Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty prosimy składać osobiście lub pocztą lub za pośrednictwem kuriera na adres siedziby Zamawiającego, tj.:
ZUGIL S.A.
Ul. Sieradzka 56
98-300 Wieluń
lub drogą elektroniczną w formie skanu podpisanej oferty na adres e-mail: j.jokiel@zugil.com.pl
w terminie określonym w niniejszym zaproszeniu tj. od dnia 22 lipca 2020 r. do dnia 30 lipca 2020 r., do godziny 15.00. Oferty złożone po tym terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu.
W przypadku ofert składanych przez spółki cywilne, do formularza oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej.
W przypadku, gdy oferta składana jest przez osobę legitymującą się stosownym pełnomocnictwem do reprezentowania Oferenta, do formularza oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa.
Wybór Wykonawcy nastąpi do dnia 07 sierpnia 2020 r. w oparciu o oferty złożone w formie pisemnej
lub mailowej w terminie określonym w niniejszym zapytaniu.
Zasady składania ofert zostały opisane w zapytaniu ofertowym (plik PDF).
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
j.jokiel@zugil.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jerzy Jokiel
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Usługa badawcza „Badanie technologii wprowadzania zewnętrznych przeciwstawnych naprężeń do elementów konstrukcji spawanych przed procesem ich łączenia za pomocą technologii spawalniczych”.
Usługa musi być realizowana przez zespół osób, skierowany przez Zamawiającego do realizacji umowy, o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym, określonym w punkcie „Wiedza i doświadczenie”.
Wykonawca usługi musi dysponować potencjałem technicznym, opisany niżej w punkcie „Potencjał techniczny”.
Zakres zadań, powierzanych Wykonawcy:
Wykonawca będzie zobligowany przeprowadzić następujące zadania:
- analizę i symulacje numeryczne wstępnego stanu dostarczanych blach obejmujące początkowe odkształcenia, sprężystość, plastyczność, możliwość odkształcania i potencjalny wpływ tych czynników na dalsze zachowania konstrukcji (np. powstawanie odkształceń jednostronnie ukierunkowanych) w ciągu technologicznym przedmiotowego systemu,
- analizę wpływu parametrów procesu śrutowania (granulacja, prędkość i energia uderzeń, rodzaj materiału itp.) na jakość oczyszczanej powierzchni i wstępnej relaksacji naprężeń przed procesem cięcia termicznego,
- analizę porównawczą zastosowania wstępnego procesu śrutowania lub innego nagniotu z brakiem tego etapu na jakość szczeliny cięcia i parametry procesu (wydajność, zużycie materiałów dodatkowych: gaz główny i pomocniczy w procesie cięcia plazmowego i laserowego, zużycie elektrod i dysz w palnikach do cięcia)
- analizy numeryczne stanu naprężenia po procesie cięcia termicznego z uwzględnieniem przemian fazowych w stanie stałym,
- określenie optymalnych parametrów cięcia termicznego dla danej grupy materiałowej i zakresu grubości przecinanych elementów z punktu widzenia jakości powierzchni cięcia i szerokości strefy ciepła.
- analizę wpływu parametrów procesu nagniatania wibracyjnego i ściskania statycznego dwubiegunowego na stan powierzchni warstwy wierzchniej tj. stan i rozkład naprężeń własnych przed i po procesie nagniatania, stopień i rozkład umocnienia materiału na głębokości warstwy wierzchniej. Analizy dotyczyć będą powierzchni wokół krawędzi blach po procesie cięcia termicznego.
- analizę numeryczną stanu naprężeń blach po procesie cięcia termicznego i następnie po procesie ściskania statycznego i dynamicznego (na zrobotyzowanym stanowisku do nagniatania wibracyjnego) na poziom naprężeń residualnych (własnych)
- badanie wysokowydajnego procesu Tandem.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
wieluński
Miejscowość:
Wieluń
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest pozyskanie usługi badawczej, której wyniki są niezbędne ze względu na planowane wyniki oraz efekty realizowanego Projektu.
