Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 1/2019 z dnia 12.02.2019

Data publikacji: 12.02.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 20-02-2019

Numer ogłoszenia

1166419

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania ofert
1. Oferty należy składać w terminie do 20.02.2019 r. do godz. 9:00
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.02.2019 r. o godzinie 9:15 w siedzibie Zamawiającego (5ID Sp. z o.o., ul. Gliwicka 15, 40-079 Katowice).
3. Otwarcie ofert jest jawne.

Miejsce i forma składania ofert
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 5ID Sp. z o.o., ul. Gliwicka 15, 40-079 Katowice.
2. Oferty można składać osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
a. Nazwą i adresem Zamawiającego
b. Nazwą i adresem Wykonawcy
c. Adnotacją „Oferta do zapytania ofertowego z 12.02.2019 r. – dostawa dedykowanego rozwiązania informatycznego. Nie otwierać do dnia 20.02.2019 r. do godziny 9:15.”
4. Oferty złożone w inny sposób, w tym w szczególności za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, nie będą rozpatrywane.
5. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Waldemar Ziaja

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

666 834 334

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego dedykowanego rozwiązania informatycznego (inteligentnej sieci) do systemowego zarządzania nieruchomościami (Smart Connect), zwanego także w treści zapytania ofertowego „systemem”.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Katowice Miejscowość: Katowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku z realizacją projektu pn. „Rozwój spółki 5ID poprzez wdrożenie innowacji w postaci dedykowanego rozwiązania IT do systemowego zarządzania nieruchomościami.”, nr POIR.02.03.01-24-0007/18, współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP, objętego konkursem nr 1/2017, na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr POIR.02.03.01-24-0007/18-00, Zamawiający zaprasza do przedstawienia oferty dotyczącej wykonania zamówienia w postaci dostawy: dedykowanego rozwiązania informatycznego (inteligentnej sieci) do systemowego zarządzania nieruchomościami, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, na zasadach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego dedykowanego rozwiązania informatycznego (inteligentnej sieci) do systemowego zarządzania nieruchomościami (Smart Connect), zwanego także w treści zapytania ofertowego „systemem”.

Wiąże się to z potrzebami przedsiębiorstwa Zamawiającego w obszarze przygotowania do wdrożenia i wdrożenia innowacji technologicznej procesowej w postaci dedykowanego rozwiązania informatycznego (inteligentnej sieci) do systemowego zarządzania nieruchomościami (Smart Connect). Platforma Smart Connect stanowić ma narzędzie do zarządzania nieruchomościami integrujące 3 grupy interesariuszy na rynku nieruchomości: właścicieli, zarządców i najemców.

Rozwiązanie informatyczne powinno być w pełni funkcjonalne, wolne od wad fizycznych i prawnych.

CORE przedmiotu zamówienia – system spinający wszystkie elementy przedmiotu zamówienia powinien być rozwiązaniem autorskim Wykonawcy, do którego Wykonawcy przysługiwały będą autorskie prawa majątkowe w zakresie umożliwiającym przeniesienie ich na Zamawiającego na zasadach określonych w pkt. IX zapytania ofertowego.

Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia licencji typu open source lub innych licencji zakupionych przez Wykonawcę, przy czym Wykonawca nie jest uprawniony do wykorzystania przy realizacji zamówienia licencji wymagających uiszczenia przez Zamawiającego jednorazowo lub cyklicznie jakichkolwiek opłat, zarówno na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, jak i w przyszłości. Wymagania w zakresie licencji określa pkt. IX zapytania ofertowego.

Opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagane funkcjonalności rozwiązania informatycznego, określa załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Szczegółowa specyfikacja funkcjonalna i techniczna rozwiązania informatycznego zostanie udostępniona Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację zamówienia.

