Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr CDG/06/2019/IAZ

Data publikacji: 24.03.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 01-04-2019

Numer ogłoszenia

1175315

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) na adres: CDG PRO Sp. z o.o. z siedzibą w Świlczy, 36-072 Świlcza 145B, w terminie do dnia 1 kwietnia 2019r. do godz. 8:30.
a. Oferty przesłane faksem, pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
b. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
c. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Aneta Tyrakowska

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń:
- CZĘŚĆ A: Programy biurowe w administracji – dla 12 osób (1 grupa)
- CZĘŚĆ B: Kurs komputerowy z obsługą kas fiskalnych - dla 23 osób (2 grupy: 11 i 12 os.)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zaproponowane w proj. wsparcie szkol. dotyczyć będzie możliwości uzyskania pożądanych na rynku kompetencji zawodowych (popartych przeprowadzeniem identyfikacji potrzeb Uczestników Projektu (IPD) i diagnozą lokalnego rynku pracy), dając szanse
na znalezienie stałego zatrudniania.

Przedmiot zamówienia

CZĘŚĆ A: Programy biurowe w administracji
PODSTAWOWE INFORMACJE:
Liczba osoboszkoleń: 12 ( stanowiące 1 grupę szkoleniową).
Czas realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2019 r.
Wymiar czasowy szkolenia przypadający na jedną osobę grupę szkoleniową - 130h :
• 40 h moduł – Czynności biurowe;
• 90 h moduł – programy biurowe w administracji.
1 godzina szkolenia oznacza godzinę dydaktyczną (45 minut)
W ramach kursu Wykonawca zapewnia:
⎯ trenerów,
⎯ salę zajęciową, która spełnia wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są kursy/szkolenia wyposażoną w min. 12 stanowisk wyposażonych w komputer PC lub laptop (z systemem Windows 7, 8 lub 10), Pakiet Microsoft 2010 lub nowszy, z odstępem do Internetu, skaner, drukarka projektor, tablica flip-chart/tablicę białą wraz z wyposażeniem (papier, pisaki)
⎯ sala wyposażona w minimum n+1 (n dla uczestników + prowadzący) stanowisk dydaktycznych
⎯ sala i budynek w którym odbywać się będzie szkolenie precyzyjnie oznaczone, zlokalizowane w pobliżu ciągów komunik., max 500m od przystanków komunikacji publicznej.

CZĘŚĆ B: Kurs komputerowy z obsługą kas fiskalnych
PODSTAWOWE INFORMACJE:
Liczba osoboszkoleń: 23 (stanowiące 2 grupy szkoleniowe; 11 i 12 osobowe).
Czas realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2019 r.
Wymiar czasowy szkolenia przypadający na jedną grupę szkoleniową - 130h :
• 30h moduł – Obsługa kas fiskalnych;
• 100h moduł – Kurs komputerowy.
1 godzina szkolenia oznacza godzinę dydaktyczną (45 minut)
W ramach kursu Wykonawca zapewnia:
⎯ trenerów,
⎯ salę zajęciową, która spełnia wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są kursy/szkolenia wyposażoną w min. 12 stanowisk wyposażonych w komputer PC lub laptop (z systemem Windows 7, 8 lub 10), Pakiet Microsoft 2010 lub nowszy, z odstępem do Internetu, skaner, drukarka projektor, tablica flip-chart/tablicę białą wraz z wyposażeniem (papier, pisaki)
⎯ Sprzęt, narzędzia i materiały potrzebne do przeprowadzenia zadań praktycznych: rolki kasowe / papier termiczny, Kasy fiskalne wraz z zasilaczami (min. 24 sztuki), terminal płatniczy z pełnym oprogramowaniem, wagę cyfrową, rzutnik, czytnik kodów kreskowych
⎯ sala wyposażona w minimum n+1 (n dla uczestników + prowadzący) stanowisk dydaktycznych
⎯ sala i budynek w którym odbywać się będzie szkolenie precyzyjnie oznaczone, zlokalizowane w pobliżu ciągów komunik., max 500m od przystanków komunikacji publicznej

Kod CPV

80530000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia zawodowego

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2019 r. (maksymalny termin realizacji zamówienia).
Każde szkolenie realizowane będzie zgodnie z zaplanowanym i określonym w załączniku nr 1 wymiarem godzinowym i dopasowane będzie do możliwości i preferencji Uczestników Projektu - w dni robocze/popołudniami/weekendy.
Kursy realizowane będą według Harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę, w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym – Partnerem Projektu tj. CDG PRO Sp z o.o., Świlcza 145B, 36-072 Świlcza oraz Liderem tj. ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-075 Rzeszów osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a. posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie usługi polegające na organizacji i przeprowadzeniu usługi szkoleniowej, która zakładała organizację i przeprowadzenie kursów zbieżnych z przedmiotem zamówienia dla minimum 35 osób każda.
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz liczbie przeprowadzonych osoboszkoleń, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia do wglądu dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami mogą być np. referencje wystawione przez zamawiającego lub protokół odbioru bez uwag podpisany przez zamawiającego.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a. posiadania uprawnień do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
W przypadku ofert składanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej wymagany jest aktualny dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS).

