Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- wykaz usług wraz z referencjami, wraz z referencjami bądź innymi dokumentami wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach - dotyczy Wykonawców, którzy wybiorą jako formę zatrudnienia umowę zlecenie.
2) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.04.2019r., do godz. 9:30.
3) Ofertę prosimy dostarczyć: osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 18.04.2019 r. do godz. 9:30
na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do sekretariatu (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta do postępowanie o numerze - ZACHJST/2/2019., dla części …”
oraz
„Prosimy nie otwierać przed 18.04.2019 r., godz. 10:30”.
4) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
5) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
6) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
7) Oferta Wykonawcy musi być podpisana przez Wykonawcę bądź osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta/Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
8) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.04.2019 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowe warunku dotyczące składania ofert zostały zawarte w dokumencie Zapytanie ofertowe, załączonym do niniejszego postępowania.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
e.ostrowska@4system.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Pani Ewa Ostrowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
68 45 10 888 wew. 304
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Pzedmiot zamówienia dotyczy uzupełnienia i dostosowania scenariuszy zajęć szkoleniowych, a także przeprowadzeniu szkoleń dla zrekrutowanej kadry JST.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zachodniopomorskie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest:
- wybór eksperta/ów merytorycznego do uzupełnienia oraz dostosowania scenariuszy zajęć,
- wybór trenerów do przeprowadzenia szkoleń,
na potrzeby projektu: Wsparcie kadry kierowniczej systemu oświaty (kadra JST II etap) w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów woj. zachodniopomorskie.
Przedmiot zamówienia
Zamówienie składa się z dwóch części.
1) Część I - uzupełnienie 24 brakujących oraz dostosowanie 21 scenariuszy zajęć do szkoleń,
2) Część II - przeprowadzenie 1155 godzin szkolenia dla uczestników projektu (czyli zrekrutowanej i wskazanej kadry JST).
Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac został opisany w załącznik nr 1 do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV
80511000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi szkolenia personelu
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Zamawiający nie przewiduje.
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do:
- Dla część I do dnia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie później niż 30.06.2019 roku,
- Dla części II do dnia ustalonego w harmonogramie szkoleń, ale nie później niż do dnia 31.10.2019 roku.
Dokładny harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony zostanie wyłonionemu Wykonawcy po podpisaniu umowy oraz będzie aktualizowany na bieżąco, w trakcie realizacji projektu. Harmonogram dostarczania cateringu będzie zależał od harmonogramu szkoleń, który zostanie ustalony z wykonawcą, który będzie realizował szkolenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wydłużenia terminu realizacji projektu, na rzecz którego świadczone będą usługi.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia czynności które będzie wykonywała w ramach złożonej oferty dla danej części postępowania.
Wiedza i doświadczenie
Dla Wykonawców składających ofertę dla I części postępowania
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu/opracowaniu/wyprodukowaniu co najmniej 20 scenariuszy zajęć przeznaczonych dla grupy docelowej zgodnej z grupą docelową projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ich potrzeb dotyczących podnoszenia kwalifikacji zgodnie z programem szkoleniowo-doradczym opublikowanym lub zalecanym dla przedstawicieli JST lub pracowników oświaty przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub Ośrodek Rozwoju Edukacji lub równoważną instytucję.
Dla Wykonawców składających ofertę dla II części postępowania
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu:
a) Wykonawcy, którzy w formularzu ofertowym zadeklarowali do realizacji zamówienia zapewnienie jednego trenera zobowiązani są do wykazania, że zrealizowali co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 40.000 zł brutto, której zakres obejmował przeprowadzenie co najmniej 200 godzin szkolenia stacjonarnego, gdzie uczestnikami szkoleń były osoby dorosłe (przedstawiciele JST lub pracownicy oświaty), a program szkolenia był zgodny z programem szkoleniowo-doradczym opublikowanym lub zalecanym dla przedstawicieli JST lub pracowników oświaty przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub Ośrodek Rozwoju Edukacji lub równoważną instytucję.
b) Wykonawcy, którzy w formularzu ofertowym zadeklarowali do realizacji zamówienia zapewnienie dwóch trenerów zobowiązani są do wykazania, że zrealizowali co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 80.000 zł brutto, której zakres obejmował przeprowadzenie co najmniej 400 godzin szkolenia stacjonarnego, gdzie uczestnikami szkoleń były osoby dorosłe (przedstawiciele JST lub pracownicy oświaty), a program szkolenia był zgodny z programem szkoleniowo-doradczym opublikowanym lub zalecanym dla przedstawicieli JST lub pracowników oświaty przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub Ośrodek Rozwoju Edukacji lub równoważną instytucję.
c) Wykonawcy, którzy w formularzu ofertowym zadeklarowali do realizacji zamówienia zapewnienie trzech trenerów zobowiązani są do wykazania, że zrealizowali co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 120.000 zł brutto, której zakres obejmował przeprowadzenie co najmniej 600 godzin szkolenia stacjonarnego, gdzie uczestnikami szkoleń były osoby dorosłe (przedstawiciele JST lub pracownicy oświaty), a program szkolenia był zgodny z programem szkoleniowo-doradczym opublikowanym lub zalecanym dla przedstawicieli JST lub pracowników oświaty przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub Ośrodek Rozwoju Edukacji lub równoważną instytucję.
d) Wykonawcy, którzy w formularzu ofertowym zadeklarowali do realizacji zamówienia zapewnienie czterech i więcej trenerów zobowiązani są do wykazania, że zrealizowali co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 160.000 zł brutto, której zakres obejmował przeprowadzenie co najmniej 800 godzin szkolenia stacjonarnego, gdzie uczestnikami szkoleń były osoby dorosłe (przedstawiciele JST lub pracownicy oświaty), a program szkolenia był zgodny z programem szkoleniowo-doradczym opublikowanym lub zalecanym dla przedstawicieli JST lub pracowników oświaty przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub Ośrodek Rozwoju Edukacji lub równoważną instytucję.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie definiuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Dla Wykonawców składającą ofertę dla I części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić eksperta/ ekspertów spełniających co najmniej następujące wymagania: wykształcenie wyższe i ukończone studia z zakresu zarządzanie oświatą oraz posiadająca doświadczenie w zakresie opracowywania programów/scenariuszy lub innych form doskonalenia adresowanych do przedstawicieli JST.
