Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa sprzętu ICT oraz pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki

Data publikacji: 07.10.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-10-2016

Numer ogłoszenia

1008684

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w siedzibie Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II Sióstr Prezentek - Rzeszów, ul. Ks. Jałowego 1

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

s. Anna Telus

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizowanego projektu, w tym:
Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu ICT wraz z jego instalacją, konfiguracją oraz uruchomieniem.
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, określający minimalne parametry sprzętu i wyposażenia

Zadanie nr 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki.
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, określający minimalne parametry sprzętu i wyposażenia

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: Rzeszów Miejscowość: Rzeszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy - Dostawcy sprzętu i wyposażenia dydaktycznego na potrzeby realizowanego projektu, w tym sprzętu ICT oraz pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki. Całość dostawy zostanie zrealizowana na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II Sióstr Prezentek w Rzeszowie.
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu "Poprawa jakości i dostępności edukacji na poziomie ogólnym poprzez rozbudowę i przebudowę Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II – Sióstr Prezentek w Rzeszowie" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizowanego projektu, w tym:
Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu ICT wraz z jego instalacją, konfiguracją oraz uruchomieniem: Serwer pod wirtualizację 1 szt., Oprogramowanie do wirtualizacji 1 szt., Macierz Dyskowa 1 szt., Oprogramowanie Backup 1 szt., Firewall/UTM 1 szt., Przełącznik typ I 48 port 5 szt., Przełącznik typ II 24 port 2 szt., Zasilacz awaryjny 6 kV - modularny 1 szt., Punkt dostępowy sieci LAN 15 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został określony w załączniku nr 1.

Zadanie nr 2 – Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni fizyki: Zestaw do doświadczeń z ciepła - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z magnetyzmu - 1 szt.., Zestaw do doświadczeń z elektrostatyki - 1 szt., Zestaw do elektromagnetyzmu - 1 szt.,
Zestaw do doświadczeń o prądzie elektrycznym - 1 szt., Zestaw do nauki o prawach cieczy i gazów - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z termodynamiki i ciepła - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z mechaniki - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z optyki geometrycznej - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z mechaniki - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z ruchu falowego - 1 szt.,
Maszyna elektrostatyczna - 1 szt., Transformator składany - 1 szt., Generator van de Graaffa - 1 szt., Induktor Ruhmkorffa - 1 szt.
Zestaw do doświadczeń z próżnią - 1 szt., Tor powietrzny z dmuchawą i licznikiem elektronicznym - 1 szt., Waga szalkowa laboratoryjna szkolna - 1 szt., Zestaw do doświadczeń z akustyki - 1 szt., Zestaw tablic dydaktycznych - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 został określony w załączniku nr 2.

Kod CPV

48822000-6

Nazwa kodu CPV

Serwery komputerowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji przedmiotu umowy - 31 października 2016 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Nie określono wymagań co do wykonywania określonej działalności.

Wiedza i doświadczenie

Nie określono wymagań co do wiedzy i doświadczenia.

Potencjał techniczny

Nie określono wymagań co do potencjału technicznego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Nie określono wymagań co do osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie określono wymagań co do sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Dodatkowe warunki

Nie określono dodatkowych warunków udziału w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy

Nie określono warunków zmiany umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Formularz oferty
Oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik do SIWZ.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Dokumenty wynikające z treści załącznika nr 1 do SIWZ.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena - 100%.

Punktacja będzie przyznawana w sposób następujący: (Cena najniższa : Cena badana) x 100 pkt

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta która uzyska największą ilość punktów.

Wykluczenia

Nie określono zasad wykluczenia.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE PANIEN OFIAROWANIA NMP - SIOSTRY PREZENTKI

Adres

św. Jana 7

31-017 Kraków

małopolskie , Kraków

NIP

6762095048

Tytuł projektu

Poprawa jakości i dostępności edukacji na poziomie ogólnym poprzez rozbudowę i przebudowę Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II – Sióstr Prezentek w Rzeszowie

Numer projektu

RPPK.06.04.03-18-0076/16-00

Inne źródła finansowania

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Wybrany wykonawca: VERINDE Krzysztof Pokrzywka, ul. Pelczara 7/38, 35-312 Rzeszów
Data wpływu oferty: 17.10.2016 r. godz. 9.17
Cena oferty: 223 483,62 zł brutto.
Liczba wyświetleń: 921