Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe ŚZGiP.SMUP.042.15.2017 na wybór trzech ekspertów na stanowisko: „SPECJALISTA DS. USŁUG PUBLICZNYCH W GRUPIE DS. METODOLOGII BADANIA USŁUG PUBLICZNYCH”

Data publikacji: 17.02.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-02-2017

Numer ogłoszenia

1021554

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć na załączonym druku „OFERTA CENOWA” wraz z pozostałymi drukami stanowiącymi integralne załączniki do niniejszego zapytania.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej stosując jedną z poniższych opcji:
a) pocztą tradycyjną lub osobiście w siedzibie Zamawiającego (adres: Śląski Związek Gmin i Powiatów, 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 43/5, III piętro) wówczas oferta powinna być dostarczona w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”
b) przesłać droga elektroniczną na adres e-mail: iklosowicz@silesia.org.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”.

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 lutego 2017 r. do godz. 12.00. O dochowaniu wskazanego terminu decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Oferentom.

W przypadku złożenia oferty cenowej drogą elektroniczną Oferent zobowiązany jest do telefonicznego potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego. Zamawiający nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania systemu informatycznego, skutkiem których może być nieotrzymanie oferty przez Zamawiającego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

iklosowicz@silesia.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Iwona Kłosowicz, Witold Magryś

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wybór trzech ekspertów na stanowisko SPECJALISTA DS. USŁUG PUBLICZNYCH W GRUPIE DS. METODOLOGII BADANIA USŁUG PUBLICZNYCH w ramach projektu „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania przedstawiony został w załączniku pn. Zapytanie ofertowe, który został załączony do niniejszego ogłoszenia.

3. Zasady realizacji przedmiotu zapytania, jak również zasady rozliczeń, określone zostały w załączniku pn. zapytanie ofertowe oraz w załącznikach 3a-c – wzór umowy załączonych do niniejszego ogłoszenia.

4. Termin realizacji przedmiotu zapytania: do dnia 31 grudnia 2018 r.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zapytania ofertowego jest wybór trzech ekspertów na stanowisko SPECJALISTA DS. USŁUG PUBLICZNYCH W GRUPIE DS. METODOLOGII BADANIA USŁUG PUBLICZNYCH w ramach projektu „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług eksperckich w projekcie „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” realizowanym w ramach Działania 2.18 POWER, polegających na:
1. udziale w pracach Grupy ds. Metodologii Badania Usług Publicznych powołanej w ramach projektu,
w tym:
a. udziale w 20 spotkaniach Grupy ds. Metodologii Badania Usług Publicznych,
b. opracowaniu ogólnej metodologii SMUP oraz wzorców dokumentów,
c. syntezie materiałów definiujących obszary oraz metodologię analizy usług,
d. syntezie wniosków wynikających z badania dostępności danych,
e. syntezie raportów z analizy usług oraz wyciągnięcie wniosków dot. przetestowanej metodologii,
f. analizie materiałów i ewentualne korekty metodologii SMUP,
g. analizie dot. zastosowania istniejących metodologii badania usług publicznych pod kątem skuteczności ich wdrożenia w JST,
h. analizie metodologii SMUP pod kątem prowadzenia badań porównawczych między jst,
i. analizie adekwatności metodologii SMUP do rozszerzenia na przyszłe sektory usług,

2. udziale w pracach Tematycznych Grup Roboczych (TGR) powołanych w ramach projektu,
w tym:
a. przygotowaniach i udziale w pracach 4 Tematycznych Grup Roboczych (ds. zarządzania nieruchomościami; drogownictwa i transportu; ochrony środowiska; geodezji i kartografii) w tym opracowywania dokumentów na posiedzenia TGR oraz raportów ze spotkań oraz prezentacja wniosków ze spotkań GWD,
b. udziale w spotkaniach Grup Wymiany Doświadczeń, w tym opracowywanie dokumentów na posiedzenia GWD oraz raportów ze spotkań GWD,
c. moderowaniu konsultacji wewnętrznych dot. wypracowywanej w ramach projektu dokumentacji w Śląskim Związku Gmin i Powiatów, w tym opracowywanie dokumentów oraz raportów z konsultacji.

