Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe z dnia 12.11.2019 r.

Data publikacji: 12.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 20-11-2019

Numer ogłoszenia

1216948

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w terminie do dnia 20.11.2019 r. do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.11.2019 r. o godzinie 10:15 pod adresem: ul. Przemysłowa 24, 39-300 Mielec.
3. Otwarcie ofert jest jawne.

Miejsce i forma składania ofert
1. Oferty należy składać pod adresem: ZOLTA Maciej Żółty, ul. Przemysłowa 24, 39-300 Mielec.
2. Oferty można składać osobiście albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Zamawiającego.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
a. Nazwą i adresem Zamawiającego
b. Nazwą i adresem Wykonawcy
c. Adnotacją „Oferta do zapytania ofertowego z dnia 12.11.2019 r. – zakup stanowisk do pakowania. Nie otwierać do dnia 20.11.2019 r. do godziny 10:15.”
4. Oferty złożone w inny sposób, w tym w szczególności za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, nie będą rozpatrywane.
5. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Żółty

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

603 803 316

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup kompletu stanowisk do pakowania, zwanych w dalszej części zapytania ofertowego stanowiskami.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: mielecki Miejscowość: Mielec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku z realizacją projektu pn. „Rozwój firmy ZOLTA poprzez wdrożenie innowacji technologicznej procesowej i produktowej oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej.”, nr POIR.02.03.01-18-0042/18, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP, na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr POIR.02.03.01-18-0042/18-00, Zamawiający – Maciej Żółty, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ZOLTA Maciej Żółty w Mielcu – zaprasza do przedstawienia oferty dotyczącej realizacji zamówienia w przedmiocie zakupu kompletu stanowisk do pakowania zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, na zasadach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup kompletu stanowisk do pakowania, zwanych w dalszej części zapytania ofertowego stanowiskami.

W skład kompletu stanowisk do pakowania składających się na przedmiot zamówienia, wchodzi 6 jednakowych stanowisk do pakowania wraz z wyposażeniem.

Opis stanowisk do pakowania oraz elementów wyposażenia stanowisk wraz z ich minimalnymi wymaganymi parametrami określa załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Schemat stanowiska do pakowania (widok z przodu i z boku) oraz wizualizacje stanowiska do pakowania (widok z góry i z przodu) zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Schemat i wizualizacje stanowiska do pakowania mają na celu zobrazowanie układu stanowiska, umiejscowienia poszczególnych elementów wyposażenia i ich wymiarów, natomiast nie określają wiążących rozwiązań technicznych i kolorystycznych.

Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do sporządzenia, na podstawie informacji zawartych w zapytaniu ofertowym, w szczególności w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, na podstawie schematu i wizualizacji z załącznika nr 2 do zapytania ofertowego oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków wykonawczych stanowiska do pakowania wraz z wizualizacją stanowiska i przedstawienia ich Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W razie braku zaakceptowania przez Zamawiającego przedłożonych dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest do ich poprawy w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania uwag Zamawiającego i ponownego przedstawienia ich Zamawiającemu do akceptacji. W razie braku akceptacji Zamawiającego, procedura poprawy dokumentów będzie powtarzana aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego.

Stanowiska do pakowania muszą być nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz spełniać obowiązujące normy i standardy.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Kod CPV:
39151200-7 Stoły robocze

Dodatkowe kody CPV - elementy wyposażenia:
39173000-5 Meble do przechowywania
44523200-4 Mocowania
30195800-0 Szyny lub uchwyty do zawieszania
18925100-0 Uchwyty na butelki z wodą
34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39532000-0 Maty

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Kod CPV

39151200-7

Nazwa kodu CPV

Stoły robocze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany nie później niż do dnia 15.01.2020 r., przy czym dostawa i montaż stanowisk w miejscu wskazanym przez Zamawiającego może rozpocząć się nie wcześniej niż od dnia 02.01.2020 r.

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy

1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a. okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POIR, mających wpływ na realizację umowy,
b. zmiany terminu i warunków płatności wynagrodzenia Wykonawcy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
c. zmiany (przedłużenia) przez Zamawiającego terminu wykonania zamówienia, w tym zmiany najwcześniejszego możliwego terminu rozpoczęcia dostawy i montażu stanowisk w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w przypadku opóźnienia w dostawie do Zamawiającego pozostałych zamówionych elementów działu pakowania, tj. regałów kompletacyjnych wraz z podestem lub kompletu przenośników,
d. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.
2. Warunki dokonania istotnych zmian umowy:
a. wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności,
b. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem.

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

W celu prawidłowego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Złożenia prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego zawierającego jednostkową cenę netto, stawkę podatku VAT (jeśli dotyczy) i jednostkową cenę brutto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia oraz całkowitą cenę netto, stawkę podatku VAT (jeśli dotyczy) i całkowitą cenę brutto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, informację o okresie gwarancji oraz oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia – wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski). Cena powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego.
2. Złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Złożenia innych dokumentów, których wymóg złożenia wynika z niniejszego zapytania ofertowego (jeśli dotyczy).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Ocenie w kryteriach oceny ofert poddane zostaną niepodlegające odrzuceniu oferty Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu.

Ustala się następujące kryteria oceny ofert – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt:
1. Cena netto oferty (maksymalnie 70 pkt)
2. Okres gwarancji (maksymalnie 30 pkt)

Kryterium: Cena netto oferty
W ramach kryterium cena netto oferty, ocenie poddana zostanie wskazana w formularzu oferty całkowita cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
Kryterium ceny zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem:
[Całkowita cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie z najniższą ceną spośród ofert podlegających ocenie ÷ całkowita cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie ocenianej] x 70 pkt.
Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

Kryterium: Okres gwarancji
Kryterium okres gwarancji będzie oceniane zgodnie z następującymi zasadami:
36 miesięcy - 0 punktów
powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy - 10 punktów
powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy - 20 punktów
powyżej 60 miesięcy - 30 punktów
W formularzu oferty należy wskazać konkretną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji.
W razie braku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji albo wskazania, że Wykonawca nie udzieli gwarancji na oferowany komplet stanowisk do pakowania i montaż albo wskazania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Ostateczna liczba punktów obliczana będzie dla każdej z ofert podlegających ocenie zgodnie z wzorem:
P = A (pkt) + B (pkt)
gdzie:
P - liczba punktów badanej oferty
A - liczba punktów przyznanych w kryterium cena netto oferty
B - liczba punktów przyznanych w kryterium okres gwarancji

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Wykluczenia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe zgodnie z art. 6c ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310), rozumie się powiązania między Zamawiającym lub członkami organów Zamawiającego, a Wykonawcą lub członkami organów Wykonawcy, polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Złożenie oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZOLTA MACIEJ ŻÓŁTY

Adres

Cyranowska 115b/ND

39-300 Mielec

podkarpackie , mielecki

Numer telefonu

17 785 02 75

NIP

8172060601

Tytuł projektu

Rozwój firmy ZOLTA poprzez wdrożenie innowacji technologicznej procesowej i produktowej oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej.

Numer projektu

POIR.02.03.01-18-0042/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

DAMEX Damian Buś
ul. Spacerowa 2, 39-300 Mielec
19.11.2019
72 000,00 zł netto
Liczba wyświetleń: 494