziesiąt) punktów w kryterium Cena (C). Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Weryfikacja spełniania kryterium nastąpi na podstawie Oferty.

2) Kryterium premiujące (0 pkt lub 10 pkt)
Dodatkowe punkty oceny (10 pkt) otrzymają oferty spełniające Kryterium Premiujące z tytułu wykazania doświadczenia eksperta wskazanego przez Oferenta do realizacji Zamówienia w zakresie prowadzenia w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego Zapytania ofertowego) co najmniej 10 (dziesięciu) badań ankietowych on-line, w tym przygotowania pytań ankietowych, uruchamiania on-line badań ankietowych, opracowania raportów na podstawie wyników badań. Weryfikacja spełniania kryterium nastąpi na podstawie załącznika nr 2 do Zapytania.

Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych za wszystkie w/w kryteria oceny: Cena (max 90 pkt) + Kryterium Premiujące (0 pkt lub 10 pkt). Oferta może uzyskać max 100 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta nie podlegająca wykluczeniu, która otrzymała najwyższą liczbę punktów oceny i nie przekracza kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na udzielenie Zamówienia. Jeżeli cena oferty o najwyższej liczbie punktów oceny przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć (zgodnie z budżetem Projektu) na udzielenie zamówienia, Zamawiający podejmie negocjacje cenowe z niniejszym Wykonawcą i pozostałymi Oferentami, których Oferty nie podlegały wykluczeniu. W ramach negocjacji cenowych Zamawiający zaprosi Oferentów do złożenia dodatkowej oferty cenowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i formie.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK PRACODAWCÓW BUSINESS CENTRE CLUB

Adres

pl. Plac Żelaznej Bramy 10

00-136 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

225826101

NIP

5252242171

Tytuł projektu

Lepsze Prawo

Numer projektu

POWR.02.16.00-00-0032/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Emil Muciński zamieszkały w Warszawie (00-743), ul. Nabielaka 6 m. 40, prowadzący działalność gospodarczą (NIP: 758-202-40-99, REGON: 142 82 18 18),
oferta złożona 3 stycznia 2018r.
cena: 72 000 zł + 33 750 zł
Liczba wyświetleń: 700