Podział ww. obowiązków nastąpi pomiędzy trzech wybranych w niniejszym postępowaniu ekspertów:
1a) ekspert ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w opracowywaniu metodologii badawczej,
1b) ekspert ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w prowadzeniu badań porównawczych między jst,
1c) ekspert ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem we wdrażaniu metodologii i narzędzi badawczych w jst.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania przedmiotu zapytania: do dnia 31 grudnia 2018 r. Dokładny harmonogram realizacji poszczególnych elementów niniejszego zapytania będzie uzgadniany na bieżąco z Wykonawcą po podpisaniu umowy, w trakcie realizacji projektu.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) ofertę cenową na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 a-c do zapytania:
1a - dla Oferentów składających ofertę na eksperta ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w opracowywaniu metodologii badawczej,
1b – dla Oferentów składających ofertę na eksperta ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w prowadzeniu badań porównawczych między jst ,
1c – dla Oferentów składających ofertę na eksperta ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem we wdrażaniu metodologii i narzędzi badawczych w jst,
2) oświadczenie o spełnieniu stawianych wymagań – załącznik nr:
2a - dla Oferentów składających ofertę na eksperta ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w opracowywaniu metodologii badawczej,
2b – dla Oferentów składających ofertę na eksperta ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w prowadzeniu badań porównawczych między jst ,
2c – dla Oferentów składających ofertę na eksperta ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem we wdrażaniu metodologii i narzędzi badawczych w jst,
3) życiorys (CV) eksperta (zawierający klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu wyłonienia eksperta, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101 poz. 926 z późn. zm)”).
4) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym – załącznik nr 4 do zapytania,

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Za najlepszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych
w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt. (100% = 100 pkt.):

 dla oferentów aplikujących na stanowisko 1a) eksperta ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w opracowywaniu metodologii badawczej
1) cena – 70% (70 pkt.)
2) doświadczenie eksperta – 30% (30 pkt.)

 dla oferentów aplikujących na stanowisko 1b) eksperta ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w prowadzeniu badań porównawczych między jednostkami samorządu terytorialnego
1) cena – 80% (80 pkt.)
2) doświadczenie eksperta – 20% (20 pkt.)

 dla oferentów aplikujących na stanowisko 1c) eksperta ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem we wdrażaniu metodologii i narzędzi badawczych w jednostkach samorządu terytorialnego
1) cena – 80% (80 pkt.)
2) doświadczenie eksperta – 20% (20 pkt.)

Wzory obliczeń:

 dla oferentów aplikujących na stanowisko 1a) eksperta ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w opracowywaniu metodologii badawczej
1) cena
cena najniższa / cena badanej oferty x 70 pkt.

2) doświadczenie (maksymalnie 30 pkt.)
Doświadczenie eksperta punktowane jest na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w proporcji:
- uczestnictwo w projekcie ogólnopolskim z zakresu poprawy jakości usług publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego za każdy projekt 5 punktów (maksymalnie 10 punktów),
- uprawnienie pełnomocnika systemu zarządzania jakością w administracji samorządowej lub co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pełnomocnika ds. jakości/systemu jakości/systemu zarządzania jakością lub tożsame w jst (10 pkt.)
- doświadczenie w realizacji usług eksperckich/doradczych/konsultingowych dla jst – za każdą usługę 2 punkty (maksymalnie 10 punktów).

 dla oferentów aplikujących na stanowisko 1b) ekspert ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w prowadzeniu badań porównawczych między jst
1) cena
cena najniższa / cena badanej oferty x 80 pkt.

2) doświadczenie (maksymalnie 20 pkt.)
Doświadczenie eksperta punktowane jest na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w proporcji:
- uczestnictwo w projekcie ogólnopolskim z zakresu poprawy jakości usług publicznych w jst za każdy projekt 5 punktów (maksymalnie 10 punktów) .
- doświadczenie w realizacji usług eksperckich/doradczych/konsultingowych dla jst – za każdą usługę 2 punkty (maksymalnie 10 punktów).

 dla oferentów aplikujących na stanowisko 1c) ekspert ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem we wdrażaniu metodologii i narzędzi badawczych w jst

1) cena
cena najniższa / cena badanej oferty x 80 pkt.

2) doświadczenie (maksymalnie 20 pkt.)
Doświadczenie eksperta punktowane jest na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w proporcji:
- uczestnictwo w projekcie ogólnopolskim z zakresu poprawy jakości usług publicznych w jst za każdy projekt 5 punktów (maksymalnie 10 punktów),
- doświadczenie w realizacji usług eksperckich/doradczych/konsultingowych dla jst – za każdą usługę 2 punkty (maksymalnie 10 punktów).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW

Adres

Tadeusza Kościuszki 43/5

40-048 Katowice

śląskie , Katowice

Numer telefonu

322511021

Fax

322510985

NIP

6341087850

Tytuł projektu

System monitorowania usług publicznych - koncepcja SMUP

Numer projektu

POWR.02.18.00-00-0095/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. Ekspert ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w opracowywaniu metodologii badawczej – p. Sylwia Uchnast – Gara, Tychy, data wpłynięcia oferty 24.02.2017, kwota 32.500,00 zł
2. Ekspert ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem w prowadzeniu badań porównawczych między jst – p. Mariusz Śpiewok, Rybnik, data wpłynięcia oferty 24.02.2017, kwota 34.800,00 zł
3. Ekspert ds. metodologii badania usług publicznych z doświadczeniem we wdrażaniu metodologii i narzędzi badawczych w jst – p. Bogdan Rajek, Częstochowa, data wpłynięcia oferty 24.02.2017, kwota 30.300,00 zł
Liczba wyświetleń: 1088