Strona główna
Logo unii europejskiej

Roboty budowlane – termomodernizacja budynku wraz z montażem instalacji PV

Data publikacji: 24.09.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-10-2019

Numer ogłoszenia

23752

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można przesłać pocztą na adres Zamawiającego:

ZPHU MIKRON BIS S.C.LESZEK GRUDNIEWSKI, MICHAŁ NIEMIEC,
woj. ŚWIĘTOKRZYSKIE, pow. starachowicki, gm. Starachowice, miejsc. Starachowice,
ul. 1 Maja, nr 12, 27-200, Poczta Starachowice

złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego:

ZPHU MIKRON BIS S.C.LESZEK GRUDNIEWSKI, MICHAŁ NIEMIEC,
woj. ŚWIĘTOKRZYSKIE, pow. starachowicki, gm. Starachowice, miejsc. Starachowice,
ul. 1 Maja, nr 12, 27-200, Poczta Starachowice

lub mailowo na adres: maciej.niemiec@mikronbis.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

maciej.niemiec@mikronbis.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Niemiec

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

0048510192067

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane – termomodernizacja budynku wraz z montażem instalacji PV.

Inwestycja zakłada przeprowadzenie przez Wnioskodawcę prac związanych z kompleksową termomodernizacją budynku o wysokości do 12 metrów oraz wdrożeniem OZE, co w znaczący sposób wpłynie na poziom zapotrzebowania na energię cieplną, elektryczną oraz na redukcję emisji zanieczyszczeń do atmosfery. Projekt nie wymaga pozwolenia ani zgłoszenia robót budowlanych.

Zamówienie polega na:
- Zadanie 1: wykonaniu robót budowlanych związanych z kompleksową termomodernizacją budynku produkcyjno - biurowego zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania ofertowego przedmiarem robót (załącznik nr 4).,
-  Zadanie 2: montażu instalacji fotowoltaicznych na dachu budynku objętego Zadaniem 1 oraz dedukowanej instalacji nad placem manewrowymo mocy 43,0kW, w tym włączenie instalacji do KSE funkcjonującego dystrybutora energii elektrycznej.

Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do rozwiązań zaproponowanych w załączniku nr 4 oraz niżej wymienionych.

Parametry dla Zadania 1:
Dane techniczne budynku:
- powierzchnia użytkowa - 707,45 m2
- kubatura - 3141,08 1m2

Rodzaje robót budowlanych:
- roboty instalacyjne c.o. i c.w.u.,
- roboty elektryczne,
- roboty termomodernizacyjne.

Parametry dla Zadania 2:
Wymagania sprzętowe:
- instalacja o mocy 43,0kW,
- panele fotowoltaiczne o mocy minimum 320W każdy,
- inwertery w liczbie zapewniającej prawidłowe działanie instalacji,
- instalacja montażowa pozwalająca na prawidłowy montaż instalacji,
- systemy okablowania z rozdzielnicami samej instalacji fotowoltaicznej oraz dla podłączenia do sieci elektrycznej w budynku oraz napowietrznej sieci energetycznej KSE,
- systemy bezpieczeństwa AC/DC,
- instalacja odgromowa,
- system pomiaru energii z OZE.

Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej wymaganej przez dedykowane temu organy, a nadto wszelkich innych dot. jej dokumentów, takich jak: atesty, deklaracje, certyfikaty, w tym certyfikat zgodności CE, itp.

Wykonawca na etapie opracowywania oferty sporządza zakres rzeczowy dla Zadania 2, gdzie wskazuje ilość paneli fotowoltaicznych, inwerterów, rodzaj instalacji montażowej oraz ilość stelaży, stołów dla konstrukcji fotowoltaicznej na załączniku nr 5 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

