Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta powinna zostać dostarczona do dnia 15.07.2020 r. do godz. 16:00
a. listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub
b. przesyłką kurierską lub
c. osobiście na adres:
42-Trade Sp. z o.o.
ul. Literacka 70
60-461 Poznań
lub
d. e-mailem na adres: office42trade@gmail.com
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
office42trade@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Michał Bąkowski (office42trade@gmail.com)
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nabycie platformy serwerowo-macierzowej w skład której wejdą następujące elementy:
1. Platforma serwerowa w architekturze Blade – 1 szt.
2. Modularna obudowa serwerów Blade – 1 szt.
3. Zestaw redundantnych przełączników sieciowych – 1 szt.
4. Macierz dyskowa – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym zapytaniu ofertowym.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Poznań
Miejscowość:
Poznań
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest nabycie platformy serwerowo-macierzowej.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nabycie platformy serwerowo-macierzowej w skład której wejdą następujące elementy:
1. Platforma serwerowa w architekturze Blade – 1 szt.:
• Ilość serwerów Blade: 8 szt.
• Specyfikacja serwera Blade:
o Procesor 2x Quad Core 2,3GHz 1000MHz
o Pamięć RAM 32 GB PC2-5300p
o Dysk twardy2x73GB 15k 2.5" SAS
• Pozostałe elementy:
o Procesory w technologii x84 (lub tożsamej)
o Pamięć operacyjna
2. Modularna obudowa serwerów Blade – 1 szt.:
• IKVM
• CMC kontroler
• Przełącznik Blade Switch
• GB Fiber Switch
• Ethernet Pass Through
• Power Supply 2360W: 6 szt.
• Moduły wentylatorowe: 9 szt.
3. Zestaw redundantnych przełączników sieciowych – 1 szt.:
• Typ obudowy: rack 19"
• Architektura sieci LAN: Gigabit Ethernet
• Liczba portów 1000BaseT (RJ45): 24 szt.
• Liczba gniazd MiniGBIC (SFP): 4 szt.
• Porty komunikacji: RS232 (RJ45)
• Rozmiar tablicy adresów MAC: 12000
• Algorytm przełączania: store-and-forward
• Prędkość magistrali wew.: 32 Gb/s
• Przepustowość: 38,7 mpps
• Pamięć: 128 MB DRAM, 32 MB flash
• Warstwa przełączania: 2, 3
• Możliwość łączenia w stos: Tak
• Maksymalny pobór mocy: 100 W
• Wymiary: o Szerokość: 19 cali, 445 mm o Wysokość: 1 U, 44 mm o Głębokość: 378 mm
• Masa netto: 5,5 kg
• Gwarancja: Lifetime
4. Macierz dyskowa – 1 szt.:
• 60x 3TB 7.2K SAS 6Gb/s 3,5"
• RAID Dual Port External 6Gb/s SAS HBA
• Backplane 1x 60SAS Hot-Swap
• 2x Zasilacz 1755W
• 2x EMM SAS Moduł
• Zestaw szyn montażowych 4U 4Post Static
• Obudowa: 4U Rack
• Dyski i pojemność:
o Mix and match do liczby 60 sztuk x 3.5” and 2.5” SAS, NL-SAS, SSD
o 3.5” 7.2K RPM NL-SAS: 500GB, 1TB, 2TB, 3TB, 4TB
o 2.5” 15K RPM SAS: 146GB, 300GB
o 2.5” 10K RPM SAS: 300GB, 600GB, 900GB, 1.2TB
o 2.5” 7.2K RPM NL-SAS: 500GB, 1TB
o SSD: 200GB, 400GB; read-intensive SSD: 800GB, 1.6TB (dostępne z 3.5” HDD carriers; 3.5”
• Dostęp: MD32x0: 6Gb SAS
• Poziomy RAID: Wsparcie dla RAID levels 0, 1, 10, 5, 6; do 180/1922 dysków fizycznych per grupa w RAID 0, 1, 10; Up to 30 dysków fizycznych per grupa w RAID 5, 6; Up to 512 dysków wirtualnych; DDP
• Wsparcie dla OS: Microsoft® Windows®, VMware®, Microsoft Hyper-V®, Citrix® XenServer®, Red Hat® and SUSE®
• Zasilanie: AC: 1755W
W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do określonego wyrobu, źródła, znaków towarowych, patentów lub specyficznego pochodzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Oferent, który powoła się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego środki trwałe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Kod CPV
48822000-6
Nazwa kodu CPV
Serwery komputerowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.10.2020r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Wiedza i doświadczenie
a. Należyte wykonanie co najmniej 10 realizacji u 10 klientów o zakresie zbieżnym ze specyfikacją zapytania
b. Dysponowanie zapleczem osobowym posiadającym następującą wiedzę niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia:
i. znajomość systemów operacyjnych Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7/8/10, Windows Server 2008/2012/2016/2019, Linux Debian, CentOS
