Strona główna
Logo unii europejskiej

Nabycie linii technologicznej do produkcji kompozytu

Data publikacji: 09.04.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-05-2019

Numer ogłoszenia

16784

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający zmienia miejsce dostarczenia oferty na:
"Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13.05.2019 roku w siedzibie Zamawiającego, w ul. Zielona 30 83-200 Starogard Gdańsk"
W związku z powyższym zmienia się termin składania ofert na 13.05.2019 r.

Zamawiający informuje, że w dniu 06.05.2019 r. zmienia treść załącznika 3 dla części I w pozycji 11 dodając słowo "lub" oraz dla części II w pozycji 1 słowo "minimum"
W związku z powyższym zmienia się termin składania ofert na 14.05.2019 r.

Miejsce i sposób składania ofert

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.05.2019 roku w siedzibie Zamawiającego, w Gdyni przy ul. Kontenerowej 25 lub drogą elektroniczną na adres: office@abaypolymer.eu
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferta musi być ważna do minimum do 30.06.2019 r. W razie niepodania terminu związania ofertą lub terminu krótszego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Zapytania Ofertowego. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wydłużenia terminu związania ofertą po uprzednim wyrażeniu zgody Wykonawcy.
4. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana lub wycofanie oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie „ZMIANA OFERTY” lub ”WYCOFANIE OFERTY”.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w określonym terminie. W razie braku złożenia wyjaśnień w określonym terminie oferta zostanie odrzucona.
6. W razie braku złożenia niezbędnych oświadczeń lub dokumentów Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w określonym terminie. W razie braku uzupełnienia w/w dokumentów lub oświadczeń w wyznaczonym terminie oferta zostanie odrzucona.
7. Ofertę składa się, pod rygorem odrzucenia, w formie pisemnej lub skanu podpisanej oferty przesłanej drogą elektroniczną.
8. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru (ewidencji) lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
9. Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z zapytaniem ofertowym formularz ofertowy oraz załączniki do zapytania, a także jeśli zostało udzielone pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, również pełnomocnictwo.
10. Zmiany treści zapytania Ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone przez Zamawiającego na zapytania Wykonawców stają się integralną częścią zapytania Ofertowego i są wiążące
dla Wykonawców.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Proponowaną wartość należy przedstawić w Formularzu Ofertowym (Załącznik 1).
2. Wartość oferty musi zostać przedstawiona jako wartość netto.
3. Wartość oferty należy wyrazić w jednostkach pieniężnych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wartości wskazane w ofercie będą obowiązywały przez cały okres związania ofertą i będą wiążące dla zawieranej umowy.
5. W przypadku podania jakichkolwiek kwot w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w ostatnim dniu składania ofert.
6. Podając ceny należy uwzględnić wszystkie elementy związane z prawidłową i terminową realizacją Przedmiotu Zamówienia, z uwzględnieniem opłat i podatków, ewentualnych rabatów i upustów, kosztów związanych z wykonaniem dostawy, montażu, rozruchu, szkolenia Pracowników z obsługi oraz koszt pełnego ubezpieczenia do momentu odbioru prasy przez Zamawiającego i innych czynności niezbędnych do uruchomienia Przedmiotu Zamówienia.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

g.debski@abaypolymer.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Grzegorz Dębski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 608197635

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nabycie linii technologicznej do produkcji kompozytu dla realizacji projektu pod nazwą: „Wdrożenie nowej technologii produkcji innowacyjnego kompozytu na bazie LDPE/LLDPE, pochodzącego z recyklingu” w ramach realizacji Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 Poddziałanie 3.2.2 Kredyt na innowacje technologiczne

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: pomorskie Powiat: starogardzki Miejscowość: Starogard Gdański

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest nabycie linii technologicznej do produkcji kompozytu dla realizacji projektu pod nazwą: „Wdrożenie nowej technologii produkcji innowacyjnego kompozytu na bazie LDPE/LLDPE, pochodzącego z recyklingu” w ramach realizacji Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 Poddziałanie 3.2.2 Kredyt na innowacje technologiczne

