Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
a) Kompletna oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy, wykaz usług wraz z referencjami, informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO, oświadczenie o spełnianiu klauzul społecznych;
b) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.04.2019r., do godz. 8:30
c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku odrzucenia jego oferty lub wykluczenia wykonawcy z postępowania.
e) Ofertę prosimy dostarczyć:
• osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 01.04.2019r., do godz. 8:30 na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do Sekretariatu(czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00) w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta na zamówienie dotyczące wynajmu sal/pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń, doradztwa, debat/konsultacji w woj. lubuskim” oraz „Prosimy nie otwierać przed 01.04.2019, godz. 9:00”.
f) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
g) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
h) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
i) Oferta Wykonawcy musi być podpisana przez Oferenta/Wykonawcę bądź osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Ewa Ostrowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
68 45 10 888 wew. 103
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy wynajmu sal/pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń, doradztwa, debat/konsultacji w woj. lubuskim.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wynajem sal/pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń, doradztwa, debat/konsultacji w woj. lubuskim.
Przedmiot zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:
a) Zadanie I - sale/pomieszczenia do przeprowadzenia szkoleń
b) Zadanie II - sale/pomieszczenia do przeprowadzenia usług doradczych
c) Zadanie III - sale/pomieszczenia do przeprowadzenia debat/konsultacji
Dokładny opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zamówienia – Opis Przedmiotu Zamówienia
Kod CPV
70220000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
Harmonogram realizacji zamówienia
Harmonogram realizacji zamówienia, od podpisania umowy najpóźniej do 31.12.2019 r.
Szczegółowy harmonogram będzie przekazany Wykonawcy na bieżąco, po zrekrutowaniu grup w projekcie. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zadania w przypadku zmiany terminu realizacji projektu.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
Oferent/Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością usługi: co najmniej jedną usługę polegającą na wynajmie sal/pomieszczeń z przeznaczeniem do prowadzenia usług szkoleniowych lub/i doradczych lub/i konferencyjnych lub/i debat lub/i konsultacji, o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału postępowania (oświadczenie znajduje się w treści formularza ofertowego) oraz wykazu usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; (zaleca się sporządzić Wykaz usług, zgodnie ze wzorem Zamawiającego)
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na minimum ½ etatu (umowa o pracę) 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub 1 osobę bezrobotną. Wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia, nieprzerwanie przez cały okres jej trwania.
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie „spełnia – nie spełnia” na podstawie oświadczenia o spełnianiu klauzul społecznych.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferent/Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie znajduje się w treści formularza ofertowego).
Dodatkowe warunki
Dodatkowe warunki zostały zdefiniowane w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
Warunki zmiany umowy
1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b. wystąpienie siły wyższej;
c. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Kompletna oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy, wykaz usług wraz z referencjami, informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO, oświadczenie o spełnianiu klauzul społecznych.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryteria oceny ofert:
a) całkowita wartość ceny brutto za wynajem pomieszczenia – 40%
b) gotowość udostępnienia pomieszczeń/sal – 40%
c) liczba spotkań, w których uczestniczył będzie Wykonawca – 20%
2. Opis sposobu przyznawania punktacji
a) całkowita wartość ceny brutto za wynajem pomieszczenia (C) - 40 %, punkty dla poszczególnych ofert wyliczone będą w następujący sposób:
C = (Cmin/CoB) x 40
Gdzie :
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto proponowanych ofert
CoB - oznacza cenę brutto badanej oferty
C - liczba punktów w kryterium cena
Maksymalna liczba punktów możliwa do zdobycia w tym kryterium – 40 punktów.
b) gotowość udostępnienia pomieszczeń/sal (G) – 40%, przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za termin udostępnienia wynoszący 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 0 punktów
• za termin udostępnienia wynoszący od 3 dni do 4 dni od zgłoszenia zapotrzebowania- 20 punktów
• za termin udostępnienia wynoszący do 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 40 punktów
Przez „gotowość do udostępnienia pomieszczeń/sal” Zamawiający rozumie ilość dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na pomieszczenia/sale.
Przez "dni kalendarzowe" Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia, czyli od poniedziałku do niedzieli. Dniem kalendarzowym dla Zamawiającego są także wszelkie święta państwowe i kościelne.
Uwaga!
Oferta Oferenta/Wykonawcy, który wskaże 6 i więcej dni zostanie odrzucona, ponieważ jej treść nie będzie odpowiadała treści Zapytania ofertowego.
Maksymalna liczba punktów możliwa do zdobycia w tym kryterium – 40 punktów.
c) liczba spotkań, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20%
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
• za liczbę 4 - 9 spotkań z Zamawiającym, dotyczących realizacji zamówienia, w których uczestniczył będzie Wykonawca - 5 punktów,
• za liczbę 10 - 20 spotkań z Zamawiającym, dotyczących realizacji zamówienia, w których uczestniczył będzie Wykonawca - 10 punktów,
• za liczbę powyżej 20 spotkań z Zamawiającym, dotyczących realizacji zamówienia, w których uczestniczył będzie Wykonawca – 20 punktów.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca zobowiązany jest do udziału w co najmniej 3 spotkaniach z Zamawiającym dotyczących realizacji zamówienia.
Oferta Oferenta/Wykonawcy, który wskaże 3 i mniej spotkań zostanie odrzucona, ponieważ jej treść nie będzie odpowiadała treści Zapytania ofertowego.
Maksymalna liczba punktów możliwa do zdobycia w tym kryterium – 20 punktów.
Zamawiający dokona wyliczenia stosując zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi/Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana, jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbą punktów, zgodnie ze wzorem:
W = C + G + S
Gdzie:
W – liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznana za zaproponowaną cenę
G – liczba punktów za gotowość do udostępnienia sal szkoleniowych.
S - liczba punktów za ilość spotkań, w których uczestniczył będzie Wykonawca
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Uwaga!
Oferent/Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d.
Nazwa
4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Bohaterów Westerplatte 30
65-034 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684510888
Fax
684510888
NIP
9291660561
Tytuł projektu
Wsparcie kadry kierowniczej systemu oświaty (kadra JST II etap) w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów woj. lubuskie
Numer projektu
POWR.02.10.00-00-4003/18-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert