Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Treść ogłoszenia została zmieniona dnia 02.02.2018 roku. Została zmieniona treść załączników było Załącznik nr do Zapytania ofertowego nr 6 z dnia 03.02.2018 r. a zmieniona na Załącznik nr ... do Zapytania ofertowego nr 6 z dnia 02.02.2018. Ilość zmienionych załączników 5 sztuk.
Miejsce i sposób składania ofert
1) Oferty należy składać zgodnie ze wzorem załącznika nr 1wraz z załącznikami 2-4,
2) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
3) Oferty można składać do dnia 12.02.2018 r. do godziny 8.00 w Biurze Projektu (sekretariacie szkoły), ul. Radiowa 3, 25-314 Kielce. Oferty można dostarczać osobiście w godzinach od 08.00 do 15.00 lub poprzez operatora pocztowego lub kurierem - na adres: Zespół Państwowych Szkół Plastycznych ul. Radiowa 3, 25-314 Kielce. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Biura Projektu. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.02.2018 roku o godzinie 8.00.
4) Oferty złożone po terminie nie będą podlegać ocenie.
5) Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić napis: „Oferta na wybór trenera kompetencji społecznych w projekcie: Techniki cyfrowe we wspomaganiu kształcenia zawodowego w kieleckim Plastyku” z dopiskiem: Nie otwierać przed 12.02.2018 godz. 8.00
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Rubinkiewicz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
413449065
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór 4 trenerów (na równych prawach kobiety i mężczyźni) do prowadzenia warsztatów z zakresu kompetencji społecznych, dla 150 uczniów i uczennic ZPSP w Kielcach.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
Kielce
Miejscowość:
Kielce
Cel zamówienia
Celem warsztatów jest nabycie umiejętności praktycznych obejmujących m.in. tematykę: autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej, asertywności, pracy grupowej, umiejętności uczenia się, zarządzania czasem, zarządzania stresem i emocjami.
Zamawiający wymaga:
aby zajęcia odbywały się w dwóch formach:
bezpośredniej, stacjonarnej, w grupach 10-15 osobowych, z płynnym przenikaniem się głównych wątków i tematów programowych, łamiącym monotonię zajęć.
Samodzielnej poprzez doskonalenie umiejętności praktycznych na bazie Długofalowego Planu Pracy Własnej (z konsultacją internetową trenera).
wykorzystywania w prowadzeniu zajęć metody Accelerated Learning oraz InsightsTM, akcentujących przede wszystkim rolę ćwiczeń i praktyki (własnego doświadczenia) w trakcie uczenia się,
proponowanie uczestnikom wyzwań o rozmaitej skali trudności, odpowiednio do zaangażowania i motywacji uczniów,
połączenie programu głównego z pobudzaniem twórczego myślenia i autorozwojem (określeniem własnej oryginalności i misji/wizji swojego życia)
wsparcie w założeniu Szkolnego Klub MemoryLab, aby w przyszłości uczeń mógł uczyć ucznia, pozwalając na wszechstronny trening pamięci z elementami twórczego myślenia i autorozwoju, w atmosferze działalności klubowej, pod kierunkiem nauczyciela lub opiekuna.
zapewnienia odpowiednich materiałów szkoleniowych adekwatnych do poszczególnych rodzajów zajęć,
opracowania szczegółowego programu zajęć zgodnie z metodyką programowania i przekazania go do dokumentacji projektowej.
Przedmiot zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
Przeprowadzenie warsztatów dla 150 uczniów/uczennic w 14 grupach szkoleniowych w wymiarze po 40 godz. lekcyjnych na grupę.
Wszystkie zajęcia prowadzone będą w czasie wolnym od zajęć szkolnych, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego z kierownictwem szkoły oraz zespołem projektowym. Daty graniczne realizacji warsztatów to: luty 2018 r.; maj 2019 r.
Łączna liczba godzin w okresie realizacji projektu – 560.
Kod CPV
80000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Wszystkie zajęcia prowadzone będą w czasie wolnym od zajęć szkolnych, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego z kierownictwem szkoły oraz zespołem projektowym. Daty graniczne realizacji warsztatów to: luty 2018 r.; maj 2019 r.
Łączna liczba godzin w okresie realizacji projektu – 560.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki:
a) Wykształcenie wyższe humanistyczne lub inne, uzupełniając je kursami i szkoleniami związanymi z zakresem kompetencji społecznych.
b) Umiejętności i doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami lub studentami w obszarze tematycznym zamówienia – minimum 3 lata.
Wiedza i doświadczenie
Wykształcenie wyższe humanistyczne lub inne, uzupełniając je kursami i szkoleniami związanymi z zakresem kompetencji społecznych.
