Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/1.4/IIE/20 dotyczące realizacji działań związanych z projektowaniem innowacji produktowej, marketingowej oraz organizacyjnej

Data publikacji: 23.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-07-2020

Numer ogłoszenia

1255433

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA REALIZACJĘ DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PROJEKTOWANIEM INNOWACJI PRODUKTOWEJ, MARKETINGOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNEJ.

Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.07.2020 r., do godz. 15.30 w siedzibie firmy ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o. , Al. Tadeusza Rejtana 55, 35-326 Rzeszów. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową, decyduje godzina wpływu oferty.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Paweł Bik

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

ZETO-RZESZÓW Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością zaprasza do złożenia oferty na realizację usług doradczych polegających na działaniach związanych z projektowaniem innowacji produktowej, innowacji marketingowej oraz innowacji organizacyjnej w ramach projektu pn. „WZROST KONKURENCYJNOŚCI FIRMY ZETO-RZESZÓW W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, Oś Priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 Wzór na konkurencję, Etap II, Wniosek o dofinansowanie projektu nr POPW.01.04.00-18-0139/19.

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności obowiązującą w ramach Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: Rzeszów Miejscowość: Rzeszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

I. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest zrealizowanie doradztwa polegającego na:
a) Działaniach związanych z projektowaniem innowacji produktowej:
• Zaprojektowanie produktu – platformy IT MARKETPLACE
• Zaprojektowanie systemu do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
b) Działaniach związanych z projektowaniem innowacji marketingowej:
• Stworzenie projektu graficznego wzorów podstawowych akcydensów oraz materiałów promocyjnych i sprzedażowych – dla marki głównej oraz submarek
• Zaprojektowanie struktur stron (serwisów) www dla marki ZETO-RZESZÓW oraz submarek
• Zaprojektowanie stoisk targowych/konferencyjnych
• Zaprojektowanie materiałów prasowych i eksperckich
• Opracowanie strategii komunikacji marki ZETO-RZESZÓW i submarek (w tym opracowanie architektury marek oraz relacje pomiędzy markami, materiały podkreślające unikalność marki i jej tożsamość)
• Stworzenie projektu graficznego nowego systemu identyfikacji wizualnej marki (Brand ID) dla marki głównej oraz submarek.
c) Działaniach związanych z projektowaniem innowacji organizacyjnej:
• Optymalizacja struktury organizacyjnej firmy w optymalizacji procesów wewnątrz firmy. Aktualizacja polityki jakości firmy.
• Usprawnienie zarządzania projektami wewnątrz organizacji
• Przygotowanie i opracowanie procedur zarządzania różnego typu projektami (modeli fazowych), wzorców typowych projektów, dokumentacji projektowej oraz przygotowania

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest zrealizowanie doradztwa polegającego na:
a) Działaniach związanych z projektowaniem innowacji produktowej:
• Zaprojektowanie produktu – platformy IT MARKETPLACE
• Zaprojektowanie systemu do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
b) Działaniach związanych z projektowaniem innowacji marketingowej:
• Stworzenie projektu graficznego wzorów podstawowych akcydensów oraz materiałów promocyjnych i sprzedażowych – dla marki głównej oraz submarek
• Zaprojektowanie struktur stron (serwisów) www dla marki ZETO-RZESZÓW oraz submarek
• Zaprojektowanie stoisk targowych/konferencyjnych
• Zaprojektowanie materiałów prasowych i eksperckich
• Opracowanie strategii komunikacji marki ZETO-RZESZÓW i submarek (w tym opracowanie architektury marek oraz relacje pomiędzy markami, materiały podkreślające unikalność marki i jej tożsamość)
• Stworzenie projektu graficznego nowego systemu identyfikacji wizualnej marki (Brand ID) dla marki głównej oraz submarek.
c) Działaniach związanych z projektowaniem innowacji organizacyjnej:
• Optymalizacja struktury organizacyjnej firmy w optymalizacji procesów wewnątrz firmy. Aktualizacja polityki jakości firmy.
• Usprawnienie zarządzania projektami wewnątrz organizacji
• Przygotowanie i opracowanie procedur zarządzania różnego typu projektami (modeli fazowych), wzorców typowych projektów, dokumentacji projektowej oraz przygotowania

