Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/06/2018

Data publikacji: 14.06.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-06-2018

Numer ogłoszenia

5367

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

 osobiście pod adres: 9 BITS sp. z o.o. ul. Królewska 16, 00-103 Warszawa
 pocztą, listem poleconym, kurierem na adres: BITS SP. Z O.O. ul. Królewska16, 00-103 Warszawa (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
 pocztą elektroniczną na adres mailowy: biuro@9bits.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@9bits.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Piotr Berliński

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zapytanie Ofertowe na zakup następujących elementów projektu:
1. Przygotowanie produktu do potrzeb rynku docelowego poprzez badanie marketingowe na 3 rynkach docelowych - tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki (3 opracowania – usługi: dla każdego z 3 rynków)
2. Wyszukiwanie, selekcja, a następnie nawiązanie kontaktów z partnerami zagranicznymi i doprowadzenie do etapu negocjacji handlowych na 3 rynkach docelowych, tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki (3 opracowania – usługi: dla każdego z 3 rynków)
3. Przygotowanie planu szczegółowej kampanii promocyjnej na 3 rynkach docelowych - tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki (3 opracowania – usługi: dla każdego z 3 rynków)

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: Warszawa Miejscowość: Warszawa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy na zakup następujących elementów projektu:
1. Przygotowanie produktu do potrzeb rynku docelowego poprzez badanie marketingowe na 3 rynkach docelowych - tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki (3 opracowania – usługi: dla każdego z 3 rynków)
2. Wyszukiwanie, selekcja, a następnie nawiązanie kontaktów z partnerami zagranicznymi i doprowadzenie do etapu negocjacji handlowych na 3 rynkach docelowych, tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki (3 opracowania – usługi: dla każdego z 3 rynków)
3. Przygotowanie planu szczegółowej kampanii promocyjnej na 3 rynkach docelowych - tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki (3 opracowania – usługi: dla każdego z 3 rynków)

Przedmiot zamówienia

1) Przygotowanie 3 produktów do potrzeb rynków docelowych poprzez badanie marketingowe na 3 rynkach docelowych - tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki (3 opracowania – usługi: dla każdego z 3 rynków)
Opracowanie dla każdego z trzech rynków docelowych będzie dotyczyć 3 ww. produktów podlegających internacjonalizacji. W ramach niniejszej części usługi Wykonawca przygotuje odrębne opracowanie dla każdego z rynków, które obejmować będzie zakres jak wyszczególniono poniżej:
1. Analiza cech szczególnych produktu wraz z wyróżnieniem UVP (Unique Value Proposition), czyli Unikalnej Propozycji Wartości (dla Sprzedaży) dla klientów z danego rynku.
W ramach usługi Wykonawca dokona przekrojowej analizy oraz w opracowaniu wskaże – w ramach UVP – czynniki wyróżniające ofertę/produkt na tle konkurencji - co pozwoli na wyszczególnienie cech i wartości produktów, wpływających pozytywnie na zachęcenie klientów do oferty i pozwalających na pozyskanie nowych klientów. UVP dotyczy unikalnej korzyści, jaką klient nabywa wraz z zakupem produktu. Przeprowadzenie takiej analizy jest kluczowe, ponieważ każdy produkt na każdym rynku może wyróżniać się innymi cechami, które będą atrakcyjne i ważne dla klientów na tym rynku.
Wykonawca dokona analizy minimum 6 produktów z każdego rynku (po dwa produkty konkurencyjne dla każdego z ww. produktów, które będą internacjonalizowane). Łącznie minimum 18 produktów.
2. Pogłębione badanie rynku docelowego pod kątem (dla każdego z trzech rynków docelowych):
 Uwarunkowań technologicznych rynku
 Uwarunkowań społecznych i kulturowych
 Uwarunkowań biznesowych rynku
 Analizy działań marketingowych, sprzedażowych i promocyjnych prowadzonych na tym rynku przez konkurencję.
Badanie będzie miało na celu przeprowadzenie pogłębionej analizy 3 rynków docelowych. Celem tej części badania będzie określenie szczególnych działań biznesowych poszczególnych rynkach, odpowiadających na potrzeby tamtejszych podmiotów (potencjalnych i przyszłych klientów)
W ramach przekrojowego badania rynku w ww. zakresie Wykonawca dokona szczegółowej analizy przynajmniej dla dwóch firm konkurencyjnych dla każdego z trzech produktów na każdym z rynków (czyli łącznie dla przynajmniej 6 firm na danym rynku, co łącznie dla trzech rynków to minimum 18 firm).
3. Analiza efektywności i konwersji kanałów komunikacji i działań komunikacyjnych na poszczególnych rynkach docelowych (dla trzech produktów).
Usługa w przedmiotowym zakresie obejmuje przeprowadzenie analizy efektywności i konwersji poszczególnych kanałów komunikacji między Zleceniodawcą a potencjalnymi klientami. Na podstawie przeprowadzonej analizy i jej wyników podczas realizacji działań operacyjnych wejścia z produktami na rynki docelowe możliwe będzie zastosowanie najbardziej skutecznych i trafnych kanałów komunikacji, które wraz z wyróżnionymi UVP dla każdego produktu (i każdego rynku) pozwolą trafić z ofertą do najbardziej zainteresowanych klientów, gotowych kupić te produkty od firmy 9 BITS Sp. z o.o.
Dotychczasowe doświadczenie Spółki na rynku krajowym potwierdziło, że dla skutecznej realizacji sprzedaży i wzrostu przychodów konieczne jest wprowadzenie optymalizacji działań i precyzyjnego docierania do grup docelowych. 9 BITS zna dobrze rynek krajowy, jednak wejście na nowe rynki zagraniczne wymaga precyzyjnego działania, co m.in. będzie przedmiotem analiz określonych w niniejszym punkcie.
[c.d. w załączniku]

