Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
2017.11.02 g.9:26 - Zmiana : Aktualizacja przedmiarów i dodanie formatu *.xls
2017.11.04 g.10:15 - Zmiana: Dodano przedmiar wentylacji
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać do dnia 13.11.2017 r. do godz. 12.00 pod adresem: PL. GRUNWALDZKI 3B, 50 - 377 WROCŁAW lub wysyłając pocztą / kurierem na adres PL. GRUNWALDZKI 3B, 50 - 377 WROCŁAW z wyraźnym oznaczeniem koperty zewnętrznej „Oferta na wykonanie robót budowlanych, w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00”
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Wymaga się, by oferta była przygotowana w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w sposób zapewniający pełną czytelność jej treści. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w formie elektronicznej i faksem.
Treść oferty winna odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Wymaga się, by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości, Ze względu na wielowydziałową strukturę organizacyjną Zamawiającego, w celu zapewnienia niezwłocznego dostarczenia oferty do komórki organizacyjnej realizującej postępowanie przetargowe, zewnętrzne opakowanie oferty powinno być opatrzone następującymi informacjami:
nazwa i adres Wykonawcy
OFERTA PRZETARGOWA –
„Oferta na wykonanie robót budowlanych, w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00”
UWAGA: Nie otwierać przed dniem 13.11.2017 godz. 13:00
Wymaga się, by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych, w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza, to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub z pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. W innym przypadku, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Ofertę należy dostarczyć do zamawiającego w godzinach pracy , tj. w dni robocze w godzinach: 8.30-16.00.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem ZMIANA.
Kosztorys ofertowy winien zostać sporządzony na podstawie przewidywanych do wykonania robót budowlanych, tj. całości dokumentacji określającej zakres prac do wykonania w niniejszym postępowaniu oraz w szczególności przedmiaru robót.
Cena podana w ofercie (w formularzu ofertowym) powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową. Cena ryczałtowa brutto oferty powinna obejmować pełny zakres rzeczowy robót związanych z kompleksową realizacją zadania.
Definicję ryczałtu określa art. 632 Kodeksu Cywilnego. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie opłaty celne, wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i usług (VAT). Cena winna zostać ustalona w oparciu o przekazaną przez zamawiającego dokumentację.
Załączony do SIWZ przedmiar robot jest materiałem pomocniczym i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tomasz Cempa (inspektor nadzoru) – tel. 691 407 342
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych w zakresie realizacji programu częściowo dofinansowywanego z zasobów Unii Europejskiej, w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00: „Przebudowa istniejącego układu pomieszczeń wraz z instalacjami wewnętrznymi wewnątrz budynku Niepublicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej im. Matki Teresy Potockiej, w celu poprawy warunków nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych.” Przedmiotowe prace są kontynuacją obecnie realizowanych robót związanych z przebudową i remontem w strefie pięter: III, IV i V budynku XIX wiecznego zabytkowego zespołu klasztornego, w obrębie budynku "Josefhaus" – pl. Grunwaldzki 3.A
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
3.1.1 Zamówienie obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych w zakresie realizacji programu częściowo dofinansowywanego z zasobów Unii Europejskiej, w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00: „Przebudowa istniejącego układu pomieszczeń wraz z instalacjami wewnętrznymi wewnątrz budynku Niepublicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej im. Matki Teresy Potockiej, w celu poprawy warunków nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych.” Przedmiotowe prace są kontynuacją obecnie realizowanych robót związanych z przebudową i remontem w strefie pięter: III, IV i V budynku XIX wiecznego zabytkowego zespołu klasztornego, w obrębie budynku "Josefhaus" – pl. Grunwaldzki 3.A
3.1.2 Wykonawca w ramach realizacji obowiązków umownych zobowiązuje się do serwisowana i konserwacji sprzętu i urządzeń zainstalowanych w toku prowadzenia robót, w okresie trwania gwarancji.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia określają następujące dokumenty dostępne na stronie internetowej. :
- Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 SIWZ
- Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ,
- Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
- Istotne Postanowienia Umowy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
- Harmonogram Rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia Zamawiający określił w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki do SIWZ.
Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z treścią Istotnych postanowień umowy i zaakceptować wszystkie zawarte w nich postanowienia oraz uwzględnić w cenie oferty. Wykonawcy są zobowiązani zagwarantować zachowanie warunków i wymagań dotyczących realizacji zamówienia uregulowanych w Istotnych postanowieniach umowy.
Wykonawca akceptuje podane w Istotnych postanowieniach umowy i Harmonogramie Rzeczowo-finasowym zapisy, w szczególności w zakresie kar umownych, terminów płatności i obowiązków Wykonawcy.
