Strona główna
Logo unii europejskiej

Zamówienie usług produkcji materiałów video oraz usługi fotograficzne.

Data publikacji: 04.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 23-03-2020

Numer ogłoszenia

29110

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy przesłać / składać do dnia 13 marca 2020 roku do godz. 12.00 na adres zamawiającego podany w punkcie 1 Instrukcji, sekretariat (I. piętro) z oznaczeniem „usługa video oraz fotograficzna”.
Szczegółowe informacje o sposobie składania ofert znajdują się w rozdziale 10 zapytania ofertowego nr 24/NOR5/2020.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

krzysztof.paczynski@zmp.poznan.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Krzysztof Paczyński

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

693344035

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Produkcja materiałów video oraz usługi fotograficzne.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: Miejscowość: Poznań

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamawiający jest partnerem wiodącym w projekcie predefiniowanym „Budowanie potencjału instytucjonalnego średnich i małych miast w Polsce na rzecz wdrażania skutecznych lokalnych polityk rozwoju” będącego częścią programu Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju (MIiR) pn. „Rozwój lokalny” w ramach środków EOG 2014-2021.

Przedmiot zamówienia

1. Produkcja (nagrania) i postprodukcja materiałów video obejmujących:
a. 4 materiały video w wybranych 4 miastach Polski
b. 5 materiałów video stanowiących relacje z wydarzeń Forum Rozwoju Lokalnego, czyli spotkań i warsztatów, które będą odbywać się w Warszawie
c. 1 wywiad (multiwywiad) z udziałem kilku osób (2-4) zrealizowany w Poznaniu lub Warszawie
d. 1 wywiad „w stylu hollywoodzkim” z osobą wskazaną przez Zamawiającego
z wybranymi doradcami strategicznymi
e. 12 krótkich wypowiedzi tzw. „setki” – komentarze doradców miast, przedstawicieli ZMP o etapach pracy w miastach
f. 1 animacja typu explainer video mająca charakter informacyjny, sprawozdawczy lub podsumowujący etap projektu
g. 15 krótkich materiałów video w formie zaproszenia na spotkania organizowane w ramach Forum Rozwoju Lokalnego
2. Wykonanie 12 reporterskich sesji fotograficznych.
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku - Odpowiedzi na zapytania skierowane do zamawiającego oraz informacja o modyfikacji treści Ogłoszenia

Kod CPV

92111210-7

Nazwa kodu CPV

Produkcja filmów reklamowych

Dodatkowe przedmioty zamówienia

92111250 - Produkcja filmów informacyjnych
79961000-8 - Usługi fotograficzne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji – od dnia podpisania umowy do 31 maja 2021 roku, zgodnie z wymogami określonymi dla:
a. materiały video w wybranych 4 miastach Polski. Czas realizacji: do końca lipca 2020 r.
b. materiały video stanowiących relacje z wydarzeń Forum Rozwoju Lokalnego. Czas realizacji: do końca roku 2020 r.
c. wywiad (multiwywiad). Czas realizacji: do końca maja 2021 r.
d. indywidualny wywiad „w stylu hollywoodzkim”. Czas realizacji: do końca maja 2021 r.
e. krótkie wypowiedzi tzw. „setki”. Czas realizacji: do końca roku 2020 r.
f. animacja typu explainer video. Czas realizacji: do końca marca 2021 r.
g. krótkie materiały video w formie zaproszenia. Czas realizacji: do końca maja 2021 r.
h. sesje fotograficzne. Czas realizacji: do końca maja 2021 r.
Jednocześnie, Zamawiający informuje, iż wszelkie powyższe zmiany stają się integralną częścią Zapytania ofertowego nr 24/NOR5/2020 na usługi produkcji materiałów video oraz usługi fotograficzne. Zmiany te zostaną odpowiednio wprowadzone do treści par. 3, 4 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszym zapytaniu.

Wiedza i doświadczenie

Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

Potencjał techniczny

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w realizacji minimum 6 (sześciu) usług w zakresie realizacji materiału video dla przynajmniej 3 różnych klientów/firm/osób zamawiających (przykładowo w zakresie materiału video, filmu promocyjnego, filmu informacyjnego, wywiady (multiwywiady), indywidualne wywiady „w stylu hollywoodzkim” lub krótkie wypowiedzi tzw. „setki”) o wartości nie mniejszej niż 18.000 złotych brutto łącznie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – załącznik 1.
2) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – załącznik 1A.
3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru (odpis / odpisy z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu ustalenia osób upoważnionych do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych wg wzoru załącznika nr 2 do zapytania,
5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu wg wzoru załącznika nr 5 do zapytania,
6) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru załącznika nr 6 do zapytania;
Dowodami są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, • oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium Cena oferty – 60%.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
C = [( Cmin/Co) * 60 %]
Gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”
Cmin - Cena oferowana minimalna brutto
Co - Cena badanej oferty brutto
60 % - waga dla kryterium Cena
KRYTERIUM JAKOŚCI MATERIAŁÓW – 40 %

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Związek Miast Polskich

Adres

Robocza 42

61-517 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

61 633 50 50

Fax

61 633 50 60

NIP

7781005845

Numer naboru

POPT.14.21.00-IZ.00-00-001/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Zamawiający unieważnia zakończone wyborem najkorzystniejszej oferty dokonanym w dniu 17 kwietnia 2020r. postępowanie

Zamawiający, Związek Miast Polskich w Poznaniu informuje, iż unieważnia postępowanie pn. świadczenie usług produkcji materiałów video oraz usługi fotograficzne, z powodu istotnej zmiany okoliczności, powodujących, iż wykonanie zamówienia w postaci określonej w zapytaniu ofertowym, z uwagi na przedłużający się stan epidemii, jest niemożliwe, a przez to nie leży w interesie publicznym, który był podstawą zamówienia. Zamawiający musiał odstąpić od organizacji wydarzeń w formie przewidzianej pierwotnie na rzecz form zdalnych, tym samym realizacja usług nie może odbyć się w przewidzianej zapytaniem formie ani terminach.

Zamawiający działa w powyższym zakresie według aktualnych wytycznych Ministra Inwestycji i Rozwoju w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021, odwzorowując w prowadzonych postępowaniach przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Dlatego, na podstawie postanowień pkt. 14.3 podpunkt 3 Zapytania ofertowego, który jest odwzorowaniem art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Podstawa prawna:
Punkt 14.3 ppkt. 3 Zapytania ofertowego na świadczenie usług produkcji materiałów video oraz usługi fotograficzne, w związku z art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 1843, ze zm.).
Liczba wyświetleń: 986