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest nabycie linii technologicznej do produkcji kompozytu Część I:
Linia technologiczna do produkcji kompozytu - 1 komplet
Parametry techniczne:
- Linia ma przetwarzać brudne odpady foliowe wykonane z polietylenu i polipropylenu czego finalnym produktem będzie kompozyt ( regranulat z dodatkiem talku i innych wypełniaczy )
- Wydajność miesięczna nie mniejsza niż 400 ton finalnego produktu w trybie pracy 24h/30dni
Minimalne wymagane elementy w linii:
1.Transporter załadowczy do systemu wstępnego rozdrabniania i separacji – 1 sztuka,
o następujących parametrach technicznych:
- Szerokość załadunku minimum 1200 mm
- Długość transportera minimum 7000 mm
- Moc zainstalowana minimum 4 kW
2. System rozdrabniająco-separujący - 1 komplet, o następujących parametrach:
- Minimalna moc zainstalowana 75 kW
- Minimalna średnica rotora 480 mm
- Minimalna wydajność wejściowa 1500 kg/h
3. Transporter wyładowczo-załadowczy - 1 komplet, o następujących parametrach:
- Szerokość załadunku minimum 1200 mm
- Długość transportera minimum 7000 mm
- Moc zainstalowana minimum 4 kW
- Minimalna wydajność to 1500 kg/h
4. Młyn do rozdrabniania właściwego –1 komplet, o następujących parametrach:
- Minimalna moc zainstalowana 90kW
- Minimalna wydajność wsadowa 1500 kg/h
- Minimalna ilość noży w statorze 4 sztuki
5. Wanny flotacyjne - 1 komplet, o następujących parametrach:
- Szerokość robocza minimum 1800mm
- Długość robocza minimum 6000mm
- Moc zainstalowana minimum 4.5 kW
- Minimalna wydajność to 1200kg/h
6. System suszenia – 1 komplet, o następujących parametrach:
- Wszystkie elementy mające kontakt z wodą muszą być wykonane ze stali nierdzewnej
- Wilgotność po suszeniu surowca nie może przekraczać 6%
- Ślimaki i cylindry muszą być wykonane ze stali nie gorszej niż 38CrMoAIA
- Wydajność suszenia nie może być mniejsza niż 1000kg/h
7. Silos buforowy z transporterem wyładowczym wyposażony w detektor metali - 1 sztuka, o następujących parametrach:
- Kubatura minimum 5m3
- Wykonanie ze stali nierdzewnej
- Zainstalowana moc minimum 0.75 kW
- System wyładowczy wyposażony w detektor metalu
8. System granulacji z aglomeracją i dozowaniem dodatków typu talk, barwniki oraz wypełniacze z dwoma etapami filtracji – 1 komplet, o następujących parametrach, o następujących parametrach:
- Wydajność granulacji minimum 800kg/h
- Wytłaczarka w modelu kaskadowym ( tandem ) – składa się z większego i mniejszego extrudera (2 wytłaczarki połączone w jedną linię )
- Zainstalowana moc aglomeratora minimum 90 kW
- Średnica ślimaka w pierwszej wytłaczarce minimum 130mm
- Zainstalowana moc w pompie odgazowania minimum 4 kW
- Zainstalowana moc w pierwszej wytłaczarce minimum 132 kW
- System filtracji po pierwszej oraz po drugiej wytłaczarce
- Zainstalowana moc w drugiej wytłaczarce minimum 75 kW
- Średnica ślimaka w drugiej wytłaczarce minimum 130mm
- Granulator z pierścieniem wodnym
- System chłodzenia wody
9. Silos do gotowego produktu z wyładunkiem do opakowania gotowego produktu, typu BIG-BAG czy mniejsze worki opakowaniowe – 1 komplet, o następujących parametrach:
- Pojemność minimum 2m3
- System dwustanowiskowy do wyładunku gotowego produktu
10. Szafy sterownicze – 1 komplet, o następujących parametrach:
- Przyłącze energetyczne 3x400V/50Hz lub 3x400V/60Hz
Część II:
System podczyszczania brudnej wody – 1 komplet, o następujących parametrach:
- Wydajność systemu minimum 40m3/h- Podczyszczona woda recyrkulowana do ponownego użycia- Minimalnie dwustopniowy system podczyszczania mechanicznego : usuwanie piasku i cedzenie ścieku z systemem prasowania
- System obróbki chemiczno-fizycznej - Automatyczny system dawkowania koagulantów i polielektrolitów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale III zapytania ofertowego.

Kod CPV

42000000-6

Nazwa kodu CPV

Maszyny przemysłowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia (termin realizacji umowy) - do 28.02.2020 r.
2. Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia jest tożsamy z terminem realizacji umowy.
3. Terminem początkowym jest termin zawarcia umowy, a terminem końcowym
jest termin dokonania odbioru, w którym Przedmiot Zamówienia będzie w pełni gotowy do użytkowania.
4. Z odbioru Przedmiotu Zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający wszczyna postępowanie w trybie Zapytania Ofertowego.
2. Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Do niniejszego Zapytania Ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Zamawiający przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, tj.:
Część I Linia technologiczna do produkcji kompozytu
Część II System podczyszczania brudnej wody
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający zastrzega sobie przed upływem terminu do składania ofert możliwość zmiany Zapytania Ofertowego oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie.
7. W razie unieważnie