W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), przed podpisaniem umowy, koniecznym będzie przedłożenie umowy konsorcjum, która winna regulować wzajemną współpracę wykonawców.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej odpowiedzialności zostały uregulowane w art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie winna m.in.: upoważniać jednego z partnerów konsorcjum – Lidera – jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobę fizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z umową; stwierdzać, że partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia oraz winna być zawarta na czas trwania umowy, aż do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw wobec zamawiającego.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia, harmonogram rzeczowo – finansowy zgodnie, z którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. Zestawienie wartości rzeczowo - finansowej robót winno być dokonane z zachowaniem właściwych proporcji między poszczególnymi elementami. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego rażących rozbieżności w proporcjach między cenami elementów lub działów w stosunku do takich samych elementów lub działów określonych w kosztorysie inwestorskim Zamawiający będzie żądał zmian w przedstawionym harmonogramie z zachowaniem ogólnej wartości robót. Załącznikiem do umowy będzie harmonogram rzeczowo - finansowej robót zatwierdzony przez Zamawiającego.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 7 maja 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Potencjał techniczny
Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na przebudowie lub remoncie zabytkowego budynku, w zakresie zbliżonym do przedmiotu zapytania (w tym systemów teletechnicznych, układów lan, programowania systemów p.pożarowych z certyfikatem), o łącznej wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto wraz z oświadczeniem, iż roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, oświadczenie o wykonaniu robót).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca powinien wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną wartość 1.000.000 zł.
Dodatkowe warunki
5.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
5.3 Wadium należy wnieść w formie pieniężnej.
5.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy mają obowiązek przelać na rachunek zamawiającego, numer konta: 70102052420000260203633112 z adnotacją: „Wadium – Oferta na wykonanie robót budowlanych, w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00”
5.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu.
5.6 Dokument wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.7 Wysokość wadium: 70.000 zł.
5.8 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub po unieważnieniu postępowania,
5.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.10 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw wymaganych SIWZ lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
5.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
UWAGA !!! Przed złożeniem oferty, wskazane jest aby Oferent przeprowadził oględziny obiektu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Brak udziału w oględzinach obiektu nie zwalnia Oferenta ze zobowiązań wynikających ze złożenia oferty, a w szczególności zapisów dotyczących utraty wadium w wysokości 70.000 PLN lub zapłaty kar umownych.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający, przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
8.2 Zamawiający ma prawo przesunięcia terminów umownych w przypadku opóźnień wynikających z:
8.2.1 wystąpienia przyczyny lub działania siły wyższej, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpienia, której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; lub która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu.
8.2.2 wystąpienia warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, geodezyjnych, hydrologicznych, błędów prawnych uniemożliwiających terminowe wykonywanie przedmiotu umowy,
8.2.3 opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
8.2.4 opóźnienia w przepływie środków dotacyjnych,
8.2.5 zmiany w harmonogramach lub umowie z instytucją zarządzającą RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
z zastrzeżeniem, że zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpłynie na koszt realizacji umowy.
8.4 zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
8.5 zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
8.6 zmiany podwykonawcy, powierzenie wykonania części zakresu robót podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonana części zamówienia przez podwykonawcę z zachowaniem zasad określonych w niniejszej umowie.
8.7 zmiany będącej wynikiem zmian w harmonogramach lub umowie z instytucją zarządzającą RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
10.1 Wypełniony formularz ofertowy,
10.2 Wypełniony kosztorys ofertowy z zestawieniem materiałów,
10.3 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
10.4 Wzór istotne postanowienia umowy parafowany na każdej ze stron
10.5 Dowód wniesienia wadium,
10.6 Polisę ubezpieczeniową OC na wartość min. 1.000.000,00 zł., obowiązującą w całym okresie realizacji robót,
10.7 Odpis z właściwego rejestru lub wydruk z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
10.8 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane z załączeniem dowodów, określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, lub nie określają one wartości wykonanych prac – inne dokumenty w tym oświadczenie.
10.9 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, dotyczące tych podmiotów.
10.10 W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, oświadczenie (zobowiązanie innego podmiotu), którego treść została określona w załączniku.
10.10.1 W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.
10.10.2 W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
15.1 Zamawiający będzie oceniać oferty przyznając im punkty. Punkty, których liczba będzie decydować o wyborze oferty najkorzystniejszej. Punkty będą obliczane zgodnie z zasadą: 1%=1 pkt (analogicznie w stosunku do dziesiętnych i setnych części procent/punkt).
