Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe z dnia 09.09.2019 r.

Data publikacji: 09.09.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-09-2019

Numer ogłoszenia

1205247

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

UWAGA!
Zmiana zapytania ofertowego z dnia 09.09.2019 r.

Zamawiający informuje, że w dniu 16.09.2019 r. na podstawie pkt. VIII ppkt. 11 zapytania ofertowego z dnia 09.09.2019 r., zmienia zapytanie ofertowe w następujący sposób:
- następuje zmiana zapytania ofertowego (we wstępie - w drugim akapicie) dotycząca zmiany wersji i daty Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Było: wersja nr MR/H 2014-2020/23(3)07/2017 z dnia 19 lipca 2017 r.
Jest: wersja nr MIiR/2014-2020/12(4) z dnia 22 sierpnia 2019 r.

Tekst jednolity zapytania ofertowego uwzględniający zmiany wprowadzone w dniu 16.09.2019 r. został opublikowany poniżej w Załącznikach.

Pozostałe zapisy zapytania ofertowego z dnia 09.09.2019 r., w tym załącznik nr 1, 2 i 3, nie ulegają zmianie.

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w terminie do dnia 17.09.2019 r. do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.09.2019 r. o godzinie 10:15 pod adresem: ul. Przemysłowa 24, 39-300 Mielec.
3. Otwarcie ofert jest jawne.

Miejsce i forma składania ofert
1. Oferty należy składać pod adresem: ZOLTA Maciej Żółty, ul. Przemysłowa 24, 39-300 Mielec.
2. Oferty można składać osobiście albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
a. Nazwą i adresem Zamawiającego
b. Nazwą i adresem Wykonawcy
c. Adnotacją „Oferta do zapytania ofertowego z dnia 09.09.2019 r. – zakup oprogramowania do zarządzania magazynem. Nie otwierać do dnia 17.09.2019 r. do godziny 10:15.”

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Żółty

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

603 803 316

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do zarządzania magazynem, zwanego dalej oprogramowaniem lub systemem.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: mielecki Miejscowość: Mielec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku z realizacją projektu pn. „Rozwój firmy ZOLTA poprzez wdrożenie innowacji technologicznej procesowej i produktowej oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej.”, nr POIR.02.03.01-18-0042/18, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP, na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr POIR.02.03.01-18-0042/18-00, Zamawiający – Maciej Żółty, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ZOLTA Maciej Żółty w Mielcu – zaprasza do przedstawienia oferty dotyczącej realizacji zamówienia w przedmiocie zakupu oprogramowania do zarządzania magazynem zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, na zasadach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (wersja nr MIiR/2014-2020/12(4) z dnia 22 sierpnia 2019 r.).
Zamawiający nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do zarządzania magazynem, zwanego dalej oprogramowaniem lub systemem.

Podstawowe procesy obsługiwane przez system:
System stanowiący przedmiot zamówienia musi wspomagać procesy magazynowania, udzielając wsparcia we wszystkich fazach procesów magazynowych, od przyjęcia towaru, poprzez składowanie, kompletację i wydanie.
Produkty dostarczone przez kontrahentów Zamawiającego będą odbierane przez pracowników Zamawiającego, skanowane i wprowadzane do systemu informatycznego. System będzie przydzielał miejsca składowania asortymentu.
Natomiast przy kompletowaniu zamówień, pracownicy Zamawiającego będą mieli możliwość zlokalizowania zamawianych produktów przy pomocy systemu oraz sprawdzenia ich dostępności. Dzięki modułom do zarządzania towarami, system rozliczał będzie operacje logistyczne oraz optymalizował pracę wózków widłowych.
System obsługiwał będzie ogólnie przyjęte standardy przepływu materiałów, wspomagał proces inwentaryzacji, umożliwiając szybszą identyfikację błędów.

