Strona główna
Logo unii europejskiej

Przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku świetlicy Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji i Terapii „Złota Rybka”, w ramach realizacji projektu „Wzrost efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji i Terapii „Złota Rybka”, nr: RPSW.03.02.00-26-0105/18

Data publikacji: 19.02.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 05-03-2020

Numer ogłoszenia

1233857

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego- adres Złota Rybka Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji i Terapii Spółka z o.o., Oblęgór, ul. Widma 30, 26-067 Strawczyn, osobiście lub za pośrednictwem usług pocztowych lub kurierskich.
2. Termin składania ofert upływa w dniu 05.03.2020 r. godz. 12:00.
3. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
4. Wyniki postępowania ofertowego zostaną upublicznione na bazie konkurencyjności.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Andrzej Tarapata

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

727 500 777

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem projektu jest zwiększenie efektywności energetycznej budynku świetlicy Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji i Terapii „Złota Rybka” i pozyskanie energii z OZE poprzez wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku (docieplenie dachu, ścian zewnętrznych, wymiana stolarki - okien i drzwi, docieplenie ścian zewnętrznych - piwnica, modernizacja instalacji co i cwu), wymiana oświetlenia, montaż indywidualnych liczników ciepła oraz montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 27,0 kW. Projekt współfinansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach naboru RPSW.03.02.00-IZ.00-26-214/18, oś priorytetowa 3 – Efektywna i zielona energia, Działania 3.2 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w przedsiębiorstwach.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: kielecki Miejscowość: Oblęgór

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem projektu pn. "Wzrost efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji i Terapii "Złota Rybka" jest zwiększenie efektywności energetycznej przedsiębiorstwa i pozyskanie energii z OZE poprzez wykonanie prac termomodernizacyjnych, wymianę oświetlenia, montaż indywidualnych liczników ciepła oraz montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 27,0 kW.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem projektu jest termomodernizacja budynku świetlicy Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji i Terapii „Złota Rybka” oraz pozyskanie energii ze źródeł odnawialnych poprzez instalację ogniw fotowoltaicznych. Realizacja projektu przyczyn się do osiągnięcia założonego celu: zwiększenie efektywności energetycznej przedsiębiorstwa oraz pozyskanie energii z instalacji fotowoltaicznej. W ramach zadania inwestycyjnego przewiduje się następujące prace:
a) docieplenie dachu - STROP_CIEPLO_Z_DOLU_DO_GORY;
b) docieplenie ścian zewnętrznych;
c) wymiana stolarki okiennej;
d) wymiana stolarki drzwiowej;
e) docieplenie ścian zewnętrznych – piwnicy;
f) modernizacja instalacji co (system grzewczy);
Modernizacja systemu grzewczego obejmuje:
‑ montaż grzejników,
‑ montaż 8 szt. pieców kumulacyjnych,
‑ montaż indywidualnego licznika c.o.,
g) modernizacja instalacji cwu (system ciepłej wody użytkowej)
‑ montaż instalacji,
‑ montaż pieca na pellet o mocy 26 kW,
‑ montaż indywidualnego licznika cwu.
h) wymiana oświetlenia wewnętrznego - 133 szt. istniejących opraw świetlnych na nowe typu LED.
i) montaż instalacji fotowoltaicznej
W ramach projektu w celu wykorzystania energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii należy wykonać montaż instalacji fotowoltaicznej na 2 dachach. Instalacja składać się będzie z 100 paneli polikrystalicznych o min. mocy 270 Wp, łączna moc instalacji wynosić będzie min. 27 kW.
Głównymi elementami instalacji fotowoltaicznej są:
‑ moduły fotowoltaiczne min. 270 Wp,
‑ inwertery sieciowe,
‑ system monitoringu instalacji,
‑ skrzynka z zabezpieczeniami AC i DC,
‑ okablowanie AC i DC,
‑ konstrukcje do montażu paneli fotowoltaicznych,

