Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa szkła do przeszklenia dachu i fasad bocznych budynku parku wodnego

Data publikacji: 07.09.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-10-2018

Numer ogłoszenia

8834

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera na adres Binkowski Resort ul. Szczepaniaka 42, 25-043 Kielce, przy czym brane będą pod uwagę wyłącznie oferty, które wpłynęły w terminie wyznaczonym do składania ofert; oferty napływające po terminie nie będą brane pod uwagę.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bartosz Binkowski, e-mail: oglosznia@binkowskiresort.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

692 699 639

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Dostawa szkła do przeszklenia dachu i fasad bocznych budynku parku wodnego w związku z realizacją projektu pn. Stworzenie całorocznej atrakcji turystycznej – Tropikalnego Parku Wodnego wraz z zapleczem noclegowym.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: kielecki Miejscowość: Kielce

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Realizacja projektu pn. Stworzenie całorocznej atrakcji turystycznej – Tropikalnego Parku Wodnego wraz z zapleczem noclegowym.

Przedmiot zamówienia

I. Dostawa szkła do przeszklenia dachu i fasad bocznych budynku parku wodnego.
1. Dostawa elementów zgodnie ze specyfikacją wskazaną w Załączniku 2 do Zapytania – Zestawienie i specyfikacja elementów.
2. Montaż przedmiotu zamówienia przeprowadzony zgodnie z Załącznikiem 3 do Zapytania – Dokumentacja projektowa –
Zapytanie obejmuje wyłącznie dostawę, dokumentacja projektowa dołączona jest wyłącznie informacyjnie.

Kod CPV

14820000-5

Nazwa kodu CPV

Szkło

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wyboru oferty – do dnia 10 października 2018 r.
Termin realizacji zamówienia – dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Kupującego w terminie do dnia 10 grudnia 2018 r., w etapach zgodnych z harmonogramem stanowiącym załącznik 2. do Umowy (Załącznik 4 do Zapytania)
Miejsce realizacji zamówienia – ul. Szczepaniaka 42, 25-043 Kielce.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

Sposób przygotowania oferty
1. Oferty należy składać na załączonym Formularzu oferty - Załącznik 1 do Zapytania.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
3. Każdy dostawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4. Oferta powinna zawierać minimum: nazwę i adres dostawcy, zestawienie oferowanych elementów, termin dostawy, termin ważności oferty – minimum 45 dni, kwotę zamówienia w cenie netto oraz brutto, termin i formę płatności, osobę do kontaktu ze strony Oferenta.
Oferty, w których cena podana zostanie w walucie innej niż PLN, przeliczone zostaną na PLN, zgodnie ze średnim kursem walut publikowanym przez NBP (tabela A) obowiązującym
w dniu złożenia oferty.
5. Oferta powinna zawierać oświadczenie następującej treści:
„Oświadczam, że nie jestem podmiotem powiązanym z kupującym osobowo lub kapitałowo, gdzie przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między kupującym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu kupującego lub osobami wykonującymi w imieniu kupującego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy a dostawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli”.
6. Kupujący nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent/Sprzedający.

Warunki zmiany umowy

ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY
1. Zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zgody Stron oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana warunków umowy możliwa jest w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy,
pod warunkiem wyrażenia zgody na zmiany przez Zamawiającego oraz sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy.
3. Zmiana postanowień Umowy jest możliwa w następstwie:
a. wystąpienia zmian obowiązujących przepisów prawa,
b. wystąpienia uzasadnionych przyczyn spowodowanych czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mogłyby wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy, na jakość realizacji zamówienia, uniemożliwiających realizację zamówienia w pierwotnie ustalony sposób,
c. ujawnienia wad i błędów dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania
w niej zmian jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację przedmiotu Umowy zgodnie
z jej postanowieniami,
d. wystąpienia okoliczności, których Zamawiający oraz Wykonawca nie mogli, przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności na etapie podpisania niniejszej umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać oświadczenie następującej treści:
„Oświadczam, że nie jestem podmiotem powiązanym z kupującym osobowo lub kapitałowo, gdzie przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między kupującym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu kupującego lub osobami wykonującymi w imieniu kupującego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy a dostawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli”.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena netto - 80% (do obliczenia ceny do kryteriów przyjęta zostanie suma za całość zamówienia, przy czym w przypadku podania wartości zamówienia w walucie innej niż PLN, przyjęta zostanie cena w PLN, przeliczona zgodnie z zapisem w punkcie VI.4).
2. Okres udzielonej gwarancji - 20%.

Metodologia wyliczenia najkorzystniejszej oferty:
1. Cena
X = ( CN / CR × 80), gdzie:
X – ilość uzyskanych punktów dla kryterium;
CENA CN – najniższa oferowana cena;
CENA CR – cena oferty rozpatrywanej;
2. Gwarancja
Y = ( GR/ GN x 20 ), gdzie:
Y– ilość uzyskanych punktów dla kryterium;
GWARANCJA GR – okres gwarancji oferty rozpatrywanej;
GWARANCJA GN – najdłuższy okres gwarancji;
3. Ogólna ocena punktowa dla Oferenta
P = X + Y, gdzie:
P – całkowita liczba punktów zdobytych przez danego Oferenta;
X – liczba uzyskanych punktów danego Oferenta dla kryterium cena;
Y – liczba uzyskanych punktów danego Oferenta dla kryterium gwarancja;

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do uzyskania: 100;
W sytuacji, w której dwie lub więcej ofert uzyska tę samą liczbę punktów, wyżej w rankingu będzie ten Oferent, który złożył ofertę z niższą ceną.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZPC „Złoty Kłos” Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska Spółka Jawna

Adres

Oś. Barwinek 28

25-113 Kielce

świętokrzyskie , Kielce

NIP

6570233537

Numer naboru

RPSW.07.02.00-IZ.00-26-078/16

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

W wyniku przeprowadzonej procedury wybrano ofertę firmy Effect Glass S.A., ul. Hauke-Bosaka 2, 25-214 Kielce, z dnia 05/10/2018 r. na kwotę 1 267 835,01 netto; 1 559 437,06 brutto.
Liczba wyświetleń: 634