Cele do osiągnięcia przy pomocy systemu:
• redukcja kosztów logistycznych;
• podniesienie wydajności pracy;
• uporządkowanie i optymalizacja procesów magazynowych;
• śledzenie partii, nośników magazynowych i dat;
• monitorowanie pracy;
• obsługa kodów kreskowych;
• zarządzanie paletami, wózkami widłowymi i opakowaniami zwrotnymi;
• sprawna kompletacja (zbiórka), inwentaryzacja;
• rozliczenia logistyczne.

Oprogramowanie powinno być w pełni funkcjonalne, wolne od wad fizycznych i prawnych.

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Kod CPV

42965100-9

Nazwa kodu CPV

System zarządzania magazynami

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w ciągu maksymalnie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają autorskie prawa majątkowe do oprogramowania lub licencję na korzystanie z oprogramowania umożliwiającą udzielenie Zamawiającemu dalszej licencji na korzystanie z oprogramowania na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym lub są uprawnieni do działania w charakterze uznanego przez producenta oprogramowania dystrybutora/dostawcy/partnera itp., uprawnionego do sprzedaży oprogramowania na terenie Polski/Unii Europejskiej.
Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca nie jest producentem oprogramowania - także na podstawie załączonego do oferty dokumentu potwierdzającego uprawnienia Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia (posiadanie licencji umożliwiającej udzielenie dalszej licencji na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym lub potwierdzenie działania w charakterze uznanego przez producenta dystrybutora/dostawcy/partnera itp., uprawnionego do sprzedaży oprogramowania na terenie Polski/Unii Europejskiej). Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia.
Brak spełnienia przez Wykonawcę ww.warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia.
Brak spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia.
Brak spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia.
Brak spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia.
Brak spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy

1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a. okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POIR, mających wpływ na realizację umowy, w szczególności zmiany terminu realizacji zamówienia na wniosek Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, w szczególności w razie zmiany harmonogramu płatności lub harmonogramu rzeczowo – finansowego projektu,
b. zmiany terminu i warunków płatności wynagrodzenia Wykonawcy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
c. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.
2. Warunki dokonania istotnych zmian umowy:
a. wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności,
b. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem.
Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

W celu prawidłowego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Złożenia prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego zawierającego cenę netto, stawkę podatku VAT (jeśli dotyczy) i cenę brutto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, informację o okresie gwarancji, informację o deklarowanym czasie reakcji na zgłoszenie, oświadczenie dot. oprogramowania oraz informację o funkcjonalnościach oferowanego oprogramowania – wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski). Cena powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego.
2. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oprogramowania - złożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia (posiadanie licencji umożliwiającej udzielenie dalszej licencji na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym lub potwierdzenie działania w charakterze uznanego przez producenta dystrybutora/dostawcy/partnera itp., uprawnionego do sprzedaży oprogramowania na terenie Polski/Unii Europejskiej) – oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Jeżeli dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, sporządzony jest w innym języku niż język polski, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z tekstem oryginalnym, aktualnego i zgodnego z oryginałem tłumaczenia dokumentu na język polski, podpisanego przez osobę dokonującą tłumaczenia i poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający nie wymaga przedłożenia tłumaczenia przysięgłego ww. dokumentu.
3. Złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Złożenia innych dokumentów, których wymóg złożenia wynika z niniejszego zapytania ofertowego (jeśli dotyczy).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Ocenie w kryteriach oceny ofert poddane zostaną niepodlegające odrzuceniu oferty Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu.