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

Okres realizacji poszczególnych usług:
• Zaprojektowanie produktu – platformy IT MARKETPLACE – do 31.12.2020 r.
• Zaprojektowanie systemu do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy - – do 31.12.2020 r.
• Stworzenie projektu graficznego wzorów podstawowych akcydensów oraz materiałów promocyjnych i sprzedażowych – dla marki głównej oraz submarek – do 31.12.2020 r.
• Zaprojektowanie struktur stron (serwisów) www dla marki ZETO-RZESZÓW oraz submarek – do 28.02.2021 r.
• Zaprojektowanie stoisk targowych/konferencyjnych – do 28.02.2021 r.
• Zaprojektowanie materiałów prasowych i eksperckich – do 28.02.2021 r.
• Opracowanie strategii komunikacji marki ZETO-RZESZÓW i submarek (w tym opracowanie architektury marek oraz relacje pomiędzy markami, materiały podkreślające unikalność marki i jej tożsamość) – do 31.05.2021 r.
• Stworzenie projektu graficznego nowego systemu identyfikacji wizualnej marki (Brand ID) dla marki głównej oraz submarek – do 31.05.2021 r.
• Optymalizacja struktury organizacyjnej firmy w optymalizacji procesów wewnątrz firmy. Aktualizacja polityki jakości firmy – do 30.08.2021 r.
• Usprawnienie zarządzania projektami wewnątrz organizacji – do 30.08.2021 r.
• Przygotowanie i opracowanie procedur zarządzania różnego typu projektami (modeli fazowych), wzorców typowych projektów, dokumentacji projektowej oraz przygotowania – do 30.08.2021 r.

Niedotrzymanie ww. terminów wiązało się będzie z naliczaniem kar umownych w wymiarze 200 PLN na każdy przekroczony dzień. Kara 200 PLN naliczana będzie odrębnie dla każdej z wymienionych powyżej pozycji. W przypadku, gdy opóźnienie na jakimkolwiek etapie realizacji zamówienia przekroczy 30 dni Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do udziału w postepowaniu zostaną dopuszczone wyłącznie podmioty, które spełnią łącznie wszystkie poniżej warunki:
1. Posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji usługi bedącej przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego tj. łącznie spełniają wszystkie poniższe warunki:
a. Zaprojektowali co najmniej 3 produkty informatyczne, które zostały wdrożone na rynek. Przez zaprojektowanie produktu informatycznego rozumie się opracowanie projektu funkcjonalnego produktu informatycznego.
b. Zrealizowali co najmniej 3 usługi polegające na opracowaniu strategii marketingowych/komunikacji/promocji/marki, w tym co najmniej jedna o wartości minimum 15 tys. PLN
c. Zrealizowali co najmniej 3 usługi polegające na opracowaniu projektów graficznych systemu identyfikacji wizualnej marki wraz z stworzeniem Księgi Identyfikacji Wizualnej oraz projektami podstawowych akcydensów i materiałów promocyjnych, w tym co najmniej jednej usługi o wartości minimum 15 tys. PLN
d. Zrealizowali co najmniej 3 usługi polegające na zaprojektowaniu portali/stron www wraz z opracowaniem w tym zakresie treści marketingowych i sprzedażowych, gdzie 1 usługa miała wartość minimum 15 tys. PLN
e. Zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na usprawnieniu organizacji pracy wewnątrz podmiotu o wartości minimum 10 tys. PLN
2. Przedstawili metodykę realizacji usługi, która:
• Przedstawia specyfikę realizacji usługi,
• Przedstawia zakres prac projektowych,
• Jest zgodna ze specyfiką branży
• Wskazuje jaki zakres pracy wykonuje każdy z ekspertów dedykowanych do realizacji usługi i jaka jest jego rola w realizacji usługi (zgodnie ze strukturą specjalizacji wskazaną w punkcie WYMOGI DOTYCZĄCE ZESPOŁU ODPOWIEDZIALNEGO ZA REALIZACJĘ USŁUG)
3. Wykonawca wniesie wadium zgodnie z punktem IV niniejszego zapytania ofertowego
4. Wraz z ofertą przedstawili:
• Co najmniej 1 koncepcję (makietę) głównego interfejsu platformy IT MARKETPLACE
• Co najmniej 1 koncepcję (makietę) głównego interfejsu systemu do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
• Co najmniej 2 koncepcje (makiety) strony www firmy ZETO-RZESZÓW
• Co najmniej 2 koncepcje zmodyfikowanego logotypu dla marki ZETO-RZESZÓW
• Koncepcję (makietę) architektury marek i submarek wchodzących w skład marki ZETO-RZESZÓW (ZETOMEDIA, ZETOHOSTING)
5. Dysponują kadrą spełniającą wymogi przedstawione w niniejszym zapytaniu ofertowym,
6. Nie są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zespół odpowiedzialny za realizację usługi doradczej związanej z projektowaniem innowacji produktowej, marketingowej oraz organizacyjnej składać się powinien co najmniej z następujących specjalistów:
a) Project Manager – co najmniej 1 osoba
b) Specjalista ds. marketingu/marki – co najmniej 1 osoba
c) Grafik – co najmniej 1 osoba
d) UX projektant – co najmniej 1 osoba
e) Projektant produktu – co najmniej 1 osoba
f) Specjalista ds. optymalizacji struktury organizacyjnej lub procesów wewnątrz firmy – co najmniej 1 osoba