15.2 O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
15.2.1 CENA (C) – 90%
C = kryterium cena wyliczane wg wzoru:
Cena najniższa
C = ------------------------------------------------- x 90% x 100
Cena badanej oferty
15.2.2 OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI (G) – 10%
G = kryterium okres udzielonej gwarancji wyliczane wg wzoru:
Okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie (m-ce)
G = ---------------------------- ---------------------------------------------------x 10% x 100
Najdłuższy okres udzielonej gwarancji (m-ce)
Minimalny okres udzielonej gwarancji – 60 miesięcy
Maksymalny okres udzielonej gwarancji – 72 miesięcy
15.3 Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 60 miesięcy (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 72 miesiące.
15.4 W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
15.5 W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 72 miesiące, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 72 miesiące, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
15.6 W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres ten jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SIWZ i załącznikach, tj. 60 miesięcy.
Wykluczenia
9.2 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
9.2.1 Wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między wykonawcą a Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów w spółce prowadzonej przez Zamawiającego,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika w spółce prowadzonej przez Zamawiającego,
- pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w powiązaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wyżej wskazanymi osobami,
9.2.2 Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
9.2.3 Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176), o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
- skarbowe,o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
9.2.4 Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa powyżej.
9.2.5 Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
9.2.6 Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
9.2.7 Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
9.2.8 Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
9.2.9 Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9.2.10 Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
9.2.11 Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437);
9.2.12 Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
9.2.13 W stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615);
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
12.1 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
12.2 zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
12.3 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
12.4 zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu,
12.5 wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy,
12.6 oferta nie spełnia wymagań określonych przez Zamawiającego,
12.7 Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy.
Nazwa
ZGROMADZENIE SIÓSTR MATKI BOŻEJ MIŁOSIERDZIA
Adres
01-014 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
NIP
5272008917
Tytuł projektu
Przebudowa istniejącego układu pomieszczeń wraz z instalacjami wewnętrznymi wewnątrz budynku Niepublicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej im. Matki Teresy Potockiej oraz zakup wyposażenia pracowni, w celu poprawy warunków nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych.
Numer projektu
RPDS.07.02.02-02-0009/16-00
Inne źródła finansowania
roboty finansowane będą ze środków: własnych oraz dotacji celowej realizowanej w ramach projektu nr RPDS.07.02.02-02-0009/16-00 „Przebudowa istniejącego układu pomieszczeń wraz z instalacjami wewnętrznymi wewnątrz budynku Niepublicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej im. Matki Teresy Potockiej oraz zakup wyposażenia pracowni, w celu poprawy warunków nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych.”
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
W toku wyboru wykonawcy robót budowlanych dla projektu RPDS.07.02.02-02-
0009/16-00 pn. „Przebudowa istniejącego układu pomieszczeń wraz z instalacjami
wewnętrznymi wewnątrz budynku Niepublicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej
im. Matki Teresy Potockiej oraz zakup wyposażenia pracowni, w celu poprawy warunków
nauczania zwłaszcza w zakresie zajęć matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych.”
dokonano wyboru wykonawcy robót budowlanych.
a) informacja o sposobie upublicznienia zapytania ofertowego:
Informacja o zapytaniu została umieszczona w Bazie Konkurencyjności pod numerem
106289
b) wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, wraz ze
wskazaniem daty wpłynięcia oferty do zamawiającego,
1. Rbau Sp. z o.o. ul. Lipowa 6/14 , 52-200 Wysoka, data wpłynięcia 10.11.2017 r.
2. INWEST-LACH KRZYSZTOF LACH, ul. Topolowa 2, 33-000 Nowy Sącz, data wpłynięcia 9.11.2017 r.
c) informacja o spełnieniu warunku, o którym mowa w pkt 2 lit. a:
Zamówienie nie będzie udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z
Beneficjentem
d) informacja o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców:
Niżej wymienieni wykonawczy spełnili warunki udziału w postępowaniu:
1. INWEST-LACH KRZYSZTOF LACH, ul. Topolowa 2, 33-000 Nowy Sącz
e) informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny i sposobie przyznawania punktacji poszczególnym wykonawcom zaspełnienie danego kryterium:
Lp / Nazwa wykonawcy/ Wartość - Punkty – kryterium cena (90%) / Wartość - Punkty – kryterium długość gwarancji(10%) / Suma
punktów/
1/ Rbau Sp. z o.o. ul. Lipowa 6/14, 52-200 Wysoka / Oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu – oferta odrzucona
2/ INWEST-LACH KRZYSZTOF LACH, ul. Topolowa 2, 33-000 Nowy Sącz / 998 159,32zł 90 pkt. / 72 miesiące 10 pkt. / 100 pkt
f) wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru:
W toku postępowania wybrano ofertę złożoną przez INWEST-LACH KRZYSZTOF LACH, ul.
Topolowa 2, 33-000 Nowy Sącz, która zdobyła największa ilość punktów.