Przedmiot zamówienia
Zakres zadań, powierzanych Wykonawcy:
Wykonawca będzie zobligowany przeprowadzić następujące zadania:
- analizę i symulacje numeryczne wstępnego stanu dostarczanych blach obejmujące początkowe odkształcenia, sprężystość, plastyczność, możliwość odkształcania i potencjalny wpływ tych czynników na dalsze zachowania konstrukcji (np. powstawanie odkształceń jednostronnie ukierunkowanych) w ciągu technologicznym przedmiotowego systemu,
- analizę wpływu parametrów procesu śrutowania (granulacja, prędkość i energia uderzeń, rodzaj materiału itp.) na jakość oczyszczanej powierzchni i wstępnej relaksacji naprężeń przed procesem cięcia termicznego,
- analizę porównawczą zastosowania wstępnego procesu śrutowania lub innego nagniotu z brakiem tego etapu na jakość szczeliny cięcia i parametry procesu (wydajność, zużycie materiałów dodatkowych: gaz główny i pomocniczy w procesie cięcia plazmowego i laserowego, zużycie elektrod i dysz w palnikach do cięcia)
- analizy numeryczne stanu naprężenia po procesie cięcia termicznego z uwzględnieniem przemian fazowych w stanie stałym,
- określenie optymalnych parametrów cięcia termicznego dla danej grupy materiałowej i zakresu grubości przecinanych elementów z punktu widzenia jakości powierzchni cięcia i szerokości strefy ciepła.
- analizę wpływu parametrów procesu nagniatania wibracyjnego i ściskania statycznego dwubiegunowego na stan powierzchni warstwy wierzchniej tj. stan i rozkład naprężeń własnych przed i po procesie nagniatania, stopień i rozkład umocnienia materiału na głębokości warstwy wierzchniej. Analizy dotyczyć będą powierzchni wokół krawędzi blach po procesie cięcia termicznego.
- analizę numeryczną stanu naprężeń blach po procesie cięcia termicznego i następnie po procesie ściskania statycznego i dynamicznego (na zrobotyzowanym stanowisku do nagniatania wibracyjnego) na poziom naprężeń residualnych (własnych)
- badanie wysokowydajnego procesu Tandem.
Oczekiwanym wynikiem usługi jest opracowanie założeń zmniejszenia obszarów oddziaływania termicznego o 20%, zmniejszenia szerokości szczeliny cięcia o 30% oraz zmniejszenia tolerancji płaskości o 50%.
Proces wykonywania przedmiotu zamówienia zostanie rozpoczęty od opracowania przez wyłonionego Wykonawcę (zespół wykonawcy skierowany do wykonywania zamówienia) metodologii, w oparciu o którą ma zamiar przeprowadzić badania. Wykonawca opracuje dokument przy założeniu, że usługa badawcza obejmuje następujące działania:
• Wybór materiałów do testów.
• Opracowanie planu testów.
• Analiza i synteza danych.
• Korekta testów.
• Dobór optymalnych parametrów procesu z punktu widzenia jakości powierzchni cięcia, szerokości strefy oddziaływania ciepła, wielkości odkształceń po procesie spawania, cięcia oraz śrutowania.
• Prezentacja wyników i opracowanie raportu z badań.
Działania powyższe dotyczyć będą każdego z następujących podetapów: 1) procesu oczyszczania powierzchni, 2) procesu cięcia termicznego, 3) procesu nagniatania wibracyjnego, oraz 4) procesu ściskania dwubiegunowego i spawania wysokowydajnego Tandem.
Opracowując metodologię, Wykonawca uwzględni wyżej opisane cele Zamawiającego. W dokumencie przedstawiającym metodologię, Wykonawca przedstawi wykaz badań ilościowych i jakościowych planowanych do przeprowadzenia, nakierowanych na realizację celów Zamawiającego. Powołany dokument zostanie przedstawiony Zamawiającemu do zatwierdzenia.
Po zatwierdzeniu dokumentu, Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia.
Usługa będzie realizowana z uwzględnieniem procesów trwających w zakładzie Zamawiającego. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do pomieszczeń Zakładu.
Dodatkowe informacje zawarte są w zapytaniu ofertowym (plik PDF).