Wykonawca na dzień złożenia oferty zobowiązany jest posiadać wpis do RIS (Rejestru Instytucji Szkoleniowych tj. http://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris)
Wykonawca musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji szkoleń.
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS) oraz aktualny wpis do RIS.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują:
a) co najmniej 3-ma osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie modułów komputerowych, które:
- posiadają wyższe wykształcenie informatyczne,
- w okresie ostatnich 2 lat przed dniem składania oferty przeszkoliły co najmniej 35 osób z zakresu zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego (każda z osób wykazanych w złożonej ofercie)
- w okresie ostatnich 2 lat przed dniem składania oferty przeprowadziły min. 300h zajęć szkoleń z zakresu zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego (każda z osób wykazanych w złożonej ofercie)
b) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie modułu: obsługa kas fiskalnych, która:
- posiada wyższe wykształcenie,
- w okresie ostatnich 2 lat przed dniem składania oferty przeszkoliła co najmniej 35 osób z zakresu zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego
- w okresie ostatnich 2 lat przed dniem składania oferty przeprowadziła min. 300h zajęć szkoleń z zakresu zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego – obsługa kas fiskalnych.

Warunki zmiany umowy

10. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a) okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, wytycznych, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych RPO WP 2014 – 2020 , mających wpływ na realizację umowy,
b) zmiany okresu realizacji zamówienia, wynikających z przyczyn niezależnych od Wnioskodawcy,
c) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Oświadczenie o braku powiązań - załącznik nr 2 niniejszego zapytania ofertowego
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań - załącznik nr 3 niniejszego zapytania ofertowego
3) Wykaz doświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 4 niniejszego zapytania ofertowego
4) Wykaz doświadczenia Trenera - załącznik nr 5 niniejszego zapytania ofertowego
5) Druk „Oferta” - załącznik nr 6 niniejszego zapytania ofertowego
6) jeśli dotyczy - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do podpisania oferty,
7) ewentualne pełnomocnictwa.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Procedurze oceny poddane zostaną jedynie te oferty, które zostały złożone w terminie i które spełniają wszelkie wymagania wynikające z niniejszego zapytania ofertowego.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa za 1 osoboszkolenie (brutto) – 60%
2) elastyczność – 20%
3) doświadczenie personelu – 20%
Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium Cena oceniane będzie według wzoru:

Cn
P1 = -------------- x 60 pkt
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
60 – wskaźnik stały,

b. Kryterium Elastyczność zostanie ocenione w następujący sposób:
Jeśli Wykonawca zaproponuje możliwość odwołania przez Zamawiającego zaplanowanego na dany dzień (dzień n) szkolenia w tym samym dniu (tj. w dniu n) otrzyma 100% maksymalnej liczby punktów, tj. 20. Jeśli natomiast zaproponuje, w ofercie możliwość odwołania szkolenia w dniu:
n - otrzyma 20 punktów,
n-1 otrzyma 17 punktów,
n-2 otrzyma 14 punktów,
n-3 otrzyma 11 punktów,
n-4 otrzyma 8 punktów,
n-5 otrzyma 5 punktów,
n-6 otrzyma 2 punktów,
n-7 otrzyma 0 punktów.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje możliwość odwołania zaplanowanej na dany dzień usługi szkoleniowej w okresie n-8 i więcej, jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi: 20 punktów.

c. Kryterium doświadczenie personelu oceniane będzie w następujący sposób:
Doświadczenie w łącznym wymiarze wszystkich przewidzianych do realizacji zamówienia tj. w prowadzeniu szkoleń zbieżnych z przedmiotem zamówienia:
- za doświadczenie łączne osób w ilości do 1200 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 0 pkt.
- za doświadczenie łączne osób w ilości od 1201 do 2200 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 4 pkt.
- za doświadczenie łączne osób w ilości od 2201 do 3200 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 8 pkt.
- za doświadczenie łączne osób w ilości od 3201 do 4200 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 12 pkt.
- za doświadczenie łączne osób w ilości od 4201 do 5200 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 16 pkt.
- za doświadczenie łączne osób w ilości od 5201 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 20 pkt.

Maksymalna ilość punktów w kryterium Doświadczenie personelu (zgodnie z przedłożonymi zał. nr 5 i 6) – 20,00 pkt.

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P jest równa sumie punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60 pkt), kryterium P2 (maksymalnie 20 pkt) oraz kryterium P3 (maksymalnie 20 pkt) tzn. P=P1+P2+P3 (maksymalnie 100 pkt)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRYW II - OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARTA SKOWRON

Adres

pl. Wolności 2/209

35-075 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

602728212

NIP

8131565126

Tytuł projektu

INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

Numer projektu

RPPK.07.01.00-18-0055/18-00

Inne źródła finansowania

ZAMAWIAJĄCY:
CDG PRO Sp. z o.o., Świlcza 145B, 36-072 Świlcza, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod
nr KRS 0000346408, NIP: 8133611534, REGON: 180525680
www: www.cdgpolska.pl

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

CZĘŚĆ A
NEW ENGLISH SCHOOL
Michalina Gromadzka-Róg
ul. Dąbrowskiego 14
35-036 Rzeszów
Data wpływu: 01.04.2019 r. (8:30)
Cena brutto: 40 800,00 zł

CZĘŚĆ B
NEW ENGLISH SCHOOL
Michalina Gromadzka-Róg
ul. Dąbrowskiego 14
35-036 Rzeszów
Data wpływu: 01.04.2019 r. (8:30)
Cena brutto: 78 200,00 zł
Liczba wyświetleń: 854