Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć osobiście bądź za pośrednictwem poczty lub kuriera w formie pisemnej w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w formie dokumentu podpisanego przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie:
„Usługa przeprowadzenia szkoleń zwiększających kwalifikacje zawodowe personelu podmiotów POZ w projekcie „Przyjazny POZ-Zadowolony pacjent”, cz. I/II/III/IV/V. Nie otwierać przed: 09.04.2019 r. godz. 9.30”
2. Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy lub pieczęć firmową Wykonawcy.
3. Miejsce złożenia oferty:
Biuro projektu „Przyjazny POZ-Zadowolony pacjent”
Związek Pracodawców „ Mazowieckie Porozumienie Pracodawców Ochrony Zdrowia”
ul. Żwirki i Wigury 33 lok. 50, 26-600 Radom
tel. 531-370-370
Biuro czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.00.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
m.dawidowska@pzmazowsze.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Magdalena Dawidowska
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zwiększających kwalifikacje zawodowe osób pracujących w podmiotach leczniczych– grupy docelowej projektu „Przyjazny POZ-Zadowolony pacjent” w zakresie wykonywania zadań na rzecz podstawowej opieki zdrowotnej.
Celem głównym projektu jest wzrost zadowolenia pacjenta i podniesienie jakości funkcjonowania 51 POZ z całej Polski poprzez wdrożenie systemowych rozwiązań organizacyjnych w okresie do 31.01.2020.
Celem szkoleń jest nabycie lub zwiększenie kwalifikacji pracowników w zakresie wykonywanych zadań na rzecz podstawowej opieki zdrowotnej, w szczególności w zakresie obsługi klienta, praw pacjenta, zasad funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, programów profilaktycznych, co przyczyni się docelowo do wdrożenia systemowych rozwiązań projakościowych w instytucji POZ, w której uczestnik jest zatrudniony i podniesienia jakości jej funkcjonowania.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Warszawa
Miejscowość:
Warszawa
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi przeprowadzenia szkoleń zwiększających kwalifikacje zawodowe personelu podmiotów leczniczych – uczestników projektu „Przyjazny POZ-Zadowolony pacjent” w zakresie wykonywania zadań na rzecz podstawowej opieki zdrowotnej.
Projekt „Przyjazny POZ-Zadowolony pacjent” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986).
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania będzie wykonane w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zwiększających kwalifikacje zawodowe osób pracujących w podmiotach leczniczych– grupy docelowej projektu „Przyjazny POZ-Zadowolony pacjent” w zakresie wykonywania zadań na rzecz podstawowej opieki zdrowotnej dla łącznie 20 grup szkoleniowych średnio 10-osobowych, tj. łącznie 256 godzin dydaktycznych szkoleń dla 200 uczestników wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych.
Celem głównym projektu jest wzrost zadowolenia pacjenta i podniesienie jakości funkcjonowania 51 POZ z całej Polski poprzez wdrożenie systemowych rozwiązań organizacyjnych w okresie do 31.01.2020.
Celem szkoleń jest nabycie lub zwiększenie kwalifikacji pracowników w zakresie wykonywanych zadań na rzecz podstawowej opieki zdrowotnej, w szczególności w zakresie obsługi klienta, praw pacjenta, zasad funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, programów profilaktycznych, co przyczyni się docelowo do wdrożenia systemowych rozwiązań projakościowych w instytucji POZ, w której uczestnik jest zatrudniony i podniesienia jakości jej funkcjonowania.
Uczestnikami szkoleń będą pracownicy 51 podmiotów leczniczych świadczących podstawową opiekę zdrowotną z terenu woj. mazowieckiego. Będą to osoby zatrudnione na stanowisku personelu pomocniczego np. rejestratorki/ rejestratorzy, personelu medycznego np. pielęgniarki/ pielęgniarze oraz lekarzy. Uczestnicy zostaną oddelegowani do udziału w szkoleniu/ szkoleniach przez swojego pracodawcę - osobę upoważnioną do reprezentowania instytucji POZ.
