Strona główna
Logo unii europejskiej

Wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fiołkowej, Azaliowej w Pobiedziskach oraz ul. Słonecznej w Biskupicach w ramach Projektu „Kanalizacja obszaru Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i okolic – etap IV”

Data publikacji: 10.01.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-02-2020

Numer ogłoszenia

1226467

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Murowanej Goślinie 62-095, ul. Nowy Rynek 8, II piętro, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 20/01/2020 do godz. 12:00.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

- Pan Jarosław Beszterda

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel. nr (+48) 61 8114 141

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fiołkowej, Azaliowej w Pobiedziskach oraz ul. Słonecznej w Biskupicach w ramach Projektu „Kanalizacja obszaru Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i okolic – etap IV”. Szczegółowy zakres obowiązków został opisany w cz. III SIWZO – OPZ.
2. Zamawiający będzie wymagał udzielenia 24 - miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: poznański Miejscowość: Murowana Goslina - wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fiołkowej, Azaliowej w Pobiedziskach oraz ul. Słonecznej w Biskupicach

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Kanalizacja obszaru Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i okolic-Etap IV”, dla którego podpisano umowę o dofinansowanie. Nr projektu POIS.02.03.00-00-00-0118/16.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fiołkowej, Azaliowej w Pobiedziskach oraz ul. Słonecznej w Biskupicach w ramach Projektu „Kanalizacja obszaru Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i okolic – etap IV”. Szczegółowy zakres obowiązków został opisany w cz. III SIWZO – OPZ.
2. Zamawiający będzie wymagał udzielenia 24 - miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia.

Kod CPV

71322200-3

Nazwa kodu CPV

Usługi projektowania rurociągów

Harmonogram realizacji zamówienia

Datą rozpoczęcia wykonywania Zamówienia będzie:
a. w części dotyczącej prac Projektowych - dzień podpisania Umowy,
b. w części dotyczącej pełnienia nadzoru autorskiego - dzień przypadający na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji robót budowlanych. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia robót z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie projektowania ustala się na 9 miesięcy od daty podpisania Umowy.
Łączny czas realizacji zamówienia przewidziany jest na okres realizacji robót budowlanych nie dłużej jednak niż do 31.12.2021 r. (planowana data dokonania ostatniej płatności na rzecz Wykonawcy). Z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył swoje usługi w zakresie pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres trwania robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentację będącą przedmiotem zamówienia tj. do daty wydania Świadectwa Przejęcia dla części Kontraktu opisanego dokumentacją i wydania Zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych i użytkowania inwestycji bądź wydania Pozwolenia na użytkowanie.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

- Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Zapytaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, w szczególności wg wzoru na formularzu stanowiącym Załącznik do Wzoru oferty.

Wiedza i doświadczenie

(1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykonał projekt lub projekty zakończone uzyskaniem Pozwolenia na Budowę/ Zgłoszenia oraz prowadzili nadzór lub nadzory autorskie - wszystkie usługi dla inwestycji polegających na realizacji sieci, w których łączna długość wykonanej sieci wynosiła co najmniej 1 km.
Potwierdzenie - poprzez: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Potencjał techniczny

- Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Zapytaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w powyższym zakresie, w szczególności wg wzoru na formularzu stanowiącym Załącznik do Wzoru oferty.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
1) min. 1 osobą; Projektant - Koordynator Zespołu Projektowego - posiadającą: (a) uprawnienia: budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, (b) min. 5- letnie doświadczenie przy projektowaniu sieci kanalizacyjnych i przyłączy dla projektów infrastrukturalnych (licząc do dnia wszczęcia przedmiotowego Zapytania), (c) który wykonał osobiście lub jako kierownik zespołu projektowego min. 1 projekt zakończony uzyskaniem Pozwolenia na Budowę/Zgłoszenia oraz prowadził nadzór dla inwestycji realizowanej na podstawie takiego projektu obejmującej realizację sieci, której łączna długość wykonanej sieci wynosiła co najmniej 1 km;
2) min. 1 osobą; Projektant - posiadającą: (a) uprawnienia: budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, (b) min. 3- letnie doświadczenie przy projektowaniu sieci kanalizacyjnych i przyłączy (licząc do dnia wszczęcia przedmiotowego Zapytania), (c) która brała udział w zespole projektowym, który zrealizował min. 1 projekt zakończony uzyskaniem Pozwolenia na Budowę/Zgłoszenia, której łączna długość wynosiła co najmniej 1 km.
3) min. 1 osobą; Projektant w branży drogowej – posiadającą: (a) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej (b) minimum 3-letnie doświadczenie (licząc do dnia wszczęcia przedmiotowego Zapytania) w wykonywaniu prac w zakresie projektowania dróg; (c) która brała udział w zespole projektowym, który zrealizował min. 1 projekt zakończony uzyskaniem Pozwolenia na Budowę oraz prowadził nadzór dla inwestycji realizowanej na podstawie takiego projektu obejmującej realizację sieci, której łączna długość wykonanej sieci wynosiła co najmniej 1 km.
Uwaga: Jako staż pracy uznaje się okres czasu od momentu uzyskania uprawnień budowlanych wliczając rok uzyskania uprawnień - do roku 2019 włącznie.
Doświadczenie na potwierdzenie spełniania warunku należy opisać szczegółowo. Zamawiający nie dopuszcza łączenia podanych wyżej funkcji przez jedną osobę.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wielkość średniego rocznego zatrudnienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 3 zatrudnionych pracowników,
Potwierdzenie - poprzez:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, ,
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

- Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) osiągnął w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnie roczne przychody netto ze sprzedaży nie mniejsze, niż 100 000,- PLN,
b) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000,- PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,- PLN,
c) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100.000,- PLN na jedno i wszystkie zdarzenia.
Uwaga: W przypadku przedstawienia w ofercie dokumentów i oświadczeń dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej sporządzonych w walucie innej niż złoty, Zamawiający dokona stosownego przeliczenia na złote podczas badania złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - według tabeli średnich kursów walut obcych NBP z dnia publikacji ogłoszenia o przedmiotowym postępowaniu.
Potwierdzenie- poprzez:
- oświadczenie Wykonawcy o średnich rocznych przychodach netto ze sprzedaży za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres,
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

Dodatkowe warunki

Zgodnie z SIWZO

Warunki zmiany umowy

Zgodnie z SIWZO i Wzorem umowy

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie Wykonawcy o średnich rocznych przychodach netto ze sprzedaży za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres,
e) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w zapytaniu;
f) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
g) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Oraz:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena ( C ) - 60%
Ocena poprzez porównanie cen w ofertach z wagą 60%
Doświadczenie personelu ( D) - 40%
Przedmiotem oceny (D) jest doświadczenie zawodowe osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia ponad minimalny wymagany dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu tj :
1) Projektant - Koordynator Zespołu Projektowego - wykonał osobiście lub jako kierownik zespołu projektowego min.1 projekt zakończony uzyskaniem Pozwolenia na Budowę/Zgłoszenie oraz prowadził nadzór dla inwestycji realizowanej na podstawie takiego projektu obejmującej realizację sieci, której łączna długość wykonanej sieci wynosiła co najmniej 1 km. Za każdy kolejny, zrealizowany i nadzorowany projekt spełniający wyżej wymienione warunki (licząc do dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania) przyznawane będzie 5 pkt lecz nie więcej niż 30 pkt.
2) projektant sprawujący nadzór w branży sanitarnej - brał udział w zespole projektowym, który zrealizował min. 1 projekt zakończony uzyskaniem Pozwolenia na Budowę oraz prowadził nadzór dla inwestycji realizowanej na podstawie takiego projektu obejmującej realizację sieci, której łączna długość wykonanej sieci wynosiła co najmniej 1 km. Za każdy kolejny, zrealizowany i nadzorowany projekt spełniający wyżej wymienione warunki (licząc do dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania) przyznawane będzie 2 pkt lecz nie więcej niż 10 pkt.

Wykluczenia

Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który:
a) nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
c) w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
d) bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
e) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
f) z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
g) wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
h) wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
i) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
j) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PUSZCZA ZIELONKA"

Adres

Nowy Rynek 8

62-095 Murowana Goślina

wielkopolskie , poznański

Numer telefonu

+48618114142

Fax

+48618113801

NIP

7772578197

Tytuł projektu

Kanalizacja obszaru Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i okolic - etap IV

Numer projektu

POIS.02.03.00-00-0118/16-00

Inne źródła finansowania

Przedsięwzięcie pn. „Kanalizacja obszaru Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka i okolic-Etap IV”, dla którego podpisano umowę o dofinansowanie- Nr projektu POIS.02.03.00-00-00-0118/16 oraz wkład własny.

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Zamawiający na podstawie Zapytania ofertowego (zgodnie z zasadą konkurencyjności) przeprowadzonego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 r. poz 1843 ze zm.), zwanej dalej u.p.z.p. lub Ustawą oraz Zarządzenia nr 18/2017 Przewodniczącego Zarządu Związku Międzygminnego „Puszcza Zielonka” z dnia 16 listopada 2017r., informuje o unieważnieniu postępowania:

Zgodnie z pkt 6.19 Zarządzenia nr 18/2017 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zapytaniu ofertowym, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
W prowadzonym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęła oferta:

Nr oferty Wykonawca Cena (zł brutto)
1 Sweco Consulting sp. z o.o. 213 638,70
ul. Franklina Roosevelta 22
60-829 Poznań

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 110 700,00 zł. brutto i nie może jej zwiększyć. Tym samym konieczne stało się unieważnienie postępowania.
Liczba wyświetleń: 524