W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego niezwłocznie o konieczności wprowadzenia odstępstw/zmian w stosunku do rekomendowanych rozwiązań zawartych w specyfikacji funkcjonalnej i technicznej przekazanej mu przez Zamawiającego, wskazując rodzaj odstępstw/zmian oraz uzasadniając konieczność ich wprowadzenia. Wprowadzenie jakichkolwiek odstępstw/zmian w stosunku do przekazanej Wykonawcy specyfikacji funkcjonalnej i technicznej wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Kod CPV

48000000-8

Nazwa kodu CPV

Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w ciągu maksymalnie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą. Przewidywany termin zawarcia umowy z Wykonawcą: II połowa lutego 2019 r. Potwierdzeniem daty realizacji przedmiotu zamówienia będzie dzień podpisania przez Strony protokołu zdawczo – odbiorczego, w którym Zamawiający oświadczy, że odbiera przedmiot zamówienia bez uwag i zastrzeżeń.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego powyżej, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego powyżej, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego powyżej, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego powyżej, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Dodatkowe warunki

Wniesienie wadium
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 64 1140 2017 0000 4902 1309 0663 (mBank). W tytule przelewu należy wskazać „Wadium - Zapytanie ofertowe z dnia 12.02.2019 r. – dostawa dedykowanego rozwiązania informatycznego”. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium za spełniony, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany odpowiednią kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. do 20.02.2019 r. do godz. 9:00).
3. Wadium nie jest oprocentowane.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli:
a. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy
lub
b. zawarcie umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie dojdzie do skutku z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
lub
c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z innych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
5. Zamawiający zwróci wniesione wadium Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania ofert lub unieważnienia postępowania. Przez datę zwrotu rozumie się obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy.
7. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert lub który nie złożył oferty mimo wniesienia wadium, jak również Wykonawcy, który złożył ofertę po upływie terminu składania ofert.
8. Jeżeli wadium ma zostać zwrócone na inny rachunek bankowy niż ten, z którego dokonano zapłaty wadium, do oferty należy załączyć informację o numerze rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu kwoty wadium.
9. Weryfikacja wniesienia wadium nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty potwierdzenia dokonania płatności oraz na podstawie informacji dotyczących przelewów, które wpłynęły na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 20.02.2019 r. do godz. 9:00), uzyskanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną z systemu bankowości elektronicznej. Brak wniesienia wadium przez Wykonawcę na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, skutkował będzie odrzuceniem oferty.

Warunki zmiany umowy

1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a. okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POIR, mających wpływ na realizację umowy,
b. zmiany terminu i warunków płatności wynagrodzenia Wykonawcy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
c. odstępstw/zmian w stosunku do specyfikacji technicznej lub funkcjonalnej rozwiązania informatycznego, jeżeli konieczność wprowadzenia odstępstw/zmian została zgłoszona i uzasadniona przez Wykonawcę, a Zamawiający wyraził uprzednią zgodę na odstępstwa/zmiany w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
d. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.
2. Warunki dokonania istotnych zmian umowy:
a. wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności,
b. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

W celu prawidłowego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Złożenia prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego zawierającego cenę netto, wartość podatku VAT (jeśli dotyczy) i cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, informację o okresie gwarancji, informację o terminie wykonania zamówienia, informację o czasie reakcji na zgłoszenie oraz informację o funkcjonalnościach oferowanego przedmiotu zamówienia – wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN (złoty polski) lub w euro. Cena powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w pkt. IV niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku złożenia oferty w euro, Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na złoty polski w celu porównania i oceny ofert, zgodnie ze średnim kursem złotego w stosunku do euro, ogłoszonym przez NBP na dzień publikacji niniejszego zapytania ofertowego na dedykowanej stronie internetowej wskazanej w komunikacie Ministra Rozwoju (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/), przyjmując do przeliczenia cenę netto wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty.
2. Złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Złożenia dokumentów potwierdzających wpłatę wadium.
4. Złożenia innych dokumentów, których wymóg złożenia wynika z niniejszego zapytania ofertowego (jeśli dotyczy).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Ocenie w kryteriach oceny ofert poddane zostaną niepodlegające odrzuceniu oferty Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu.
Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert– oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt:
1. Cena netto oferty (maksymalnie 65 pkt)
2. Okres gwarancji (maksymalnie 15 pkt)
3. Czas reakcji na zgłoszenie (maksymalnie 15 pkt)
4. Termin wykonania zamówienia (maksymalnie 5 pkt)

Kryterium: Cena netto oferty
Kryterium ceny zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem:
[Cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie z najniższą ceną ÷ cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie ocenianej] x 65 pkt.
Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Podstawą do obliczenia będzie oferowana cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty.