W związku z powyższym zamówieniem poszukujemy Wykonawców gotowych do zrealizowania całości ww. zadań oraz informujemy o możliwości złożenia oferty.
Z uwagi na harmonogram szkoleń zaplanowanych w projekcie, różną tematykę oraz liczbę uruchomionych grup szkoleniowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących:
I część zamówienia – BLOK I: Asertywność i efektywna komunikacja z pacjentem. Jak skutecznie prowadzić aktywną i profesjonalną obsługę pacjenta. Standardy obsługi pacjenta w przychodni (8 h/ osobę); 4 grupy szkoleniowe; łącznie 32 godziny dydaktyczne
II część zamówienia – BLOK II: Pacjent - mój towarzysz (8 h/ osobę); 4 grupy szkoleniowe; łącznie 32 godziny dydaktyczne
III część zamówienia – BLOK III: Praktyczne metody zarządzania czasem (16 h/ osobę); 4 grupy szkoleniowe; łącznie 64 godziny dydaktyczne
IV część zamówienia – BLOK IV: Wypalenie zawodowe personelu medycznego (16 h/ osobę); 4 grupy szkoleniowe; łącznie 64 godziny dydaktyczne
V część zamówienia – BLOK V: Prawa pacjenta. Vademecum personelu medycznego (16 h/ osobę); 4 grupy szkoleniowe; łącznie 64 godziny dydaktyczne
W RAMACH KAŻDEJ Z WW. CZĘŚCI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA SKŁADA SIĘ:
A. Przeprowadzenie szkolenia związanego merytorycznie z wykonywaniem zadań na rzecz podstawowej opieki zdrowotnej, które przyczyni się do zwiększenia kwalifikacji zawodowych pracowników instytucji POZ - uczestników.
TEMATYKA SZKOLEŃ, WYMIAR GODZIN I LICZBA UCZESTNIKÓW W POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA, WYNIESIE:
I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
BLOK I: Asertywność i efektywna komunikacja z pacjentem. Jak skutecznie prowadzić aktywną
i profesjonalną obsługę pacjenta. Standardy obsługi pacjenta w przychodni. (8 h/ osobę)
Zakres tematyczny obejmie:
- Postawa asertywna czym jest, czym się charakteryzuje, w jaki sposób ją budować
- Wybrane techniki asertywne jak w praktyce zachować się asertywnie mikroedukacja i ćwiczenia
- Podstawowe potrzeby i wymagania pacjenta motywy psychologiczne, jakimi kieruje się pacjent wybierając naszą Placówkę
- Rola i techniki budowania relacji w kontakcie z pacjentem i jego rodziną
- Efektywna komunikacja i sztuka prowadzenia rozmowy
- Emocje i stres jak sobie z nimi radzić
(...)
Kod CPV
80500000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Szkolenia dla wszystkich części zamówienia odbywać się będą w hotelu:
Best Western Hotel Felix, ul. Omulewska 24, 04-128 Warszawa
Usługa realizowana będzie w weekendy (sobota i niedziela) od kwietnia 2019 do października 2019 wg szczegółowego harmonogramu przekazywanego przez Zamawiającego w trybie roboczym co najmniej na 2 tygodnie przed każdym ze szkoleń.
Część I zamówienia BLOK I: Asertywność i efektywna komunikacja z pacjentem. Jak skutecznie prowadzić aktywną i profesjonalną obsługę pacjenta. Standardy obsługi pacjenta w przychodni (8 h/ grupę)
(grupa 1) w dniu 27 kwietnia 2019 r.
(grupa 2) w dniu 11 maja 2019 r.
(grupa 3) w dniu 25 maja 2019 r.
(grupa 4) w dniu 1 czerwca 2019 r.
