Strona główna
Logo unii europejskiej

Kompleksowa termomodernizacja budynków oświatowych Zespołu Szkół Technicznych w Siennie

Data publikacji: 03.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-07-2020

Numer ogłoszenia

33464

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

nie dotyczy

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Sekretariat, Zespół Szkół Technicznych w Siennie, ul. Szkolna 41, 27-350 Sienno. Termin składania ofert upływa dnia 10.07.2020r. o godz. 10.00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.
1. Wykonawca, czyli osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz Wykonawcy występujący wspólnie mają prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej aniżeli jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zspsienno@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Wojciech Kaczorowski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

48/3786028

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji aplikacyjnej dla realizacji zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków oświatowych Zespołu Szkół Technicznych w Siennie” oraz dokumentacji termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Technicznych w Siennie, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: lipski Miejscowość: Sienno

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

realizacja usługi w ramach planowanego projektu na wykonanie przedmiotu zamówienia, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna, Typ projektu – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiot zamówienia musi zostać opracowany zgodnie z zasadami pozwalającymi na aplikowanie Zamawiającemu o fundusze unijne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna, Typ projektu – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”.
Część aplikacyjna obejmuje:
3.1.1 studium wykonalności,
3.1.2 formularz do wniosku o dofinansowanie w zakresie oceny oddziaływania na środowisko,
3.1.3 wyciąg z dokumentacji technicznej i/lub specyfikacja techniczna,
3.1.4 specyfikacja techniczna zakupywanego sprzętu.
Dodatkowo wykonawca przygotuje opisy do wniosku o dofinansowanie w zakresie zgodności
z dokumentami strategicznymi i zasadami horyzontalnymi Unii Europejskiej.
3.2 Opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Technicznych w Siennie. Kompleks budynków składa się z trzech budynków położonych przy ul. Szkolnej 41:
 Budynek „A” Szkoły. Szacunkowa powierzchnia budynku „A” – 2200 m2;
 Budynek „B” Budynek Warsztatów Szacunkowa powierzchnia budynku „B” – 2500 m2;
 Budynek „C” Budynek Internatu i kotłowni Szacunkowa powierzchnia budynku „C” – 3300 m2
Zamawiający nie posiada inwentaryzacji budowlanej tych budynków.
 Zakres prac obejmuje:
 wykonanie Inwentaryzacji budowlanej budynku „A”, budynku „B” oraz budynku „C” (rzuty poziome, niezbędne przekroje, elewacje, powierzchnie, kubatura budynków);
 wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w zakresie wymaganym przepisami prawa budowlanego;
 sporządzenie audytu energetycznego budynków „A”, budynku „B” oraz budynku „C” Zespołu Szkół Technicznych w Siennie w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie zakresu i form audytu energetycznego (Dz. U. Nr 43 poz.346);
 opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej zgodnie z zaleceniami zawartymi w audycie, która musi być wykonana w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wraz
z opiniami, uzgodnieniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi;
 wykonanie wizualizacji wszystkich elewacji obu budynków oraz przygotowanie projektu kolorystyki tych budynków. Wykonawca przedstawienia Zamawiającemu co najmniej 4 propozycje wizualizacji kolorystyki budynku do akceptacji.
 W opracowaniu projektowym należy uwzględnić między innymi:
 Na zakres projektu termomodernizacji budynku „A” Szkoły składają się następujące zadania:
Termomodernizacja elewacji z pasem przyziemia, Termomodernizacja dachu, Wymiana szyb
w oknach by spełnić normy WT2021,Wymiana Grzejników i całego systemu ogrzewania, Wymiana oświetlenia na LED, Farma fotowoltaiczna dobrana do zużycia energii elektrycznej
w obiekcie.
 Na zakres projektu termomodernizacji budynku „B” Warsztatów składają się następujące zadania:
Termomodernizacja elewacji z pasem przyziemia, Termomodernizacja dachu, Wymiana szyb
w oknach by spełnić normy WT2021, Wymiana drzwi i bram wjazdowych by spełnić normy WT2021, Wymiana grzejników i całego systemu ogrzewania, Wymiana opraw oświetleniowych na LED, Farma fotowoltaiczna dobrana do zużycia energii elektrycznej w obiekcie.
 Na zakres projektu termomodernizacji budynku „C” Internatu składają się następujące zadania:
Termomodernizacja elewacji z pasem przyziemia, Termomodernizacja dachu, Wymiana szyb
w oknach by spełnić normy WT2021,Wymiana Grzejników i całego systemu ogrzewania Wymiana oświetlenia na LED, Farma fotowoltaiczna dobrana do zużycia energii elektrycznej
w obiekcie. Projekt wymiany kotłowni na gazową, Projekt zewnętrznego zbiornika gazowego, Projekt pompy ciepła wspomagającej kotłownie gazową, Projekt nowej trasy ciepłowniczej łączącej kotłownie z budynkiem warsztatów oraz kompletu zaworowni.

Kod CPV

71000000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość prac związanych z realizacją zamówienia w terminie: do 20 sierpnia 2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca Zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Wiedza i doświadczenie

 warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem usług w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
 minimum 5 zamówieniami (obejmującymi łącznie co najmniej 8.000m2 powierzchni użytkowej opracowywanych budynków) tj. Opracowaniem programów Funkcjonalno użytkowych lub wielobranżowych projektów budowlanych termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej opracowanych w oparciu o audyt energetyczny. Zamawiający w toku weryfikacji warunku będzie oczekiwał przedłożenia wersji elektronicznych opracowanych przez oferenta dokumentacji.

Potencjał techniczny

 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
w tym minimum:
a. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i architektonicznej,
b. 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
c. 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych

wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień każdej z zawartych umów niezależnie w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
w następujących okolicznościach tj.:
- z powodu przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione;
- z powodu wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć;
- w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego;
- wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale VII ust.1 zapytania, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki (załącznik nr 3)
1.2 Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 5);
1.3 Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik Wykonawcy);
1.4 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 7);
1.5 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6);
1.6 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów,
a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 7);
1.7 Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik 6a).

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);
2.2 Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne (załącznik nr 4);
2.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) (załącznik Wykonawcy);
2.4 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (załącznik Wykonawcy).

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

3. Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę
3.1 Formularz ofertowy według załączonego druku (załącznik nr 1);
3.2 Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy
o ile nie wynika z załączonych dokumentów (załącznik Wykonawcy);
3.3 Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 8).

Zamówienia uzupełniające

nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej podanym kryterium i jego wagą:

cena - waga kryterium 100%

Punkty za kryterium ,,Cena’’ będą liczone wg. następującego wzoru:

Wx = (C min : Cx ) x 100 %
gdzie :
- Wx – ilość punktów przyznanej danej ofercie za całkowitą cenę brutto;
- Cmin – minimalna całkowita cena brutto zaoferowana w zapytaniu;
- Cx – całkowita cena brutto podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany.

2. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

3. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.

Wykluczenia

3.1 Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
 uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
 posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
 pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
 pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3.2 Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które są w stanie upadłości i/lub likwidacji.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zespół Szkół Technicznych w Siennie

Adres

ul. Szkolna 41

27-350 Sienno

mazowieckie , lipski

Numer telefonu

48/3786028

Fax

48/3786028

NIP

8111243566

Numer naboru

RPMA.04.02.00-IP.01-14-104/20

Inne źródła finansowania

nie dotyczy
Liczba wyświetleń: 357