Minimalny skład zespołu to 3 osoby – jedna osoba może pełnić 2 funkcje w zespole (np. Specjalista ds. marki może pełnić również rolę Project Managera).
Minimalne wymagania co do członków zespołu to:
a) Project Manager
• wykształcenie wyższe
• 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym na stanowiskach związanych z zarządzaniem zespołami projektowymi,
• doświadczenie w zakresie zarządzania co najmniej 5 projektami, w tym co najmniej dwa projekty polegające na projektowaniu systemów informatycznych, które działają do chwili obecnej,
• 5 lat zarządzania projektami marketingowymi, w zakresie produktów informatycznych;
• 5 lat zarządzania projektami w zakresie wdrażania systemów identyfikacji wizualnej.
b) Specjalista ds. Marketingu/marki
• wykształcenie wyższe,
• 3 letnie doświadczenie w pracy w zakresie marketingu, w ramach projektów związanych z projektowaniem nowych marek
c) Grafik
• wykształcenie wyższe,
• co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku grafika komputerowego lub o zbliżonym zakresie obowiązków
• przygotowanie co najmniej 3 projektów logotypów wraz z elementami składowymi księgi identyfikacji wizualnej,
• opracowanie co najmniej 5 projektów graficznych materiałów promocyjnych takich jak: biuletyny/ newslettery – skład i łamanie, ulotki, banery, materiały wystawiennicze w tym również ścianki, roll-upy).
g) UX projektant
• Wykształcenie wyższe
• W ciągu ostatnich 3 lat zrealizował minimum 5 projektów polegających na definiowaniu wymagań funkcjonalnych i poza funkcjonalnych, których efekty zostały wdrożone na rynek
• W ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził minimum 3 badania z użytkownikami, w których brało udział minimum 10 osób,
• W ciągu ostanich 3 lat przeprowadził minimum 10 badań UX bez użytkowników,
h) Projektant produktu
• Wykształcenie wyższe
• W ciągu ostatnich 5 lat zaprojektował co najmniej 10 produktów, które zostały wdrożone na rynek
h) Specjalista ds. optymalizacji struktury organizacyjnej lub procesów wewnątrz firmy
• Wykształcenie wyższe
• Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów optymalizujących strukturę organizacyjną firm oraz procesy wewnętrzne – realizacja minimum 2 projektów
• Co najmniej 3 letnie doświadczenie w opracowaniu analiz jakościowych i ilościowych, w oparciu o techniki takie jak: CATI, CAPI, CAWI, FGI, IDI.

KAŻDY ZE WSKAZANYCH CZŁONKÓW ZESPOŁU POWINIEN ZOSTAĆ WSKAZANY W ZAŁĄCZNIKU „METODOLOGIA REALIZACJI USŁUGI”, GDZIE JEGO ZAKRES PRACY WINIEN ZOSTAĆ PRZYPISANY DO JEDNEGO ZE STANOWISK WSKAZANYCH POWYŻEJ. W ODNIESIENIU DO PRZYPISANEGO STANOWISKA WERYFIKOWANE BĘDZIE CZY DANA OSOBA MA ODPOWIEDNI OKRES DOŚWIADCZENIA ORAZ DOŚWIADCZENIE W KONKRETNIE WSKAZANYCH TYPACH USŁUG.
W ODNIESIENIU DO POWYŻSZEGO KAŻDE Z CV EKSPERTÓW WINNO ZAWIERAĆ WYCZERPUJĄCE INFORMACJE W ODNIESIENIU DO WYMAGAŃ KAŻDEGO Z KANDYDATÓW. W SYTUACJI, GDY NP. Z CV PROJEKTANTA PRODUKTU NIE BĘDZIE WYNIKAŁO, ŻE ZAPROJEKTOWANE PRZEZ NIEGO 10 PRODUKTÓW ZOSTAŁO WDROŻONYCH NA RYNEK, TO CV TAKIEJ OSOBY NIE BĘDZIE BRANE POD UWAGĘ W OCENIE OFERTY – STĄD PO STRONIE OFERENTA LEŻY WYCZERPUJĄCE PRZYGOTOWANIE OFERTY. ANALOGICZNE PODEJŚCIE BĘDZIE STOSOWANE DO WSZYSTKICH SPECJALISTÓW, KTÓRYCH CV WSKAZANO W OFERCIE

Dodatkowe warunki

a. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 12 500,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych 00/100)
b. Oferta zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie wniesione wadium lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy,
c. Wadium może zostać wniesione w następujących formach:
• pieniądzu;
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 110).
d. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy:
• nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
• określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
• kwotę gwarancji,
• termin ważności gwarancji,
• nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
ii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności w sytuacji gdy Wykonawca nie dostarczył dokumentów wymaganych w Zapytaniu ofertowym.
e. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy, złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
f. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza Zamawiający uzna wadium za skuteczne, tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej – 31.07.2020 r., godzina 15:29:59). Wadium należy wnieść na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy prowadzony przez Bank Pekao SA o numerze IBAN: 67 1240 1792 1111 0000 1971 8842. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium zabezpieczające ofertę ….. – ZAPYTANIE OFERTOWE DOT. REALIZACJI DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z PROJEKTOWANIEM INNOWACJI PRODUKTOWEJ, MARKETINGOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNEJ DLA ZETO-RZESZÓW SP. Z O.O.”
g. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji albo poręczenia (warunek konieczny).
h. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi zawarcia umowy na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności w sytuacji gdy Wykonawca nie dostarczył dokumentów wymaganych w Zapytaniu ofertowym.
i. W przypadku wyłonienia Wykonawcy wniesione wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po podpisaniu umowy z wyłonionym Wykonawcą.
j. Zamawiający zwraca wniesione wadium Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, niezwłocznie (do 7 dni od daty upublicznienia informacji o wynikach postępowania ofertowego) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.
k. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert w przypadku zaistnienia dwóch przesłanek – wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert oraz złożenia wniosku o zwrot wadium.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy jest bezwzględnie konieczna gdy:
• nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
• wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
• zaistnieją przypadki siły wyższej, uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe),
• działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy
Wszelkie zmiany, jakie strony chciałaby wprowadzić do postanowień zawartej umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron (w drodze pisemnego aneksu).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferent, aby mógł ubiegać się o realizację powyższego zlecenia musi dołączyć do formularza oferty następujące załączniki:
1. Aktualny wypis z KRS lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument zaświadczający o prowadzonej działalności, nie starszy niż trzy miesiące,
2. CV osób dedykowanych do realizacji usługi spełniających wymogi wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym. W przypadku zaangażowania osób na podstawie umów cywilnoprawnych należy przedstawić deklaracje tych osób w zakresie współpracy wraz z informacją, iż posiadają one wiedzę o składanej ofercie. Wymóg ten nie obowiązuje w przypadku wykazywania osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę bądź właścicieli/wspólników Oferenta.
3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
4. Metodologia realizacji usługi – zgodnie z załączonym wzorem dokumentu – załącznik nr 3 niniejszego zapytania ofertowego,
5. Zestawienie potwierdzające, iż Oferenci posiadają udokumentowane doświadczenie niezbędne do realizacji usług będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego w odniesieniu do wymagań wskazanych w punkcie VI.1 - załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające, iż Oferenci posiadają udokumentowane doświadczenie niezbędne do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego w odniesieniu do wymagań wskazanych w punkcie VI.1
7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
8. Wymagane od Oferentów koncepcje związane z przedmiotem zamówienia, tj.
• Co najmniej 1 koncepcja (makieta) głównego interfejsu platformy IT MARKETPLACE
• Co najmniej 1 koncepcja (makieta) głównego interfejsu systemu do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
• Co najmniej 2 koncepcja (makieta) strony www firmy ZETO-RZESZÓW
• Co najmniej 2 koncepcja zmodyfikowanego logotypu dla marki ZETO-RZESZÓW
• Koncepcja (makieta) architektury marek i submarek wchodzących w skład marki ZETO-RZESZÓW

Powyższe załączniki należy przedstawić w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem. W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Oferent będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.

