Strona główna
Logo unii europejskiej

Renowacja kanalizacji na terenie aglomeracji Zielona Góra

Data publikacji: 30.07.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 04-09-2019

Numer ogłoszenia

1198193

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w 2 egzemplarzach (1 oryginał i 1 kopia) w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra (kancelaria) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 04.09.2019r. do godz. 12:00

2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
„Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o.
ul. Zjednoczenia 110 a
65-120 Zielona Góra
Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
„Renowacja kanalizacji na terenie aglomeracji Zielona Góra”
Nie otwierać przed dniem: 04.09.2019r., godz. 12:15 (data i godzina zgodna z pkt.14 Zapytania ofertowego)

3. Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra, w dniu 04.09.2019r. o godz. 12:15

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Krystyna Sterna

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie renowacji wytypowanych odcinków grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej ogólnospławnej w ulicach na terenie miasta Zielona Góra, o łącznej długości ca 4,17 km, zlokalizowanych w wymienionych poniżej ulicach, podzielonych
na następujące odcinki:
1. ul. Morelowa (od budynku nr 69 do budynku nr 16), zakres średnic 300 – 400 mm, ilość studni/komór - 8 szt.
2. ul. Dekoracyjna (od ul. Trasa Północna do budynku nr 8), zakres średnic 200 – 400 mm, ilość studni/komór - 18 szt.
3. ul. Bema i ul. Dworcowa (od skrzyżowania z ul. Ułańską do skrzyżowania z ul. Staszica z wyłączeniem Centrum Przesiadkowego), zakres średnic 900/600, 1200/800 mm, ilość studni/komór - 9 szt.
4. ul. Zachodnia (od budynku nr 1 do ul. Łużyckiej), zakres średnic 400 – 600 mm, ilość studni/komór - 16 szt.
5. ul. Kraljevska (od ul. Węgierskiej do ul. Wyszyńskiego), zakres średnic 600 – 800 mm, ilość studni/komór -7 szt.
6. ul. Zawadzkiego – „Zośki” (od budynku nr 46 do budynku nr 20), zakres średnic 300 mm, ilość studni/komór - 7 szt.
7. ul. Zacisze do kolektora Ø 2500 (od komory ul. Wyszyńskiego do komory na kolektorze Ø 2500), zakres średnic 1400 – 1600 mm, ilość studni/komór - 17 szt.
8. Plac Powstańców Wielkopolskich – ul. Węglowa (Plac Powstańców Wielkopolskich – al. Wojska Polskiego – ul. Zamkowa – ul. Młyńska – pomiędzy ul. Dąbrowskiego i ul. Jelenią – ul. Lisia – ul. Składowa – ul. Węglowa), zakres średnic 1600/950 2100/1500 mm, ilość studni/komór 11 szt.
9. ul. Reja – al. Wojska Polskiego – ul. Młyńska (al. Wojska Polskiego – ul. Przy Gazowni – ul. Zamkowa – ul. Młyńska), zakres średnic 1000 -1200, 900/600 mm, ilość studni/komór 10 szt.

Do zakresu przedmiotowego zadania należy renowacja kanałów wraz z renowacją studni kanalizacyjnych i komór.
Niektóre studnie i komory są wyłączone z zakresu renowacji, ponieważ zostały one poddane renowacji w ramach innych zadań.

Renowację kanałów objętych niniejszym kontraktem należy przeprowadzić metodą:
a) dla kanałów o średnicy od 200 mm do 800 mm metodą rękawa utwardzanego (CIPP) poprzez zastosowanie wykładziny filcowej utwardzanej na miejscu z zastosowaniem żywicy epoksydowej termo-utwardzalnej, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej i chemicznej,
b) dla kanałów o średnicy powyżej 800 mm metodą rękawa utwardzanego (CIPP) poprzez zastosowanie wykładziny filcowej utwardzanej na miejscu z zastosowaniem żywicy poliestrowej termo-utwardzalnej, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej i chemicznej.