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
• w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
• w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
b. zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub zmiany terminu realizacji na rzecz Wykonawcy, w szczególności. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, lub umowy kredytowej z bankiem Zamawiającego,
c. wystąpienia siły wyższej,
d. wystąpienie innego niż siła wyższa zdarzenia zewnętrznego lub sytuacja wynikła po stronie Zamawiającego, którego nie mógł przewidzieć i zapobiec, a które uniemożliwia lub utrudnia wykonanie Przedmiotu Zamówienia, w tym dochowania terminów dostawy zgodnie z zapytaniem ofertowym i dokumentacją,
e. zaistnieje potrzeba zmiany terminu dostawy w przypadku przesunięcia przez Zamawiającego płatności dla Wykonawcy ( o różnicę w terminie płatności),
f. braku gotowości do instalacji przedmiotu zamówienia ze strony Zamawiającego
(o termin różnicy pomiędzy poinformowaniem Zamawiającego o gotowości przywiezienia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego a poinformowaniem Wykonawcy o gotowości Zamawiającego do instalacji przedmiotu zamówienia ),
g. wystąpi inna przeszkoda uniemożliwiająca zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca. W przypadku wystąpienia tego typu sytuacji, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca.
h. wystąpi konieczności wprowadzenia zmian w projekcie wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej, w takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Pośredniczącą.
i. wystąpi zmiana terminu realizacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności opóźnienia w przygotowaniu miejsca dostawy, odbiorze, opóźnienia w podejmowaniu decyzji przez Zamawiającego ważnych z punktu widzenia realizacji zamówienia, opóźnienia w terminowym regulowaniu płatności przez Zamawiającego itp., w takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas opóźnienia spowodowanego przez Zamawiającego.
j. wystąpi zmiana okresu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia innych przyczyn niż wyżej wymienione, jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności,
k. konieczność zrealizowania projektu o dofinasowanie przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji,
w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
l. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia).
2. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
a. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik 2),
b. parametry techniczno-użytkowe (Załącznik 3).

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

VII. KRYTERIA OCENY OFERT I INFORMACJE O WAGACH PUNKTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert dla każdej z części przedmiotu zamówienia na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:
KRYTERIUM WAGA (pkt)
WARTOŚĆ NETTO 80
OKRES GWARANCJI 20
RAZEM 100

a) WARTOŚĆ NETTO – PC
Punktacja za cenę będzie obliczana na podstawie wzoru:

Cn Pc – otrzymane punkty
Pc = x 80 Cn – wartość netto najniższej spośród złożonych Ofert
Cb Cb – wartość netto badanej Oferty

Oferta za kryterium „Wartość netto” może otrzymać maksymalnie 80 pkt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ceny ze wszystkimi Wykonawcami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania, wówczas ocenie będzie podlegała cena ustalona w wyniku przeprowadzonych negocjacji. Negocjacje te będą dotyczyły ceny końcowej.

b) OKRES GWARANCJI – PG

Zamawiający dokona oceny kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, (Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym okres gwarancji Przedmiotu Zamówienia tylko i wyłącznie w liczbie miesięcy, bez żadnych innych dodatkowych ograniczeń). Zamawiający jednocześnie informuje, że minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru. W przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy lub określenia dodatkowych uwarunkowań związanych z gwarancją, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Zapytania Ofertowego.
W ramach kryterium „Okres gwarancji” oferta będzie oceniana w następujący sposób:
Lp. Okres gwarancji
w liczbie miesięcy Liczba przyznanych punktów
1 większe lub równe 36 20
2 29-35 15
3 21-28 10
4 13-20 5
5 12 0

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji w formularzu ofertowym, oferta Wykonawcy w ramach tego kryterium otrzyma 0 punktów, a okres gwarancji zostaje ustalony na 12 miesięcy.
Oferta za kryterium „Okres gwarancji” może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
2. Obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. ZAMAWIAJĄCY UZNA ZA NAJKORZYSTNIEJSZĄ TĘ OFERTĘ, KTÓRA UZYSKA NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ PUNKTÓW ZA POSZCZEGÓLNE KRYTERIA, PO ICH ZSUMOWANIU WG WZORU: P = PC + PG, gdzie:
P- suma wszystkich punktów
PC – ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „wartość netto”
PG – ilość punków uzyskanych w ramach kryterium „okres gwarancji”

Wykluczenia

1. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania.
2. Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziału lub akcji,
c. pełnią funkcję członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Abay Polymer Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Adres

ul. Zielona 30

83-200 Starogard Gdański

pomorskie , starogardzki

NIP

7393895717

Numer naboru

POIR.03.02.02-IP.04-00-003/18

Inne źródła finansowania

Dotyczy realizacji projektu nr POIR.03.02.02-00-1520/18
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020
Poddziałanie 3.2.2 Kredyt na innowacje technologiczne

Tytuł projektu: „Wdrożenie nowej technologii produkcji innowacyjnego kompozytu na bazie LDPE/LLDPE, pochodzącego z recyklingu”

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Zamawiający informuje, że w dniu 31.07.2019 r. unieważnia postępowanie w związku z brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji projektu.
Liczba wyświetleń: 963