Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Dnia 18.07.2019r. treść ogłoszenia została zmieniona o dodanie załączników. W związku z tym wydłuża się termin składania ofert do 30.07.2019r.
Miejsce i sposób składania ofert
Z.P. ALEXANDER Piotr Pundzis
ul. Telewizyjna 19
80-209 Chwaszczyno
Oferty stanowiące odpowiedź na Zapytanie ofertowe należy przesłać za pośrednictwem:
e-mail: dotacje@alexander.com.pl
Poczty Polskiej
kurierem
lub dostarczyć osobiście
Godziny pracy przedsiębiorstwa poniedziałek-piątek od 7:00 – 15:00
do dnia 24 lipca 2019 roku do godziny 15:00.
Za termin złożenia oferty rozumie się termin wpływu oferty do Zamawiającego na adres wskazany powyżej.
Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana. Liczy się data i godzina wpływu oferty.
1. Oferta składana przez Wykonawcę obligatoryjnie powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego „Formularz oferty”.
2. Oferty należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w innym języku powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub przez pełnomocnika.
4. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami i parafowana.
5. Do wypełnionego Formularza oferty należy dołączyć:
5.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego o braku powiązań kapitałowych i osobowych.
5.2 Specyfikacja techniczna proponowanego urządzenia na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
5.3 Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego
5.4 W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik (osoba nie umocowana do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych Wykonawcy) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumentach.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Ofertę należy wypełnić komputerowo lub pismem czytelnym.
8. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty winny być parafowane własnoręcznie i opatrzone datą przez osobę/osoby podpisujące ofertę.
9. W przypadku braku złożenia przez oferenta, któregokolwiek z ww. dokumentów lub przedłożenia dokumentu sporządzonego nieprawidłowo, Zamawiający może wezwać oferenta w formie pisemnej do przedłożenia brakującego lub prawidłowo sporządzonego dokumentu wyznaczyć mu w tym celu stosowny termin. W razie nieprzedłożenia brakującego lub prawidłowo sporządzonego dokumentu w wyznaczonym terminie, Zamawiający wykluczy oferenta z udziału w postępowaniu. Ofertę złożoną przez oferenta wykluczonego uważa się za odrzuconą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres minimum 60 dni roboczych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
dotacje@alexandertools.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Monika Grzyb
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
600321176
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup Centrum obróbkowego CNC do drewna cechującego się dużą niezawodnością oraz wysoką jakością wykonania detalu. Dotyczy zakupu, dostarczenia i uruchomienia w miejscu docelowym wskazanym przez Zamawiającego. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe. Dostawa do Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania dostarczonego sprzętu na koszt Wykonawcy.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
kartuski
Miejscowość:
Chwaszczyno
Cel zamówienia
Celem projektu jest wdrożenie na rynek Polski i międzynarodowy serii gier służących w terapii osób niepełnosprawnych, z chorobami cywilizacyjnymi i w wieku podeszłym. Poprzez zakup nowoczesnej lini technologicznej przedsiębiorstwo osiągnie efekt sprzedaży innowacyjnych wyrobów. Podczas terapii będzie wykonywana praca nad spostrzegawością, koncentracją, pamięcią, kojarzeniem, oraz koordynacją ruchowo-wzrokową. Każda gra ma inne zadanie i pomaga ćwiczyć różne procesy psychofizyczne.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup centrum obróbkowego do drewna CNC cechującego się dużą niezawodnością oraz wysoką jakością wykonania detalu. Dotyczy zakupu, dostarczenia i uruchomienia w miejscu docelowym wskazanym przez Zamawiającego. Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe. Dostawa do Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania dostarczonego sprzętu na koszt Wykonawcy.
Lp. Wymagane parametry oferowanej maszyny:
1. Centrum obróbcze CNC do drewna o zakresie roboczym co najmniej X=2000 mm, Y = 4000 mm, Z = 350
2. Magazyn narzędzi minimum 10 pozycji.
3. Czujnik wysokości narzędzia precyzyjny.
4. Pompa próżniowa o wydajności minimum 250 m3
5. Stół próżniowy, rastrowy z osprzętem, podzielony na sekcję wyposażony w elektrozawory.
6. Maksymalne obciążenie stołu min. 500 kg
7. Zakres obrotów wrzeciona co najmniej 24000 obr/min
8. Stożek wrzeciona typ HSK 63 wraz z tuleją zaciskową w standardzie ER 32.
9. Elektrowrzeciono o mocy minimum 8,5 kW S1
10. Współczynnik mocy silnika do masy maszyny maksymalnie do 2,6 [W/kg]
11. Nesting prostoliniowy, inaczej optymalizacja obróbki i rozmieszczenia o regularnych kształtach.
12. Agregat wiertarski.
13. Oprogramowanie z możliwością projektowania 2D i 2,5D i obliczania ścieżek narzędzia.
14. Zdalna możliwość diagnozowania uszkodzeń i błędów na maszynie (możliwość serwisowania urządzenia on-line)
15. Centralny układ smarowania: Automatyczne dozowanie smarowania dla prowadnic i przekładni.
16. System bazowania elementów.
17. System sterowania 4 osią. Oś obrotowa o średnicy 200 z boku maszyny jako tokarka zewnętrzna.
18. Możliwość oprzyrządowania maszyny w narzędzia do obróbki drewna (frezy, głowice skrawające, wiertła, frezy specjalnego przeznaczenia)
19. Dostawa maszyny do siedziby kupującego.
20. Brama maszyny powinna być napędzana dwustronnie, przygotowana do posadowienia bliźniaczego wrzeciona do pracy jako kopia pierwszego.
21. Szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji maszyny w siedzibie kupującego.
Dodatkowe wymagania:
22. Dołączona instrukcja obsługi w j. polskim
23. Posiadanie Deklaracji Zgodności z Polskimi Normami wg. Dyrektywy Maszynowej
24. Urządzenie dostarczone będzie z pełnym wyposażeniem zapewniającym bezpieczne użytkowanie zgodnie z wymaganiami obowiązującymi w Unii Europejskiej i oznaczone będzie znakiem bezpieczeństwa CE.
Kod CPV
42642100-9
Nazwa kodu CPV
Obrabiarki do obróbki drewna
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja zamówienia zostanie przeprowadzona w następujących etapach:
I etap Ogłoszenie zapytanie ofertowego do 24.07.2019r.
II etap Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi do 14 dni roboczych po zakończeniu ogłoszenia o przetargu. Oferent z najwyższą liczbą punktów i najniższą ceną zostanie poinformowany o wyborze jego oferty mailowo do 14 dni roboczych po zakończeniu ogłoszenia o przetargu.
III etap Przeprowadzenie przez wybranego oferenta testu technologicznego i wykazanie wartości parametrów oferowanych w specyfikacji technicznej maszyny zgodnie z ofertą do 14 dni od poinformowania dostawcy o wyborze jego oferty.
IV etap Złożenie zamówienia i podpisanie umowy do 14 dni od wykonania pozytywnie testu technologicznego.
V etap Termin realizacji zamówienia - do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamówienie uważa sie za wykonane w dniu podpisania przez strony, bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania:
Wykonawca jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
2. Warunkiem spełniania udziału w postępowaniu będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
3. Złożone oświadczenie powinno potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy w stosunku do których otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.
Warunki zmiany umowy
I. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA.
1. Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia wszelkich niezbędnych informacji dotyczących miejsca w którym uruchomione zostanie Urządzenie, jego sposobu przyłączenia do innych urządzeń, cech tych urządzeń w zakresie niezbędnym do ich połączenia.
2. Warunki gwarancji:
- Termin gwarancji dla urządzenia wynosi nie mniej niż 24 miesiące liczone od daty podpisania końcowego protokołu odbioru.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na wezwanie Zamawiającego serwisu gwarancyjnego przez okres, na który została udzielona gwarancja. Naprawy gwarancyjne są wykonywane nieodpłatnie.
- Gwarancja obejmuje każdą usterkę wynikającą z wadliwej produkcji lub montażu urządzenia pod warunkiem jego eksploatacji zgodnie z dokumentacją techniczną, a ujawnioną w okresie trwania gwarancji.
3. Zamawiający może wypowiedzieć Umowę w trybie natychmiastowym w przypadku opóźnienia w wykonaniu/montażu Przedmiotu Umowy ponad 30 dni z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy.
4. W przypadku rozwiązania Umowy z przyczyn wskazanych powyżej, Sprzedawca zobowiązany będzie do zwrotu wypłaconych mu kwot z tytułu wynagrodzenia za realizację Przedmiotu Umowy z ustawowymi odsetkami od dnia ich wypłaty do dnia ich zwrotu oraz do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 2% kwoty wynagrodzenia.
II. WARUNKI ZMIANY UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1.1 Termin bądź zakres realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, siły wyższej w szczególności: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Stron,
b) W przypadku gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będą zmiany parametrów Urządzeń lub sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, tj. nowsza wersja urządzenia w tej samej cenie, ze względu zakończenia produkcji oferowanej;
1.2 Jeżeli Strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodu siły wyższej, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów realizacji Przedmiotu Umowy o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków.
1.3 Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem niezwłocznie w formie pisemnej bądź telefonicznej, nie później niż w ciągu 7 dni, o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako „siła wyższa” wraz z odpowiednimi dowodami i wnioskami w tym zakresie.
1.4 Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
2. Warunki zmian:
a) Inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego;
b) Uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych;
c) Forma zmian – aneks do umowy z Wykonawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający każdorazowo ocenia możliwość i dopuszczalność zmiany Umowy pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wydatkowania środków pochodzących z funduszy unijnych. Wykonawca nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy względem Zamawiającego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający dokona oceny formalnej złożonych ofert, w tym w szczególności zgodności parametrów technicznych określających zakres techniczny przedmiotu zapytania. Zgodność ta będzie badana na podstawie dołączonej do oferty Specyfikacji technicznej urządzenia stanowiącej załącznik nr 3. Oferta nie spełniająca minimalnych warunków technicznych podlega odrzuceniu.