Do zakresu przedmiotowego zadania należy również ponowne podłączenie istniejących studni kanalizacyjnych, komór i odgałęzień bocznych/przyłączy kanalizacyjnych/wpustów – kanalizacji ogólnospławnej (wykonane od wnętrza rury głównej poprzez frezowanie przyłączy kanalizacyjnych i zamontowanie kształtek kapeluszowych) wraz z wykonaniem włączeń kaskadowych do studni (kaskady zewnętrzne) i odtworzeniem odpowietrzników.
Kształtki kapeluszowe z filcu nasączonego żywicą epoksydową, o długości, w zależności
od lokalizacji:
- w terenie zielonym – długość kształtki kapeluszowej to min 3 m od ściany kanału głównego,
- w drodze/nawierzchni utwardzonej – długość kształtki kapeluszowej to min. 1 m poza teren utwardzony (drogę, chodnik).
Roboty będą prowadzone przy utrzymaniu ciągłości odbioru ścieków. Wykonawca zastosuje taką organizację robót, aby próba szczelności odcinka kanału poddanego próbie odbyła się przed wpuszczeniem ścieków.
W ramach Robót Wykonawca uzgodni warunki i spełni wszystkie (wynikające zarówno
z obowiązujących przepisów, jak i z uzgodnień) wymagania właścicieli lub zarządców terenu Robót.

Zamówienie realizowane będzie zgodnie z „Warunkami kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy; dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych
i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę (YELLOW FIDIC) - drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania 1999)”.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubuskie Powiat: Zielona Góra Miejscowość: Zielona Góra

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zaprojektowani i wykonanie renowacji kanalizacji na terenie aglomeracji Zielona Góra, o zakresie średnic od 200 mm do 1600 mm oraz 900/600 mm, 1200/800 mm, 1600/950, 2100/1500 mm, o łącznej długości ok 4,17 km, wraz z renowacją studni i komór.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie renowacji wytypowanych odcinków grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej ogólnospławnej w ulicach na terenie miasta Zielona Góra, o łącznej długości ca 4,17 km, zlokalizowanych w wymienionych poniżej ulicach, podzielonych na następujące odcinki:
1. ul. Morelowa (od budynku nr 69 do budynku nr 16), zakres średnic 300 – 400 mm, ilość studni/komór - 8 szt.
2. ul. Dekoracyjna (od ul. Trasa Północna do budynku nr 8), zakres średnic 200 – 400 mm, ilość studni/komór - 18 szt.
3. ul. Bema i ul. Dworcowa (od skrzyżowania z ul. Ułańską do skrzyżowania z ul. Staszica z wyłączeniem Centrum Przesiadkowego), zakres średnic 900/600, 1200/800 mm, ilość studni/komór - 9 szt.
4. ul. Zachodnia (od budynku nr 1 do ul. Łużyckiej), zakres średnic 400 – 600 mm, ilość studni/komór - 16 szt.
5. ul. Kraljevska (od ul. Węgierskiej do ul. Wyszyńskiego), zakres średnic 600 – 800 mm, ilość studni/komór -7 szt.
6. ul. Zawadzkiego – „Zośki” (od budynku nr 46 do budynku nr 20), zakres średnic 300 mm, ilość studni/komór - 7 szt.
7. ul. Zacisze do kolektora Ø 2500 (od komory ul. Wyszyńskiego do komory na kolektorze Ø 2500), zakres średnic 1400 – 1600 mm, ilość studni/komór - 17 szt.
8. Plac Powstańców Wielkopolskich – ul. Węglowa (Plac Powstańców Wielkopolskich – al. Wojska Polskiego – ul. Zamkowa – ul. Młyńska – pomiędzy ul. Dąbrowskiego i ul. Jelenią – ul. Lisia – ul. Składowa – ul. Węglowa), zakres średnic 1600/950 2100/1500 mm, ilość studni/komór 11 szt.
9. ul. Reja – al. Wojska Polskiego – ul. Młyńska (al. Wojska Polskiego – ul. Przy Gazowni – ul. Zamkowa – ul. Młyńska), zakres średnic 1000 -1200, 900/600 mm, ilość studni/komór 10 szt.

Do zakresu przedmiotowego zadania należy renowacja kanałów wraz z renowacją studni kanalizacyjnych i komór.
Niektóre studnie i komory są wyłączone z zakresu renowacji, ponieważ zostały one poddane renowacji w ramach innych zadań.

