Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
a) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- wykaz usług wraz z referencjami,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- oświadczenie o spełnianiu klauzul społecznych – dotyczy części III;
b) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.04.2019 r., do godz. 9:00
c) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub sześć części postępowania.
d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku odrzucenia jego oferty lub wykluczenia wykonawcy z postępowania.
e) Ofertę prosimy dostarczyć:
• osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 23.04.2019 r. do godz. 9:00–na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do Sekretariatu (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta na przeprowadzenie szkoleń komputerowych na terenie Województwa Świętokrzyskiego oraz „Prosimy nie otwierać przed 23.04.2019 r., godz. 9:30”.
f) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Daria Krężel
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
68 45 10 888 wew. 103
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkoleń komputerowych na terenie Województwa Świętokrzyskiego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia komputerowego dla uczestników projektu na terenie woj. świętokrzyskiego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na VI części:
Część I: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ICT dla 200 UP w woj. świętokrzyskim
Część II: Wynajem Sali na przeprowadzenie szkoleń
Część III: Zapewnienie cateringu dla uczestników szkoleń
Część IV: Dostarczenie podręczników z zakresu szkoleń ICT
Część V: Dostarczenie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń
Część VI: Przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych ICT i wydanie certyfikatów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Kod CPV
80533100-0
Nazwa kodu CPV
Usługi szkolenia komputerowego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
Kod: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Kod CPV: 70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
Kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
Kod CPV: 22815000-6 - Notatniki
Kod CPV: 39292400-9 - Przybory do pisania
Kod CPV: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektur
Harmonogram realizacji zamówienia
Zadanie będzie realizowane od podpisania umowy do dnia ustalonego w harmonogramie szkoleń, ale nie później niż do dnia 30.06.2020 roku. Dokładny harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony zostanie wyłonionemu Wykonawcy po podpisaniu umowy oraz będzie aktualizowany na bieżąco, w trakcie realizacji projektu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zadania w przypadku zmiany terminu realizacji projektu.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do części I: Usługi szkoleniowe muszą być realizowane przez instytucje (firmy) posiadające wpis do Rejestru Instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Wiedza i doświadczenie
Oferent/Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od terminu składania ofert wykonał należycie następujące usługę:
Do części I:
w ramach jednej usługi Wykonawca przeszkolił minimum 100 osób z zakresu informatyki, a wartość usługi nie była mniejsza niż 140 000 PLN brutto.
Do części II:
co najmniej jedną usługę polegającą na wynajmie sal/pomieszczeń z przeznaczeniem do prowadzenia usług szkoleniowych lub/i doradczych lub/i konferencyjnych lub/i debat lub/i konsultacji, o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto.
Do części III:
w ramach jednej usługi Wykonawca zapewnił wyżywienie uczestnikom szkoleń/wykładu/warsztatu/konferencji/spotkania o wartości co najmniej 70 000 PLN brutto.
Do części IV:
w ramach jednej usługi Wykonawca dostarczył podręczniki/materiały merytoryczne do przeprowadzenia szkoleń, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto.
Do części VI:
Wykonawca wykonał usługę polegającą na przeprowadzeniu egzaminów zakończonych sprawdzeniem wiedzy i wydaniem akredytowanych certyfikatów umiejętności komputerowych, przez jednostki posiadające powszechnie uznaną certyfikację. Wartość usługi nie była mniejsza niż 45 000 PLN brutto.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie zawartego w formularzu ofertowym oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złożonego – wykazu usług wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.
Potencjał techniczny
Nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do części I:
Wykonawca musi dysponować trenerem, który:
- posiada wykształcenie wyższe informatyczne
- certyfikaty/zaświadczenia umożliwiające przeprowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności komputerowych,
- posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń i kursów w obszarze kompetencji cyfrowych,
- dysponuje stale aktualizowaną wiedzą w zakresie ICT,
- posiada akredytację Centralnego Ośrodka Szkoleniowego ECDL lub równoważnego.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartego w formularzu ofertowym.
Do części III:
Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na minimum ½ etatu (umowa o pracę) 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub 1 osobę bezrobotną. Wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia, nieprzerwanie przez cały okres jej trwania.
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczenia o spełnianiu klauzul społecznych.
Do części VI:
Wykonawca musi dysponować egzaminatorem, który posiada minimum 2 lata doświadczenia w egzaminowaniu w ramach ECDL lub równoważnym na różnych poziomach.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartego w formularzu ofertowym.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferent/Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartego w formularzu ofertowym.
Dodatkowe warunki
Dodatkowe warunki zostały określone w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
Warunki zmiany umowy
1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b. wystąpienie siły wyższej;
c. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- wykaz usług wraz z referencjami,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- oświadczenie o spełnianiu klauzul społecznych – dotyczy części III,
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryteria oceny
Dotyczy części I:
a) całkowita wartość ceny brutto za przeprowadzenie szkoleń z zakresu ICT dla 200 UP – 40%
b) gotowość do przeprowadzenia szkolenia (G) – 40 pkt
c) ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 pkt.
Dotyczy części II:
a) całkowita wartość ceny brutto za wynajem pomieszczeń/sal „C”– 40%
b) gotowość udostępnienia pomieszczeń/sal „G” – 40%
c) liczba spotkań, w których uczestniczył będzie Wykonawca „S” – 20%
Dotyczy części III:
a) Cena brutto za 1 szt. obiadu dwudaniowego + napój – 20%
b) Cena brutto za 1 szt. przerwy kawowej – 20%
c) gotowość do zapewnienia cateringu – 30%
d) jakość realizowanej usługi – 30%
Dotyczy części IV:
a) całkowita wartość ceny brutto za dostarczenie podręczników „C”– 40%
b) termin dostarczenia podręczników „G” – 60%
Dotyczy części V:
a) całkowita wartość ceny brutto za dostarczenie materiałów szkoleniowych „C”– 40%
b) termin dostarczenia materiałów szkoleniowych „G” – 60%
Dotyczy części VI:
a) cena brutto – 40%
b) gotowość do przeprowadzenia egzaminu (G) – 40 pkt
c) ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 pkt
Opis sposobu przyznawania punktacji znajduje się w Zapytaniu ofertowym.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Uwaga!
Oferent/Wykonawca nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d;
Nazwa
4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Bohaterów Westerplatte 30
65-034 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684510888
Fax
684510888
NIP
9291660561
Tytuł projektu
AKADEMIA KOMPETENCJI CYFROWYCH mieszkańców woj. świętokrzyskiego – obszar OSI (gmina Łopuszno, Mniów Smyków, Radoszyce, Ruda Maleniecka i Słupia Konecka)
Numer projektu
RPSW.08.04.02-26-0010/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Edukacja Bez Barier - Fundacja Na Rzecz Rozwoju Edukacji w Polsce
ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa
data wpłynięcia oferty: 23.04.2019r.
Cena:
do części I - 225 600 zł brutto
do części II - 122 400 zł brutto
do części III - cena brutto za 1 sztukę wyżywienia: obiad dwudaniowy z napojem: 24,50 zł brutto
przerwa kawowa: 14 zł brutto
do części IV - 18 700 zł brutto
do części V - 5 000 zł brutto
do części VI: 70 000 zł brutto