Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
5 Miejsce i sposób składania ofert: Ofertę należy w co najmniej jeden z poniższych sposobów:
a) przesłać w wersji elektronicznej (pdf) na adres:
r.wojtynek@zetkama.com.pl
b) złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego:
Pan Robert Wojtynek
Dyrektor ds. Badań i Rozwoju
Zetkama Sp. z o. o.
ul. 3 Maja 12
57-410 Ścinawka Średnia
c) przesłać pocztą na adres:
Zetkama Sp. z o. o.
ul. 3 Maja 12
57-410 Ścinawka Średnia
z dopiskiem: „Oferta do Zapytania nr 2”
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
r.wojtynek@zetkama.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Pan Robert Wojtynek – Dyrektor ds. Badań i Rozwoju
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tel. stacjonarny 32 368 00 36 Tel. komórkowy 604 451 533
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badawczo-rozwojowej, która będzie polegała na opracowaniu metody napawania elementów zaworów bezpieczeństwa wraz z analizą wpływu tego procesu na parametry elementów.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Sosnowiec
Miejscowość:
Sosnowiec
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi B+R, która będzie realizowana w ramach projektu „Opracowanie innowacyjnych zaworów bezpieczeństwa o unikalnej charakterystyce pracy do zastosowania
w instalacjach przemysłowych”
Przedmiot zamówienia
Zadanie 1.
Wykonanie badań wpływu technologii napawania na strukturę
i własności powierzchni roboczych siedlisk i grzybów, mających zastosowanie w zaworach: mieszkowych konwencjonalnych, mieszkowych i bez mieszkowych wg norm ASME, jak również dobór kryteriów oraz opracowanie procedury kontroli jakości.
Celem realizacji zadania jest opracowanie technologii napawania powierzchni, roboczych siedlisk oraz grzybów zaworów, które zapewnią uzyskanie warstw wierzchnich o wysokich własnościach użytkowych, a także odpowiadających normom europejskim oraz międzynarodowym. W ramach zadania należy przeprowadzić prace określające wpływ napawania laserowego, łukowego i plazmowego na budowę strukturalną, skład fazowy, stopień wymieszania, skład chemiczny oraz własności użytkowe wierzchniej warstwy siedlisk i grzybów w zaworach bezpieczeństwa oraz ustalić parametry napawania dla każdej z metod, w celu osiągnięcia standardów norm europejskich oraz międzynarodowych. Wybór odpowiedniej warstwy zostanie dokonany na podstawie własności warstw wierzchnich oraz najlepszych wskaźników techniczno-ekonomicznych. Prace należy przeprowadzić na stanowiskach spawalniczych, wraz z doborem kryteriów oceny jakości napawania i opracowaniem procedury jej kontroli. Parametry wpływające na jakość warstw wierzchnich mają zostać określone dla metod MIG/MAG, PAW, a także LBW. Opracowanie technologii napawania powierzchni należy wykonać dla części wykonanych z poniższych materiałów:
a) Siedlisko: X39CrMo17-1, X17CrNi16-2, X6CrNiTi18-10,
X6CrNiMoTi17-12-2 wg PN-EN 10088
b) Grzyb: X39CrMo17-1, X17CrNi16-2, X6CrNiTi18-10,
X6CrNiMoTi17-12-2 wg PN-EN 10088
Zadanie 2.
Wykonanie badań wpływu technologii spawania mieszków, stosowanych w konstrukcjach zaworów bezpieczeństwa, na własności użytkowe oraz jakość złączy spawanych.
Celem realizacji zadania jest opracowanie technologii spawania mieszków stosowanych w zaworach bezpieczeństwa. Zadanie obejmuje szereg prac na stanowiskach laboratoryjnych, gdzie należy wykonać złącza próbne mieszków zaworów bezpieczeństwa przy zastosowaniu spawania plazmowego oraz laserowego. Złącza te należy przebadać wizualnie
i makroskopowo, w celu określenia ich jakości. Celem prac rozwojowych będzie wytypowanie najkorzystniejszej technologii, która zapewni spełnienie wymaganych norm przedmiotowych zarówno europejskich jak
i międzynarodowych. Zadanie należy wykonać na mieszkach wykonanych
z poniższych materiałów: 1.4541, 1.4571, 1.4828, 1.4919, Inconel 600 (2.4816), Inconel 625 (2.4856), Incoloy 800 (1.4876), Incoloy 825 (2.4858) oraz Hastelloy (2.4819).