Dla Wykonawców składającą ofertę dla II części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić trenera lub trenerów gdzie każdy z trenerów wskazanych do realizacji zamówienia spełni wszystkie wskazane poniżej wymagania minimalne:
- Trener/ trenerzy muszą posiadać wykształcenie wyższe magisterskie, min. 6 lat doświadczenia zawodowego w pracy w szkole/ przedszkolu/placówce oświatowej/ placówce doskonalenia nauczycieli/ kuratorium oświaty/ jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku związanym z realizacją zadań oświatowych i/lub współpraca z jednostką samorządu terytorialnego w obszarze oświaty.
- Trener/ trenerzy muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla kadry kierowniczej systemu oświaty z zakresu zarządzania oświatą/diagnozowania systemu oświaty/ finansowania oświaty/zarządzania strategicznego, co najmniej 150 godzin dydaktycznych w ciągu ostatnich 5 lat.
- Trener/ trenerzy muszą posiadać doświadczenie w zakresie opracowywania programów/scenariuszy (co najmniej 20 godzin dydaktycznych) lub innych form doskonalenia adresowanych do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego JST (różnego typu) w ciągu ostatnich 3 lat (bycie autorem/ współautorem takich programów).
- Trener/ trenerzy muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć/ szkoleń (w tym z wykorzystaniem metod warsztatowych) dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego w ciągu ostatnich 3 lat (nie można tu podać tych samych szkoleń, które są wymienione w punkcie dotyczącym szkoleń dla kadry kierowniczej systemu oświaty)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
Dodatkowe warunki
Dodatkowe warunki:
1) Formularz oferty ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane
w zapytaniu ofertowym i być złożony na wzorze dołączonym do niniejszego zapytania.
2) Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawcy wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
3) Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
4) Wykonawca zobowiązany jest umieścić w zaproponowanej przez siebie cenie wykonania zamówienia wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, gdyż wskazana w formularzu ofertowym cena jest stała przez cały okres trwania umowy i w żadnym przypadku nie podlega zmianom z jakiegokolwiek powodu.
Wymagania dotyczące wadium
1) Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium, w wysokości:
- Dla część I: 150 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt złotych);
- Dla część II: 1.000 złotych (słownie: tysiąc złotych);
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804 oraz z 2015 roku poz. 978 i 1240).
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
4system Polska z o. o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra,
w BGŻ nr: 24 2030 0045 1110 0000 0173 1220, przed terminem składania ofert,
z oznaczeniem:
- Dla części I: „Wadium – ZCHJST/2/2019 – część I”;
- Dla części II: „Wadium – ZCHJST/2/2019 – część II”;
4) Datą wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego.
5) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na 4system Polska spółka z o. o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostanie on zdeponowany w sejfie Zamawiającego.
UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą
Szczegółowe warunku dotyczące składania ofert zostały zawarte w dokumencie Zapytanie ofertowe, załączonym do niniejszego postępowania.
Zamawiający informuje, że w zawartej z wybranym Wykonawcą umowie znajdowały się będą zapisy dotyczące wypowiedzenie umowy oraz zapisy dotyczące kar umownych. Zostały one zawarte w dokumencie Zapytanie ofertowe, załączonym do niniejszego postępowania.
Warunki zmiany umowy
1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b) wystąpienie siły wyższej;
c) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- wypełniony formularz ofertowy,
- wypełniony wykaz usług wraz z referencjami, wraz z referencjami bądź innymi dokumentami wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,
- wypełnioną informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- wypełnione oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach - dotyczy Wykonawców, którzy wybiorą jako formę zatrudnienia umowę zlecenie.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduję zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Dla części I postępowania
Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- cena (C)– 30 pkt,
- termin w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć uzupełnione i dostosowane scenariusze zajęć (T)– 20 pkt,
- termin w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zmodyfikowane zgodnie z uwagami Zamawiającego scenariusze zajęć (M)– 30 pkt,
- okres gwarancji wskazanej przez Wykonawcę, w którym Zamawiający będzie miał możliwość zgłaszania modyfikacji do dostarczonych przez wykonawcę scenariuszy zajęć (G) – 20 pkt.
Dla części II postępowania
Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- cena (C)– 20 pkt,
- gotowość do wykonania szkolenia (dalej: gotowość) (G)– 30 pkt,
- termin w jakim Zamawiający może odwołać szkolenia (T)– 30 pkt,
- ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 pkt.
Warunki przyznawania i wyliczania punktów przyznanych ofercie w ramach kryteriów oceny zostały zdefiniowane w dokumencie Zapytania ofertowe, załączonym do niniejszego postępowania.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
3. Wykonawcę, który wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów
4. Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga!
Wykonawca nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d;
Nazwa
4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Bohaterów Westerplatte 30
65-034 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684510888
Fax
684510888
NIP
9291660561
Tytuł projektu
Wsparcie kadry kierowniczej systemu oświaty (kadra JST II etap) w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów woj. zachodniopomorskie
Numer projektu
POWR.02.10.00-00-4002/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
cz. I . online-skills sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, data: 18.04.2019, cena 26.406,00
cz. II. online-skills sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, data: 18.04.2019, cena 217.140,00