Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
a) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- wykaz usług wraz z referencjami bądź innymi dokumentami wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie Wykonawcy,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych Rodo,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach - dotyczy osób fizycznych, które wybiorą formę zatrudnienia umowę zlecenie,
- dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Rejestru agencji zatrudnienia (KRAZ).
b) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.03.2019r., do godz. 9:00
c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku odrzucenia jego oferty lub wykluczenia wykonawcy z postępowania.
e) Ofertę prosimy dostarczyć: osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 29.03.2019r. do godz. 9:00–na adres: 4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra do Sekretariatu (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:” Zamówienie polegające na wsparciu pomostowym w postaci indywidualnej usługi doradczej dla 20 Uczestników Projektu” oraz „Prosimy nie otwierać przed 29.03.2019, godz. 09:30
f) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
g) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Daria Krężel
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
tel.: 68 45 10 888 wew. 103
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy zamówienia polegającego na wsparciu pomostowym w postaci indywidualnej usługi doradczej dla 20 Uczestników Projektu.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem doradztwa powinno być rozwiązanie lub przedstawienie propozycji rozwiązania konkretnego problemu, zaś jego efektem opracowanie i/lub wdrożenie określonych usprawnień i działań w obszarze objętym usługą doradztwa(np. wdrożenie nowych metod produkcji, rozszerzenie działalności itp.)
Każdy uczestnik powinien otrzymać maksymalnie 10h wsparcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia
W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do udzielania wsparcia w postaci indywidualnej usługi doradczej o charakterze specjalistycznym dla Uczestników Projektu z zakresu:
podatkowego , prawnego oraz w zakresie reklamy.
Kod CPV
85312320-8
Nazwa kodu CPV
Usługi doradztwa
Harmonogram realizacji zamówienia
Od podpisania umowy najpóźniej do 31 grudnia 2019r.
Szczegółowy harmonogram przekazany zostanie Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zadania w przypadku zmiany terminu realizacji projektu.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
Warunki, jakie powinien spełniać Oferent/Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością usługę polegającą na przeprowadzeniu indywidualnych usług doradczych z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.
Potencjał techniczny
Nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Potencjał kadrowy – wykonawca dysponuje doradcą który posiada:
wykształcenie wyższe oraz minimum 3 lata doświadczenia w udzielaniu wsparcia doradczego dla osób prowadzących działalność gospodarczą.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartego w formularzu ofertowym.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
Dodatkowe warunki znajdują się w zapytaniu ofertowym.
Warunki zmiany umowy
a) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
- zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
- wystąpienie siły wyższej;
- zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
- zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- wypełniony formularz ofertowy,
- wykaz usług wraz z referencjami bądź innymi dokumentami wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie Wykonawcy,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych Rodo,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach - dotyczy osób fizycznych, które wybiorą formę zatrudnienia umowę zlecenie,
- dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Rejestru agencji zatrudnienia (KRAZ).
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- całkowita wartość usługi brutto za usługę doradztwa – 40%
- gotowość do przeprowadzenia usługi doradztwa (dalej: gotowość) – 40%
- liczba spotkań – 20%
Opis sposobu przyznawania punktacji
Całkowita wartość usługi brutto za doradztwo - 40 %, punkty dla poszczególnych ofert wyliczone będą w następujący sposób:
Cmin
C = ------------- x 40
C oB
Gdzie :
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto proponowanych ofert
CoB - oznacza cenę brutto badanej oferty
C - liczba punktów w kryterium cena
W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej, do oceny oferty Zamawiający przyjmie kwotę brutto brutto.
Gotowość do przeprowadzenia doradztwa – 40%, przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- za termin gotowości wynoszący 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 0 punktów
- za termin gotowości wynoszący od 3 dni do 4 dni od zgłoszenia zapotrzebowania- 30 punktów
- za termin gotowości wynoszący do 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 100 punktów
Przez „gotowość do przeprowadzenia usługi doradztwa” Zamawiający rozumie ilość dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na przeprowadzenie usługi doradztwa.
Przez "dni kalendarzowe" Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia, czyli od poniedziałku do niedzieli. Dniem kalendarzowym dla Zamawiającego są także wszelkie święta państwowe i kościelne.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca, który wskaże 6 i więcej dni zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
W tym kryterium Zamawiający zastosuje następujący wzór:
G= Liczba punktów za gotowość do przeprowadzenie usługi doradztwa x 40%
Liczba spotkań, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20%
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- za liczbę 4 - 9 spotkań z Zamawiającym, dotyczących realizacji zamówienia, w których uczestniczył będzie Wykonawca - 5 punktów,
- za liczbę 10 - 20 spotkań z Zamawiającym, dotyczących realizacji zamówienia, w których uczestniczył będzie Wykonawca - 10 punktów,
- za liczbę powyżej 20 spotkań z Zamawiającym, dotyczących realizacji zamówienia, w których uczestniczył będzie Wykonawca – 20 punktów.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca zobowiązany jest do udziału w co najmniej 3 spotkaniach z Zamawiającym dotyczących realizacji zamówienia.
Oferent/Wykonawca, który wskaże mniej niż 3 spotkania zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
Maksymalna liczba punktów możliwa do zdobycia w tym kryterium – 20 punktów.
Zamawiający dokona wyliczenia stosując zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi/Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana, jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbą punktów, zgodnie ze wzorem:
W = C + G +S
Gdzie:
W – liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznana za zaproponowaną cenę
G – liczba punktów za gotowość do przeprowadzenia usługi doradztwa
S – liczba spotkań
Wykluczenia
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
b) wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Uwaga!
Oferent/Wykonawca nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d;
Nazwa
4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZINĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Bohaterów Westerplatte 30
65-034 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684510888
Fax
684510888
NIP
9291660561
Tytuł projektu
ADAPTACJA I ROZWÓJ - program outplacement w woj. łódzkim
Numer projektu
RPLD.10.02.02-10-B004/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Edukacja Bez Barier – Fundacja Na Rzecz Rozwoju Edukacji w Polsce, ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa, data: 29.03.2019, cena: 29800