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Harmonogram realizacji zamówienia
Całość zamówienia zostanie zrealizowana od 1.09.2020 r. do 30.09.2021 r. Przewidywany termin zawarcia umowy z Wykonawcą do 17.08.2020 r.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia na zasadach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający wskazuje, że o zamówienie mogą ubiegać się:
1) organizacją prowadzącą badania i upowszechniającą wiedzę, o której mowa w art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.,
lub
2) wykonawcy inni niż organizacja prowadząca badania i upowszechniająca wiedzę, którzy mogą skierować do wykonania zamówienia personel, wskazany w pkt. VI niniejszego zapytania oraz posiadają potencjał techniczny, opisany w pkt. VII niniejszego zapytania – i wobec powyższego są w stanie udzielić rękojmi należytego wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego w formularzu oferty. Zamawiający zastrzega, że przed podpisaniem umowy z wyłonionym Wykonawcą, może go wezwać do przedstawienia dokumentów potwierdzających prawdziwość złożonego oświadczenia, wyznaczając 7-dniowy termin na złożenie tych dokumentów.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów w ustalonym terminie, lub złożone dokumenty nie potwierdzą oświadczenia, Zamawiający odrzuci ofertę oraz zaprosi do podpisania umowy Wykonawcę, którego oferta uzyskała kolejną najwyższą liczbę punktów.
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że przed zawarciem umowy z Wykonawcą uprawniony jest wystąpić do Narodowego Centrum Badań i Rozwoju o wykładnię postanowień Wytycznych w zakresie kwalifikowalności dla konkretnego stanu faktycznego (Rozdział 4 pkt 13 Wytycznych).
Potencjał techniczny
Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca posiadał następujące niezbędne zasoby techniczne do realizacji przedmiotu zamówienia:
I. Defektoskop ultradźwiękowy i przyrząd do badań magnetyczno-proszkowych
II. Uniwersalna maszyna wytrzymałościowa do 1000kN
III. Młot udarowy do 300J
IV. Twardościomierz do badań metodą Vickersa.
V. Profilometr.
VI. Zestaw urządzeń pomiarowych długości i kąta.
VII Metalograficzny mikroskop optyczny pow. do 500x
VIII Laboratorium do preparatyki próbek metalograficznych wyposażone co najmniej w przecinarkę metalograficzną, szlifierko-polerkę do przygotowania zgładów pod badania makro i mikroskopowe, zestaw odczynników chemicznych.
IX Oprogramowanie do prowadzenia symulacji numerycznych w zakresie niezbędnym do zrealizowania wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Ze względu na fakt, że usługa ma charakter naukowy o wysokim poziomie innowacyjności stawia się dodatkowe wymagania dotyczące kwalifikacji zespołu ją realizującego.
Zamawiający wymaga, by usługa była świadczona przez zespół składający się co najmniej z 4 osób, spełniających następujące wymagania co do wykształcenia i doświadczenia:
1. Ukończone studia magisterskie na kierunkach: technicznych związanych z mechaniką i budową maszyn lub inżynierią materiałów, przy czym co najmniej 2 osoby spośród personelu skierowanego do wykonania zamówienia musi posiadać dodatkowo ukończone studia o specjalności spawalnictwo lub legitymujących się pracą dyplomową z zakresu spawalnictwa
2. Co najmniej 3 osoby w zespole skierowanym przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać stopnień naukowy nie niższy niż doktor nauk technicznych.
Uwaga: Stopień naukowy nadany przez uprawnioną instytucję działającą w państwie członkowskim Unii Europejskiej, Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym jest równoważny z odpowiednim stopniem naukowym, o którym mowa w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r., poz. 85).
.
Zespół skierowany do wykonania przedmiotu zamówienia musi posiadać następujące doświadczenie:
I. Co najmniej dwóch członków zespołu musi posiadać doświadczenie w projektach B+R, potwierdzone uczestniczeniem w pracach zespołu, prowadzącego badania przemysłowe lub eksperymentalne prace rozwojowe.
II. Co najmniej dwóch członków zespołu musi posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia badań, potwierdzone występowaniem jako twórcy bądź współtwórcy wynalazku, co do którego udzielono patentu (na podstawie prawa polskiego, prawa Unii Europejskiej lub na podstawie umowy międzynarodowej) w dyscyplinie inżynieria mechaniczna lub materiałowa, w okresie od 01.01.2014 roku do chwili złożenia oferty.
III. Co najmniej dwóch członków zespołu musi posiadać dorobek publikacyjny z obszaru spajania metali i obróbki powierzchni metodami termicznymi - wymagane co najmniej 5 publikacji w czasopismach z listy filadelfijskiej, w okresie od 01.01.2014 roku do chwili złożenia oferty.
