Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać do dnia 26.09.2018r. do godz. 23:59:59. Oferty w formie pisemnej należy składać drogą elektroniczną na adres mailowy: zwoltex@zwoltex.pl lub bezpośrednio do siedziby firmy - osobiście, kurierem lub pocztą na adres Zwoltex Sp. z o.o., ul. Spacerowa 13, 98-220 Zduńska Wola (decyduje data wpływu oferty),
z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr 1/2.2.1/2018”. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Na kopercie/w temacie wiadomości proszę podać: „Oferta na zapytanie ofertowe nr 1/2.2.1/2018”.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zwoltex@zwoltex.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Maciej Rybak
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP USŁUGI DORADCZEJ DOTYCZĄCEJ WYSZUKIWANIA I SELEKCJONOWANIA POTENCJALNYCH KLIENTÓW Z RYNKÓW DOCELOWYCH DLA FIRMY ZWOLTEX SP. Z O.O. ORAZ ORGANIZACJĘ TARGÓW HEIMTEXTIL FRANKFURT W 2020 ROKU
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
zduńskowolski
Miejscowość:
Zduńska Wola
Cel zamówienia
ZAKUP USŁUGI DORADCZEJ DOTYCZĄCEJ WYSZUKIWANIA I SELEKCJONOWANIA POTENCJALNYCH KLIENTÓW Z RYNKÓW DOCELOWYCH DLA FIRMY ZWOLTEX SP. Z O.O. ORAZ ORGANIZACJĘ TARGÓW HEIMTEXTIL FRANKFURT W 2020 ROKU W RAMACH WDROŻENIA MODELU BIZNESOWEGO MAJĄCEGO WSPOMÓC ROZWÓJ EKSPORTU PRZZEDSIĘBIORSTWA
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup:
1. Usługi doradczej dotyczącej wyszukiwania i selekcjonowania potencjalnych klientów z rynków docelowych dla firmy Zwoltex Sp. z o.o. Zamawiający oczekuje, że ww. usługa doradcza będzie składać się
z następujących elementów:
a. stworzenie bazy potencjalnych klientów/partnerów handlowych – nawiązanie korespondencji, kontaktu pocztą tradycyjną lub kontaktu osobistego w celu utworzenia wyselekcjonowanej listy kontrahentów branżowych, działających na rynku niemieckim; min. 50 skontaktowanych podmiotów (dystrybutorzy, sieci handlowe, firmy b2b); niderlandzkim: min. 20 skontaktowanych podmiotów (dystrybutorzy, sieci handlowe, firmy b2b) jak i szwedzkim: min. 10 skontaktowanych podmiotów (dystrybutorzy, sieci handlowe, firmy b2b).
b. sprawdzenie wiarygodności potencjalnych klientów/partnerów handlowych – weryfikacja wiarygodności, reputacji, potencjalnych partnerów w modelu porównawczym według kryteriów oceny jednolitych dla wszystkich zweryfikowanych partnerów;
c. przygotowanie spotkań biznesowych pomiędzy Zamawiającym a potencjalnymi klientami
– wsparcie w nawiązaniu kontaktów z potencjalnie najbardziej atrakcyjnymi, perspektywicznymi partnerami oraz wsparcie w rozeznaniu i spełnieniu ich ewentualnych wymagań warunkujących rozpoczęcie współpracy, jak również przygotowanie do negocjacji handlowych pracowników Zamawiającego;
d. opracowanie dokumentów końcowych (wyselekcjonowanie listy firm i raportu z wywiadów
ze wskazaniem najlepszych przedsiębiorstw do nawiązania relacji handlowych)
e. przygotowanie i organizację spotkań Zamawiającego z wyselekcjonowanymi kontrahentami celem nawiązania relacji handlowych
f. doradztwo w przygotowaniu ofert współpracy i umów handlowych z kontrahentami uwzględniających lokalne przepisy oraz tłumaczenie dokumentów w okresie realizacji usługi
2. Organizacja imprezy targowej na rzecz Wnioskodawcy jako wystawca na targach Heimtextil Frankfurt
w 2020 r. z uwzględnieniem następujących elementów:
a. wynajem powierzchni stoiska targowego o preferowanej wielkości 20 m2 w uzgodnionym
z Zamawiającym miejscu – preferowana hala targowa nr 9.0 lub 12.0
b. wpis do katalogu targowego;
c. opłatę rejestracyjną oraz marketingową w mediach targowych;
d. zabudowy powierzchni stoiska targowego zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym projektem dostosowanym do wynajętej powierzchni wystawienniczej;
e. usługi w zakresie organizacji i obsługi stoiska przez okres trwania targów obejmujący m.in. tłumaczenie rozmów handlowych, wsparcie przy dystrybucji informacji o przedsiębiorstwie itp.;
f. transportu lądowego eksponatów oraz elementów zabudowy wraz z ubezpieczeniem
i koniecznymi kosztami;
g. organizację 6 noclegów dla 3 przedstawicieli Zamawiającego począwszy dzień przed targami,
a skończywszy dzień po targach w hotelu min 3 gwiazdkowym w odległości nie większej niż 30 min. od hali targowej;
h. transport lotniczy 3 przedstawicieli Zamawiającego na trasie Warszawa – Frankfurt i Frankfurt -Warszawa
Kod CPV
