Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr CDG/03/2019/IAZ

Data publikacji: 24.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 01-02-2019

Numer ogłoszenia

1162736

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce i termin składania ofert:
a. Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) na adres: CDG PRO Sp. z o.o., Świlcza 145B, 36-072 Świlcza, w terminie do dnia 01 lutego 2019r. do godziny 8:30.
b. Oferty przesłane faksem, pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
c. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Aneta Tyrakowska

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania jest: przeprowadzenie indywidualnego pośrednictwa pracy (10h/os.) dla Uczestników projektu „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ” przez min. 2 pośredników pracy.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Cel pośrednictwa pracy: zebranie niezbędnych informacji do znalezienia odpowiedniego miejsca stażu i pracy dla Uczestników Projektu. Usługa ma na celu dostarczanie Uczestnikom Projektu ofert pracy/stażu zgodnych z posiadanymi kompetencjami i doświadczeniem, weryfikacji efektów poszukiwania pracy (współodpowiedzialność Wykonawcy za realizację wskaźnika efektywności zatrudnieniowej). W ramach przedmiotu zamówienia Pośrednik będzie:
a. Świadczył indywidualne pośrednictwo pracy w wysokości 10h dla 1 UP
b. Przekazywał UP wiedzę nt. aktywnego poszukiwania pracy, informacje o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na rynku pracy,
c. Pobudzał do samodzielnego poszukiwania pracy podczas spotkań, kontaktu telefonicznego, mailowego.
d. Pozyskiwał odpowiednie oferty stażowe oraz dopasowywał i udostępnieniał oferty stażowe Uczestnikom/czkom Projektu zgodne z Indywidualnym Planem Działania Uczestnika/czki projektu przygotowanym przez doradcę zawodowego na wcześniejszych etapach wsparcia w ramach projektu, zgodnych z ich kwalifikacjami i ukończonym szkoleniem zawodowym (minimum 2 oferty dla 1 Uczestnika/czki Projektu), z zastrzeżeniem, że jedna oferta stażu nie może być zaoferowana większej liczbie Uczestników/czek. Ta sama oferta stażu może być zaoferowana kolejnemu Uczestnikowi/czce tylko w przypadku rezygnacji poprzedniego Uczestnika/czki z ubiegania się o oferowany staż; Oferty stażowe Pośrednik zobowiązany będzie zaprezentować w ramach 10h pośrednictwa pracy.
e. Pozyskiwał oferty pracy od pracodawców i przekazywał je UP (co najmniej 2 oferty dla każdego UP) w okresie do max. 4-ch miesięcy od dnia rozpoczęcia przez danego UP wsparcia stażowego, z zastrzeżeniem, że jedna oferta pracy nie może być zaoferowana większej liczbie Uczestników/czek. Ta sama oferta pracy może być zaoferowana kolejnemu Uczestnikowi/czce tylko w przypadku rezygnacji poprzedniego Uczestnika/czki z ubiegania się o oferowane zatrudnienie; Oferty pracy Pośrednik zobowiązany będzie zaprezentować nie później niż w terminie 4 miesięcy od rozpoczęcia realizacji stażu przez danego UP.

