Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa artykułów papierniczych i programowych w ramach projektu "Małopolska sieć świetlic podwórkowych" oraz dostawa tuszy i tonerów do drukarek w ramach projektu "Małopolska sieć świetlic podwórkowych"

Data publikacji: 13.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-11-2019

Numer ogłoszenia

1217191

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferta, wraz z niezbędnymi załącznikami, powinna być złożona (pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście; decyduje data wpływu) do dnia 24.11.2019 r. do godz. 24:00.
2. W formie pisemnej, na ponumerowanych stronach, listownie (pocztą tradycyjną lub kurierem) lub osobiście do siedziby Zamawiającego: ul. Karmelicka 31, 31-131 Kraków z dopiskiem "Dostawa artykułów papierniczych w ramach projektu „Małopolska sieć świetlic podwórkowych”" lub "Dostawa tuszy i tonerów do drukarek w ramach projektu "Małopolska sieć świetlic podrówkowych"".
3. Na adres e-mail: swietlice@krakowska.zhp.pl, w tytule wiadomości należy wpisać nazwę zamówienia na które składana jest oferta. Dokumenty ofertowe powinny być w załączniku w postaci skanu z odręcznym podpisem i pieczątką, w formacie .jpg lub .pdf.
4. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
8. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

swietlice@krakowska.zhp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Artur Walkowiak, Radosław Kubowicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

696462608, 503323179

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje dostawę artykułów papierniczych i programowych realizowaną
w ramach projektu „Małopolska sieć świetlic podwórkowych” – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania oraz dostawę tuszy i tonerów do drukarek w ramach projektu „Małopolska sieć świetlic podwórkowych” – szczegółowy opis zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór dostawcy materiałów niezbędnych do prowadzenia działalności i obsługi świetlic podwórowych w ramach projektu "Małopolska sieć świetlic podwórkowych" realizowanego na podstawie umowy numer RPMP.09.02.01-12-0133/18-00 zawartej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie dostawcy artykułów papierniczych i programowych w ramach projektu "Małopolska sieć świetlic podwórkowych", zgodnie załącznikiem nr 4 zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dostawcy tuszy i tonerów do drukarek w ramach projektu "Małopolska sieć świetlic podwórkowych, zgodnie z załącznikiem nr 5 zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Kod CPV

30190000-7

Nazwa kodu CPV

Różny sprzęt i artykuły biurowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
33140000-3 - Materiały medyczne
37000000-8 – Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Harmonogram realizacji zamówienia

1) Dostawa artykułów biurowych będzie realizowana na koszt Wykonawcy.
2) Umowa zostanie wykonana w terminie nie później niż do dnia 20.12.2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Potencjał techniczny

Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym – Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy. Zmawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji w przypadku braku dostępności opisanego zaproszeniu produktu o 30 dni i zmianę produktu na równoważny jeżeli wykonawca zaoferuje równoważny produkt w dotychczasowej cenie. Akceptacja produktu równoważnego i terminu dostawy wymaga zgody zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik numer 1, załącznik numer 2 lub oba powyższe ( zgodnie ze składaną ofertą) do Zapytania Ofertowego
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych stanowiące załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
3. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych stanowiące załącznik nr 8 do Zapytania Ofertowego.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania wykonawcy wyłonionemu w trybie zasad konkurencyjności zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1.Wybór oferty w ramach dostawy artykułów papierniczych i programowych dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Nr kryt. Opis kryteriów oceny Znaczenie
1. Cena brutto 90 %
2. Czas realizacji zamówienia 10 %
1.1 Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.
1.2 Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
Nr kryt. Wzór
1. Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 90
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nieodrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 90 –wskaźnik stały
2. Punkty za czas realizacji zamówienia będą przyznawane następująco:
• Czas realizacji zamówienia powyżej 72 godzin – 0 pkt.
• Czas realizacji zamówienia do 72 godzin – 2 pkt.
• Czas realizacji zamówienia do 60 godzin – 5 pkt.
• Czas realizacji zamówienia do 48 godzin – 10 pkt.
1.3 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.1 Wybór oferty w ramach dostawy tuszy i tonerów do drukarek dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Nr kryt. Opis kryteriów oceny Znaczenie
1. Cena brutto 90 %
2. Czas realizacji zamówienia 10 %
2.2 Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.
2.3 Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
Nr kryt. Wzór
1. Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 90
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nieodrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 90 –wskaźnik stały
2. Punkty za czas realizacji zamówienia będą przyznawane następująco:
• Czas realizacji zamówienia powyżej 72 godzin – 0 pkt.
• Czas realizacji zamówienia do 72 godzin – 2 pkt.
• Czas realizacji zamówienia do 60 godzin – 5 pkt.
• Czas realizacji zamówienia do 48 godzin – 10 pkt.
2.4 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę, której wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z Wykonawców, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW KRAKOWSKA

Adres

Karmelicka 31

31-131 Kraków

małopolskie , Kraków

Numer telefonu

126333357

NIP

6762341599

Tytuł projektu

Małopolska Sieć Świetlic Podwórkowych

Numer projektu

RPMP.09.02.01-12-0133/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 466