Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W związku z pytaniem o zmianę wymagań w opisie warunków uczestnictwa w postępowaniu, Zamawiający zaktualizował zapytanie ofertowe i zmienił treść pkt.4.1.b)
W związku z pytaniem o przesunięcie terminu składania ofert, Zamawiający zaktualizował zapytanie ofertowe i przedłużył termin składania ofert do dnia 30.10.2019r.
Zamawiający zmienia termin składania ofert z dnia 30.10.2019r. na dzień 15.11.2019r. i aktualizuje zapytanie ofertowe.
Miejsce i sposób składania ofert
Zespół Elektrowni Pątnów – Adamów – Konin S.A.
62-510 Konin, ul. Kazimierska 45
Elektrownia Pątnów
Kancelaria Główna.
Termin składania ofert: do dnia 15.11.2019 r. do godziny 12:00.
Opakowanie oferty powinno być zaadresowane i oznakowane w sposób następujący:
Zespół Elektrowni Pątnów – Adamów – Konin S.A.,
62-510 Konin, ul. Kazimierska 45, Elektrownia Pątnów, Kancelaria Główna
OFERTA NA
„Zaprojektowanie , dostawa i montaż instalacji odpopielania spod elektrofiltra kotła K-7 w Elektrowni Konin” w ramach przedsięwzięcia pn. „Przystosowanie kotła węglowego K-7 w Elektrowni Konin do wyłącznego spalania biomasy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.
NIE OTWIERAĆ PRZED 15.11.2019 r. godzina 13:00.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
kloc-wiatrowska.urszula@zepak.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Urszula Kloc-Wiatrowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 63 247 32 75
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest, w formule „pod klucz”, „Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji odpopielania spod elektrofiltra kotła K-7 w Elektrowni Konin” w ramach przedsięwzięcia pn. „Przystosowanie kotła węglowego K-7 w Elektrowni Konin do wyłącznego spalania biomasy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.
W szczególności przedmiot zamówienia polega na realizacji „BUDOWY POD KLUCZ” układu odprowadzenia i magazynowania odpadów paleniskowych ( popiołu i żużla), łącznie z urządzeniami i instalacjami pomocniczymi, oraz obejmującego w szczególności: zaprojektowanie, dostawę, demontaż, montaż, przeprowadzenie prób, rozruchu i ruchu próbnego oraz przeszkolenie obsługi, przekazanie do eksploatacji wraz z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcjami obsługi oraz wykonaniem wszelkich usług , dostaw i robót towarzyszących.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Konin
Cel zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest, w formule „pod klucz”, „Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji odpopielania spod elektrofiltra kotła K-7 w Elektrowni Konin” w ramach przedsięwzięcia pn. „Przystosowanie kotła węglowego K-7 w Elektrowni Konin do wyłącznego spalania biomasy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.
W szczególności przedmiot zamówienia polega na realizacji „BUDOWY POD KLUCZ” układu odprowadzenia i magazynowania odpadów paleniskowych ( popiołu i żużla), łącznie z urządzeniami i instalacjami pomocniczymi, oraz obejmującego w szczególności: zaprojektowanie, dostawę, demontaż, montaż, przeprowadzenie prób, rozruchu i ruchu próbnego oraz przeszkolenie obsługi, przekazanie do eksploatacji wraz z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcjami obsługi oraz wykonaniem wszelkich usług , dostaw i robót towarzyszących.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest, w formule „pod klucz”, „Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji odpopielania spod elektrofiltra kotła K-7 w Elektrowni Konin” w ramach przedsięwzięcia pn. „Przystosowanie kotła węglowego K-7 w Elektrowni Konin do wyłącznego spalania biomasy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.
W szczególności przedmiot zamówienia polega na realizacji „BUDOWY POD KLUCZ” układu odprowadzenia i magazynowania odpadów paleniskowych ( popiołu i żużla), łącznie z urządzeniami i instalacjami pomocniczymi, oraz obejmującego w szczególności: zaprojektowanie, dostawę, demontaż, montaż, przeprowadzenie prób, rozruchu i ruchu próbnego oraz przeszkolenie obsługi, przekazanie do eksploatacji wraz z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcjami obsługi oraz wykonaniem wszelkich usług , dostaw i robót towarzyszących.
