Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Zespół Usług Medycznych „MEDYK” Sp. z o.o., ul. Gdyńska 25A 58-100 Świdnica, lub przesłać mailem (skany podpisanych dokumentów) na adres: e.olbrycht@medyk.swidnica.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.03.2019 roku do godziny 12:00.
2. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
"Zespół Usług Medycznych „MEDYK” Sp. z o.o., ul. Gdyńska 25A 58-100 Świdnica
Wyposażenie gabinetów, pomieszczeń związanych z bezpośrednią obsługą pacjentów dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla Zespołu Usług Medycznych „MEDYK Sp. z o.o.”
Nie otwierać przed dniem 08.03.2019 r., godz. 12:15"
3. W przypadku dostarczenia oferty pocztą - ofertę zaleca się umieścić w drugim opakowaniu, bez podania informacji o nadawcy.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
e.olbrycht@medyk.swidnica.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Elżbieta Olbrycht
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
74/8527231
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz konfiguracja wyposażenie gabinetów, pomieszczeń związanych z bezpośrednią obsługą pacjentów.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
świdnicki
Miejscowość:
Świdnica
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa dostawa, montaż oraz konfiguracja wyposażenie gabinetów, pomieszczeń związanych z bezpośrednią obsługą pacjentów.
Zakup ww. wyposażenia realizowany jest w ramach projektu p.n.: „Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla Zespołu Usług Medycznych „MEDYK Sp. z o.o.” dofinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 6.2 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną.
Głównym celem niniejszego projektu jest zapewnienie wysokiej jakości opieki medycznej specjalistycznej t.j.: zapewnienie każdemu potrzebującemu ze wskazań lekarskich kompleksowej opieki specjalistycznej zgodnej z najnowszymi osiągnięciami wiedzy medycznej i nowoczesnej technologii w zakresie świadczeń gwarantowanych w ramach POZ i AOS w inwestycji usytuowanej w Świdnicy, ul. Licznikowa 3.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz konfiguracja wyposażenie gabinetów, pomieszczeń związanych z bezpośrednią obsługą pacjentów, tj.
1) Parawan sufitowy + zasłona zmywalna PCV do parawanów teleskopowych - 10 kompletów
2) Stół diagnostyczno/zabiegowy - 10 szt.
3) Stanowisko do iniekcji ze zmianą położenia siedziska - 1 szt.
4) Taborety dla pacjenta - 7 szt.
5) Stoły lekarskie - 2 szt.
6) Szafka medyczna - 5 szt.
7) Biurko medyczne - 6 szt.
8) Szafka lekarska jednodrzwiowa - 10 szt.
9) Szafka lekarska dwudrzwiowa - 2 szt.
10) Szafka wisząca dwukomorowa - 1 szt.
11) Stolik do pielęgnacji noworodków - 2 szt.
12) Dwa stanowiska komputerowe do obsługi pacjentów - 1 komplet
13) Meble do gabinetów lekarskich w poradniach specjalistycznych i diagnostycznych - 8 kompletów
14) Meble do gabinetów zabiegowych w poradniach specjalistycznych i diagnostycznych - 6 kompletów
15) Zestaw mebli do laboratorium analitycznego - 1 komplet
16) Zestaw mebli do punktu pobrań i obsługi pacjenta - 1 komplet
Opisane w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - Opis Przedmiotu Zamówienia wymagania stanowią zakres minimalnych oczekiwań Zamawiającego dla przedmiotu dostaw do wykonania.
Kod CPV
33190000-8
Nazwa kodu CPV
Różne urządzenia i produkty medyczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
33192000-2 Meble medyczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Wymagany maksymalny termin wykonania zamówienia - do 60 dni od daty podpisania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
2. Wypełniony i podpisany Formularz – Opis przedmiotu oferty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
3. W celu potwierdzenia spełniania wymogów minimalnych określonych w załączniku nr 1 do zapytania przez dostarczane wyposażenie i meble wraz z ofertą Wykonawca składa:
a) Próbki frontów lakierowanych w formacie min. 29x20 cm w min. 5 kolorach.
b) Próbnik tkanin materiału siedziska fotela oraz krzesła w palecie min. 40 kolorów.
c) Potwierdzenie zgodności produkcji mebli z normą 14073-2:2006 oraz normą PN-EN 527-2:2004.
d) Kartę charakterystyki rozwiązania dotyczącego łączenia zawiasów z otworami specjalistycznym klejem poliuretanowym.
4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagi:
a) Cena oferty brutto (C) – 80 % tj. max 80 pkt
b)Wydłużenie gwarancji (WG) – 20% tj. max 20 pkt
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP= C+WG
gdzie
LP – liczba punktów przyznana badanej ofercie
C - liczba punktów przyznana w kryterium ceny
Tr – liczba punktów przyznana w kryterium wydłużenie gwarancji
2. Zasady oceny w ramach kryterium ceny:
W ramach kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą punktów wynikającą z działania: C= Cmin/Cb x 80% x 100
gdzie,
C – liczba punktów w kryterium cena
Cmin - cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
3. Zasady oceny w ramach kryterium wydłużenie gwarancji:
W ramach kryterium „Wydłużenie gwarancji” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania: WG = WGb/WGmax x 20% x 100
gdzie,
WG – liczba punktów w kryterium wydłużenie gwarancji
WGb – dodatkowy okres wydłużenia gwarancji badanej oferty powyżej okresu wymaganego
WGmax – najdłuższy dodatkowy okres wydłużenia gwarancji spośrod wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Maksymalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 36 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru zamówienia.
Minimalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 24 miesiące od datydokonania ostatecznego odbioru zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza skracania w ofercie minimalnego okresu udzielonej gwarancji poniżej 24 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru zamówienia. Tego rodzaju działanie wykonawcy skutkować będzie odrzuceniem jego oferty przez zamawiającego jako nie spełniającej wymagań minimalnych.
Wydłużenie przez wykonawcę w ofercie maksymalnego okresu udzielonej gwarancji ponad 36 miesięcy skutkować będzie tym, iż do oceny w zakresie tego kryterium zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie okres 36 miesięcy.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria oceny ofert.
Wykluczenia
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Nazwa
ZESPÓŁ USŁUG MEDYCZNYCH MEDYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
58-100 Świdnica
dolnośląskie
, świdnicki
Numer telefonu
748527231
Fax
748527228
NIP
8842257407
Tytuł projektu
,,Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla Zespołu Usług Medycznych ,,MEDYK Sp. z o.o.”
Numer projektu
RPDS.06.02.00-02-0039/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Najkorzystniejszą ofertą okazała się oferta firmy Office Plus Wrocław Sp. z o.o., ul. Słupecka 4/85, 02-309 Warszawa, w związku z czym firma ta została wybrana na dostawcę (wykonawcę) zamówienia.
Oferta wpłynęła 7 marca 2019 r.
Oferowana cena – 306 873,56 zł brutto.