IV. Co najmniej jeden członek zespołu musi być autorem lub współautorem przynajmniej trzech publikacji w zakresie mechaniki pękania konstrukcji spawanych oraz analiz numerycznych obejmujących procesy spajania metali.
V. Co najmniej jeden członek zespołu musi być autorem lub współautorem przynajmniej jednej publikacji w zakresie konstytuowania powierzchni np. nagniataniem.
Warunek określony w tym punkcie zostanie uznany za spełniony, jeżeli wskazane publikacje zostały opublikowane w okresie od 01.01.2014 roku do chwili złożenia oferty, w wydawnictwie znajdującym się w wykazie czasopism naukowych – w części A lub części B – opracowanym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
VI. Certyfikowany personel
• w skład zespołu skierowanego do wykonania zamówienia musi wchodzić przynajmniej jedna osoba z tytułem co najmniej European Welding Engineer (EWE),
• w skład zespołu skierowanego do wykonania zamówienia musi wchodzić przynajmniej jedna osoba legitymująca się posiadaniem certyfikatu badań nieniszczących VT2 (wg normy PN-EN ISO 9712).
Warunki zmiany umowy
1. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności. Pojęcie to Zamawiający będzie interpretował w sposób odpowiadający postanowieniu pkt. 109 preambuły Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE. W świetle tego postanowienia, „Pojęcie niemożliwych do przewidzenia okoliczności odnosi się do okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo odpowiednio starannego przygotowania pierwotnego postępowania o udzielenie zamówienia przez instytucję zamawiającą, z uwzględnieniem dostępnych jej środków, charakteru i cech tego konkretnego projektu, dobrych praktyk w danej dziedzinie oraz konieczności zagwarantowania odpowiedniej relacji pomiędzy zasobami wykorzystanymi na przygotowanie postępowania a jego przewidywalną wartością. Nie może to jednak mieć zastosowania w sytuacjach, w których modyfikacja powoduje zmianę charakteru całego zamówienia, na przykład przez zastąpienie zamawianych robót budowlanych, dostaw lub usług innym przedmiotem zamówienia lub przez całkowitą zmianę rodzaju zamówienia (…)”.
W takim przypadku, umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by możliwe było odwrócenie lub naprawienie skutków wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności.
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, możliwa jest także zmiana terminu realizacji umowy.
2. Umowa może zostać zmieniona w przypadku zmiany Wykonawcy, gdy wynika ona z sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego dostawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego dostawcy, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem, że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia zasad, wynikających z niniejszego zapytania ofertowego, umowy o dofinansowanie zawartej z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju oraz postanowień Wytycznych horyzontalnych.
3. Umowa może zostać zmieniona w przypadku, gdy zachodzi konieczność przedłużenia terminu wykonania zamówienia lub terminu wykonania obowiązku wynikającego z umowy z powodu wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą Zamawiający będzie rozumiał nieprzewidywalną, wyjątkową sytuację lub takie zdarzenie będące poza kontrolą stron niniejszej Umowy, które uniemożliwiają którejkolwiek z nich wywiązanie się ze swoich obowiązków na podstawie niniejszej Umowy, i które nie były wynikiem błędu lub zaniedbania po ich stronie lub po stronie ich podwykonawców, i których nie można było uniknąć przez postępowanie z odpowiednią i uzasadnioną należytą starannością. W takim wypadku, umowa zostanie wydłużona o czas trwania siły wyższej lub czas niezbędny do odwrócenia skutków wystąpienia siły wyższej lub zostanie zmieniony termin wykonania obowiązku wynikającego z umowy, o czas trwania siły wyższej lub czas niezbędny do odwrócenia skutków wystąpienia siły wyższej.
W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest także zmiana terminu realizacji umowy.
4. Umowa może zostać zmieniona w przypadku, gdy zachodzi konieczność przedłużenia terminu wykonania zamówienia lub terminu wykonania obowiązku wynikającego z umowy z powodu działania osoby lub osób trzecich, za których nie ponosi odpowiedzialności ani Dostawca, ani Zamawiający. W przypadku potwierdzenia przez Zamawiającego, że ziścił się ten warunek, umowa zostanie wydłużona o czas niezbędny do odwrócenia skutków działania osoby lub osób trzecich.
W takim przypadku możliwa jest także zmiana terminu realizacji umowy.
5. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji, gdy dojdzie do zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wprowadzenia nowych regulacji prawnych, mających wpływ na wykonanie niniejszej Umowy. W takim przypadku, umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by opowiadała obowiązującym regulacjom prawnym. W takim przypadku możliwa jest także zmiana terminu realizacji umowy.
6. Umowa z Wykonawcą może zostać zmieniona w sytuacji, gdy dojdzie do zmiany umowy o dofinansowanie, zawartej przez Zamawiającego z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. W takim przypadku, umowa z Wykonawcą zostanie zmieniona w ten sposób, by odpowiadała obowiązującym postanowieniom umowy o dofinansowanie.
7. Możliwa jest zmiana umowy z Wykonawcą, gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
• zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
• zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 1. powyżej:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
3. W związku z tym, że przepis art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 3 kwietnia 2020r. o szczególnych rozwiązaniach wspierających realizację programów operacyjnych związku z wystąpieniem COVID-19 w 2020 r. (Dz. U. poz. 694) stanowi, że w szczególnie uzasadnionych przypadkach właściwa instytucja może, na wniosek beneficjenta, wydłużyć termin zakończenia realizacji Projektu o okres dłuższy, niż 90 dni, jednak nie dłużej niż do 31.12.2023 r. Zamawiający wskazuje, że w przypadku skorzystania z tego przepisu, Zamawiający będzie miał prawo dokonać zmiany, polegającej na przesunięciu terminów dotyczących dostawy oraz realizacji umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Formularz oferty.
W przypadku ofert składanych przez spółki cywilne, do formularza oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej.
W przypadku, gdy oferta składana jest przez osobę legitymującą się stosownym pełnomocnictwem do reprezentowania Oferenta, do formularza oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa.
Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca będzie zobligowany w terminie 3 dni od uzyskania informacji o wyborze do przedstawienia dokumentów potwierdzających prawdziwość oświadczeń objętych ofertą. W przypadku braku przedstawienia dokumentów, potwierdzających prawdziwość oświadczeń objętych ofertą, Zamawiający odstąpi od zawarcia umowy oraz zaprosi do podpisania umowy tego oferenta, którego oferta uzyskała kolejno najwyższą ocenę punktową.
Wybrany oferent zostanie wezwany, przed podpisaniem umowy, do przedstawienia dokumentów potwierdzających doświadczenie o potencjale technicznym.
Przed podpisaniem umowy z wyłonionym Wykonawcą, Zamawiający może go wezwać do przedstawienia dokumentów potwierdzających prawdziwość złożonego oświadczenia dotyczącego uprawnienia do wykonywania działalności.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy rozpatrzeniu nadesłanych ofert będziemy kierować się następującymi kryteriami:
L. P. KRYTERIUM WAGA
1. Łączna cena za realizację usługi badawczej 100%
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych
w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt. (100% = 100 pkt.):
1. Punkty za kryterium „cena netto” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
——————————————— x 100 = ilość punktów
Cena oferty badanej
Ocena końcowa danej oferty będzie liczona jako ilość punktów uzyskanych w kryterium 1 „cena netto”.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie zostanie udzielone podmiotom powiązanym
z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo (OFERTY WYKLUCZONE). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem ZUGIL S.A. lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy ZUGIL S.A. lub osobami wykonującymi w imieniu firmy ZUGIL S.A. czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Aby zapewnić oferentom możliwość złożenia wskazanego oświadczenia Zamawiający wskazuje, że do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta uprawnieni są:
1) Pan Sebastian Kliciński – Prezes Zarządu,
2) Pan Jerzy Jokiel – Członek Zarządu
3) Pani Agnieszka Nowak – prokurent (prokura łączna),
4) Pani Katarzyna Wojtuniak – prokurent (prokura łączna).
Nazwa
ZUGIL S.A.
Adres
98-300 Wieluń
łódzkie
, wieluński
Numer telefonu
781012757
NIP
8320003234
Tytuł projektu
Opracowanie innowacyjnej technologii wytwarzania elementów i konstrukcji wielkogabarytowych, w tym dźwigowych ograniczającej odkształcenia konstrukcji spawanych wraz z pilotażową linią technologiczną w firmie ZUGIL S.A.
Numer projektu
POIR.01.01.01-00-0779/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Politechnika Częstochowska
ul. H. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa
data wpłynięcia: 30.07.2020 r.
cena: 96.000,00 PLN netto