Realizacja Zadania 2 będzie zgodna z wszystkimi obowiązującymi wymogami i normami dotyczącymi instalacji fotowoltaicznych, w szczególności z:
- PN-E-05204 Ochrona przed elektrycznością statyczną. Ochrona obiektów, instalacji,
- EN–1991 – 1 – 4–obliczenia statyczne dla konstrukcji – obciążenie wiatrem,
- EN–1991 – 1 – 3–obliczenia statyczne dla konstrukcji – obciążenie śniegiem,
- EN–1999–projektowanie konstrukcji aluminiowych,
- EN-61730 – 1 Ocena bezpieczeństwa modułu fotowoltaicznego (PV) Część 1: Wymagania dotyczące konstrukcji,
- EN-61730 – 2 Ocena bezpieczeństwa modułu fotowoltaicznego (PV) Część 2: Wymagania dotyczące badań,
- EN-61215 – Moduły fotowoltaiczne (PV) z krzemu krystalicznego do zastosowań naziemnych kwalifikacja konstrukcji i aprobata typu,
- EN-62108 – Testowanie modułów fotowoltaicznych (PV) w korozyjnym środowisku mgły solnej,
- EN-50521 – Złącza elektryczne do zastosowań w systemach fotowoltaicznych – wymagania bezpieczeństwa i badania,
- EN-50483 – Wymagania dotyczące osprzętu przeznaczonego do niskonapięciowych przewodów samonośnych.

W ramach planowanych instalacji fotowoltaicznych zostaną użyte wyłącznie urządzenia i materiały posiadające świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie bądź świadectwa kwalifikacji jakości, względnie oznaczonych znakiem jakości lub znakiem bezpieczeństwa, wydanymi przez uprawnione do tego jednostki kwalifikujące, w tym w szczególności panele fotowoltaiczne spełniający normy CE, IEC61215, IEC62716, PV Cycle oraz PN-EN 50513:2009 (Płytki do ogniw słonecznych – Karta wyrobu i informacje techniczne dotyczące płytek z krystalicznego krzemu stosowanych do wytwarzania ogniw słonecznych) i PN-EN 60904-2:2008 (Elementy fotowoltaiczne – Część 2: Wymagania dla elementów wzorcowych do pomiaru natężenia promieniowania słonecznego).

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia: do dnia 2020-10-31.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. Wzór oświadczenia w celu potwierdzenia powyższego stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu:
- na Zadanie 1 minimum 60 miesięcznej gwarancji,
- na Zadanie 2 minimum 120 miesięcznej gwarancji.
Potwierdzeniem udzielenia obowiązkowego oraz dodatkowego okresu gwarancji, jako jednego z kryteriów wyboru, jest udział w postępowaniu, co oznacza akceptację warunków w nim postawionych.
Czas reakcji serwisowej na zgłoszenia wad, usterek dot. Zadania 2, a ujawnionych w okresie gwarancji, rękojmi wynosi do 1 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Potwierdzeniem wyżej określonego czasu reakcji serwisowej jest udział w postępowaniu, co oznacza akceptację warunków w nim postawionych.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i nie ma potrzeby jej dokumentowania.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: starachowicki Miejscowość: Starachowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Roboty budowlane – termomodernizacja budynku wraz z montażem instalacji PV.

Zamówienie polega na:
- Zadanie 1: wykonaniu robót budowlanych związanych z kompleksową termomodernizacją budynku produkcyjno - biurowego zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania ofertowego przedmiarem robót (załącznik nr 4).,
- Zadanie 2: montażu instalacji fotowoltaicznych na dachu budynku objętego Zadaniem 1 o mocy 43,0kW, w tym włączenie instalacji do KSE funkcjonującego dystrybutora energii elektrycznej.

Przedmiot zamówienia

Roboty budowlane – termomodernizacja budynku wraz z montażem instalacji PV.

Zamówienie polega na:
- Zadanie 1: wykonaniu robót budowlanych związanych z kompleksową termomodernizacją budynku produkcyjno - biurowego zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania ofertowego przedmiarem robót (załącznik nr 4).,
- Zadanie 2: montażu instalacji fotowoltaicznych na dachu budynku objętego Zadaniem 1 o mocy 43,0kW, w tym włączenie instalacji do KSE funkcjonującego dystrybutora energii elektrycznej.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

BRAK

Harmonogram realizacji zamówienia

1. W DNIU 24.09.2019 WNIOSKODAWCA ZAMIEŚCIŁ ZAPYTANIE NA BAZIE KONKURENCYJNOŚCI MR.
2. TERMIN NA SKŁADANIE OFERT TO 14.10.2019.
3. PO TYM TERMINIE WNIOSKODAWCA NIEZWŁOCZNIE PODPISZE UMOWĘ Z FIRMĄ KTÓRA ZDOBYŁA NAJWIĘKSZĄ ILOŚĆ PUNKTÓW W RAMACH KRYTERIÓW WYBORU OFERT.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA TO 31.10.2020.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