Ustala się następujące kryteria oceny ofert – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt:
1. Cena netto oferty (maksymalnie 60 pkt)
2. Okres gwarancji (maksymalnie 20 pkt)
3. Czas reakcji na zgłoszenie (maksymalnie 20 pkt)

Kryterium: Cena netto oferty
W ramach kryterium cena netto oferty, ocenie poddana zostanie wskazana w formularzu oferty cena netto z tytułu realizacji zamówienia.
Kryterium ceny zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem:
[Cena netto z tytułu realizacji zamówienia wskazana w ofercie z najniższą ceną spośród ofert podlegających ocenie ÷ cena netto z tytułu realizacji zamówienia wskazana w ofercie ocenianej] x 60 pkt.
Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

Kryterium: Okres gwarancji
12 miesięcy - 0 punktów
powyżej 12 miesięcy do 24 miesięcy - 5 punktów
powyżej 24 miesięcy do 36 miesięcy - 10 punktów
powyżej 36 miesięcy - 20 punktów
W formularzu oferty należy wskazać konkretną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji.
W razie braku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji albo wskazania, że Wykonawca nie udzieli gwarancji na oferowany system albo wskazania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie
W ramach kryterium Czas reakcji na zgłoszenie, oceniany będzie wskazany w formularzu oferty czas reakcji na zgłoszenie przez Zamawiającego błędu/awarii/wady oprogramowania, uniemożliwiających pracę w systemie, liczony od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia, do momentu podjęcia przez Wykonawcę pierwszych czynności zmierzających do usunięcia błędu/awarii/wady oprogramowania, rozumianych jako nawiązanie kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem e-maila z Zamawiającym lub osobą przez niego wyznaczoną i przekazanie Zamawiającemu lub wyznaczonej przez niego osobie wskazówek co do dalszego postępowania albo wykonanie przez Wykonawcę czynności zmierzających do usunięcia awarii/usterki itp. (osobiście albo zdalnie). Za moment otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia uważa się moment wyświetlenia na komputerze Wykonawcy zgłoszenia reklamacyjnego Zamawiającego, wysłanego pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie zawartej z Wykonawcą lub moment wysłania zgłoszenia do Wykonawcy za pośrednictwem dedykowanego portalu zgłoszeniowego. Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania reakcji i usuwania błędów, awarii i wad oprogramowania wyłącznie w dni robocze w godz. od 8:00 do 16:00 W razie przesłania zgłoszenia reklamacyjnego w inny dzień niż dzień roboczy, czas reakcji na zgłoszenie oraz czas usunięcia błędu/awarii/wady liczony będzie od godz. 8:00 najbliższego dnia roboczego.
Wskazany w formularzu oferty oferowany czas reakcji na zgłoszenie należy podać w pełnych godzinach, a w razie zaoferowania czasu reakcji krótszego niż 1 godzina – w minutach.
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie będzie oceniane zgodnie z następującymi zasadami:
4 godziny - 0 punktów
2 lub 3 godziny -10 punktów
1 godzina lub krócej - 20 punktów
W razie braku wskazania przez Wykonawcę czasu reakcji na zgłoszenie albo wskazania czasu reakcji dłuższego niż 4 godziny, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Ostateczna liczba punktów obliczana będzie dla każdej z ofert podlegających ocenie zgodnie z wzorem:
P = A (pkt) + B (pkt) + C (pkt)

gdzie:
P - liczba punktów badanej oferty
A - liczba punktów przyznanych w kryterium cena netto oferty
B - liczba punktów przyznanych w kryterium okres gwarancji
C - liczba punktów przyznanych w kryterium czas reakcji na zgłoszenie
Uszczegółowienie znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Wykluczenia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe zgodnie z art. 6c ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310), rozumie się powiązania między Zamawiającym lub członkami organów Zamawiającego, a Wykonawcą lub członkami organów Wykonawcy, polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia.
Złożenie oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZOLTA MACIEJ ŻÓŁTY

Adres

Cyranowska 115b/ND

39-300 Mielec

podkarpackie , mielecki

Numer telefonu

17 785 02 75

NIP

8172060601

Tytuł projektu

Rozwój firmy ZOLTA poprzez wdrożenie innowacji technologicznej procesowej i produktowej oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej.

Numer projektu

POIR.02.03.01-18-0042/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

DataConsult Sp. z o.o.
ul. Marcika 14C, 30-443 Kraków

17.09.2019 r.
104 580,00 zł netto
Liczba wyświetleń: 600