Strona główna
Logo unii europejskiej

Przeprowadzeniu szkoleń w formule blended-learning

Data publikacji: 23.04.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-05-2019

Numer ogłoszenia

1181262

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający zamieścił odpowiedzi na pytania wykonawców. Zmianie uległ termin składania ofert - Ofertę należy
złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.05.2019r., do godz. 9:00.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.05.2019r. (poniedziałek) o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego.

Miejsce i sposób składania ofert

1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.05.2019r., do godz. 9:30
2) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3) Wykonawca/Oferent może złożyć ofertę do jednej lub większej liczby części postępowania
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających.
6) Ofertę prosimy dostarczyć: osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 02.05 2019r. do godz. 9:30–na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do Sekretariatu(czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta na zamówienie polegające na przeprowadzeniu kompleksowej obsługi szkoleń kompetencji zawodowych w woj. podlaskim – część … , postępowanie nr 01/2019/PODL” ” oraz „Prosimy nie otwierać przed 02.05.2019, godz. 10:30”.
7) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
8) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
9) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Oferenta/Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
10) Oferta Oferenta/Wykonawcy musi być podpisana przez Oferenta/Wykonawcę bądź osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta/Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Daria Krężel

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

68 45 10 888 wew. 103

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na przeprowadzeniu szkoleń w formule blended-learning wraz z wynajęciem sal szkoleniowych, z podziałem na części i tak:
1) Część I: Przeprowadzenie 384 godzin szkolenia w formule blended-learning,
2) Część II: Zapewnienie (wynajęcie) sal szkoleniowych dla 384 godzin szkolenia.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest przeprowadzeniu szkoleń w formule blended-learning z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta dla 19 uczestników w woj. podlaskim.

Przedmiot zamówienia

Zamówienie polega na przeprowadzeniu szkoleń w formule blended-learning z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta dla 19 uczestników w woj. podlaskim wraz z wynajęciem sal szkoleniowych:
1) Część I: Przeprowadzenie 384 godzin szkolenia w formule blended-learning,
2) Część II: Zapewnienie sal szkoleniowych dla 384 godzin szkolenia.
Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac został opisany w załączniku nr 1 do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia).

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

Harmonogram realizacji zamówienia

Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2019r. Szczegółowy harmonogram realizacji zadań zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zadania w przypadku zmiany terminu realizacji projektu.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Dla części I:
Oferent/Wykonawca musi posiadać wpisy do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Oferenta/Wykonawcę wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Wiedza i doświadczenie

Oferent/Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem - wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od terminu składania ofert, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością usługi:

Dla części I:

W ramach jednej usługi Oferent/Wykonawca przeszkolił co najmniej 13 osób, w wymiarze minimum 250 h z zakresu kompetencji sprzedażowych i przeprowadził dla nich egzamin. Wartość usługi nie była mniejsza niż 25 000 PLN brutto.

Dla części II:
Oferent/Wykonawca wykonał usługę polegającą na udostępnieniu i zapewnienie sal szkoleniowych w wymiarze minimum 250 h. Wartość usługi nie była mniejsza niż 8 000 PLN brutto.

Dotyczy wszystkich części: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego – wykazu usług i dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług.

Potencjał techniczny

Dla części I
Nie dotyczy

Dla części II
Oferent/Wykonawca wykaże, że posiada/dysponuje/zapewni sale szkoleniowe spełniające wymagania określone w treści Opisu przedmiotu zamówienia na terenie województwa podlaskiego.

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego, w Formularzu ofertowym oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent/Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dla części I:
Wykonawca dysponuje kadrą szkoleniową – trenerami, którzy spełniają poniższe warunki (każdy z trenerów osobno):
- min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
- posiada wiedzę dot. wdrażania instrumentów sprzedażowych.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie zawartego w formularzu ofertowym oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału przez Wykonawcę,
do skierowania zapytania do Wykonawcy o dane osób (imiona, nazwiska, certyfikaty/ dyplomy, informacje o przeprowadzonych szkoleniach) potwierdzające posiadaną wiedzę i doświadczenie zgodnie wymaganiami określonymi w roz. II pkt 8 ppkt 4 Zapytania ofertowego.
Dla części II:
Nie dotyczy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent/Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.

Dodatkowe warunki

Dodatkowe warunki zostały opisane w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.

