Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr ZACHJST/5/2019

Data publikacji: 30.04.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-05-2019

Numer ogłoszenia

1182649

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach - dotyczy Wykonawców, którzy wybiorą formę zatrudnienia umowę zlecenie,
2) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.05.2019 r., do godz. 9:30.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4) Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub większej liczby części postępowania.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających.
7) Ofertę prosimy dostarczyć: osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 08.05.2019 r. do godz. 9:30
na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do sekretariatu (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta do postępowania o numerze - ZACHJST/5/2019., dla części …”
oraz
„Prosimy nie otwierać przed 08.05.2019 r., godz. 10:30”.
8) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
9) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
10) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
11) Oferta Wykonawcy musi być podpisana przez Wykonawcę bądź osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta/Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa

Szczegółowe informacje dotyczące złożenia oferty zostały zdefiniowane w Zapytaniu ofertowym

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

e.ostrowska@4system.com

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel.: 68 45 10 888 wew. 304

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług wsparcia i doradztwa dla 53 Jednostek Samorządu Terytorialnego, w celu wytworzenia lokalnych planu rozwoju oświaty oraz wspomagania szkół w zakresie kompetencji kluczowych uczniów a także objęcie procesowym wspomaganiem co najmniej 140 szkół lub placówek.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

5. Cel zamówienia jest:
- świadczenie usług wsparcia i doradztwa dla 53 Jednostek Samorządu Terytorialnego,
- utworzenie 53 lokalnych planu rozwoju oświaty oraz wspomagania szkół w zakresie kompetencji kluczowych uczniów,
- objęcie procesowym wspomaganiem co najmniej 140 szkół lub placówek oświaty,
na potrzeby projektu: Wsparcie kadry kierowniczej systemu oświaty (kadra JST II etap) w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów woj. zachodniopomorskim.

Przedmiot zamówienia

Zamówienie składa się z pięciu części.
1) Część I - doradztwo dla 176 przedstawicieli JST w procesie tworzenia lokalnych planów rozwoju oświaty;
2) Część II - przeprowadzenie 4 spotkań dla 53 JST w środowisku lokalnym, w celu udzielenia pomocy w zawiązaniu lokalnej koalicji na rzecz rozwoju oświaty;
3) Część III – prowadzenie sieci współpracy dla przedstawicieli JST;
4) Część IV – opracowanie lokalnych planów rozwoju oświaty;
5) Część V – objęcie procesowym wspomaganiem wytypowanych szkół/placówek.
Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac został opisany w załącznik nr 1 do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia).

Kod CPV

73220000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi doradcze w zakresie rozwoju

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do:
1) Dla części I od dnia wskazanego w formularzu ofertowym do 31.12.2019 roku,
2) Dla części II od dnia wskazanego w formularzu ofertowym do 31.10.2019 roku,
3) Dla części III od dnia wskazanego w formularzu ofertowym do 31.12.2020 roku,
4) Dla części IV od dnia wskazanego w formularzu ofertowym do 29.02.2020 roku,
5) Dla części V od dnia wskazanego w formularzu ofertowym do 31.12.2020 roku.

Dokładny harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony zostanie wyłonionemu Wykonawcy po podpisaniu umowy oraz będzie aktualizowany na bieżąco, w trakcie realizacji projektu. Harmonogram dostarczania cateringu będzie zależał od harmonogramu szkoleń, który zostanie ustalony z wykonawcą, który będzie realizował szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wydłużenia terminu realizacji projektu, na rzecz którego świadczone będą usługi.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia czynności które będzie wykonywała w ramach złożonej oferty dla danej części postępowania.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej jedną usługę, dla każdej części postępowania, odpowiadającą zakresem merytorycznym i zakresem prac jakie Wykonawca będzie musiał wykonać w tej części postępowania, do której składa ofertę.

Potencjał techniczny

Wykonawca zapewni sprzęt i rozwiązania techniczne do prawidłowej realizacji zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Dla Wykonawców składającą ofertę dla I części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić wykwalifikowaną kadrę doradców i mentorów, w ilości wskazanej w formularzu ofertowym, gdzie każdy z nich mus spełniać wszystkie wskazane w Zapytaniu ofertowym warunki minimalne.

Dla Wykonawców składającą ofertę dla II części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić wykwalifikowaną kadrę moderatorów/ mentorów spotkań, w ilości wskazanej w formularzu ofertowym, gdzie każdy z nich mus spełniać wszystkie wskazane w Zapytaniu ofertowym warunki minimalne.