79411100-9
Nazwa kodu CPV
Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
Dodatkowe przedmioty zamówienia
79952000-2 Usługi w zakresie organizacji imprez
Harmonogram realizacji zamówienia
Zadania muszą zostać zrealizowane luty 2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Oferent musi przedstawić co najmniej 3 zrealizowane zamówienia w zakresie: działań handlowych na rynkach zagranicznych zakończonych pozyskaniem co najmniej jednego nowego kontrahenta w okresie ostatnich 5 lat oraz wykażą na podstawie załączonych do oferty dokumentów (brak narzuconego formatu lub wzoru);
Oferent musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi doradczej w zakresie wyszukiwania i selekcji kontrahentów biznesowych na rynku niemieckim, w okresie ostatnich 5 lat, świadczonych dla firm działających na rynku wyrobów tekstylnych lub FMCG zakończone pozyskaniem min. 3 klientów sieciowych (FMCG) posiadających min. 30 filii, przy czym wymagane jest potwierdzenie doświadczenia Wykonawcy przez podmiot na rzecz, którego usługa była wykonywana (brak narzuconego formatu lub wzoru).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent musi dysponować co najmniej trzema osobami w zespole posiadającymi znajomość języka niemieckiego potwierdzoną certyfikatami, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. posiadającymi doświadczenie w wyszukiwaniu i selekcji kontrahentów dla działalności eksportowej oraz stosowne wykształcenie w dziedzinie handlu lub handlu międzynarodowego lub ekonomii. Do realizacji usługi Wykonawca powinien wskazać co najmniej dwóch ekspertów, z których każdy posiada doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów w zakresie wyszukiwania kontaktów handlowych i partnerów biznesowych w ostatnich pięciu latach dla branży FMCG na rynku niemieckim (brak narzuconego formatu lub wzoru)
Oferent musi przedłożyć wraz z ofertą dokumenty CV min. 3 osób mających bezpośrednio uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia – na potwierdzenie posiadanej wiedzy (wykształcenia), doświadczenia, znajomości języka niemieckiego potwierdzonej stosownymi certyfikatami , wymaganych uprawnień (jeśli dotyczy) –w przypadku posiadania przez w. / w. osoby dyplomów potwierdzających odpowiednie kwalifikacje, należy również złożyć ich kserokopię;
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy
w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. Nazwa kryterium Waga Sposób przyznawania punktów
1. Cena netto 60% Liczba punktów obliczona zostanie jako proporcja ceny netto łącznej za usługi objęte niniejszym zapytaniem najniższej ze złożonych ofert do ceny netto łącznej za usługi objęte niniejszym zapytaniem z oferty ocenianej pomnożona przez wagę danego kryterium, tj. w sposób następujący:
(cena netto w ofercie z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)∙waga kryterium
2 Warunki płatności 40% W kryterium ma miejsce analiza zadeklarowanych dni kalendarzowych
Liczba punktów zostanie obliczona w następujący sposób:
wyłącznie przedpłata – 0 pkt
przedpłata kosztów organizacji targów, płatność z 14 dniowym terminem płatności za usługi doradcze – 15 pkt.
przedpłata kosztów organizacji targów, płatność z 30 dniowym terminem płatności za usługi doradcze – 30 pkt.
Wszystkie koszty z odroczonym terminem płatności min. 30 dni – 40 pkt.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
W przypadku podania ceny netto przedmiotu zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na potrzeby oceny na PLN dokonane zostanie według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejszą ofertą zostanie wybrana ta, z najwyższą liczbą uzyskanych punktów.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferta, która uzyska największa liczbę punktów wg powyższych kryteriów i metodologii obliczania zostanie uznana za najkorzystniejszą. W przypadku gdy najkorzystniejsza oferta w całości przekroczy budżet przeznaczony na działania będące przedmiotem zapytania, Zamawiający może podjąć negocjacje
z oferentami.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZWOLTEX sp. z o.o.
Adres
98-220 Zduńska Wola
łódzkie
,
zduńskowolski
Numer telefonu
733 827 191
Fax
-
NIP
8291532443
Numer naboru
RPLD.02.02.01-IP.02-10-032/18
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Roex Sp. z o.o. z siedziba w Lublinie, Związkowa 23. Oferta z dnia 26 września 2018 r. na kwotę 220 000,00 PLN netto