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy zakres pośrednictwa pracy:
PRACA INDYWIDUALNA
i. monitorowanie ofert pracy pod kątem potrzeb UP (weryfikowanie zapotrzebowania rynku pracy – nawiązanie współpracy z pracodawcami/stażodawcami, analiza ofert pracodawców, desk reserch, aktualne opracowanie nt. rynku pracy uwzgledniającą specyfikację regionu)
ii. zbieranie ofert pracy i udostępnianie ich UP
iii. organizowanie spotkań pracodawców z UP - przedstawianie oferty pracy i możliwości kontaktu z UP
iv. udostępnienie pracodawcom danych UP w zakresie umożliwiającym wstępną ocenę pod kątem potencjalnego zatrudnienia
v. działania informacyjne i uświadamianie w zakresie przepisów dotyczących zatrudnienia ON i miejsc uzyskania informacji w tym zakresie
vi. działania informacyjne i uświadamianie w zakresie elastycznych form zatrudnienia
vii. dobór UP na konkretne miejsce stażu zgodnie z ich kwalifikacjami, umiejętnościami i doświadczeniem zawodowym oraz wymaganiami stażodawcy
viii. pozyskanie dla co najmniej 44% UP (31 osób) objętych projektem ofert pracy z gwarancją zatrudnienia (potwierdzone po rozmowie kwalifikacyjnej UP promesą zatrudnienia w okresie max do 1 m-ca od zakończenia przez UP udziału w projekcie.
SPOTKANIA Z UCZESTNIKAMI PROJEKTU:
i. zapoznanie się z IPD UP; monitorowanie jego realizacji-modyfikacja w przypadku trudności w osiągnięcia pierwotnych założeń oraz możliwości zmian wsparcia zaplanowanego w projekcie dla danego UP na etapie IPD w odpowiedzi na indywidualne potrzeby UP
ii. uzupełnienie dokumentacji aplikacyjnej UP o szkolenia kwalifikacyjne i doświadczenie zdobyte w projekcie,
iii. przedstaw.min.2 ofert stażu/UP zgodnie z profilem UP
iv. przedstw.min.2 ofert pracy/UP zgodnie z profilem UP
v. przygotowanie i skierowanie UP na rozmowy rekrutacyjne przed stażem(min.2/UP)
vi. organizowanie i prowadzenie spotkań w celu podpisania umowy stażowej; szczegółowe omówienie zakresu praw i obowiązków wszystkich stron.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin: od dnia podpisania umowy, nie później niż do 31.10.2019 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego (których nie można było przewidzieć). O konkretnych terminach pośrednictwa Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę na co najmniej 1 dzień przed rozpoczęciem konkretnego pośrednictwa.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W przypadku ofert składanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej wymagany jest aktualny wpis do KRAZ oraz dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS).
W przypadku ofert składanych przez osoby fizyczne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W przypadku ofert składanych przez osoby fizyczne Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne kwalifikacje/uprawnienia oraz doświadczenie w postaci minimum 2 lat doświadczenia zawodowego lub min.300 godzin zrealizowanego wsparcia w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, w tym posiadającym doświadczenie w pracy z grupą docelową.
W przypadku podmiotów gospodarczych Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że wszystkie osoby oddelegowane do realizacji usługi posiadają niezbędne kwalifikacje/uprawnienia oraz doświadczenie w postaci minimum 2 lat doświadczenia zawodowego lub min. 300 godzin zrealizowanego wsparcia w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, w tym posiadającym doświadczenie w pracy z grupą docelową.

Dodatkowe warunki

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy wniosą WADIUM.
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto prowadzone w Banku Spółdzielczym w Lubaczowie, Oddział w Rzeszowie, 35-315 Rzeszów, al. Kopisto 8, 35-315 Rzeszów, numer 97 9101 0003 2015 0002 8248 0001 z dopiskiem: „Wadium – zapytanie ofertowe nr CDG/03/2019/IAZ”.
5) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
6) Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie CDG PRO Sp. z o.o., Świlcza 145B, 36-072 Świlcza, (w odrębnej kopercie z opisem „Wadium – zapytanie ofertowe nr CDG/03/2019/IAZ” w związku z realizacją projektu pt.: „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA VII Regionalny rynek pracy, 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy - projekty konkursowe)” w formie oryginału. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający.
7) Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium.
8) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.