Zakres rzeczowy oferty musi spełniać wymagania środowiskowe określone w Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z dnia 26.06.2019 r. (znak OŚ.6220.15.2019), będącą załącznikiem nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV:
31 000 000-6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektromechaniczne i elektrotechniczne
42 164 000-6 Układy pomocnicze do kotłów grzewczych
42 410 000-3 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
45 000 000-7 Roboty budowlane
45 110 000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45 310 000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45 317 000-2 Inne instalacje elektryczne
45 320 000-6 Roboty izolacyjne
45 315 100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45 315 300-2 Instalacje zasilania elektrycznego
51 100 000-3 Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
80 531 000-5 Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w Specyfikacji technicznej - część II stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
W celu prawidłowego przygotowania oferty (rozwiązania techniczne, oszacowania wartości itp.) Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia:
Przy wykonywaniu robót należy stosować nowe materiały i wyroby zgodne z postanowieniami obowiązującej ustawy Prawo budowlane. Wszystkie nazwy własne materiałów i nazwy producentów, które mogły się pojawić w załącznikach do zapytania ofertowego powinny być rozumiane jako wskazanie standardów, a nie konkretne rozwiązania mające zastosowanie, a do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia innych producentów o równoważnych lub wyższych parametrach niż przewiduje zapytanie ofertowe lub założenia Zamawiającego.
Istniejący kocioł K-7, przeznaczony do przystosowania do wyłącznego spalania biomasy zlokalizowany jest pod adresem 62-510 Konin, ul. Przemysłowa 158.
Kod CPV
42000000-6
Nazwa kodu CPV
Maszyny przemysłowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane terminowo.
Oczekiwany termin realizacji zamówienia: 31.03.2021 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
-
8.Pytanie i odpowiedź 28.10.2019r., 04,06.11.2019r.
-
15.1. Wzór gwarancji należytego wykonania w okresie umowy
-
15.2. Wzór gwarancji należytego wykonania w okresie gwarancji
-
7.Pytanie i odpowiedź 16,25.10.2019r.
-
6.Aktualizacja odpowiedzi na pytania z dn.16.10.2019r. dot. pkt.5
-
5. Pytanie i odpowiedż 09,15,16,17,18 i 21.10.2019r.
-
Załącznik - Sprawozdanie z badań nr 17517/18
-
Załącznik - raport z badania popiołu 1
-
Załącznik - raport z badania popiołu 2
-
4.Pytanie i odpowiedź 08.10.2019r.
-
3.Pytanie i odpowiedż 20,25,27 i 30.09.2019r.
-
link do dokumentacji archiwalnej
-
2.Pytanie i odpowiedż 20,25.09.2019r.
-
1.Pytanie i odpowiedź 23.08.2019r.
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli obowiązujące przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada stosowne certyfikaty, zezwolenia itp.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał budowę instalacji odbioru i transportu pyłu spod elektrofiltra lub przebudowę instalacji odbioru i transportu pyłu spod elektrofiltra. Wykonawca poda wartości (o ile nie narusza to tajemnicy handlowej), terminy realizacji i miejsca wykonania oraz nazwy podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są w trakcie wykonywania. Do oferty należy załączyć referencje ze zrealizowanych robót lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane np. protokoły odbioru końcowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca powinien dysponować załogą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień w formie decyzji administracyjnej wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z art. 9 ustawy o dozorze technicznym z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz.U. 2019, poz. 667 t.j.) do wytwarzania, naprawy lub modernizacji urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu, co potwierdza oświadczeniem,
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek ten za spełniony jeżeli wskazywać będą na to dostarczone wraz z ofertą następujące dokumenty:
bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie pełne 3 lata, a w przypadku podmiotów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za ostatnie pełne 3 lata,
aktualne zaświadczenie z banku, w którym jest prowadzony podstawowy rachunek przedsiębiorcy określającego wielkość obrotów, zdolność kredytową przedsiębiorcy zawierającego informację o udzielonych przedsiębiorcy kredytach oraz informację czy rachunek jest wolny od tytułów egzekucyjnych; zaświadczenie powinno być uzyskane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem złożenia oferty ostatnie roczne sprawozdanie finansowe wraz ze sprawozdaniem niezależnego biegłego rewidenta z badania zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Dodatkowe warunki
Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Zamawiający uzna warunek ten za spełniony jeżeli wskazywać będą na to dostarczone wraz z ofertą następujące dokumenty:
aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego albo innego rejestru właściwego dla Wykonawcy, przy czym dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży istniejące ubezpieczenie od odpowiedzialności OC Wykonawcy oraz przedłoży oświadczenie o przyjęciu zapisów artykułu nr XIV kontraktu dołączonego do zapytania ofertowego.
