Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2.2.1/2019 NA ZAKUP USŁUGI MARKETINGOWEJ DOTYCZĄCEJ OPRACOWANIA KONCEPCJI WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA ZWOLTEX SP. Z O.O. NA RYNKACH DOCELOWYCH

Data publikacji: 13.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 20-05-2019

Numer ogłoszenia

18174

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Dodano formularz ofertowy.
Dodano załącznik dot. zapytania ofertowego

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty w formie pisemnej należy składać drogą elektroniczną na adres mailowy: zwoltex@zwoltex.pl (z potwierdzeniem odbioru) lub bezpośrednio do siedziby firmy - osobiście, kurierem lub pocztą na adres Zwoltex Sp. z o.o., Ul. Spacerowa 13, 98-220 Zduńska Wola (decyduje data wpływu oferty), z dopiskiem: Zapytanie ofertowe nr 2/2.2.1/2018. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie/w temacie wiadomości proszę podać: Oferta na zapytanie ofertowe nr 2/2.2.1/2018.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

maciej.rybak@zwotlex.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Rybak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

733 827 191

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi marketingowej (doradczej) dotyczącej opracowania koncepcji wizerunku przedsiębiorstwa ZWOLTEX Sp. z o.o. na rynkach docelowych.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup usługi marketingowej (doradczej) dotyczącej opracowania koncepcji wizerunku przedsiębiorstwa ZWOLTEX Sp. z o.o. na rynkach docelowych.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi marketingowej (doradczej) dotyczącej opracowania koncepcji wizerunku przedsiębiorstwa ZWOLTEX Sp. z o.o. na rynkach docelowych.
1. Wnioskodawca oczekuje, że ww. usługa będzie składać się z następujących elementów:
a. Dostosowanie/budowa strony internetowej do wymagań klientów zagranicznych – głównie tłumaczenie treści zawartych na stronie i umieszczenie ich w języku niemieckim, niderlandzkim i szwedzkim, a także pełna realizacja filmu brandingowego.
b. Opracowanie graficzne materiałów promocyjnych na wybrane rynki zagraniczne –
w tym wizualizacja koncepcji marketingowej, kreacje produktowe, sesje fotograficzne – Zamawiający oczekuje opracowania koncepcji wizerunku dla etykiet oraz opakowań promocyjnych będących produktem reklamowym (gadżetem reklamowym) np: targi, rozmowy z potencjalnymi kontrahentami. Zamawiający oczekuje również w ramach realizacji zamówienia przeprowadzenie sesji zdjęciowej dla około 15 kolekcji produktów. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie minimum 350 zdjęć (minimum 1 zdjęcie packshot dla każdego produktu z 15 kolekcji oraz minimum 3 zdjęcia kreacyjne). Należy przyjąć, iż w każdej kolekcji jest 5-6 produktów. Zamówienie obejmuje również przekazanie praw autorskich dla wykonanych zdjęć.
c. Przygotowanie graficzne materiałów promocyjnych – katalogi, broszury, gadżety oraz przygotowanie koncepcji jak i projektów opakowań z tektury litej, kaszerowanej, pokryte lakierem soft touch + hot stamping.
d. Wydruk przygotowanych wcześniej materiałów promocyjnych – w tym katalogi (1000 szt.), broszury (2000 szt.), gadżety (2000 szt.):
 Katalogi - Rozmiar zewnętrzny 280x220 mm, do 100stron, papier kredo-wy błyszczący 200g, okładka 350g z lakierem soft touch + hot stamping, grzbiet sztywny klejony
 Broszury - Rozmiar zewnętrzny Format A5, do 4stron, papier kredowy błyszczący 280g, druk Cmyk
 Gadżety - druk etykiet produktów ( 1000 szt.) - Rozmiar zewnętrzny 60x215 mm, 1000szt, bigowana w dwóch miejscach, papier kredowy błyszczący 280g
 Gadżety - druk nowych opakowań produktów ( 1000 szt.) - Opakowanie z tektury litej, kaszerowane, pokryte lakierem soft touch + hot stamping, z uchylnym wiekiem zamykanym magnesem lub dekoracyjną kokardą, Rozmiar zewn. 370x410x100mm,

e. Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej wraz z tłumaczeniem materiałów marketingowych, strony www oraz opakowań produktów przeznaczonych na rynek: niemiecki, holenderski i szwedzki

f. Zredagowanie treści umieszczanych na: stronie www, materiałach promocyjnych, etykietach i opakowaniach celem dostosowania treści do wymogów: językowych, rynkowych i wizerunkowych

Kod CPV

79340000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi reklamowe i marketingowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 31 lipca 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający łącznie następujące warunki:
a) Posiada wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego lub jego odpowiednik w kraju Wykonawcy,
b) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
c) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał osobowy.
d) Dysponuje odpowiednim sprzętem do wykonania w/w usługi.
2. Oferent musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
1) Oferent musi przedstawić co najmniej:
a. 2 zrealizowane kreacje projektowe o charakterze tekstylnym, o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatniego roku.
b. 2 zrealizowane profesjonalne sesje fotograficzne, o charakterze tekstylnym, - potwierdzone w portfolio w okresie ostatniego roku.
c. 2 zrealizowane i potwierdzone portfolio sesje produktowe o charakterze „packshot” , o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatniego roku.
d. Minimum 2 zrealizowane zlecenia o charakterze rebrandingu (zbudowaniu systemu identyfikacji wizualnej), o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 2 lat.
e. wykazać na podstawie załączonych do oferty dokumentów (referencji) doświadczenie w realizacji usług marketingowych (udokumentowanych prac projektowych dla potrzeb komunikacji marketingowej na stronach www, na opakowaniach produktów) świadczonych dla firm działających na rynku wyrobów tekstylnych lub pokrewnym w okresie ostatniego 1 roku.
2) zapytaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
e. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to ze nie wykonali lub nie należycie wykonali zobowiązanie wobec Zamawiającego, chyba że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;
b. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty
c. Oferenci, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia, bądź znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia lub są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia- nie spełnia (1-0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Oferenta wymienione w punkcie V. Opis sposobu przygotowania oferty

