Strona główna
Logo unii europejskiej

realizacja usług cateringowych w żłobku

Data publikacji: 17.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-01-2019

Numer ogłoszenia

14323

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

a) Ofertę należy dostarczyć osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 lub przesłać pocztą na adres ul. Buczka 21c, 62-030 Luboń lub drogą elektroniczną w postaci podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres: komorniki@u7krasnoludków.pl do dnia 25.01.2019r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
b) Oferty proszę przygotować na formularzu przedstawionym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
c) Oferty należy złożyć w języku polskim
d) Formularz oferty musi być podpisany i ostemplowany pieczęcią imienną osoby/ób upoważnionych. W przypadku braku pieczęci imiennej wymagany jest czytelny podpis
e) W ofercie prosimy o podanie ceny netto i brutto za wykonanie usługi
f) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności związanych z przystąpieniem do procesu ofertowego, przygotowaniem i złożeniem oferty, negocjacji, przygotowaniami do zawarcia umowy.
g) W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@u7krasnoludkow.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Malgorzata Koszuta

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

601788964

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa z siedzibą w Luboniu (62-030), ul. Buczka 21c, występuje z zapytaniem ofertowym na realizację usług cateringowych dla żłobka na potrzeby projektu realizowanego w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków" w Luboniu. Zakup usługi realizowany będzie w ramach projektu pt. „Nowe miejsca opieki w żłobku "U 7 Krasnoludków”” nr RPWP.06.04.01-30-0058/18, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi cateringowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: poznański Miejscowość: Luboń

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa z siedzibą w Luboniu (62-030), ul. Buczka 21c, występuje z zapytaniem ofertowym na realizację usług cateringowych dla żłobka na potrzeby projektu realizowanego w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków" w Luboniu. Zakup usługi realizowany będzie w ramach projektu pt. „Nowe miejsca opieki w żłobku "U 7 Krasnoludków”” nr RPWP.06.04.01-30-0058/18, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Przedmiot zamówienia

2.1. Termin wykonania zamówienia: stała obsługa w okresie 18.02.2019-31.01.2020. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony przez Zamawiającego, przy czym nie zostanie skrócony.

2.2. Usługa obejmować będzie dostarczanie całodziennego wyżywienia (śniadanie, obiad, podwieczorek) dla dzieci w wieku do lat 3 rodziców uczestniczących w projekcie w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków” w każdy dzień pracy żłobka (poniedziałek-piątek).

2.3. Projekt przewiduje opiekę nad grupą 48 dzieci (ilość w każdym miesiącu zależy od ilości dzieci uczestniczących w projekcie).

2.4. Usługa rozliczana będzie na podstawie faktury/rachunku w okresach miesięcznych.

2.5. Forma wyżywienia: codzienny zróżnicowany posiłek w postaci śniadania, obiadu dwudaniowego, podwieczorku (ilość zamawianych porcji zależy od liczby dzieci uczestniczących w projekcie i nie musi być w każdym miesiącu równa 48 porcji dziennie).

2.6 miejsce dostawy: Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa, ul. Sobieskiego 50, 62-030 Luboń.

2.7 Posiłki powinny być dostarczane własnym transportem, w specjalistycznych jednorazowych pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości potraw

2.8 Godziny dostawy posiłków uzgodnione zostaną z Zamawiającym.

2.9 Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę przy akceptacji przez Zamawiającego

2.10 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z normami bezpieczeństwa. Posiłki powinny spełniać wymogi żywienia dal dzieci w wieku do lat 3 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.

2.11 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego, m.in. diety bezmlecznej, bezglutenowej, zwykłej.

2.12. Pełna odpowiedzialność za wykonanie usług spoczywa na oferencie

2.13. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określi umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po wyborze oferty.