Wykonawca wniesie wadium na kwotę 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy PLN). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży do oferty dowód wniesienia wadium (w postaci oryginału gwarancji bankowej), a w przypadku wadium wpłaconego w pieniądzu, wniesiona przelewem kwota zostanie zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
W przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron umowy np. siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe mogące uniemożliwić dostawę oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.
W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz wszystkie pozostałe wymagane dokumenty (w tym dokumenty określone w pkt 4 zapytania ofertowego, oświadczenia, załączniki itp.) zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym. Oferta cenowa musi być sporządzona na oddzielnym formularzu oferty według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.a do zapytania ofertowego, złożona w wewnętrznej oddzielnej zamkniętej (odpowiednio zabezpieczonej) kopercie z nadrukiem: „Cena”.
Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być przez niego parafowane.
Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych stanowiące Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiącą Załącznik nr 5.
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu oferty potwierdzający spełnienie wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, w tym np. karty katalogowe. Propozycje zmian do części technicznej, na które Zamawiający wyraził zgodę na etapie udzielania wyjaśnień na zadane pytania należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 wraz z dołączoną wersją edytowalną dokumentu zapisaną na nośniku elektronicznym.
Ewentualnie część zastrzeżona oferty, która powinna być złożona w wewnętrznej oddzielnej kopercie.
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego wynikającego z art.13 i 14 RODO wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Cena netto - 85 %
Termin realizacji - 15 %
Sposób obliczenia wartości punktowej ocenianego kryterium:
Cena netto
PC = Cn/Cb x 100 x 85 %
Gdzie:
PC – ilość punktów za kryterium Cena netto przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn – łączna cena netto najtańszej oferty w złotych
Cb – łączna cena netto badanej oferty w złotych
Cena musi być wyrażona w PLN (w złotych). Cena obejmuje wszelkie wydatki, jakie poniesie Wykonawca
z tytułu należytej, terminowej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia
w szczególności: wszystkie wydatki związane z nabyciem maszyn i urządzeń, materiałów, montażem i uruchomieniem, koszty bezpośrednie i pośrednie, koszty ogólne, delegacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wszelkie opłaty, cła itp. Niedoszacowanie ceny (tj. nie uwzględnienie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia) przez Wykonawcę nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego zawartego w umowie.
Termin realizacji
PT = Tn/Tb x 100 x 15 %
Gdzie:
PT - ilość punktów za kryterium Termin realizacji przyznanych rozpatrywanej ofercie
Tn – najkrótszy termin realizacji spośród złożonych ofert w tygodniach
Tb – termin realizacji badanej oferty w tygodniach
Suma przyznanych punktów P=PC+PT
Wszelkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą ilość punktów.
Wykluczenia
Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli nie spełnia wymagań zapytania ofertowego.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu z tytułu odrzucenia jego oferty.
Informacje na temat zasad wykluczenia (w odniesieniu do podmiotów powiązanych).
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne.
Nazwa
Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA
Adres
62-510 Konin
wielkopolskie
,
Konin
Numer telefonu
+48 63 247 30 00
Fax
+48 63 247 30 30
NIP
6650001645
Numer naboru
POIS.01.01.01-IW.03-00-004/18
Nierozstrzygnięte – Inne