Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Prosimy o odpowiedź do dnia 24 kwietnia 2019, poprzez przesłanie skanu podpisanej i opieczętowanej oferty na adres email: julia.gemser@get3clicks.com
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę otrzymania oferty w wersji elektronicznej przez 3Clicks Sp. z o. o.
Wybór wykonawcy zostanie dokonany dnia 25 kwietnia 2019. Każdy z oferentów zostanie niezwłocznie poinformowany o wynikach postępowania ofertowego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
julia.gemser@get3clicks.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Julia Gemser
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Julia Gemser
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Usługa dotyczy przeprowadzenia badań marketingowych na rynku niemieckim.
Przedmiotem internacjonalizacji będzie platforma cyfrowa umożliwiająca tworzenie interaktywnych aplikacji mobilnych w dwóch systemach iOS i Android, które są adresowane do głównych interesariuszy rynku zdrowia: lekarzy oraz pielęgniarek. Każda aplikacja mobilna jest tworzona dla wybranego terytorium terapeutycznego, np. kardiologia-nadciśnienie tętnicze, onkologia-nowotwór nerki, nowotwór jelita grubego, czy antybiotykoterapia w chorobach infekcyjnych i zawiera niezbędne informacje dotyczące diagnostyki oraz leczenia w postaci prostych algorytmów, skal diagnostycznych, krótkiej informacji o dawkach leków czy wytycznych towarzystw naukowych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zagraniczne
Powiat:
Niemcy
Cel zamówienia
W związku realizacją przez 3Clicks Sp. z o.o. projektu w ramach programu operacyjnego Polska Wschodnia działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP, numer projektu POPW.01.02.00-06-0017/18 zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na:
1. Usługę dotyczącą przeprowadzenia badań marketingowych na rynku niemieckim w ramach projektu „Rozwój firmy 3Clicks przez wejście na rynek niemiecki”.
Przedmiot zamówienia
Badanie marketingowe na rynku docelowym - Niemcy. Wykonawca przeprowadzi badania marketingowe i analizę rynku niemieckiego pod kątem wdrożenia produktu. Efektem musi być raport, wskazujący rekomendowane przez Wykonawcę badania modyfikacje w oferowanym przez 3Clicks oprogramowaniu, aby lepiej dopasować je do specyfiki rynku niemieckiego.
Usługa doradcza nie obejmuje kosztu dopasowania produktu a jedynie koszt badań, które wskażą zakres i kierunek potrzebnych zmian.
Dodatkowo należy zaznaczyć, że celem niniejszego zadania nie będzie kwestia analiz prawnych
w zakresie wymaganych dokumentów i zgodności a prawem lokalnym (działania tego typu przewidziano w innym zadaniu) a jedynie analiza rynkowo-marketingowa.
Szczegółowe wymagania dotyczące usługi doradczej:
Raport przygotowany przez Wykonawcę musi zawierać następujące elementy:
1. Informacje o głównych interesariuszach rynku medycznego i farmaceutycznego, w tym:
a. informacje o towarzystwach lekarskich
b. informacje o firmach farmaceutycznych i sprzętowych
c. informacje o strukturze organizacyjnej opieki zdrowotnej
d. informacje o grupach pacjenckich.
Powyższe informacje powinny zawierać analizę pod kątem możliwości współpracy przy wdrożeniu produktów 3Clicks
2. Zestawienie istniejących rozwiązań mobilnych i IT służących ustawicznemu kształceniu oraz wspomaganiu diagnozy i terapii; wraz z analizą konkurencyjności względem produktów 3Clicks.
3. Analizę aktywności lekarzy w obszarze edukacji; dotyczy ona używania rozwiązań mobilnych,
i innych rozwiązań IT, w celu samokształcenia oraz wspierania diagnostyki i terapii. Analiza ta powinna opierać się również na wywiadach i badaniach pogłębionych prowadzane przez wśród lekarzy (oddzielnie dla kardiologii).
4. Informacje dotyczące finansowania istniejących podobnych rozwiązań.
5. Sugestie dotyczące finansowania produktów 3Clicks; źródeł finansowania oraz sposobów rozliczeń.
6. Sugestie dotyczące modyfikacji produktów 3Clicks. Celem ewentualnej modyfikacji ma być taka adaptacja produktu, aby podnieść potencjalną akcyjność produktu dla lekarzy oraz sponsorów.
Wynikiem usługi musi być raport w języku polskim przekazany Zamawiającemu w formie pliku Word/OpenDocument oraz PDF (w wersji niezabezpieczonej przed kopiowaniem i wydrukiem).