Kod CPV

79300000-7

Nazwa kodu CPV

Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

Dodatkowe przedmioty zamówienia

79410000-1 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79000000-4 Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

Harmonogram realizacji zamówienia

Najpóźniej do dnia 31.08.2018 r. Przez wskazany termin realizacji rozumie się dostarczenie do Zamawiającego następujących dokumentów, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, bez uwag:
1. Trzy opracowania (raporty końcowe) – po jednym dla każdego z trzech rynków docelowych - w zakresie: Przygotowanie produktu do potrzeb rynku docelowego poprzez badanie marketingowe na 3 rynkach docelowych - tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki
2. Trzy opracowania (raporty końcowe)- po jednym dla każdego z trzech rynków docelowych – w zakresie: Wyszukiwanie, selekcja, a następnie nawiązanie kontaktów z partnerami zagranicznymi i doprowadzenie do etapu negocjacji handlowych na 3 rynkach docelowych, tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki
3. Trzy opracowania (raporty końcowe) – po jednym dla każdego z trzech rynków docelowych – w zakresie: Przygotowanie planu szczegółowej kampanii promocyjnej na 3 rynkach docelowych - tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Wiedza i doświadczenie

Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Potencjał techniczny

Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we wskazanych terminach.

Dodatkowe warunki

Wymaganym jest, by Wykonawca dla poprawnej realizacji usługi posiadał co najmniej 5 letnie doświadczenie w branży IT w obszarze specjalizacji, której dotyczy przynajmniej jeden z produktów podlegających komercjalizacji (tj. mobile, big data lub e-commerce).
Dla poprawnej realizacji usługi Wykonawca zapewni zasoby osobowe w zakresie:
- co najmniej jedna osoba ze znajomością języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- co najmniej jedna osoba ze znajomością języka francuskiego na poziomie zaawansowanym
- co najmniej jedna osoba z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w pracy w firmach międzynarodowych na przynajmniej jednym rynku docelowym – tj. rynku francuskim, rynku irlandzkim lub rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki.
Złożenie oświadczeń na ofercie o braku występowania powiązań.
Oferent, w celu potwierdzenia posiadania co najmniej 5 letniego doświadczenia w branży IT oraz w celu zapewnienia zasobów osobowych (określonych w punkcie 5.) oprócz wymaganych oświadczeń może przedłożyć dodatkowe dokumenty uzupełniające.
Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
Oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres Oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Zapytaniu Ofertowym oraz w rozbiciu na poszczególne części usługi (zgodnie z Formularzem Ofertowym). Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków dopuszczających. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia, oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym wymaganiom i uzyska łącznie najwięcej punktów w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w Zapytaniu Ofertowym, podlega odrzuceniu.
 O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów w sposób odpowiadający publikacji Zapytania Ofertowego.
 Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z Oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert.
 Zamawiający zastrzega, iż w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą przewidziane zostaną kary umowne za opóźnienie w realizacji usługi w wysokości 5% wartości kontraktu brutto za każdy dzień opóźnienia w realizacji, na co Wykonawca wyraża zgodę składając ofertę na niniejsze Zapytanie.
 Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Zapytania Ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w Zapytaniu Ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień w takim przypadku Zamawiający:
o poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego Zapytania Ofertowego,
o poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty;
o wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez Oferentów.