Dla Wykonawców składającą ofertę dla III części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić wykwalifikowaną kadrę konsultantów/ mentorów, w ilości wskazanej w formularzu ofertowym, gdzie każdy z nich mus spełniać wszystkie wskazane w Zapytaniu ofertowym w warunki minimalne.

Dla Wykonawców składającą ofertę dla IV części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić wykwalifikowaną kadrę specjalistów/opiekunów, w ilości wskazanej w formularzu ofertowym, gdzie każdy z nich mus spełniać wszystkie wskazane w Zapytaniu ofertowym warunki minimalne.

Dla Wykonawców składającą ofertę dla V części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić wykwalifikowaną kadrę mentorów wspomagania procesowego, w ilości wskazanej w formularzu ofertowym, gdzie każdy z nich mus spełniać wszystkie wskazane w Zapytaniu ofertowym warunki minimalne.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.

Dodatkowe warunki

1) Formularz oferty ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane
w zapytaniu ofertowym i być złożony na wzorze dołączonym do niniejszego zapytania.
2) Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawcy wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
3) Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
4) Wykonawca zobowiązany jest umieścić w zaproponowanej przez siebie cenie wykonania zamówienia wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, gdyż wskazana w formularzu ofertowym cena jest stała przez cały okres trwania umowy i w żadnym przypadku nie podlega zmianom z jakiegokolwiek powodu.

Wymagania dotyczące wadium
1) Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium, w wysokości:
- Dla część I: 1.300 złotych (słownie: tysiąc trzysta złotych) ;
- Dla część II: 800 złotych (słownie: osiemset złotych);
- Dla część III: 800 złotych (słownie: osiemset złotych);
- Dla część IV: 300 złotych (słownie: trzysta złotych);
- Dla część V: 700 złotych (słownie: siedemset złotych);
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804 oraz z 2015 roku poz. 978 i 1240).
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
4system Polska z o. o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra,
w BGŻ nr: 24 2030 0045 1110 0000 0173 1220, przed terminem składania ofert,
z oznaczeniem:
-Dla części I : „Wadium –- ZACHJST/5/2019 – część I”;
-Dla części II : „Wadium –- ZACHJST/5/2019 – część II”;
-Dla części III : „Wadium –- ZACHJST/5/2019 – część III”;
-Dla części IV : „Wadium –- ZACHJST/5/2019 – część IV”
-Dla części V : „Wadium –- ZACHJST/5/2019 – część V”.
4) Datą wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego.

Szczegółowe informacje dotyczące złożenia oferty i realizacji zamówienia zostały zdefiniowane w Zapytaniu ofertowym

Warunki zmiany umowy

1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b) wystąpienie siły wyższej;
c) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Formularz ofertowy;
2) Informacja o przetwarzaniu danych osobowych RODO;
3) Oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach- dotyczy osób, które zostaną zatrudnione na umowę zlecenie,

Zamówienia uzupełniające

nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Dla części I i IV postępowania
1. Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- cena (C)– 20 pkt,
- gotowość do świadczenia usługi (dalej: gotowość) (G)– 20 pkt,
- termin w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć uzupełnione i dostosowane lokalne plany rozwoju oświaty i wspomagania szkół (T)– 20 pkt,
- ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 pkt,
- okres gwarancji na wykonane lokalne plany rozwoju oświaty i wspomagania szkół, dalej zwane gwarancją (GR) – 20 pkt.

Dla części II, III i V postępowania
1. Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- cena (C)– 30 pkt,
- gotowość do świadczenia usługi (dalej: gotowość) (G)– 30 pkt,
- ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 40 pkt.

Szczegółowe warunku oceny ofert zostały zdefiniowane w Zapytaniu ofertowym.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
3. Wykonawcę, który wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów
4. Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Bohaterów Westerplatte 30

65-034 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

684510888

Fax

684510888

NIP

9291660561

Tytuł projektu

Wsparcie kadry kierowniczej systemu oświaty (kadra JST II etap) w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów woj. zachodniopomorskie

Numer projektu

POWR.02.10.00-00-4002/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

część I: Eduline Sp. z o.o., ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań, data: 07.05.2019, cena 234.048,00
część II: Eduline Sp. z o.o., ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań, data: 07.05.2019, cena 110.240,00
część III: Eduline Sp. z o.o., ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań, data: 07.05.2019, cena 88.000,00
część IV: Eduline Sp. z o.o., ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań, data: 07.05.2019, cena 19.800,00
część V: Eduline Sp. z o.o., ul. Głogowska 31/33, 60-702 Poznań, data: 07.05.2019, cena 32.400,00
Liczba wyświetleń: 499