OFERENT SKŁADAJĄC OFERTĘ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA DOSTARCZA WYPEŁNIONY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W KTÓRYM TO OŚWIADCZA IŻ:
1. AKCEPTUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ WARUNKI W NIM ZAWARTE,
2. ZAWARTE W OFERCIE DANE SĄ ZGODNE ZE STANEM FATYCZNYM I PRAWNYM (ART. 233 KK),
3. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ TERMINOWE I ZGODNE Z WYMAGANIAMI WYKONANIE ZAMÓWIENIA.
4. POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJEMY OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Wiedza i doświadczenie

OFERENT SKŁADAJĄC OFERTĘ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA DOSTARCZA WYPEŁNIONY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W KTÓRYM TO OŚWIADCZA IŻ:
1. AKCEPTUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ WARUNKI W NIM ZAWARTE,
2. ZAWARTE W OFERCIE DANE SĄ ZGODNE ZE STANEM FATYCZNYM I PRAWNYM (ART. 233 KK),
3. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ TERMINOWE I ZGODNE Z WYMAGANIAMI WYKONANIE ZAMÓWIENIA.
4. POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJEMY OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Potencjał techniczny

OFERENT SKŁADAJĄC OFERTĘ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA DOSTARCZA WYPEŁNIONY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W KTÓRYM TO OŚWIADCZA IŻ:
1. AKCEPTUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ WARUNKI W NIM ZAWARTE,
2. ZAWARTE W OFERCIE DANE SĄ ZGODNE ZE STANEM FATYCZNYM I PRAWNYM (ART. 233 KK),
3. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ TERMINOWE I ZGODNE Z WYMAGANIAMI WYKONANIE ZAMÓWIENIA.
4. POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJEMY OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

OFERENT SKŁADAJĄC OFERTĘ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA DOSTARCZA WYPEŁNIONY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W KTÓRYM TO OŚWIADCZA IŻ:
1. AKCEPTUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ WARUNKI W NIM ZAWARTE,
2. ZAWARTE W OFERCIE DANE SĄ ZGODNE ZE STANEM FATYCZNYM I PRAWNYM (ART. 233 KK),
3. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ TERMINOWE I ZGODNE Z WYMAGANIAMI WYKONANIE ZAMÓWIENIA.
4. POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJEMY OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

OFERENT SKŁADAJĄC OFERTĘ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA DOSTARCZA WYPEŁNIONY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W KTÓRYM TO OŚWIADCZA IŻ:
1. AKCEPTUJE BEZ ZASTRZEŻEŃ WARUNKI W NIM ZAWARTE,
2. ZAWARTE W OFERCIE DANE SĄ ZGODNE ZE STANEM FATYCZNYM I PRAWNYM (ART. 233 KK),
3. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ TERMINOWE I ZGODNE Z WYMAGANIAMI WYKONANIE ZAMÓWIENIA.
4. POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJEMY OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Dodatkowe warunki

Inne istotne warunki
- Złożona oferta wiąże Wykonawcę przez 30 dni licząc od dnia wskazanego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym jako termin składania ofert.
- Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. otrzyma najwyższą liczbę punktów) po wybraniu oferty, zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia.
- Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena wykonania usługi zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie.
- Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie zrealizowane zamówienie.
- Zamawiający dopuszcza rozliczenia częściowe zgodnie z zaawansowaniem robót budowlanych. Zaawansowanie robót budowlanych będzie akceptowane na podstawie protokołów odbiorów końcowych dla poszczególnych Zadań.
- Płatności związane z zakończeniem realizacji poszczególnych robót budowlanych będą regulowane w terminie do 60 dni od daty prawidłowego wystawienia faktury na podstawie kompletnego protokołu odbioru, sporządzonego w formie pisemnej.
- W trakcie postępowania dotyczącego niniejszego Zapytania Ofertowego do jego zakończenia rozumianego jako zawarcie umowy z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wszelkie oświadczenia, zapytania, wyjaśnienia, wnioski i zawiadomienia (z wyjątkiem oferty i umowy) Zamawiającego lub Wykonawców mogą być przekazywane drogą elektroniczną, chyba, że Zamawiający w danym konkretnym przypadku będzie wymagał zachowania innej formy komunikacji.
- Zamawiający wskazuje następujący adres e-mail do komunikacji z Zamawiającym: maciej.niemiec@mikronbis.pl, adres e-mail do komunikacji z Wykonawcą, Wykonawca wskazuje w składanej przez siebie Ofercie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym lub odwołania postępowania, o czym zawiadomi e-mailowo każdego oferenta. W przypadku wprowadzenia takich zmian, Zamawiający może oznaczyć inny termin składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje dla uczestników postępowania środków odwoławczych od rozstrzygnięcia Zamawiającego podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania.