 W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.
 Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad określonych w zapytaniu ofertowym.
 Zamawiający ma prawo do anulowania części lub całości Zapytania Ofertowego w każdym momencie postępowania.
Termin związania ofertą: minimum 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
d. zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro – w przypadku zamówień na dostawy i usługi i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - w przypadku zamówień na dostawy i usługi;
e. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferent w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:
1. Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w Zapytaniu Ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
2. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
3. Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
4. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Wykonawca oświadcza, że posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w branży IT w obszarze specjalizacji, którego dotyczy przynajmniej jeden z produktów podlegających komercjalizacji (tj. mobile, big data, e-commerce).
6. Wykonawca oświadcza, że dla poprawnej realizacji usług zapewni zasoby osobowe w zakresie:
- co najmniej jedna osoba ze znajomością języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- co najmniej jedna osoba ze znajomością języka francuskiego na poziomie zaawansowanym
- co najmniej jedna osoba z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w pracy w firmach międzynarodowych na przynajmniej jednym rynku docelowym – tj. rynku francuskim, rynku irlandzkim lub rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki.
7. Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
a) Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN/walucie obcej będą przyznawane wg następującej formuły:

A n = C min/C r x 100 x 40%

C min – cena minimalna w zbiorze
C r – cena oferty rozpatrywanej
A n – ilość punktów przyznana ofercie

b) Punkty w ramach kryterium Ilość konkurencyjnych produktów - na poszczególnych trzech rynkach docelowych, które poddane zostaną analizie porównawczej będą przyznawane wg następującej formuły:

K1 n = K1/K1 max x 100 x 20%

K1– ilość konkurencyjnych produktów powyżej minimum (tj. powyżej 18 produktów) oferty rozpatrywanej
K1 max – największa ilość konkurencyjnych produktów powyżej minimum (tj. powyżej 18 produktów) w ramach złożonych ofert
K1n – ilość punktów przyznana ofercie

c) Punkty w ramach kryterium: Ilość firm konkurencyjnych, dla których przeprowadzono analizę będą przyznawane wg następującej formuły:

K2 n = K2/K2 max x 100 x 20%

K2– ilość konkurencyjnych firm powyżej minimum (tj. powyżej 18 firm) oferty rozpatrywanej
K2 max – największa ilość konkurencyjnych firm powyżej minimum (tj. powyżej 18 firm) w ramach złożonych ofert
K2n – ilość punktów przyznana ofercie

d) Punkty w ramach kryterium: Ilość firm, dla których Wykonawca doprowadzi do etapu negocjacji handlowych, będą przyznawane wg następującej formuły:

K3 n =K3/K3 max x 100 x 20%

K3– łączna ilość pozyskanych klientów powyżej minimum (tj. powyżej 40 firm) w ramach oferty rozpatrywanej
K3 max – największa ilość pozyskanych klientów powyżej minimum (tj. powyżej 40 firm) w ramach złożonych ofert
K3n – ilość punktów przyznana ofercie

Punkty z oceny kryterium a) – d) zostaną zsumowane i decydowała będzie ocena łączna (suma zdobytych punktów). Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. W przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego

Wykluczenia

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

"9 BITS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Solec 81B/A-51

00-382 00-382 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

NIP

7010174828

Numer naboru

POPW.01.02.00-IP.01-00-001/18

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Oferta z dnia 21.06.2018 r. złożona przez Essence Media Grzegorz Chyliński, ul. Kondratowicza 63b/10, 03-285 Warszawa (data wpływu 21.06.2018 r.) na kwotę 281 500,00 PLN netto (346 245,00 PLN brutto).
Liczba wyświetleń: 1039