Wiedza i doświadczenie

1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający łącznie następujące warunki:
a) Posiada wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego lub jego odpowiednik w kraju Wykonawcy,
b) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
c) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał osobowy.
d) Dysponuje odpowiednim sprzętem do wykonania w/w usługi.
2. Oferent musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
1) Oferent musi przedstawić co najmniej:
a. 2 zrealizowane kreacje projektowe o charakterze tekstylnym, o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatniego roku.
b. 2 zrealizowane profesjonalne sesje fotograficzne, o charakterze tekstylnym, - potwierdzone w portfolio w okresie ostatniego roku.
c. 2 zrealizowane i potwierdzone portfolio sesje produktowe o charakterze „packshot” , o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatniego roku.
d. Minimum 2 zrealizowane zlecenia o charakterze rebrandingu (zbudowaniu systemu identyfikacji wizualnej), o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 2 lat.
e. wykazać na podstawie załączonych do oferty dokumentów (referencji) doświadczenie w realizacji usług marketingowych (udokumentowanych prac projektowych dla potrzeb komunikacji marketingowej na stronach www, na opakowaniach produktów) świadczonych dla firm działających na rynku wyrobów tekstylnych lub pokrewnym w okresie ostatniego 1 roku.
2) zapytaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
e. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to ze nie wykonali lub nie należycie wykonali zobowiązanie wobec Zamawiającego, chyba że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;
b. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty
c. Oferenci, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia, bądź znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia lub są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia- nie spełnia (1-0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Oferenta wymienione w punkcie V. Opis sposobu przygotowania oferty

Dodatkowe warunki

Pozostałe informacje:
a. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania: Maciej Rybak 733 827 191, maciej.rybak@zwotlex.pl
b. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
c. Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w Zapytaniu Ofertowym nie będą rozpatrywane.
d. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do przeprowadzenia negocjacji z Oferentami, w celu doprowadzenia do polepszenia warunków zamówienia – zmniejszenia ceny zawartej umowy, zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia.
e. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
f. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/ lub wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe będą podlegały odrzuceniu.
g. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia Zapytania Ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
h. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
i. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego
i Wykonawcy.
j. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie.
k. W umowie o odpowiedzialność Wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych. Wykonawca zapłaci Zleceniodawcy kary umowne:
• za zwłokę w terminach wskazanych w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy
w wysokości 1% wartości brutto zamówienia za każdy dzień zwłoki,
• z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn występujących po stronie Zleceniobiorcy
w wysokości 10% wartości brutto zamówienia
• z tytułu nienależytego wykonania zamówienia w wysokości 20% wartości brutto zamówienia, jednak nie mniej niż 15 000,00 PLN ( piętnaście tysięcy zł)
Wykonawca wyrazi zgodę na potrącenie kwoty kar umownych bezpośrednio przy zapłacie faktury VAT/ rachunku dotyczącej realizacji Umowy.
l. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z zamawiającym lub nie przedstawi wymaganych dokumentów, zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z kolejnym Wykonawcą, który uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
m. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień dodatkowych i uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia.
n. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
o. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie ofertowania przez Zamawiającego oraz oferenta;
p. Zamawiający dopuszcza możliwość aneksowania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie ofertowania przez Zamawiającego oraz oferenta tylko w zakresie, na które wpływa zaistniała okoliczność.
q. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego, która zostanie ogłoszona nie później niż 3 dni przed zakończeniem terminu składania ofert.
r. Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej przygotowanej przez Ministerstwo Rozwoju https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Lp. Nazwa kryterium Waga Sposób przyznawania punktów
1. Cena netto 60% Liczba punktów obliczona zostanie jako proporcja ceny najniższej ze złożonych ofert do ceny z oferty ocenianej pomnożona przez wagę danego kryterium, tj. w sposób następujący:

2 Warunki płatności 40% Liczba punktów obliczona zostanie jako procentowa proporcja najdłuższego terminu płatności faktury-liczonej w dniach, do terminu płatności ocenianej ofercie pomnożona przez wagę badanego kryterium, tj. zostanie obliczona w następujący sposób:

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
W przypadku podania ceny netto przedmiotu zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na potrzeby oceny na PLN dokonane zostanie według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejszą ofertą zostanie wybrana ta, z najwyższą liczbą uzyskanych punktów.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferta, która uzyska największa liczbę punktów wg powyższych kryteriów i metodologii obliczania zostanie uznana za najkorzystniejszą. W przypadku gdy najkorzystniejsza oferta w całości przekroczy budżet przeznaczony na działania będące przedmiotem zapytania, Zamawiający może podjąć negocjacje z oferentami.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZWOLTEX sp. z o.o.

Adres

Spacerowa 13/-

98-220 Zduńska Wola

łódzkie , zduńskowolski

Numer telefonu

733 827 191

Fax

-

NIP

8291532443

Numer naboru

RPLD.02.02.01-IP.02-10-027/17

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

„MAFA” Pracownia Artystów Plastyków Mirosław Zieliński, ul. Marii Konopnickiej 11, 98-220 Zduńska Wola, oferta wpłynęła dnia 17 maja 2019 roku na adres e-mail zwoltex@zwoltex.pl
Liczba wyświetleń: 683