Warunki zmiany umowy

1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b. wystąpienie siły wyższej;
c. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- wykaz usług wraz z referencjami, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług, wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach - dotyczy osób, które wybiorą formę zatrudnienia : umowę zlecenie.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Dla każdej części postępowania
1. Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
a) Całkowita wartość usługi brutto za przeprowadzenie szkolenia/ udostępnienie sali szkoleniowej (C)– 30 pkt,
b) Gotowość do realizacji usługi (dalej: gotowość) (G)– 30 pkt,
c) Termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali (T) – 20 pkt,
d) Ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 pkt,

2. Opis sposobu przyznawania punktacji
1) Całkowita wartość usługi brutto za przeprowadzenie szkolenia/ udostępnienie sali szkoleniowej (C)
punkty dla poszczególnych ofert wyliczone będą w następujący sposób:
C = (Cmin/CoB) x 30 pkt
gdzie :
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto proponowanych ofert ,
CoB - oznacza cenę brutto badanej oferty ,
C - liczba punktów w kryterium cena.

*Uwaga: W przypadku osób fizycznych, przy formie współpracy – umowa zlecenie – Zamawiający w niniejszym kryterium przyjmie kwotę brutto brutto.

2) Gotowość do realizacji usługi (G)
przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za termin gotowości do realizacji usługi wynoszący 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 0 punktów
- za termin gotowości do realizacji usługi wynoszący od 3 dni do 4 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 5 punktów
- za termin gotowości do realizacji usługi wynoszący do 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 30 punktów

Przez „Gotowość do realizacji usługi” Zamawiający rozumie ilość dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na do przystąpienia przez Wykonawcę do świadczenia usługi szkolenia /egzaminu.
Przez "dni kalendarzowe" Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia, czyli od poniedziałku do niedzieli. Dniem kalendarzowym dla Zamawiającego są także wszelkie święta państwowe i kościelne.

Uwaga!
Oferent/Wykonawca, który wskaże 6 i więcej dni zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

3) Termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali (T)
przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali wynoszącym 5 dni - 0 punktów,
- za termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali wynoszącym 2-5 dni - 5 punktów,
- za termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali wynoszącym 1 dzień i mniej - 20 punktów.
Przez „termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sali” Zamawiający rozumie ilość dni kalendarzowych poprzedzających termin szkolenia /egzaminu, kiedy Zamawiający bez konsekwencji finansowych może je odwołać.
Przez "dni kalendarzowe" Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia, czyli od poniedziałku do niedzieli. Dniem kalendarzowym dla Zamawiającego są także wszelkie święta państwowe i kościelne.

Uwaga!
Oferent/Wykonawca, który wskaże 6 i więcej dni zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

4) Ilość spotkań z Zamawiającym w miesiącu, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) –
przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za ilość spotkań z Zamawiającym w miesiącu, w których uczestniczył będzie Wykonawca wynoszącym 1 spotkanie miesięcznie - 0 punktów,
- za ilość spotkań z Zamawiającym w miesiącu, w których uczestniczył będzie Wykonawca wynoszącym od 2 do 3 spotkań miesięcznie - 5 punktów,
- za ilość spotkań z Zamawiającym w miesiącu, w których uczestniczył będzie Wykonawca wynoszącym powyżej 3 spotkań miesięcznie – 20 punktów.

5) Sposób obliczania punktacji dla ofert.
Zamawiający dokona wyliczenia stosując zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi/Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana, jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbą punktów, zgodnie ze wzorem:

W = C + G +T+S
Gdzie:
W – liczba punktów przyznana badanej ofercie,
C – liczba punktów przyznana w kryterium całkowita wartość usługi brutto za przeprowadzenie szkolenia/ udostępnienie sal,
G – liczba punktów przyznana w kryterium gotowość do realizacji usługi,
T - liczba punktów przyznana w kryterium Termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenie/ odwołać udostępnienie sal,
S - liczba punktów przyznana w kryterium Ilość spotkań z Zamawiającym w miesiącu, w których uczestniczył będzie Wykonawca.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. Oferenta/Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. Oferenta/Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
3. Oferenta/Wykonawcę, który wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów
4. Oferenta/Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d;

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Bohaterów Westerplatte 30/0

65-034 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

684510888

Fax

684510888

NIP

9291660561

Tytuł projektu

Adaptacja i rozwój - outplacement w woj. podlaskim

Numer projektu

RPPD.02.04.00-20-0011/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Dla części I postępowania:
Wybrany Wykonawca:
Eduline sp. z o.o.
ul. Głogowska 31/33
60/702 Poznań
Data wpłynięcia: 30.04.2019r.
Cena oferty: 47 232 PLN brutto

Dla części II postępowania:
Eduline sp. z o.o.
ul. Głogowska 31/33
60/702 Poznań
Data wpłynięcia: 30.04.2019r.
Cena oferty: 13 224,96 PLN brutto
Liczba wyświetleń: 708