2. Po weryfikacji formalnej Zamawiający przystąpi do wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższej przedstawionych kryteriów oceny ofert:
1. Cena netto – 94 pkt
2. Gwarancja – 3 pkt
3. Czas reakcji serwisu – 3 pkt
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie wszystkich w/w kryteriów wynosi 100.
1) Całkowita cena netto powinna być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w złotych polskich (PLN). Jeżeli Wykonawca określi cenę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją na PLN po średnim kursie NBP pierwszym, ogłoszonym poprzedzającym dzień wyboru oferty.
Punkty przyznawane za kryterium „cena netto” będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj/Co) x 94
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co - cena podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „cena”, wynosi 94.
2) Punkty przyznawane za kryterium „gwarancja” będą przyznawane wg:
24 – 25 miesięcy – 1 pkt
26 – 30 miesięcy – 2 pkt
31 miesięcy i więcej – 3 pkt
Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „gwarancja”, wynosi 3.
3) Punkty przyznawane za kryterium „czas reakcji serwisu” będą przyznawane wg:
poniżej 6 godzin – 3 pkt
7 – 18 godzin – 2 pkt
19 – 36 godzin – 1 pkt
Powyżej 36 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas reakcji serwisu akceptowalny przez Zamawiającego to 36 godzin.
Czas reakcji serwisu liczony jest w godzinach od zgłoszenia awarii urządzenia przez Zamawiającego do podjęcia interwencji działu serwisowego Wykonawcy z Zamawiającym.
Za reakcję uznaje się kontakt telefoniczny lub e‐mailowy celem możliwie dokładnego ustalenia problemu. Dopuszcza się możliwość rozwiązania problemu on-line zgłoszenia awarii.
4) Najważniejszym kryterium oceny wyboru ofert jest najniższa cena maszyny. W przypadku osiągnięcia przez kilku oferentów maksymalną ilość punktów Zamawiający będzie sugerował się najniższą ceną. W przypadku zaoferowania kilku ofert z taką samą ceną maszyn wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji cen. Ewentualne negocjacje zapewnią wszystkim oferentom dostęp do tych samych informacji i wykluczą nieuzasadnione uprzywilejowanie któregoś oferenta. Negocjacje zostaną udokumentowane notatką wraz z ofertami skorygowanymi w wyniku negocjacji w bazie konkurencyjności pod adresem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl . Po wyborze najkorzystniejszej oferty na podstawie powyższych kryteriów Zamawiający zleci Wykonawcy przeprowadzenie testu technologicznego przez Dostawcę w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawienie określonych parametrów w załączniku nr 5 „Raporcie pomiarowym”. Ma to na celu sprawdzenia wartości parametrów oferowanych w specyfikacji technicznej maszyn zgodnie z załącznikiem nr 3 „Specyfikacja techniczna”. Szczegółowy opis przeprowadzenia testu znajduje się w załączniku nr 4. „Test technologiczny” do zapytania ofertowego. W przypadku nie przystąpienia do testu lub nie spełnienia wymogów określonych w teście technologicznym oferent zostanie wykluczony z dalszego procesu podpisania umowy. W przypadku nie przystąpienia do testu lub nie spełnienia wymogów określonych w teście technologicznym Zamawiający wybierze kolejnego oferenta z najkorzystniejszą ofertą jak opisano wyżej.
Wykluczenia
1. Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczeni są Wykonawcy, w stosunku do których zachodzą powiązania kapitałowe lub osobowe, przez co rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Wykonawcy zobowiązani są do wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, o których mowa w pkt 1 powyżej, składając oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia”.
Nazwa
Z.P. ALEXANDER PIOTR PUNDZIS
Adres
80-209 Chwaszczyno
pomorskie
, kartuski
Numer telefonu
600321176
NIP
5891439727
Tytuł projektu
Innowacyjny rozwój technologii w Z.P. ALEXANDER Piotr Pundzis w Chwaszczynie w celu wprowadzenia nowoczesnych gier, wykorzystywanych w terapii chorób cywilizacyjnych, okresu starzenia i osób niepełnosprawnych.
Numer projektu
RPPM.02.02.01-22-0309/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Z uwagi, że dostawca PM PROJECT Piotr Mizera z siedzibą przy ul. Próchnika 7/36, 42-207 Częstochowa nie przeszedł pozytywnie testu technologicznego. Wybrano kolejnego najkorzystniejszego oferenta, jak poniżej.
InfoTEC CNC Sp. z o.o.
ul. Św. Marcin 45C/23
61-086 Poznań
Data wpłynięcia oferty: 29.07.2019r.
Cena maszyny: 270026,30 PLN