Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II Sióstr Prezentek - Rzeszów, ul. Ks. Jałowego 1
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
s. Anna Telus
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizowanego projektu, w tym:
Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu ICT wraz z jego instalacją, konfiguracją oraz uruchomieniem.
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, określający minimalne parametry sprzętu i wyposażenia
Zadanie nr 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki.
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, określający minimalne parametry sprzętu i wyposażenia
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Rzeszów
Miejscowość:
Rzeszów
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór wykonawcy - Dostawcy sprzętu i wyposażenia dydaktycznego na potrzeby realizowanego projektu, w tym sprzętu ICT oraz pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki. Całość dostawy zostanie zrealizowana na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II Sióstr Prezentek w Rzeszowie.
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu "Poprawa jakości i dostępności edukacji na poziomie ogólnym poprzez rozbudowę i przebudowę Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II – Sióstr Prezentek w Rzeszowie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizowanego projektu, w tym:
Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu ICT wraz z jego instalacją, konfiguracją oraz uruchomieniem: Serwer pod wirtualizację 1 szt., Oprogramowanie do wirtualizacji 1 szt., Macierz Dyskowa 1 szt., Oprogramowanie Backup 1 szt., Firewall/UTM 1 szt., Przełącznik typ I 48 port 5 szt., Przełącznik typ II 24 port 2 szt., Zasilacz awaryjny 6 kV - modularny 1 szt., Punkt dostępowy sieci LAN 15 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został określony w załączniku nr 1.
Zadanie nr 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki: Zestaw do doświadczeń z ciepła - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z magnetyzmu - 1 szt.., Zestaw do doświadczeń z elektrostatyki - 1 szt., Zestaw do elektromagnetyzmu - 1 szt.,
Zestaw do doświadczeń o prądzie elektrycznym - 1 szt., Zestaw do nauki o prawach cieczy i gazów - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z termodynamiki i ciepła - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z mechaniki - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z optyki geometrycznej - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z mechaniki - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z ruchu falowego - 1 szt.,
Maszyna elektrostatyczna - 1 szt., Transformator składany - 1 szt., Generator van de Graaffa - 1 szt., Induktor Ruhmkorffa - 1 szt.
Zestaw do doświadczeń z próżnią - 1 szt., Tor powietrzny z dmuchawą i licznikiem elektronicznym - 1 szt., Waga szalkowa laboratoryjna szkolna - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z akustyki - 1 szt., Zestaw tablic dydaktycznych - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 został określony w załączniku nr 2.
Kod CPV
48822000-6
Nazwa kodu CPV
Serwery komputerowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji przedmiotu umowy - 31 października 2016 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie określono wymagań co do wykonywania określonej działalności.
Wiedza i doświadczenie
Nie określono wymagań co do wiedzy i doświadczenia.
Potencjał techniczny
Nie określono wymagań co do potencjału technicznego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie określono wymagań co do osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie określono wymagań co do sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Dodatkowe warunki
Nie określono dodatkowych warunków udziału w postępowaniu.
Warunki zmiany umowy
Nie określono warunków zmiany umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Formularz oferty
Oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik do SIWZ.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Dokumenty wynikające z treści załącznika nr 1 do SIWZ.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena - 100%.
Punktacja będzie przyznawana w sposób następujący: (Cena najniższa : Cena badana) x 100 pkt
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta która uzyska największą ilość punktów.
Wykluczenia
Nie określono zasad wykluczenia.
Nazwa
ZGROMADZENIE PANIEN OFIAROWANIA NMP - SIOSTRY PREZENTKI
Adres
31-017 Kraków
małopolskie
, Kraków
NIP
6762095048
Tytuł projektu
Poprawa jakości i dostępności edukacji na poziomie ogólnym poprzez rozbudowę i przebudowę Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II – Sióstr Prezentek w Rzeszowie
Numer projektu
RPPK.06.04.03-18-0076/16-00
Inne źródła finansowania
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Wybrany wykonawca: VERINDE Krzysztof Pokrzywka, ul. Pelczara 7/38, 35-312 Rzeszów
Data wpływu oferty: 17.10.2016 r. godz. 9.17
Cena oferty: 223 483,62 zł brutto.