ii. umiejętność konfiguracji: GPO, IIS, WSUS, Exchange, Atlassian Confluence, Jira, OpenVPN, GLPI, OCS, Apache, Niginx, Postfix, Apache Tomcat
iii. zarządzanie infrastrukturą sieciową opartą o MikroTik, ASA Cisco, switche Cisco, firewall Linux
iv. umiejętność zarządzania usługą katalogową Active Directory oraz środowiskiem domenowym Microsoft Windows
v. znajomość monitornigu systemów oraz konfiguracja oprogramowania w tym zakresie Zabbix, Nagios, Cacti, PRTG
vi. znajomość systemów wirtualizacji, kontenerowych: VMware ESXi, KVM, OpenVZ, Citrix
vii. znajomość skryptowych języków programowania: PowerShell, Python, Bash,
viii. znajomość SQL oraz relacyjnych systemów baz danych: MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server
Dodatkowe warunki
a. zobowiązanie się do zabezpieczenia należytego wykonania umowy poprzez wpłatę kwoty 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) na konto Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy na wykonanie zamówienia,
b. wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium:
a. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących poniższych formach:
i. pieniądzu,
ii. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
iii. gwarancjach bankowych,
iv. gwarancjach ubezpieczeniowych,
v. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
b. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 15.07.2020 r. do godz. 16:00.
c. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Za skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w lit. d poniżej, przed upływem terminu składania ofert.
d. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek nr: 28 2030 0045 1110 0000 0234 5740 , w tytule przelewu należy wpisać: „wadium – zapytanie ofertowe z dn. 07.07.2020 r.”.
e. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
f. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o których mowa w lit. a ppkt. ii-v powyżej, oryginał dokumentu należy złożyć w formie pisemnej odrębnie względem oferty w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Koperta powinna być oznaczona napisem „wadium – zapytanie ofertowe z dn. 07.07.2020 r.”. Dokument ten należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, drogą pocztową – listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub przesyłką kurierską) w terminie określonym w pkt. VIII ust. 1 zapytania ofertowego w biurze Zamawiającego pod adresem: 42-Trade Sp. z o.o., ul. Literacka 70, 60-461 Poznań.
g. Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie od dnia złożenia oferty do dnia 31.07.2020 r., zobowiązanie Gwaranta do wpłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach, określonych w ust. 2 lit. o niniejszej części zapytania ofertowego.
h. Gwarancja (poręczenie) powinna zawierać poniższe elementy:
i. nazwę i siedzibę zleceniodawcy (Wykonawcy), nazwę i siedzibę beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę i siedzibę Gwaranta/Poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości),
ii. kwotę gwarancji (poręczenia),
iii. termin ważności gwarancji (poręczenia) zgodnie z lit. g, np. „od dnia ___ do dnia 31.07.2020 r.”
i. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana/e przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej, tj. złożony wraz z imienną pieczęcią lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
j. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
k. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
l. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
m. Zwrot wadium następuje na rachunek bankowy wskazany w ofercie Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w złożonej ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium, Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty wadium.
n. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
o. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana:
i. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
iii. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
p. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium.