Minimalne wymagania paneli fotowoltaicznych:
‑ moc min. 270 Wp,
‑ ogniwa: polikrystaliczne,
‑ ilość ogniw: 60,
‑ prąd zwarciowy Isc: 9,15A,
‑ napięcie jałowe Voc: 38,25 V,
‑ prąd max. Lmax: 8,65 A,
‑ wydajność min. 16,60%,
‑ max. napięcia systemu: 1000 VDC,
‑ tolerancja moc:0+4,99 Wp,
‑ gwarancja mocy: spadek mocy liniowy – max. 20% po 25 latach,
‑ gwarancja jakości produktowej: min. 10 lat,
‑ moduły PV powinny posiadać jeden z certyfikatów zgodności z normą PN-EN 61215 lub 61646 lub z normami równoważnymi, wydany przez właściwą akredytowaną jednostkę certyfikującą,
‑ posiadające znak CE, potwierdzony deklaracją zgodności wystawioną przez producenta, że oznakowany wyrób spełnia wymagania dyrektywy tzw. „Nowego Podejścia” Unii Europejskiej (UE).
‑ panele powinny posiadać powłokę antyrefleksyjną,
‑ ramy modułów są zaciskane mechanicznie, nie dopuszczalna rama typu self-locking.
Z uwagi fakt, że projekt realizowany będzie na terenie i obiekcie Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji i Terapii „Złota Rybka” w którym funkcjonuje ośrodek rehabilitacji dziennej Zamawiający zastrzega sobie prawo, że prace realizowane mogą być od godz. 15.00.
Szczegółowy zakres zaplanowanych prac zawiera załączony do zapytania ofertowego Audyt energetyczny budynku oraz Audyt efektywności energetycznej.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych;
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
453111001 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego;
453112002 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
453153001 Instalacje zasilania elektrycznego;
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych;
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne;
71232310-0 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną;
71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczna;
45321000-3 Izolacja cieplna;
45421000-7 Roboty w zakresie stolarki budowlanej;
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych;
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania;
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne;
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych;
45317300-5 Roboty elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych;
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych;
31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe;
09330000-1 Energia słoneczna;
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne;
09332000-5 Instalacje słoneczne;
31155000-7 Falowniki;
31712331-9 Fotoogniwa;
45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamawiający zamierza rozstrzygnąć postępowanie w terminie do 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert oraz podpisanie umowy z Wykonawcą w ciągu 14 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyników postępowania.
Przedmiot zamówienia należy wykonać nie później niż do 30.11.2020 r., chyba że zmianie ulegnie harmonogram realizacji w ramach umowy o dofinansowanie – wtedy odpowiednio może zostać wydłużony czas realizacji przedmiotu zamówienia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował w sposób należyty:
- co najmniej 1 robotę polegające na termomodernizacji budynku o wartości min. 1 000 000. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty poświadczające, że prace zostały wykonane prawidłowo i w sposób należyty.
- co najmniej 1 zamówienie w zakresie dostawy, montażu oraz niezbędnych prac polegających na uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 30 kW.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży wraz z ofertą dowód potwierdzający należyte wykonanie zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których wykonane było zamówienie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane zamówienia, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór dostaw stanowi załącznik nr 2.

Potencjał techniczny

Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wszelkich po montażowych badań odbiorczych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, tj. co najmniej jedna osoba:
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej odpowiedzialność za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.

Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie potwierdzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną powyżej, wraz z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia.
Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych wraz z ofertą zaświadczeń potwierdzające spełnienie ww. warunku.
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert dokument potwierdzający kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Dodatkowe warunki

1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie warunki udziału w postępowaniu mogą spełnić łącznie. Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym każdy z Wykonawców musi złożyć osobno.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (oryginał zobowiązania). Wzór zobowiązania – Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Warunki zmiany umowy

Warunki zmiany umowy opisane zostały w zapytaniu ofertowym w punkcie X. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, O ILE PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZMIANY TAKIEJ UMOWY.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są złożyć następujące dokumenty, tj.:
1) formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
3) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego,
4) wykaz robót budowlanych sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego, wraz z dowodami należytego wykonania,
5) wykaz osób sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego,
6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia, zgodny z zapytaniem,
7) karty katalogowe zaproponowanych paneli,
8) oświadczenie producenta o warstwie antyrefleksyjnej,
9) Oświadczenie producenta że ramy modułów są zaciskane mechanicznie, nie dopuszczalna rama typu self-locking.
10) pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, w formie oryginału lub poświadczone notarialnie – jeśli dotyczy. W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo,
11) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) – jeśli dotyczy,
12) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów – jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
13) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
14) Klauzura informacyjna – RODO wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.
15) inne dokumenty niezbędne do prawidłowej oceny oferty, w szczególności służące do weryfikacji kryteriów oceny ofert.

W przypadku braku w ofercie Wykonawcy dokumentów wymienionych powyżej lub gdy złożone dokumenty lub oświadczenia nie potwierdzają spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości - oferta zostanie odrzucona.

Złożone oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryteria, którym zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
A. Cena - 80%
Podstawą oceny jest cena oferty przedstawiona przez Oferenta obejmująca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Ocenie podlega wysokość ceny za wykonanie zamówienia zaoferowana przez Oferenta. Ocena ofert, z punktu widzenia tego kryterium, będzie obliczana jako stosunek wartości najniższej ceny brutto do wartości z oferty badanej z uwzględnieniem wagi za to kryterium, wg. wzoru:

C = (Najniższa cena brutto spośród złożonych ofert / Cena brutto badanej oferty) x 80% x 100

gdzie: C – wartość punktowa za kryterium cena

Zamawiający do oceny kryterium „Cena” pobierze dane z Formularza ofertowego złożonego przez Wykonawcę (formularz stanowi Załącznik nr 1).

B. Czas usunięcia zgłoszonej usterki, wady lub awarii (Cu) – rozumiany jako, liczony w godzinach czas usunięcia zgłoszonej usterki, wady lub awarii w miejscu realizacji projektu od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego, tj. od chwili wysłania wiadomości w formie e-maila – 20%

Ocenie podlega zaoferowany przez Oferenta czas usunięcia zgłoszonej usterki, wady lub awarii, wyrażony w pełnych dniach (Cu)
Cu = (Najkrótszy czas usunięcia zgłoszonej usterki, wady lub awarii spośród złożonych ofert / czas usunięcia zgłoszonej usterki, wady lub awarii badanej oferty) x 20% x 100

Gdzie: Cu – wartość punktowa za kryterium czas usunięcia zgłoszonej usterki, wady lub awarii

Maksymalny czas usunięcia zgłoszonej usterki, wady lub awarii: 72 godzin.
Zamawiający do oceny kryterium „Czas usunięcia zgłoszonej usterki, wady lub awarii” pobierze dane z Formularza ofertowego złożonego przez Wykonawcę (formularz stanowi Załącznik nr 1).

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wyliczonych odpowiednio wg zasad podanych powyżej w pkt 1.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. W takim przypadku termin ostateczny wykonania zamówienia nie ulega zmianie.

Wykluczenia

1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Wykonawca w takim przypadku podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) Posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZŁOTA RYBKA ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM REHABILITACJI I TERAPII SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Widoma 30

26-067 Oblęgór

świętokrzyskie , kielecki

Numer telefonu

790330288

NIP

9591972448

Tytuł projektu

Wzrost efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji i Terapii „Złota Rybka”

Numer projektu

RPSW.03.02.00-26-0105/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

EkoEnergia Polska Sp. z o.o.
ul. Olszewskiego 6
25-663 Kielce
Data wpłynięcia oferty: 05.03.2020 r. wpłynęła o godz. 11:10
Cena oferty netto 842 000,00 zł , brutto 1 035 660,00 zł
Liczba wyświetleń: 546