Kryterium: Okres gwarancji
Kryterium okresu gwarancji będzie oceniane zgodnie z następującymi zasadami:
12 miesięcy - 0 punktów
powyżej 12 miesięcy do 24 miesięcy - 10 punktów
powyżej 24 miesięcy - 15 punktów
W razie braku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji albo wskazania, że Wykonawca nie udziela gwarancji na oferowane rozwiązanie informatyczne albo wskazania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie
W kryterium czas reakcji na zgłoszenie oceniany będzie wskazany w formularzu oferty czas reakcji na zgłoszenie reklamacyjne Zamawiającego, liczony od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia reklamacyjnego do momentu podjęcia pierwszych czynności przez Wykonawcę rozumianych jako nawiązanie kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem e-maila z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego i przekazanie jej wskazówek co do dalszego postępowania albo wykonanie czynności zmierzających do usunięcia awarii/usterki itp. (osobiście albo zdalnie). Za moment otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia reklamacyjnego uważa się moment wyświetlenia na komputerze Wykonawcy zgłoszenia reklamacyjnego Zamawiającego, wysłanego pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie zawartej z Wykonawcą, pod warunkiem, że zgłoszenie reklamacyjne przesłane zostanie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. W razie przesłania zgłoszenia reklamacyjnego w inny dzień lub o innej godzinie niż wskazane w zdaniu poprzedzającym, zgłoszenie reklamacyjne uważane jest za przesłane o godzinie 8:00 w pierwszym najbliższym dniu roboczym.
Wskazany w formularzu oferty oferowany czas reakcji na zgłoszenie reklamacyjne należy podać w pełnych godzinach, a w razie zaoferowania czasu reakcji krótszego niż 1 godzina – w minutach.
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie będzie oceniane zgodnie z następującymi zasadami:
powyżej 8 godzin do 12 godzin w dni robocze - 0 punktów
powyżej 2 godzin do 8 godzin w dni robocze - 10 punktów
2 godziny i mniej w dni robocze- 15 punktów
W razie braku wskazania przez Wykonawcę czasu reakcji na zgłoszenie albo wskazania czasu dłuższego niż 12 godzin w dni robocze, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Kryterium: Termin wykonania zamówienia

W ramach kryterium Termin wykonania zamówienia, Zamawiający przyzna punkty za wskazany w formularzu oferty oferowany termin wykonania zamówienia, zgodnie z następującymi zasadami:
3 miesiące lub mniej – 5 punktów
4 miesiące – 0 punktów
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty konkretnej liczby miesięcy, w których oferuje wykonanie zamówienia.
W razie braku wskazania w formularzu oferty terminu wykonania zamówienia lub wskazania terminu realizacji zamówienia dłuższego niż 4 miesiące od dnia zawarcia umowy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.

Ostateczna liczba punktów obliczana będzie dla każdej z ofert zgodnie z wzorem:
P = A (pkt) + B (pkt) + C (pkt) + D (pkt)

gdzie:
P - liczba punktów badanej oferty
A - liczba punktów przyznanych w kryterium cena netto oferty
B - liczba punktów przyznanych w kryterium okres gwarancji
C- liczba punktów przyznanych w kryterium czas reakcji na zgłoszenie
D - liczba punktów przyznanych w kryterium termin wykonania zamówienia

Wykluczenia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia,
– posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia,
– dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,
– nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunków, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia. Brak spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego w pkt. VI tiret 1, tiret 2 lub tiret 3 powyżej lub złożenie oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Brak wniesienia wadium przez Wykonawcę na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, skutkował będzie również odrzuceniem oferty.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

5ID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Gliwicka 15

40-079 Katowice

śląskie , Katowice

Numer telefonu

+48666834334

NIP

6342836443

Tytuł projektu

Rozwój spółki 5ID poprzez wdrożenie innowacji w postaci dedykowanego rozwiązania IT do systemowego zarządzania nieruchomościami.

Numer projektu

POIR.02.03.01-24-0007/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

IT Business Support Wacław Koba, Stubno 253/13, 37-723 Stubno
Data wpłynięcia oferty: 19.02.2019 r.
Cena netto oferty: 218 500,00 zł
Liczba wyświetleń: 669