Kod CPV

55520000-1

Nazwa kodu CPV

Usługi dostarczania posiłków

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: stała obsługa w okresie 18.02.2019-31.01.2020. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony przez Zamawiającego, przy czym nie zostanie skrócony.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

Wiedza i doświadczenie

posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia

Potencjał techniczny

posiadanie odpowiedniego potencjału technicznego do wykonania zamówienia

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

posiadanie zasobów kadrowych zdolnych do wykonania zamówienia

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie przedmiotu zamówienia

Dodatkowe warunki

Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” tj.: nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy

umowa nie może ulec zmianie, za wyjątkiem terminu realizacji wyłącznie za zgodą Zamawiającego

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a) Ofertę należy dostarczyć do żłobka (ul. 3 Maja 15, 62-052 Komorniki) osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 lub przesłać pocztą na adres ul. Buczka 21c, 62-030 Luboń lub drogą elektroniczną w postaci podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres: komorniki@u7krasnoludków.pl do dnia 21.11.2018r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
b) Oferty proszę przygotować na formularzu przedstawionym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
c) Oferty należy złożyć w języku polskim
d) Formularz oferty musi być podpisany i ostemplowany pieczęcią imienną osoby/ób upoważnionych. W przypadku braku pieczęci imiennej wymagany jest czytelny podpis
e) W ofercie prosimy o podanie ceny netto i brutto za wykonanie usługi
f) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności związanych z przystąpieniem do procesu ofertowego, przygotowaniem i złożeniem oferty, negocjacji, przygotowaniami do zawarcia umowy.
g) W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

4. Opis kryteriów wyboru oferty oraz sposobu oceny ofert

I. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na wykonanie usługi na podstawie przyjętego kryterium.
II. Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę kryteria:
a. Cenowe tj. cena za jedną porcję obiadu dla jednego dziecka (wartość brutto) – waga 80%
b. kryterium społeczne tj. zatrudnianie do realizacji zamówienia osoby bezrobotnej, niepełnosprawnej lub osób o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym– waga 20%
III. Sposób oceny ofert:
a. Punktowo w skali od 0 do 100 pkt
b. Liczba punktów liczona będzie jako suma punktów przyznawanych w poszczególnych kryteriach liczonych w następujący sposób:

punkty w kryterium cenowym = (cena oferty najtańszej)/(cena oferty badanej) x 80

punkty w kryterium społecznym = 20 (pod warunkiem spełnienia kryterium)

IV. Szczegółowe zasady przyznawania punktów w ramach kryterium społecznego:
a. Punkty przyznawane są w przypadku zatrudniania przez oferenta do realizacji zamówienia osoby, która miała status osoby bezrobotnej, niepełnosprawnej lub innej, o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym.
b. Punkty za spełnienie tego kryterium będą przyznawane na podstawie deklaracji zawartej w formularzu ofertowym
c. W przypadku zadeklarowania i niespełnienia klauzuli społecznej Zamawiający może odstąpić od zamówienia w trybie natychmiastowym oraz nałożyć karę umowną na Wykonawcę w wysokości iloczynu kwoty najniższego miesięcznego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia niespełniania klauzuli społecznej.
d. Zamawiający zobowiązuje oferenta, który zostanie wyłoniony na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, do udokumentowania spełniania kryterium najpóźniej w dniu podpisania zawarcia umowy na realizację zamówienia.
e. Zatrudnienie takiej osoby może być aktualne w dniu składania oferty bądź przeprowadzone w terminie do dnia podpisania umowy na realizację zamówienia.
f. Zatrudnianie osoby o której mowa w podpunkcie a) musi trwać przez cały okres realizacji zamówienia
g. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby o której mowa w podpunkcie a) w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy z osoba zwolniona. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób.
V. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Brak złożenia uzupełnień w wyznaczonym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VI. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, ważna i nieodrzucona, która po zsumowaniu punktów przyznanych za wszystkie kryteria otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, Zamawiający zwróci się do Wykonawców, którzy przedstawili te oferty z dodatkowym zapytaniem pozwalającym na wyłonienie Wykonawcy (uruchomienie kolejnego etapu procedury).
VII. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl (na której upubliczniono zapytanie ofertowe).
VIII. Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania w przypadku: niespełnienia warunków udziału w postępowaniu, niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem, przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych, złożenie oferty w innej formie niż określona w niniejszej informacji o zamówieniu

Wykluczenia

Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” tj.: nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa

Adres

Buczka 21c

62-030 Luboń

wielkopolskie , poznański

Numer telefonu

601788964

NIP

7831718198

Numer naboru

RPWP.06.04.01-IZ.00-30-001/18

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Marago Catering sp. z o.o.
u. Stefana Żeromskiego 2, 62-030 Luboń
11,80 zł brutto
Liczba wyświetleń: 544