Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 1/KONK/0798/2019 Adaptacja lokalu na potrzeby placówki żłobkowej w ramach projektu Nowy żłobek w Jaworznie - aktywność zawodowa rodziców o numerze RPSL.08.01.03-24-0798/17

Data publikacji: 30.04.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-05-2019

Numer ogłoszenia

1182732

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

I. Miejsce składania ofert:
1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć na adres e-mail: gwiazdolandia.katowice@gmail.com.
2. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu na wskazany adres e-mail. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

II. Sposób składania ofert:
1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy przygotować w języku polskim, na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).
2. Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy złożyć drogą elektroniczną (w formie skanu podpisanych dokumentów) na adres e-mail: gwiazdolandia.katowice@gmail.com;
3. Sposób podpisywania składanych dokumentów:
1) Formularz ofertowy należy parafować na każdej ze stron oraz opatrzyć podpisem i pieczęcią firmową bądź imienną w miejscu do tego wyznaczonym przez osobę upoważnioną. W przypadku nie posiadania pieczęci firmowej bądź imiennej, Formularz należy podpisać w sposób czytelny.
4. Sposób oznaczania składanych dokumentów:
1) W tytule wiadomości e-mail należy wpisać: „Formularz ofertowy – zapytanie ofertowe nr 1/KONK/0798/2019”;
5. Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania odpowiedzi na zapytanie ofertowe, zmienić lub wycofać złożoną ofertę.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

gwiazdolandia.katowice@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Natalia Strzelecka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 792 029 470

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjnych w lokalu mieszczącym się w Jaworznie przy ulicy Inwalidów Wojennych 4 na potrzeby placówki żłobkowej, zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Jaworzno Miejscowość: Jaworzno

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostosowanie lokalu mieszczącego się w Jaworznie przy ulicy Inwalidów Wojennych 4 na potrzeby placówki żłobkowej, zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym.

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjnych w lokalu mieszczącym się w Jaworznie przy ulicy Inwalidów Wojennych 4 na potrzeby placówki żłobkowej, zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym.

II. Zakres prac adaptacyjnych obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe wewnętrzne, w tym:
1.1. Roboty demontażowe i rozbiórkowe budowlane;
1.2. Roboty demontażowe instalacji sanitarnych;
1.3. Roboty demontażowe instalacji elektrycznej.
2. Roboty odtworzeniowe (projektowane) wewnętrzne, w tym:
2.1. Roboty budowlane stanu surowego;
2.2. Roboty budowlane wykończeniowe;
2.3. Stolarka okienna i drzwiowa;
2.4. Roboty odtworzeniowe instalacji sanitarnych;
2.5. Roboty odtworzeniowe instalacji elektrycznej;
3. Roboty zewnętrzne.
Szczegółowy zakres prac znajduje się w pliku Przedmiar i rzuty (załącznik nr 2). Użyte w załączniku nr 2 nazwy własne należy traktować jako przykładowe.

III. Powyższe prace powinny zostać wykonane zgodnie z:
- projektem architektoniczno-budowlanym lokalu,
- przepisami określonymi w ustawie Prawo budowlane (Dz.U. 2018 poz. 1202) oraz z aktami wykonawczymi do ustawy w zakresie odpowiadającym zakresowi zapytania,
- sztuką budowlaną rozumianą jako profesjonalna wiedza niezbędna do wykonania zlecenia w sposób rzetelny i właściwy z technicznego punktu widzenia.

IV. Oszacowanie rodzaju i ilości poszczególnych typów prac powinno zostać zweryfikowane przez Wykonawcę przed złożeniem oferty. Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu projekt architektoniczno-budowlany oraz umożliwi dokonanie wizji lokalnej na nieruchomości. Odstąpienie Wykonawcy od dokonania powyższych czynności nie będzie stanowiło podstawy do rozszerzenia zakresu umowy w przypadku nawiązania współpracy. Wynagrodzenie umowne na rzecz Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy.

V. Wykonawca obowiązany będzie do wykonania prac w rodzaju i ilości niezbędnej do uznania, że są one zgodne z projektem architektoniczno-budowlanym i są kompletne.

VI. Zakup materiałów niezbędnych do wykonania prac adaptacyjnych leży po Stronie Wykonawcy.

VII. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

VIII. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

IX. Jeżeli zaoferowana cena wydawać się będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, w szczególności w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązujących w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Harmonogram realizacji zamówienia

Rozpoczęcie prac niezwłocznie po podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą. Zakończenie prac według terminu przedstawionego w ofercie, jednak nie później niż do dnia 20.09.2019 r. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia wskazanego ostatecznego terminu zakończenia prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym związanych z koniecznością uzyskania dodatkowych uzgodnień, odstępstw itp.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia.

Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia kserokopii dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku na każdym etapie postępowania.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej 2 prace o charakterze i zakresie podobnym do prac określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym, w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia kserokopii dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku na każdym etapie postępowania.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia.

Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Sposób oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie realizacji prac adaptacyjnych;
2) zmiana spowodowana siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym;
3) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
4) zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu umowy;
5) rozwiązanie umowy o dofinansowanie.
2. Przewidziane wyżej okoliczności, będące podstawą zmiany zapisów umowy zawartej z Wykonawcą, stanowią uprawnienie Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
2. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem następującym po dniu, w którym upływa termin składania ofert).
3. Każdy z wykonawców zostanie powiadomiony o wynikach postępowania drogą elektroniczną, na podany w Formularzu ofertowym adres e-mail.
4. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, podpisana zostanie umowa, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie później niż w dniu 17 maja 2019 r. W przypadku niestawienia się Wykonawcy na podpisanie umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez uprzedzenia oraz bez podania uzasadnionej przyczyny uznaje się, że Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. W takim przypadku umowa podpisana zostanie z wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryterium oceny stanowi:
1) Cena – waga 60%;
2) Termin wykonania prac adaptacyjnych – waga 15%;
3) Okres gwarancji – waga 25%.
2. Sposób przyznawania punktacji:
1) W przypadku ceny: liczba punktów w ramach kryterium zostanie obliczona poprzez podzielenie ceny oferty najniższej przez cenę oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium – wg wzoru: (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x waga kryterium;
2) W przypadku terminu wykonania prac adaptacyjnych: liczba punktów w ramach kryterium zostanie obliczona poprzez podzielenie liczby dni kalendarzowych wykonywania prac adaptacyjnych z oferty o wskazanej najmniejszej liczbie dni kalendarzowych wykonywania prac adaptacyjnych (w oparciu o podaną datę zakończenia prac adaptacyjnych) przez liczbę dni kalendarzowych wykonywania prac adaptacyjnych oferty badanej (w oparciu o podaną datę zakończenia prac adaptacyjnych) oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium – wg wzoru: (liczba dni kalendarzowych z oferty o wskazanej najmniejszej liczbie dni kalendarzowych wykonywania prac adaptacyjnych / liczba dni kalendarzowych wykonywania prac adaptacyjnych oferty badanej) x waga kryterium. Liczba dni kalendarzowych będzie liczona począwszy od dnia 20.05.2019 r. do dnia wskazanego przez danego Wykonawcę w ofercie jako dzień zakończenia prac adaptacyjnych;
3) W przypadku okresu gwarancji: liczba punktów w ramach kryterium zostanie obliczona poprzez podzielenie liczby miesięcy kalendarzowych okresu gwarancji z oferty badanej przez liczbę miesięcy kalendarzowych okresu gwarancji oferty o wskazanej największej liczbie miesięcy kalendarzowych okresu gwarancji oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium – wg wzoru: (liczba miesięcy kalendarzowych okresu gwarancji oferty badanej / liczba miesięcy kalendarzowych okresu gwarancji oferty o wskazanej największej liczbie miesięcy kalendarzowych okresu gwarancji) x waga kryterium. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji brany pod uwagę na potrzeby obliczenia punktacji w ramach niniejszego kryterium wynosi 48 miesięcy.
3. Oferty niezgodne z niniejszym zapytaniem ofertowym zostaną odrzucone i nie będą uwzględniane przy ocenie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia bez rozpatrzenia ofert zawierających cenę brutto (kryterium 1) przewyższającą oszacowanie wynikające z kosztorysu inwestorskiego.

Wykluczenia

1. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumieć należy wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻŁOBEK "KLUB MALUSZKA GWIAZDOLANDIA" NATALIA STRZELECKA

Adres

Karola Stabika 34

40-750 Katowice

śląskie , Katowice

Numer telefonu

792029470

NIP

2220749824

Tytuł projektu

Nowy żłobek w Jaworznie - aktywność zawodowa rodziców

Numer projektu

RPSL.08.01.03-24-0798/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Nazwa: TOM-BUD TOMASZ BUCHALIK
Adres: ul. Henryka Sucharskiego 1, 43-600 Jaworzno
Data złożenia oferty: 13.05.2019 r.
Liczba wyświetleń: 609