Część II zamówienia BLOK II: Pacjent - mój towarzysz (8 h/ grupę)
(grupa 1) w dniu 28 kwietnia 2019 r.
(grupa 2) w dniu 12 maja 2019 r.
(grupa 3) w dniu 26 maja 2019 r
(grupa 4) w dniu 2 czerwca 2019 r.
Część III zamówienia BLOK III: Praktyczne metody zarządzania czasem (16 h/ grupę)
(grupa 1) w dniach 15 i 16 czerwca 2019 r.
(grupa 2) w dniach 29 i 30 czerwca 2019 r.
(grupa 3) w dniach 13 i 14 lipca 2019 r.
(grupa 4) w dniach 27 i 28 lipca 2019 r.
Część IV zamówienia BLOK IV: Wypalenie zawodowe personelu medycznego (16 h/ grupę)
(grupa 1) w dniach 10 i 11 sierpnia 2019 r.
(grupa 2) w dniach 24 i 25 sierpnia 2019 r.
(grupa 3) w dniach 7 i 8 września 2019 r.
(grupa 4) w dniach 21 i 22 września 2019 r.
Część V zamówienia BLOK V: Prawa pacjenta. Vademecum personelu medycznego (16 h/ grupę)
(grupa 1) w dniach 28 i 29 września 2019 r.
(grupa 2) w dniach 5 i 6 października 2019 r.
(grupa 3) w dniach 19 i 20 października 2019 r.
(grupa 4) w dniach 26 i 27 października 2019 r.
UWAGA – Ww. harmonogram ma charakter szacunkowy -może ulec zmianie po uzgodnieniu z Wykonawcą.
Godziny organizacji szkoleń zostaną przedstawione Wykonawcy w harmonogramie szkolenia.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji szkolenia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym trenerem dla każdej z części, który posiada wykształcenie wyższe oraz w należyty sposób zrealizował łącznie minimum 100 godzin usług o tematyce pokrewnej z niniejszym zamówieniem lub równoważnych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności (jeśli dotyczy) jest krótszy – w tym okresie. Przez usługi równoważne rozumie się usługi o zakresie przedmiotowym zbliżonym do tematyki danej części niniejszego zamówienia. W przypadku wskazania większej liczby trenerów wszystkie osoby muszą spełniać ww. warunki.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie:
a) terminu realizacji umowy,
b) liczby grup i osób, w tym liczby godzin szkoleń,
c) harmonogramu realizacji umowy;
d) osób, zaproponowanych w ofercie jako trenerów na szkoleniu. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu inną osobę trenera o kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu nie niższym, niż określono w zapytaniu ofertowym. Powyższa zmiana kadry wymaga zgody Zamawiającego.
e) zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją zadania na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz ofertowy (zał. nr 1)
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 2)
3. Wykaz zrealizowanych usług (zał. nr 3)
4. Wykaz doświadczenia w zakresie kształcenia osób (zał.nr 4)
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena:
Ocena złożonych ofert wg kryterium „Cena”, dokonana zostanie według następującego wzoru dla każdej z części osobno:
C = Cn / Co x 60 pkt
gdzie:
C – przyznane punkty w ramach kryterium cena
Cn – najniższa cena ofertowa spośród ważnych ofert
Co – cena oferty ocenianej
W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
2. Jakość 1 – przez jakość 1 rozumie się liczbę zrealizowanych godzin usług o tematyce pokrewnej z niniejszym zamówieniem lub równoważnych ponad min. 100 godz. wskazane jako warunek udziału w postępowaniu w pkt. IV w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności (jeśli dotyczy) jest krótszy – w tym okresie, oferty ocenianej na podstawie informacji zawartych w ofercie dla każdej z części osobno.