Renowację kanałów objętych niniejszym kontraktem należy przeprowadzić metodą:
a) dla kanałów o średnicy od 200 mm do 800 mm metodą rękawa utwardzanego (CIPP) poprzez zastosowanie wykładziny filcowej utwardzanej na miejscu z zastosowaniem żywicy epoksydowej termo-utwardzalnej, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej i chemicznej,
b) dla kanałów o średnicy powyżej 800 mm metodą rękawa utwardzanego (CIPP) poprzez zastosowanie wykładziny filcowej utwardzanej na miejscu z zastosowaniem żywicy poliestrowej termo-utwardzalnej, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej i chemicznej.

Do zakresu przedmiotowego zadania należy również ponowne podłączenie istniejących studni kanalizacyjnych, komór i odgałęzień bocznych/przyłączy kanalizacyjnych/wpustów – kanalizacji ogólnospławnej (wykonane od wnętrza rury głównej poprzez frezowanie przyłączy kanalizacyjnych i zamontowanie kształtek kapeluszowych) wraz z wykonaniem włączeń kaskadowych do studni (kaskady zewnętrzne) i odtworzeniem odpowietrzników.
Kształtki kapeluszowe z filcu nasączonego żywicą epoksydową, o długości, w zależności
od lokalizacji:
- w terenie zielonym – długość kształtki kapeluszowej to min 3 m od ściany kanału głównego,
- w drodze/nawierzchni utwardzonej – długość kształtki kapeluszowej to min. 1 m poza teren utwardzony (drogę, chodnik).
Roboty będą prowadzone przy utrzymaniu ciągłości odbioru ścieków. Wykonawca zastosuje taką organizację robót, aby próba szczelności odcinka kanału poddanego próbie odbyła się przed wpuszczeniem ścieków.
W ramach Robót Wykonawca uzgodni warunki i spełni wszystkie (wynikające zarówno z obowiązujących przepisów, jak i z uzgodnień) wymagania właścicieli lub zarządców terenu Robót.

Zamówienie realizowane będzie zgodnie z „Warunkami kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy; dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych
i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę (YELLOW FIDIC) - drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania 1999)”.

Kod CPV

45453000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty remontowe i renowacyjne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: do dnia 15.03.2021 r.

Załączniki

Brak załączników

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który:
a) w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał:
- robotę/ty, której/ych przedmiotem było wykonanie bezwykopowej renowacji sieci kanalizacyjnej metodą rękawa utwardzonego, o łącznej długości co najmniej 4,0 km, w tym wykonanie bezwykopowej renowacji sieci kanalizacyjnej metodą rękawa utwardzonego nasączonego żywicą epoksydową, o średnicy kanału min. Ø 600 mm, o łącznej długości co najmniej 400 m.

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku).

Warunek określony powyżej uważa się za wstępnie spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolności techniczne odpowiednie do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2
do Zapytania ofertowego).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następującą osobę:
kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
• minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako kierownik budowy/robót na budowach /przebudowach /modernizacjach /renowacjach sieci kanalizacyjnych i w tym okresie pełniła samodzielne funkcje techniczne w budownictwie jako kierownik budowy/robót na co najmniej jednym zrealizowanym zadaniu, w ramach którego przeprowadzono bezwykopową renowację sieci kanalizacyjnych metodą rękawa utwardzonego o łącznej długości min. 1,0 km,
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń,

Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. w szczególności w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650, z 2014 r. poz. 1004).

Jeżeli wskazana w pkt 7.1.1)b) osoba nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na czas obowiązywania Umowy.

Warunek określony powyżej uważa się za wstępnie spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolności zawodowe odpowiednie do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2
do Zapytania ofertowego).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Za spełniającego niniejszy warunek Zamawiający uzna Wykonawcę, który posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN,

Warunek ten uważa się za wstępnie spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż jego sytuacja ekonomiczna lub finansowa umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).

Dodatkowe warunki

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art.258 lub art. 270-309 ustawy
z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. 2018, poz. 1600, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25
czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2018 r. poz.1263 i 1669),
 - o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
 - skarbowe,
 - o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy
cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
c) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano
za przestępstwo, o którym mowa w pkt. powyżej,
d) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
e) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
f) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
h) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonywająca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu,
i) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
j) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2018 r. poz.703 i 1277),
k) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne,
l) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650 i 1637 i 1669), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
m) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 oraz Dz.U. z 2018 r. poz. 149,398,1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz Dz.U. z 2018 r. poz. 398,685, 1544 i 1629).