Zadanie 3.
Opracowanie WPS i WPQR oraz przeprowadzenie kwalifikowania procesów napawania i spawania elementów zaworów.
Celem realizacji zadania jest opracowanie, na podstawie wyników
z zadania 1 i 2 instrukcji technologicznych napawania (WPS i WPQR) powierzchni uszczelniających siedlisk i grzybów, a także spawania mieszków zaworów bezpieczeństwa, w oparciu o wymagane normy przedmiotowe europejskie (EN) oraz międzynarodowe (ASME). W ramach realizacji zadania należy: przeanalizować przebieg spawania i napawania na stanowiskach produkcyjnych oraz laboratoryjnych, opracować instrukcje technologiczne napawania powierzchni uszczelniających siedlisk oraz grzybów, a także spawania mieszków zaworów, tak aby spełniały określone normy przedmiotowe, podać analizie normy europejskie oraz międzynarodowe, ze szczególnym naciskiem na ASME Section IX oraz opracować protokoły kwalifikowania technologii spawania oraz napawania. Zadanie należy przeprowadzić na zaworach zawartych w załączniku "Specyfikacja techniczna zamówienia".
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji przez Wykonawcę dostawy przedmiotu zamówienia zostanie dostosowany do harmonogramu realizacji projektu: Etap I, V, IX
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
Do udziału w postępowaniu uprawnione są podmioty, które:
a) W ciągu ostatnich 3 lat wykonały co najmniej 3 usługi badawcze związane z armaturą przemysłową (zaworami). Weryfikacja spełnienia warunków odbywa się na podstawie zestawienia, przeprowadzonych usług badawczych, przesłanego przez Oferenta wraz ze składaną oferta.
b) Udokumentują, że w ciągu ostatnich 3 lat opublikowały minimum 3 opracowania naukowe w formie artykułów w czasopismach naukowych lub technicznych zawartych w wykazie czasopism opracowanym przez MNiSW dotyczące problematyki armatury przemysłowej (zaworów).
Weryfikacja spełnienia warunków odbywa się na podstawie zestawienia przeprowadzonych usług badawczych oraz listy publikacji przesłanych przez Oferenta wraz ze składaną oferta.
Potencjał techniczny
Do udziału w postępowaniu uprawnione są podmioty, które:
a) W okresie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnią dysponowanie specjalistyczną aparaturą badawczą niezbędną do przeprowadzenia badań wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Weryfikacja spełnienia warunków odbywa się na podstawie przesłanego przez Oferenta wraz ze składaną ofertą spisu aparatury badawczej będącej w dyspozycji Oferenta.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do udziału w postępowaniu uprawnione są podmioty, które:
a) zapewnią udział w realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 1 osoby z tytułem naukowym doktora habilitowanego lub profesora w dziedzinie związanej z tematyką prac objętych niniejszym zapytaniem.
Weryfikacja spełnienia warunków odbywa się na podstawie zestawienia przeprowadzonych usług badawczych przesłanego przez Oferenta wraz ze składaną oferta.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia, na postawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).
Dodatkowe warunki
W związku z ubieganiem się o dotację przez Zamawiającego, z wyłonionym Wykonawcą zostanie podpisana warunkowa umowa na wykonanie usługi, będącej przedmiotem zamówienia.