Po przekazaniu wyników prac Zmawiający i Wykonawca podpiszą protokół zdawczo-odbiorczy z zastrzeżeniem sytuacji opisanej poniżej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia wyników prac, w przypadku gdyby przedstawione badania/informacje były pobieżne, pochodziły ze źródeł ogólnodostępnych i nie stanowiły wartości dla Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający odmówi podpisania protokołu odbioru dokonania płatności, a Wykonawca będzie mógł dochodzić wynagrodzenia na drodze sądowej.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń, wykonawca otrzyma termin na ich usunięcie lub złożenie wyjaśnień (14 dni). W przypadku braku usunięcia zastrzeżeń lub przedstawienia niewystarczających wyjaśnień Zamawiający odmówi przyjęcia wyników prac.
Jednocześnie w przypadku podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru, wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności, nawet w przypadku gdyby instytucja odpowiedzialna za weryfikację dokumentacji (PARP) uznała ją za niewystarczającą.
Kod CPV
79310000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi badania rynku
Harmonogram realizacji zamówienia
Wybór wykonawcy 25 kwietnia 2019
Podpisanie umowy – niezwłocznie po wyborze wykonawcy.
Realizacja: od podpisania umowy do 30.06.2019
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
Inne istotne informacje dotyczące postępowania:
• W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100% ofertowanej kwoty.
• Niniejsze postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Do zamówienia nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
• Kod CPV odpowiadający przedmiotowi zamówienia to „79310000-0 Usługi badania rynku”.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyn.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
• Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
• Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
• Szacunkowa wartość zamówienia przekracza 50 tys. PLN.
• Wymagany termin ważności oferty – co najmniej do 10 maja 2019. Wymagane jest aby przez okres ważności oferty cena nie ulegała zmianie i była zgodna z ceną przedstawioną w ofercie.
• Niniejsze zapytanie umieszczono na stronie zamawiającego www.get3clicks.com, oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
• Więcej informacji o profilu działalności firmy 3Clicks Sp. z o. o. można uzyskać na stronie www.get3clicks.com.
• Do niniejszego zapytania dołączono formularz oferty, z którego należy obowiązkowo skorzystać.
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy:
• Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą wybranym w wyniku niniejszego postępowania, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
• Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia czynników zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego, takich jak: siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe itd.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wymagane złożenie oferty na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria formalne:
• Oferta złożona w terminie przewidzianym w zapytaniu
• Oferta podpisana i opieczętowana
• Oferta jasno identyfikująca oferenta i czytelna
• Oferta kompletna złożona na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania.
• Oferta tożsama z opisem zamówienia umieszczonym w zapytaniu ofertowym
• Cena wyrażona w PLN
Oferty niespełniające powyższych kryteriów zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, pozostałe oferty będą podlegać ocenie wg kryteriów opisanych poniżej.
Kryteria dopuszczające:
• Spełnienie wymogów dotyczących braku powiązań z Zamawiającym (na podstawie oświadczenia Oferenta),
Kryteria merytoryczne:
• Cena netto 100%.
Cena netto powinna zawierać wszystkie opłaty przewidziane przez oferenta.
Sposób przyznawania punktów – najtańsza oferta otrzymuje 100 pkt a kolejna oferta otrzymuje o tyle mniej punktów o ile procent jest droższa od najtańszej. Oferta droższa o 100% lub więcej od najtańszej otrzyma 0 pkt.
Przykład: Najtańsza oferta 100PLN = 100 pkt. Kolejna oferta 150 PLN = 50 pkt, trzecia oferta 200 PLN = 0 pkt
Wybrana zostanie oferta która zdobyła największą ilość punktów. Punkty będą zaokrąglane zgodnie z zasadami matematyki do drugiego miejsca po przecinku.
W przypadku gdy dwie oferty zdobędą identyczną ilość punktów, wybrana zostanie oferta, która została złożona wcześniej.
Wykluczenia
Z ubiegania o zamówienia wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym, a Wykonawcą, polegające na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
3CLICKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
20-601 Lublin
lubelskie
, Lublin
Numer telefonu
+48 512604606
NIP
5213710426
Tytuł projektu
Rozwój firmy 3Clicks przez wejście na rynek niemiecki.
Numer projektu
POPW.01.02.00-06-0017/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Wybrany oferent:
PwC Advisory Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, ul Polna 11, 00-633 Warszawa,
Oferta na kwotę 75000 PLN netto wpłynęła 23 kwietnia 2019.