Inne pozostałe warunki zostały określone w zapisach Zapytania ofertowego dostępnego na stronie Zamawiającego, pod adresem: www.zwik.zgora.pl, w zakładce "Przetargi".

Warunki zmiany umowy

Warunki zmiany umowy zostały określone w zapisach Zapytania ofertowego dostępnego na stronie Zamawiającego, pod adresem: www.zwik.zgora.pl, w zakładce "Przetargi".

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy została określona w zapisach Zapytania ofertowego dostępnego na stronie Zamawiającego, pod adresem: www.zwik.zgora.pl, w zakładce "Przetargi".

Zamówienia uzupełniające

1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości nieprzekraczającej 5% wartości zamówienia podstawowego.
2. Wynagrodzenia za w/w roboty będzie wycenione na podstawie wyceny Wykonawcy zatwierdzonej w Protokole Negocjacji i Protokole Konieczności. Wycena Wykonawcy sporządzona będzie z zastosowaniem cen i stawek nie wyższych niż średnie ceny i stawki Sekocenbudu opublikowane dla kwartału poprzedzającego sporządzenie wyceny, a w przypadku braku takich cen i stawek dla danych robót należy zastosować średnie ceny rynkowe.
3. W przypadku wystąpienia w/w robót, wymagane są następujące dokumenty stanowiące podstawę przygotowania umowy:
a) protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego,
b) kosztorys robót objętych protokołem konieczności - sporządzony przez Wykonawcę i sprawdzony przez Inżyniera Kontraktu,
c) protokół z negocjacji upoważnionych przedstawicieli stron.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1. cena (C)
2. gwarancja (okres) (G)

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium:
1) Cena (C) 60% 60 punktów
2) Gwarancja (G) - (minimum 36 miesięcy, maksymalnie 48 miesięcy) 40% 40 punktów

Zasady punktacji:
a) kryterium „Cena” (C) - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:

Pi(C) = (Cmin/Ci)*60 pkt

gdzie:
Pi(C) liczba punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci cena oferty badanej "i"

b) kryterium „Gwarancja” (G) - Minimalny okres gwarancji, jaki jest wymagany od Wykonawcy wynosi 36 miesięcy.
a. 20 pkt. otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje okres gwarancji wynoszący 42 miesięcy,
b. 40 pkt. otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy.
Wykonawca, który zadeklaruje minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może zadeklarować zwiększenie okresu gwarancji o wielokrotność 6 m-cy. Maksymalny okres gwarancji to 48 miesięcy.

Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria, obliczoną według wzoru: Pi = Pi(C) + Pi(G).

Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIELONOGÓRSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O. O.

Adres

Zjednoczenia 110a

65-120 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

684519 300-3

Fax

684519 340

NIP

1040000159

Tytuł projektu

Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap V

Numer projektu

POIS.02.03.00-00-0238/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
„Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o. w Zielonej Górze, jako Zamawiający w postępowaniu jw., działając na podstawie punktu 27. Instrukcji dla Wykonawców – części I Zapytania ofertowego, niezwłocznie informuje wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania prowadzonego na zasadzie konkurencyjności dla zadania pn.: „Renowacja kanalizacji na terenie aglomeracji Zielona Góra”, nr POIiŚ/2.3/NFOŚiGW-V-02.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania opiera się o następujące okoliczności:

W przedmiotowym postępowaniu otwarcie ofert miało miejsce 04 września 2019 r. w siedzibie Zamawiającego w wyznaczonym miejscu i terminie. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota ta to 15 764 500,00 zł (bez VAT), tj. 19 390 335,00 (z VAT).
W ramach postępowania prawidłowo złożono jedną ofertę:
• Oferta nr 1 – Aarsleff Sp. z o.o., Al. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa, z ceną 22 787 813,20 zł (z VAT).

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z tego powodu postępowanie zostaje unieważnione
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania wynika z punktu 27.2) Instrukcji dla Wykonawców – części I Zapytania ofertowego, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z punktem 27. Instrukcji dla Wykonawców – części I Zapytania ofertowego, Zamawiający udostępnia przedmiotową informację na stronie internetowej
Liczba wyświetleń: 573