Warunki zmiany umowy

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a) okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, wytycznych, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych RPO WP 2014 – 2020 , mających wpływ na realizację umowy,
b) zmiany okresu realizacji zamówienia, wynikających z przyczyn niezależnych od Wnioskodawcy,
c) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać co najmniej:
a) Formularz oferty - Załącznik nr 1
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2
c) Oświadczenie w sprawie braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3
d) Wykaz posiadanego udokumentowanego doświadczenia w świadczeniu pośrednictwa pracy – Załącznik nr 4
e) Kserokopie potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w realizacji pośrednictwa pracy tj. świadectwo pracy, protokół odbioru usługi, referencje wydane przez odbiorcę usług etc. potwierdzające należyte wykonanie usługi
f) Oświadczenie o wyrażeniu gotowości świadczenia usługi przez osobę wskazaną przez Oferenta – Załącznik nr 5
g) Potwierdzenie wpłaty wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
h) Aktualny na dzień złożenia oferty wypis z KRAZ – kserokopia dok. potwierdzającego wpis do rejestru potwierdzona za zgodność z oryginałem (dot. podmiotów gosp.)
i) Dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS – kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) (dot. podmiotów gosp.)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Ocena ofert obejmuje:
a) ocenę formalną – obejmuje kompletność, poprawność złożonych dokumentów
b) ocenę merytoryczną
2. Podczas oceny formalnej zostaną odrzucone oferty:
a) nieczytelne,
b) nie złożone w wyznaczonym terminie,
c) niekompletne: braki formalne, brak wypełnionych lub dołączonych załączników, brak podpisów, brak wniesienia wymaganego wadium w wysokości 5000,00 zł,
d) nie spełniające wymagań wskazanych w Zapytaniu Ofertowym nr CDG/03/2019/IAZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków formalnych udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą, czy wymagane dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń, dokumentów, załączników, załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta z udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozytywnie zweryfikowanych na etapie oceny formalnej, w oparciu o kryterium:
a) Cena – 70%
b) Elastyczność – 30%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, w oparciu o kryterium ceny zgodnie z poniższą metodologią:
KRYTERIUM A: Cena – 70%
- Oferent w Formularzu ofertowym określi cenę jednostkową brutto za godzinę zamówienia w PLN cyfrowo i słownie uwzględniając należny podatek VAT.
- Cena podana przez Oferenta musi zawierać wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia oraz ewentualne upusty oferowane przez niego.
- Wszystkie ceny określone przez Oferenta zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
Metoda obliczania punktacji dla KRYTERIUM A:
Liczba punktów = cena najniższa / cena wskazana w badanej ofercie x 100 x 0,70 waga
Maksymalnie w ramach Kryterium cena Oferent może uzyskać 70 punktów.
KRYTERIUM B: Elastyczność – 30%
Jeśli Wykonawca zaproponuje możliwość odwołania przez Zamawiającego zaplanowanego na dany dzień (dzień n) pośrednictwa pracy w tym samym dniu (tj. w dniu n), najpóźniej na 1 godzinę przed rozpoczęciem pośrednictwa otrzyma 100% maksymalnej liczby punktów, tj. 30. Jeśli natomiast zaproponuje, w ofercie możliwość odwołania pośrednictwa na:
2-4 godziny przed rozpoczęciem pośrednictwa otrzyma 25 punktów,
5-8 godzin przed rozpoczęciem pośrednictwa otrzyma 20 punktów,
9-12 godzin przed rozpoczęciem pośrednictwa otrzyma 15 punktów,
13-16 godzin przed rozpoczęciem pośrednictwa otrzyma 10 punktów,
17-20 godzin przed rozpoczęciem pośrednictwa otrzyma 5 punktów,
21-24 godzin przed rozpoczęciem pośrednictwa otrzyma 0 punktów.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje możliwość odwołania zaplanowanej na dany dzień usługi pośrednictwa na więcej niż 24 godziny przed rozpoczęciem pośrednictwa, jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi: 30 punktów.
OSTATECZNA OCENA KONKURENCYJNOŚCI OFERTY = Liczba uzyskanych punktów w kryterium A + Liczba uzyskanych punktów w kryterium B.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w wyniku oceny otrzyma największą liczbę punktów.
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców, który/którzy zapewni/ą łącznie nie mniej niż 2 Pośredników.
Oznacza to, że jeśli Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zaoferuje świadczenie usług przez Pośredników w liczbie nie mniejszej niż założona przez Zamawiającego, to może on zostać wybrany jako wyłączny Wykonawca.
W sytuacji, gdy najkorzystniejsza oferta nie zagwarantuje rzeczonej liczby Pośredników, Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego cena zostanie uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z ofertą, oraz kolejnym Wykonawcom (wg kryterium oceny), aż do uzyskania minimum 2 Pośredników.
Wykonawca, lub Wykonawcy, którego/których oferta zostanie wybrana zostaną wezwani do podpisania umowy.
Na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, przydzielanie zadań będzie odbywało się przy zasadzie efektywności finansowej
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Zamawiającego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRYW II - OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARTA SKOWRON

Adres

pl. Wolności 2/209

35-075 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

602728212

NIP

8131565126

Tytuł projektu

INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

Numer projektu

RPPK.07.01.00-18-0055/18-00

Inne źródła finansowania

ZAMAWIAJĄCY:
CDG PRO Sp. z o.o., Świlcza 145B, 36-072 Świlcza, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000346408, NIP: 8133611534, REGON: 180525680
www: www.cdgpolska.pl

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

MD Akademia Sp. z o.o.
ul. Bardowskiego 1c, 35-005 Rzeszów
Oferta wpłynęła do siedziby Zamawiającego dnia 31.01.2019r.
Cena: 100zł/h
Liczba wyświetleń: 584