Warunki zmiany umowy
1. Wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku:
− wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
− wstrzymania przez Zamawiającego wykonania prac niewynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania prac w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
− wystąpienia siły wyższej,
− gdy konieczność zmiany wynikać będzie z przebiegu innych działań zaplanowanych w ramach projektu. 2. Zmiana sposobu rozliczania umowy, terminu realizacji lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu i jej załączników lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 3. Siła wyższa (np. zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym i dokumentacją. 4. Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu. 5. W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia).
6. Zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, skutkujące koniecznością wprowadzenia zmian do zawartej umowy.
7. W przypadku gdy wynikną rozbieżności i niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień umowy, a zmiana postanowień umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień umowy przez obie jej strony.
8. Nastąpi konieczność likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
9. Nastąpią okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w umowie nie prowadzi do zmiany charakteru umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta musi zawierać:
− Ofertę zawierającą co najmniej:
a) Dane Oferenta (nazwa, adres, numer NIP),
b) przedmiot zamówienia,
c) dane Zamawiającego,
d) termin realizacji zamówienia,
e) cenę netto i brutto wyrażoną w PLN,
f) termin ważności oferty,
g) zobowiązanie do zapewnienia helpdesku i serwisu zgodnie z opisem zamieszczonym w pkt. II.2 Przedmiot zamówienia
h) oświadczenie o akceptacji umieszczenia zapisów dot. kar umownych zgodnie z pkt. V niniejszego zapytania ofertowego w umowie, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
i) zobowiązanie do zabezpieczenia należytego wykonania umowy poprzez wpłatę kwoty 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), która zostanie wpłacona przez Wykonawcę na konto Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy na wykonanie zamówienia,
j) oświadczenie o wniesieniu wadium.
− Następujące dokumenty i oświadczenia:
a) Lista wykonanych realizacji zgodnie z pkt IV ust. 1, lit. a, ppkt. i wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (np. referencje, protokoły odbioru).
b) Oświadczenie o dysponowaniu zapleczem osobowym posiadającym wiedzę niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wskazaną w pkt IV ust.1, lit. b.
c) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium zgodnie z pkt IV ust. 2 lit. a-i.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt IV ust. 2 lit. a ppkt. ii-v, oryginał dokumentu należy złożyć w terminie i w sposób określony w pkt IV ust. 2 lit. f zapytania ofertowego.
d) Oświadczenie o braku powiązań.
e) Oświadczenie o zgodności przedmiotu oferty z zapytaniem ofertowym.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
KRYTERIUM – Cena brutto
− w ofercie należy określić cenę netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w złotych polskich (PLN) za nabycie platformy serwerowo-macierzowej,
− do porównania ofert przyjęta zostanie cena brutto za nabycie platformy serwerowo-macierzowej,
− wskazane ceny powinny uwzględniać wszystkie koszty ponoszone przez Oferenta,
− walutą ceny ofertowej jest złoty polski (PLN) i w tej walucie będzie dokonane rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
− podana cena brutto jest ceną ryczałtową, a Oferent uwzględnił w niej wszystkie koszty i okoliczności związane z wykonaniem Zamówienia
Wartość punktowa = 100 x (cmin/ca)
cmin – najniższa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert [PLN]
ca –cena brutto wskazana w analizowanej ofercie [PLN]
Maksymalna możliwa do uzyskania w ramach kryterium liczba punktów: 100 pkt.
Nazwa
42-TRADE SP. Z O.O.
Adres
60-810 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
+48 733 972 277
NIP
7792399919
Tytuł projektu
Doradztwo proinnowacyjne w zakresie wdrożenia i zabezpieczenia, z punktu widzenia cyberbezpieczeństwa, zwirtualizowanego środowiska informatycznego dla potrzeb pracy systemów informatycznych przeznaczonych do zarządzania przedsiębiorstwem.
Numer projektu
POIR.02.03.01-30-0018/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
IT Park Sp. z o.o.
ul. Chrzanowska 14
61-323 Poznań
NIP 7811874311
Data wpłynięcia: 15.07.2020 r.
Cena netto: 420 000,00 zł
Cena brutto: 516 600,00 zł