Strona główna
Logo unii europejskiej

Wyposażenie gabinetów, pomieszczeń związanych z bezpośrednią obsługą pacjentów dla potrzeb realizacji projektu

Data publikacji: 26.02.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-03-2019

Numer ogłoszenia

1169507

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Zespół Usług Medycznych „MEDYK” Sp. z o.o., ul. Gdyńska 25A 58-100 Świdnica, lub przesłać mailem (skany podpisanych dokumentów) na adres: e.olbrycht@medyk.swidnica.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.03.2019 roku do godziny 12:00.
2. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
"Zespół Usług Medycznych „MEDYK” Sp. z o.o., ul. Gdyńska 25A 58-100 Świdnica
Wyposażenie gabinetów, pomieszczeń związanych z bezpośrednią obsługą pacjentów dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla Zespołu Usług Medycznych „MEDYK Sp. z o.o.”
Nie otwierać przed dniem 08.03.2019 r., godz. 12:15"
3. W przypadku dostarczenia oferty pocztą - ofertę zaleca się umieścić w drugim opakowaniu, bez podania informacji o nadawcy.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

e.olbrycht@medyk.swidnica.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Elżbieta Olbrycht

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

74/8527231

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz konfiguracja wyposażenie gabinetów, pomieszczeń związanych z bezpośrednią obsługą pacjentów.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: świdnicki Miejscowość: Świdnica

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa dostawa, montaż oraz konfiguracja wyposażenie gabinetów, pomieszczeń związanych z bezpośrednią obsługą pacjentów.
Zakup ww. wyposażenia realizowany jest w ramach projektu p.n.: „Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla Zespołu Usług Medycznych „MEDYK Sp. z o.o.” dofinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 6.2 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną.
Głównym celem niniejszego projektu jest zapewnienie wysokiej jakości opieki medycznej specjalistycznej t.j.: zapewnienie każdemu potrzebującemu ze wskazań lekarskich kompleksowej opieki specjalistycznej zgodnej z najnowszymi osiągnięciami wiedzy medycznej i nowoczesnej technologii w zakresie świadczeń gwarantowanych w ramach POZ i AOS w inwestycji usytuowanej w Świdnicy, ul. Licznikowa 3.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz konfiguracja wyposażenie gabinetów, pomieszczeń związanych z bezpośrednią obsługą pacjentów, tj.
1) Parawan sufitowy + zasłona zmywalna PCV do parawanów teleskopowych - 10 kompletów
2) Stół diagnostyczno/zabiegowy - 10 szt.
3) Stanowisko do iniekcji ze zmianą położenia siedziska - 1 szt.
4) Taborety dla pacjenta - 7 szt.
5) Stoły lekarskie - 2 szt.
6) Szafka medyczna - 5 szt.
7) Biurko medyczne - 6 szt.
8) Szafka lekarska jednodrzwiowa - 10 szt.
9) Szafka lekarska dwudrzwiowa - 2 szt.
10) Szafka wisząca dwukomorowa - 1 szt.
11) Stolik do pielęgnacji noworodków - 2 szt.
12) Dwa stanowiska komputerowe do obsługi pacjentów - 1 komplet
13) Meble do gabinetów lekarskich w poradniach specjalistycznych i diagnostycznych - 8 kompletów
14) Meble do gabinetów zabiegowych w poradniach specjalistycznych i diagnostycznych - 6 kompletów
15) Zestaw mebli do laboratorium analitycznego - 1 komplet
16) Zestaw mebli do punktu pobrań i obsługi pacjenta - 1 komplet

Opisane w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - Opis Przedmiotu Zamówienia wymagania stanowią zakres minimalnych oczekiwań Zamawiającego dla przedmiotu dostaw do wykonania.

Kod CPV

33190000-8

Nazwa kodu CPV

Różne urządzenia i produkty medyczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

33192000-2 Meble medyczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Wymagany maksymalny termin wykonania zamówienia - do 60 dni od daty podpisania umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
2. Wypełniony i podpisany Formularz – Opis przedmiotu oferty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
3. W celu potwierdzenia spełniania wymogów minimalnych określonych w załączniku nr 1 do zapytania przez dostarczane wyposażenie i meble wraz z ofertą Wykonawca składa:
a) Próbki frontów lakierowanych w formacie min. 29x20 cm w min. 5 kolorach.
b) Próbnik tkanin materiału siedziska fotela oraz krzesła w palecie min. 40 kolorów.
c) Potwierdzenie zgodności produkcji mebli z normą 14073-2:2006 oraz normą PN-EN 527-2:2004.
d) Kartę charakterystyki rozwiązania dotyczącego łączenia zawiasów z otworami specjalistycznym klejem poliuretanowym.
4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagi:
a) Cena oferty brutto (C) – 80 % tj. max 80 pkt
b)Wydłużenie gwarancji (WG) – 20% tj. max 20 pkt
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP= C+WG
gdzie
LP – liczba punktów przyznana badanej ofercie
C - liczba punktów przyznana w kryterium ceny
Tr – liczba punktów przyznana w kryterium wydłużenie gwarancji
2. Zasady oceny w ramach kryterium ceny:
W ramach kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą punktów wynikającą z działania: C= Cmin/Cb x 80% x 100
gdzie,
C – liczba punktów w kryterium cena
Cmin - cena oferty z najniższą ceną
Cb – cena oferty badanej
3. Zasady oceny w ramach kryterium wydłużenie gwarancji:
W ramach kryterium „Wydłużenie gwarancji” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania: WG = WGb/WGmax x 20% x 100
gdzie,
WG – liczba punktów w kryterium wydłużenie gwarancji
WGb – dodatkowy okres wydłużenia gwarancji badanej oferty powyżej okresu wymaganego
WGmax – najdłuższy dodatkowy okres wydłużenia gwarancji spośrod wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Maksymalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 36 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru zamówienia.
Minimalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 24 miesiące od datydokonania ostatecznego odbioru zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza skracania w ofercie minimalnego okresu udzielonej gwarancji poniżej 24 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru zamówienia. Tego rodzaju działanie wykonawcy skutkować będzie odrzuceniem jego oferty przez zamawiającego jako nie spełniającej wymagań minimalnych.
Wydłużenie przez wykonawcę w ofercie maksymalnego okresu udzielonej gwarancji ponad 36 miesięcy skutkować będzie tym, iż do oceny w zakresie tego kryterium zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie okres 36 miesięcy.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria oceny ofert.

Wykluczenia

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZESPÓŁ USŁUG MEDYCZNYCH MEDYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Gdyńska 25a

58-100 Świdnica

dolnośląskie , świdnicki

Numer telefonu

748527231

Fax

748527228

NIP

8842257407

Tytuł projektu

,,Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla Zespołu Usług Medycznych ,,MEDYK Sp. z o.o.”

Numer projektu

RPDS.06.02.00-02-0039/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Najkorzystniejszą ofertą okazała się oferta firmy Office Plus Wrocław Sp. z o.o., ul. Słupecka 4/85, 02-309 Warszawa, w związku z czym firma ta została wybrana na dostawcę (wykonawcę) zamówienia.
Oferta wpłynęła 7 marca 2019 r.
Oferowana cena – 306 873,56 zł brutto.
Liczba wyświetleń: 687