Umiejętności i doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami lub studentami w obszarze tematycznym zamówienia – minimum 3 lata.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia samodzielnie bez powierzania ich części podwykonawcom.
Dodatkowe warunki
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
3) Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
4) Z Wykonawcą podpisana zostanie umowa cywilno - prawna.
5) Wypłacane wynagrodzenie Wykonawcy pomniejszone będzie o potrącenia składek należnych ZUS i podatków, jeśli wynikać to będzie z uwarunkowań jakie ciążyć będą na Wykonawcy.
6) Zamawiający zastrzega, iż wynagrodzenie z tytułu umowy cywilno - prawnej wypłacane będzie pod warunkiem posiadania środków finansowych, przekazanych z Budżetu Państwa na rachunek bankowy projektu. W sytuacji opóźnień w przekazaniu transz dotacji przez Budżet Państwa, wypłata wynagrodzenia nastąpi niezwłocznie po wpłynięciu środków z kolejnej transzy. W przypadku, o którym mowa Wykonawcy nie przysługują odsetki z tytułu opóźnienia w zapłacie.
7) Wykonawca składając ofertę jednocześnie zobowiązuje się do rzetelnej i terminowej, zgodnej z wymogami projektowymi realizacji przedmiotu umowy.
8) Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty.
9) Wszelkie wyjaśnienia dotyczące niniejszego zapytania przekazywane będą pocztą elektroniczną – plastykkielce@onet.eu
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania zapytania w przypadku okoliczności uzasadniających brak możliwości realizacji zamówienia
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku istotnego naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym m.in. stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia, nie wywiązywania się z realizacji przedmiotu umowy lub niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego harmonogramem uznania bądź kwestionowania przez Instytucję Pośredniczącą poszczególnych wydatków związanych z realizacją Projektu, w tym zadań, bądź ich części za niekwalifikowane z uwagi na uchybienia Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Oświadczenie nr 2 potwierdzające posiadane wykształcenie o którym mowa w pkt 5.a.
2) Oświadczenie nr 3 potwierdzające umiejętności i doświadczenie zawodowe o którym mowa w pkt.5.b
3) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek posiadania niezbędnego doświadczenia, kwalifikacji i wykształcenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
I. Dokonując wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena za godzinę lekcyjną realizacji zamówienia – 60 %
2. Wykształcenie – 20 %
3. Doświadczenie zawodowe - 20 %
II. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie zsumowanej liczby punktów w oparciu o przedstawione kryteria i ustaloną punktację. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
1. Punktacja dla kryterium „Cena za realizację zamówienia” - ocena na podstawie ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Maksymalna liczba punktów dla tego kryterium wynosi 60.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wyliczoną według wzoru: C = (C min / C „x”) x 60 pkt gdzie: C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny C min – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert C „x” – cena oferty ocenianej
2. Punktacja dla kryterium „Wykształcenie” - ocena na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz Wykazu ukończenia uczelni potwierdzających wykształcenie wyższe / kierunkowe/lub wyższe + studia podyplomowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Maksymalna liczba punktów dla tego kryterium wynosi 20. Oferta spełniająca kryterium otrzyma 20 punktów (wykształcenie spełniające wymogi).
Oferta nie spełniające wymogów dla tego kryterium, czyli brak wykształcenia wyższego kierunkowego: - otrzyma 0 punktów.
3. Punktacja dla kryterium „Doświadczenie zawodowe” - ocena na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz Wykazu doświadczenia zawodowego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Maksymalna liczba punktów dla tego kryterium wynosi 20. Oferta z której będzie wynikało minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy ze studentami lub uczniami z obszaru tematycznego zamówienia otrzyma 20 punktów.
Oferta nie spełniające wymogów dla tego kryterium czyli brak minimum 3 letniego doświadczenia zawodowego otrzyma 0 punktów.
4) Suma punktów oferty zostanie obliczona poprzez sumę punktów z poszczególnych kryteriów i zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
5) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejsze zostaną uznana 2 oferty z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.
7) Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania pocztą elektroniczną na adres wskazany w ofercie.
Wykluczenia
1. Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączone podmioty, które powiązane są z beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo.
2. Niniejsze zapytanie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Nazwa
Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. J. Szermentowskiego
Adres
25-314 Kielce
świętokrzyskie
,
Kielce
Numer telefonu
413449065
NIP
6571768789
Numer naboru
RPSW.08.05.01-IZ.00-26-098/17
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ECCE HOMO XXI Elżbieta Szurawska Ul. Kazimierza Wielkiego 9 lok. 25, 20-611 Lublin
data wpłynięcia 09.02.2018 godzina 15.30
cena 80 zł brutto.