Wykonawca posiadający doświadczenie w realizacji podobnych usług o tematyce pokrewnej z niniejszym zamówieniem lub równoważnych wypełnia załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, który dołącza do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ww. załącznika w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia warunku m.in. np. nazwy zajęć bądź jego opis muszą jednoznacznie wskazywać na tożsamość lub równoważność szkolenia. W innym wypadku Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo dołączyć do oferty dokumenty jednoznacznie poświadczające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena złożonych ofert wg kryterium „Jakość 1”, dokonana zostanie według następującego wzoru dla każdej z części osobno:
J1 = J1o / J1n x 20 pkt.
gdzie:
J1 – przyznane punkty w ramach kryterium jakość 1
J1o – liczba godzin zrealizowanych usług o tematyce pokrewnej z niniejszym zamówieniem lub równoważnych oferty ocenianej
J1n – największa liczba godzin zrealizowanych usług o tematyce pokrewnej z niniejszym zamówieniem lub równoważnych spośród wszystkich ofert
W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
3. Jakość 2 – przez jakość 2 rozumie się liczbę lat pracy w zakresie kształcenia osób dorosłych i posiadanie doświadczenia w zakresie kształcenia osób dorosłych pracujących w służbie zdrowia na podstawie informacji zawartych w ofercie dla każdej z części osobno.
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca, w tabeli stanowiącej Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego musi wskazać co najmniej jednego trenera, który spełnia powyższe wymagania. W Załączniku nr 4 wskazywać należy łączną liczbę lat doświadczenia danej osoby w powyższym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji dokumentów potwierdzających dysponowanie tymi osobami i ich kompetencje. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ww. załącznika w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia warunku.
Ocena złożonych ofert wg kryterium „Jakość 2”, dokonana zostanie następująco dla każdej z części osobno:
J2 = J2o / J2n x 20 pkt.
gdzie:
J2 – przyznane punkty w ramach kryterium jakość 2
J2o – liczba lat pracy w zakresie kształcenia osób dorosłych, w tym pracujących w służbie zdrowia oferty ocenianej
J2n – największa liczba lat pracy w zakresie kształcenia osób dorosłych, w tym pracujących w służbie zdrowia spośród wszystkich ofert.
(...)
Wykluczenia
Zamówienie publiczne nie może być udzielone osobom/podmiotom powiązanym z Zamawiającym (Liderem i/lub Partnerem Projektu) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Podpisanie oferty jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu ww. warunku.
Nazwa
ZWIĄZEK PRACODAWCÓW "MAZOWIECKIE POROZUMIENIE PRACODAWCÓW OCHRONY ZDROWIA"
Adres
26-600 Radom
mazowieckie
, Radom
Numer telefonu
693630702
Fax
483869097
NIP
7962701614
Tytuł projektu
Przyjazny POZ - Zadowolony pacjent
Numer projektu
POWR.05.02.00-00-0005/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
SIMPLICARE Sp. z o.o., ul. Prosta 69, 00-838 Warszawa I – 4 329,60 zł,III – 8 265,60 zł; 05.04.2019
JBBR Strategy & Innovation sp. z o.o., ul. Paryska 24 lok. 1, 03-935 Warszawa, IV – 19 160,00 zł; 08.04.2019
Usługi Prawne Iwona Magdalena Aleksandrowicz, ul. Korkowa 161 c/95, 04-549 Warszawa, V – 9 600,00 zł; 08.04.2019
HUMAN-RESOURCES.PL Beata Tylus, os. Tysiąclecia 70/110 61- 255 Poznań ,II – 11 920,00 zł,; 09.04.2019
W związku, że zaproponowane przez Wykonawców IV i V części zamówienia kwoty wynagrodzenia przewyższają kwoty przewidziane w budżecie projektu Zamawiający podejmie próbę negocjacji cen do wysokości przewidzianej we wniosku. W przypadku gdy Oferenci podtrzymają wartość swojej oferty Zamawiający mając w planach zagospodarowanie powstałych w projekcie szacunkowych oszczędności przyjmie warunki oferentów i umowy zostaną zawarte na warunkach wynikających z ofert Wykonawców