W sytuacji, gdy Oferent przedłoży dokumenty, z których nie będzie jednoznacznie wynikało, iż spełnia wymogi określone w niniejszym zapytaniu oferta taka zostanie ODRZUCONA. Przykładowo: jeśli referencje dla Oferenta nie będą wskazywały okresu realizacji usługi oznaczało to będzie niespełnienie wymogów (brak możliwości weryfikacji czy wymogi te zostały spełnione w ostatnich 5 latach).
DO OBOWIĄZKÓW OFERENTA NALEŻY DOŁOŻENIE WSZELKICH STARAŃ, ABY Z OFERTY JEDNOZNACZNIE WYNIKAŁO, IŻ SPEŁNIA ONA WSZELKIE WYMAGANIA WSKAZANE W NINIEJSZYM ZAPYTANIU.
ZŁOŻENIE OFERTY, Z KTÓREJ NIE BĘDZIE JEDNOZNACZNIE WYNIKAŁO SPEŁNIENIE WSZYSTKICH WYMAGAŃ BĘDZIE SKUTKOWAŁO JEJ ODRZUCENIEM.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
Wybór oferty:
WYMOGI OGÓLNE
a. Cena – 50 punktów,
b. Ilość zaproponowanych koncepcji produktu – PLATFORMA IT MARKETPLACE – 10 punktów,
c. Ilość zaproponowanych koncepcji produktu – system do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej – 10 punktów,
d. Ilość spotkań konsultacyjnych – 30 punktów.
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena=A+B+C+ D, gdzie:

Ad. A Kryterium Cena zostanie ocenione wg następującego wzoru:
Cena = (najniższa zaproponowana cena/cena badanej oferty) x 50 punktów
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi 50 punktów.

Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Ad. B Kryterium Ilość zaproponowanych koncepcji produktu – PLATFORMA IT MARKETPLACE zostanie ocenione wg następującego wzoru:
- 3 koncepcje – 10 punktów,
- 2 koncepcje – 5 punktów,
- 1 koncepcja – 0 punktów.

Przez koncepcję produktu należy rozumieć makietę funkcjonalną UX, która ma definiować sposób działania oprogramowania, w tym jego poszczególnych funkcjonalności z punktu widzenia użytkownika końcowego. Makieta funkcjonalna winna wskazywać modele interakcji pomiędzy poszczególnymi funkcjonalnościami, jej elementem jest architektura oprogramowania oraz system interakcji.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi 10 punktów.

Ad. C Kryterium Ilość zaproponowanych koncepcji produktu – system do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej zostanie ocenione wg następującego wzoru:
- 3 koncepcje – 10 punktów,
- 2 koncepcje – 5 punktów,
- 1 koncepcja – 0 punktów.

Przez koncepcję produktu należy rozumieć makietę funkcjonalną UX, która ma definiować sposób działania oprogramowania, w tym jego poszczególnych funkcjonalności z punktu widzenia użytkownika końcowego. Makieta funkcjonalna winna wskazywać modele interakcji pomiędzy poszczególnymi funkcjonalnościami, jej elementem jest architektura oprogramowania oraz system interakcji.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi 10 punktów.

Ad. D Kryterium Ilość spotkań konsultacyjnych zostanie ocenione wg następującego wzoru:
Ilość spotkań konsultacyjnych = (ilość deklarowanych spotkań konsultacyjnych w badanej ofercie / najwyższa ilość deklarowanych spotkań konsultacyjnych ) x 30 punktów
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi 30 punktów

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A, Kryterium B, Kryterium C i Kryterium D zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B, C i D). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

1. Wykluczone zostaną oferty niespełniające wymogów, w tym oferty złożone po terminie składania ofert.
2. Zamówienie może być udzielone wyłącznie podmiotom, które nie są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
· Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
· Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
· Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
· Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZETO-RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

al. Tadeusza Rejtana 55

35-326 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

17 282 50 00

NIP

8130335772

Tytuł projektu

Wzrost konkurencyjności firmy ZETO-RZESZÓW w wyniku wdrożenia strategii wzorniczej

Numer projektu

POPW.01.04.00-18-0139/19-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 356