Warunkiem realizacji usługi przez wyłonionego Wykonawcę będzie zawarcie umowy przez Zamawiającego o dofinansowanie projektu w ramach Działania 1.1 „Projekt B+R przedsiębiorstw” Poddziałania 1.1.1 „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie i z powodu:
a) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia umowy i który zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie,
b) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania umowy,
c) zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę przedmiotu zamówienia,
d) przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe,
e) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień podpisanej Umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Instytucją Organizującą Konkurs, jeżeli umowa ta zostanie podpisana po udzieleniu zamówienia,
f) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień planowanej do podpisania Umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Instytucją Organizującą Konkurs, jeżeli umowa ta zostanie podpisana po udzieleniu zamówienia,
g) konieczność udzielania Wnioskodawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania wynikających m.in. z przyczyn:
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
h) otrzymania decyzji Instytucji Organizującej Konkurs zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, a mających wpływ na przedmiot zamówienia. Zmiana istotnych postanowień umowy
w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy w szczególności, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i/lub wynikają rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie uniemożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy, w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oferta musi zawierać następujące elementy:
• Pełne dane identyfikujące oferenta (nazwa, adres, nr NIP, nr KRS/EDG)
• Informację dotyczące typu podmiotu,
• Datę przygotowania i termin ważności oferty,
• Zakres i szczegółowy opis oferowanych usług w ramach oferty,
• Spis aparatury badawczej będącej w dyspozycji Oferenta niezbędnej do realizacji Zamówienia,
• Zasoby kadrowe, które będą uczestniczyły w realizacji Zamówienia,
• Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów wyboru oferty,
• Cenę całkowitą netto i brutto,
• Cenę netto i brutto w podziale na poszczególne punkty wyszczególnione w Przedmiocie Zamówienia,
• Warunki i termin płatności,
• Datę/okres realizacji przedmiotowej oferty,
• Dane osoby do kontaktu (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail),
• Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom i spełnia wszystkie warunki określone w załącznikach do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach:
1. Całkowita cena netto za całość przedmiotu zamówienia – 50% (max 50 pkt.)
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa wyliczana będzie według wzoru:
(C min : C n) x 50 pkt.
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem netto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena ogółem netto ocenianej ofercie
2. Doświadczenie w realizacji projektów B+R związanych z armaturą przemysłową przez osoby wskazane do realizacji usługi na rzecz Zamawiającego – 20% (max 20 pkt).
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa wyliczana będzie według wzoru:
(D n : D max) x 20 pkt.
gdzie:
D max – największa ilość projektów spośród ofert nieodrzuconych
D n – ilość projektów w ocenianej ofercie
3. Personel z tytułem naukowym zaangażowany w realizację projektu – 20% (max 20 pkt).
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa wyliczana będzie według wzoru:
- zaangażowanie przynajmniej 1 osoby z tytułem doktora – 0 pkt.
- zaangażowanie przynajmniej 2 osób z tytułem doktora – 15 pkt.
- zaangażowanie przynajmniej 2 osób z doktora habilitowanego - 20 pkt.
4. Ilość publikacji z zakresu armatury przemysłowej z ostatnich 3 lat osób wskazanych do realizacji usługi na rzecz Zamawiającego – 10% (max 10 pkt).
(w formie artykułów w czasopismach naukowych lub technicznych zawartych w wykazie czasopism opracowanym przez MNiSW)
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa wyliczana będzie według wzoru:
(D n : D max) x 10 pkt.
gdzie:
D max – największa ilość publikacji spośród ofert nieodrzuconych
D n – ilość publikacji w ocenianej ofercie
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne nie będzie udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru oferenta, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
Zetkama Sp. z o. o.
Adres
57-410 Ścinawka Średnia
dolnośląskie
,
kłodzki
Numer telefonu
32 368 00 36
NIP
8851638244
Numer naboru
POIR.01.01.01-IP.01-00-002/19
Inne źródła finansowania
-
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Nazwa wykonawcy: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Spawalnictwa
Adres wykonawcy: ul. Błogosławionego Czesława 16-18, 44-100 Gliwice
NIP: 631-010-22-58
Data wpływu oferty: 29.05.2019.
Cena: 650 000 PLN netto, 799 500 PLN brutto (zadanie 1: 350 000 PLN netto, Zadanie 2: 130 000 PLN netto, Zadanie 3: 170 000 PLN netto)