Warunki zmiany umowy

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZMIANY ISTOTNYCH POSTANOWIEŃ UMOWY KTÓRE MOGŁYBY RZUTOWAĆ NA WYNIK POSTĘPOWANIA.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

- Formularz ofertowy,
- Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków – załącznik nr 2 do oferty,
- Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty
- Zakres rzeczowy dostarczanego sprzętu w ramach Zadania 2 – załącznik nr 4 do oferty.

Zamówienia uzupełniające

BRAK

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
1. Cena oferty (60%),
2. Dodatkowa gwarancja dla Zadania 1 (15%). Maksymalnie można wydłużyć okres dodatkowej gwarancji o 5 lat (w sumie razem z gwarancją obowiązkową do 10 lat). Za każdy rok Zamawiający przyzna 3 punkty. Dodatkowa gwarancja musi obejmować pełne okresy w postaci lat.
3. Dodatkowa gwarancja dla Zadania 2 (15%). Maksymalnie można wydłużyć okres dodatkowej gwarancji o 5 lat (w sumie razem z gwarancją obowiązkową do 15 lat). Za każdy rok Zamawiający przyzna 3 punkty. Dodatkowa gwarancja musi obejmować pełne okresy w postaci lat.
4. Termin realizacji (10%). Dopuszcza się skrócenie realizacji o maksymalnie 2 pełne miesiące do 31 sierpnia 2020r. Skrócenie musi obejmować okres czasu w postaci miesięcy. Nie dopuszcza się skrócenia terminu w postaci niepełnych miesięcy. Za każdy miesiąc skrócenia terminu Zamawiający przyzna 5 pkt. Skrócenie terminu realizacji zamówienia o więcej niż 2 miesiące nie będzie dodatkowo punktowane.

Sposób oceny ofert
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:

1. Kryterium – Cena

C=Cn/Cob x[60]
gdzie:
- C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę,
- CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu,
- COB – cena zaoferowana w ofercie badanej.

2. Kryterium – Dodatkowa gwarancja dla Zadania 1

G1=G1ob/G1n x[15]
gdzie:
- G1 – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną dodatkową gwarancję,
- G1N – najdłuższa dodatkowa gwarancja zaoferowana w postępowaniu,
- G1OB – dodatkowa gwarancja zaoferowana w ofercie badanej.

3. Kryterium – Dodatkowa gwarancja dla Zadania 2

G2=G2ob/G2n x[15]
gdzie:
- G2 – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną dodatkową gwarancję,
- G2N – najdłuższa dodatkowa gwarancja zaoferowana w postępowaniu,
- G2OB – dodatkowa gwarancja zaoferowana w ofercie badanej.

4. Kryterium Termin realizacji zamówienia

T=Tob/Tn x[10]
gdzie:
- T – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za skrócenie terminu realizacji zamówienia wyrażone w pełnych miesiącach,
- TN – największe skrócenie terminu realizacji zamówienia wyrażone w pełnych miesiącach zaoferowane w postępowaniu,
- TOB – skrócenie terminu realizacji zamówienia zaoferowana w ofercie badanej wyrażone w pełnych miesiącach.

Wykluczenia

Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZPHU MIKRON BIS S.C.LESZEK GRUDNIEWSKI, MICHAŁ NIEMIEC

Adres

ul. 1 Maja 12/N/D

27-200 Starachowice

świętokrzyskie , starachowicki

Numer telefonu

0048510192067

NIP

6642013616

Numer naboru

RPSW.03.02.00-IZ.00-26-214/18

Inne źródła finansowania

BRAK

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Ekomaks Joanna Czerwińska, Powstania Styczniowego 18, 25-332 Kielce; 14.10.2019r.; 455 300,81 PLN netto.
Liczba wyświetleń: 663